Nee, want dan zou het voor de maffia aantrekkelijker zijn om een boel mobs te sturen aangezien er dan nog maar 2 hints per persoon vrijkomen en er dus minder kans is om gepakt te worden. Het aantal van 3 hints per mob blijft eigenlijk altijd staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is best logisch ja, zou dit niet meer in evenwicht moeten zijn? Gewoon speltechnisch, nu zijn er bijv. 3 hints per maffia, als je met 2 gaat zijn het er dus 6. Zou het niet beter zijn om 4/5 hints te geven als je met zijn 2en gaat?
Joe-Momma staat ook in de lijst.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen, maar hier misschien meer aanwijzingen?
Joe-Momma:
'wat voor bed staat er in je kamer ? '
En verschillende topics met relatietwijfels, andere relatiedingen en meer R&P.
Het is maar een ideetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kunnen we de spelregels discussie nu met rust laten en pas aanpakken bij een nieuwe ronde?
Per mob zijn het er minder, maar in totaal meer, en hoe meer hints je weggeeft, hoe gevaarlijker het toch wordt lijkt me. Ik betwijfel of de kans om gepakt te worden dan kleiner wordt, zeker als je bijv. de 1e mob 3 hints laat weggeven en de 'volgende' mob 2. Want in dit geval gebeurt het bijna nooit dat er 2 mobs komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het voor de maffia aantrekkelijker zijn om een boel mobs te sturen aangezien er dan nog maar 2 hints per persoon vrijkomen en er dus minder kans is om gepakt te worden. Het aantal van 3 hints per mob blijft eigenlijk altijd staan.
Als de mafia altijd voor niets twee man kan sturen kun je de dokter er wel uit halen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Per mob zijn het er minder, maar in totaal meer, en hoe meer hints je weggeeft, hoe gevaarlijker het toch wordt lijkt me. Ik betwijfel of de kans om gepakt te worden dan kleiner wordt, zeker als je bijv. de 1e mob 3 hints laat weggeven en de 'volgende' mob 2. Want in dit geval gebeurt het bijna nooit dat er 2 mobs komen.
Het is ook niet voor nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als de mafia altijd voor niets twee man kan sturen kun je de dokter er wel uit halen.
Het is juist de combinatie van 3 hints die het mogelijk maakt om de juiste persoon te pakken. Met 2 hints kom je vaak wel bij meerder personen uit. Maar ik kan er nu niet te veel over zeggen i.v.m. het spelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Per mob zijn het er minder, maar in totaal meer, en hoe meer hints je weggeeft, hoe gevaarlijker het toch wordt lijkt me. Ik betwijfel of de kans om gepakt te worden dan kleiner wordt, zeker als je bijv. de 1e mob 3 hints laat weggeven en de 'volgende' mob 2. Want in dit geval gebeurt het bijna nooit dat er 2 mobs komen.
Oké primaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is juist de combinatie van 3 hints die het mogelijk maakt om de juiste persoon te pakken. Met 2 hints kom je vaak wel bij meerder personen uit. Maar ik kan er nu niet te veel over zeggen i.v.m. het spelAan het eind wordt het misschien wat duidelijker
Truequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voeg geen singles en RP meer toe bij Duimelot hoorWe get the idea zo denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, mooi gister geen internet (lag plat) en vandaag bij mijn oppasgezin moest ik hulpmoeder zijn bij de peuterspeelzaal
En nu hoef ik gelukkig heul niet veel bij te lezenJajjajaja "Ik had geen internet dus ik heb geen kills verzonden en ben dus geen mafia lah dih dah dih dah"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jajjajaja "Ik had geen internet dus ik heb geen kills verzonden en ben dus geen mafia lah dih dah dih dah"
What's met diequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee sorryIk ben echt elke seconde dat ik op internet kan ook wel actief op FOK!, maar gister lag het plat
Geen idee, ik ben serieus kapot nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |