Kan beide toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit kan er toch niets mee te maken hebben aangezien de maffia zelf beslist met hoeveel ze gaan?
als ik het me goed herinner bepaald de spelleidster de verhaaltjes en geven de maffia alleen de kills doorquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit kan er toch niets mee te maken hebben aangezien de maffia zelf beslist met hoeveel ze gaan?
Buiten dat ik net wakker ben en nog een bak koffie moet hebben,quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, waarom zou de mafia elkaar verdacht maken?
Mafia kiest zelf. En dan nog snap ik niet waarom dat niet kan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner bepaald de spelleidster de verhaaltjes en geven de maffia alleen de kills doorKan me vergissen
Ladidalalaa?
Ze bepalen ook zelf of ze alleen gaan of met zijn 2en geloof ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner bepaald de spelleidster de verhaaltjes en geven de maffia alleen de kills doorKan me vergissen
Ladidalalaa?
Omdat Ladidadida dan niet heeft verzonnen dat er 2 maffia moesten zijn omdat het leidt naar een 'history', er zijn er 2 omdat de maffia heeft beslist met zijn 2en te gaan, en dat moet ladidadida vermelden want alleen zo weten wij dat er hints van 2 personen in staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia kiest zelf. En dan nog snap ik niet waarom dat niet kan.
Maffia hebben 3 kills en 6 manquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ladidalalaa?
Ja en ze kiezen zelf wie en hoeveel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maffia hebben 3 kills en 6 man
Ze kunnen op elke kill 2 man zetten, maar ook maar 1 man op elke kill (waardoor er dus 3 buiten schot blijven).
Juist! Ik zat ook al aan zoiets te denken. Lijkt dus erg op dat ze elkaar willen sparen en naar een dorp wijzen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, waarom zou de mafia elkaar verdacht maken?
Toeval dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat Ladidadida dan niet heeft verzonnen dat er 2 maffia moesten zijn omdat het leidt naar een 'history', er zijn er 2 omdat de maffia heeft beslist met zijn 2en te gaan, en dat moet ladidadida vermelden want alleen zo weten wij dat er hints van 2 personen in staan.
Dat durf ik nog niet hoor. 't Is 30 man, grote kans dat we er één fout hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Juist! Ik zat ook al aan zoiets te denken. Lijkt dus erg op dat ze elkaar willen sparen en naar een dorp wijzen.
Is er een mogelijkheid voor een dubbele lynch?
De maffia bepaalt hoeveel mobs ze op één persoon afsturen. Naar elke mob komen hints, dus hoe meer mobs gestuurd, hoe meer hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ladidalalaa?
Ah okquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De maffia bepaalt hoeveel mobs ze op één persoon afsturen. Naar elke mob komen hints, dus hoe meer mobs gestuurd, hoe meer hints.
En daarnaast, als we zo zeker zijn. Hebben we ook nog een nachtwaker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet hoor. 't Is 30 man, grote kans dat we er één fout hebben.
Eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En daarnaast, als we zo zeker zijn. Hebben we ook nog een nachtwaker.
Laat die de ander vermoorden & laten we de mogenlijkheid tot dubbele lynch bewaren.
Wat is dan het voordeel van 2 man sturen? Alleen dat ding met die dokter?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De maffia bepaalt hoeveel mobs ze op één persoon afsturen. Naar elke mob komen hints, dus hoe meer mobs gestuurd, hoe meer hints.
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van 2 man sturen? Alleen dat ding met die dokter?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is best logisch ja, zou dit niet meer in evenwicht moeten zijn? Gewoon speltechnisch, nu zijn er bijv. 3 hints per maffia, als je met 2 gaat zijn het er dus 6. Zou het niet beter zijn om 4/5 hints te geven als je met zijn 2en gaat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jep
De maffia stuurt doorgaans dus ook geen 2 personen want het vergoot alleen maar de kans om gepakt te worden.
Kunnen we de spelregels discussie nu met rust laten en pas aanpakken bij een nieuwe ronde?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is best logisch ja, zou dit niet meer in evenwicht moeten zijn? Gewoon speltechnisch, nu zijn er bijv. 3 hints per maffia, als je met 2 gaat zijn het er dus 6. Zou het niet beter zijn om 4/5 hints te geven als je met zijn 2en gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |