Enigste zou ook goed kunnen zijn, maar dan krijgt het een andere betekenis....quote:
lololol nubcake /votekickquote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een nerd TT. WOWverslaafde zeker?
Lulz! Dat moet ik zienquote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Breaking: Zanger Rinus in GTST !
Wat zeg je?quote:
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktquote:Op woensdag 22 september 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:wat staat daar nou?
Bedoelde u: Haksiz the new Remlof Zorg op google
moet ik nu voor Remlof zorgen
Oke.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktNet als de oldskool Remlof.
Ow zowz.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktNet als de oldskool Remlof.
Video's willen we zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
OMG, er zit een alien in me!!! Mijn buik bewoog net helemaal
Zo gaaf.....
ohhhhh heerlijk. neem je wel weer een paar foto`s als je bijna op het einde bent, ben benieuwd hoor je hebt al zo een mooie buikquote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
OMG, er zit een alien in me!!! Mijn buik bewoog net helemaal
Zo gaaf.....
wees blij dat ik al af en toe een Komma gebruik, al gok ik meestal waar het moet komen te staan, achter welk woordje, maar het gaat best de goeie kant op hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"team remlof"Géén hoofdletters!
Ik hou van je.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
Zo ben ik het moment Gigi D'Agostino aan het binnenhalen. +100.999 Merapunten
Toch?
Als het echt een alien is dan stuur ik m terugquote:Op woensdag 22 september 2010 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Video's willen we zien.
Overigens: als het echt een alien is, noem je 'm dan wél Ian?
Yep, de bedoeling is dat wel met 37 weken nog een keer buikfoto's maken....quote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh heerlijk. neem je wel weer een paar foto`s als je bijna op het einde bent, ben benieuwd hoor je hebt al zo een mooie buik
Buon appetito.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor een brunch van ciabatta met carpaccio. En met een latte macchiato.
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, de bedoeling is dat wel met 37 weken nog een keer buikfoto's maken....
En dan ga ik er vanuit dat die 37 weken gewoon gehaald wordt, ongeacht het feit dat ik door m'n leeftijd meer kans op een vroeggeboorte heb, maar daar maak ik me niet echt zorgen over, ik ga voor mezelf al gewoon uit van weer een week overtijd.
nee iets met zijn evenwicht dacht ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Andre Rieu heeft last van z'n stembanden, ik had 'm toch eerder op een tennisarm gegokt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee iets met zijn evenwicht dacht ik.
Goedemorgen Laysa
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
Een virale infectie aan het evenwichtsorgaan.
Dat krijg je, van die Aidsherrie.
Lidl carpaccio smaakt goed, Laysa!
Ik had ook nergens geduld voor...En ik mocht niet met de lego spelen van mn broer omdat ik alles sloopte...toen wij zondag bij mn broer kwamen stonden daar ineens het playmobielschip en kasteel te pronken van ruim 30 jaar oud...Voor mn nichtje...Bijna zo goed als nieuwquote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn Lego-ervaring met jaren zeventig meisjeslego (grote poppetjes in huiselijke settings) is vooral heel erg driftig worden als er weer eens een eettafel, bureau of poppetje uit elkaar viel omdat die blokjes niet goed genoeg waren aangedrukt. Dat moest niet drie keer in een paar minuten voorkomen, want dan flikkerde ik met een grote haal alle zorgvuldig opgebouwde settings van tafel.
Ik heb altijd al geen geduld gehad.
Nee, maar het roest zo lekkerquote:
En daar ging je op zitten wachten?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar het roest zo lekker
Nee, het wachten was op antwoord na welke wasbeurt de vlekken uit je kleren en van je handen waren. Spąnnend!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar ging je op zitten wachten?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het wachten was op antwoord na welke wasbeurt de vlekken uit je kleren en van je handen waren. Spąnnend!
Uit je handen, da's pas leutigquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik weet wel dat je gesmolten Playmobil niet meer uit een spijkerbroek kunt wassen
Moah, ik heb m'n jeugd overleefd zonder mezelf in de fik te zetten. Enkele vriendjes waren minder gelukkig.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uit je handen, da's pas leutig
ook geen Dubloquote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef Jian het volgende:
Playmobil, meccano, nooit gehadwel een driewieler
Misschien kun je je ouders aanklagen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef Jian het volgende:
Playmobil, meccano, nooit gehadwel een driewieler
oh en knex of hoe je dat ook schrijft, staat ook nog hele doos.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
heb nog zoveel Lego en Dublo, hele kist dublo blokken met een hele boederijdieren, mannetjes en vrouwtjes en al die dingen meer, en er staat een vermogen aan lego van vliegtuig tot trein en alles erom heen, netjes alles in dozen, ook nog een hele kist met autotjes en een plastic trein, alles van die jongen van me, en weggeven doe ik niet krijgt ie allemaal mee als hij eens besluit op zich zelf te gaan.
Het is altijd verschrikkelijk duur geweest. Maar ik geloof dat ik onlangs las dat inmiddels ook andere fabrikanten lego-blokjes mogen maken, dat zal de prijs wel doen dalen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en knex of hoe je dat ook schrijft, staat ook nog hele doos.
zag van de week reklame op tv over lego, een klein doosje kost al 89 euro pppfftt is de prijs verdubbeld lijkt wel
Ik mijn jeugd ook niet, maar de rest kan ik mij niet meer herinneren, op mijn 12e had ik de eerste PC geloof ik, daarvoor spelcomputers.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Computers? Die waren er nog niet in mijn jeugd
Wij hadden als eerste spelcomputer een MSX, oh shiiiiitttttquote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo rond m'n 21e heb ik m'n eerste computer gekocht. Een tweedehands Atari ST.
Dat is vroegquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mijn jeugd ook niet, maar de rest kan ik mij niet meer herinneren, op mijn 12e had ik de eerste PC geloof ik, daarvoor spelcomputers.
Maar ik was toen al zo'n 'nerd' die er meer van wist dan mijn ouders terwijl die ermee moesten werken op hun werk. Ik kon alle commando's van DOS uit mijn hoofdquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vroegVerwend kreng
![]()
Ik mocht pas op die van mijn ouders toen ik 18 was, en ik ben nog een aantal jaar jonger dan jij
Ik heb ook nog eens een vlot gehad, toen stond opeens de politie aan de deur omdat het dak-isolatieplaten waren uit de bouw į 150,- gulden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc. Thuis was ik nooit, thuis zitten is voor mietjes
Welk Wii spelletje is dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc.
Same here. De weilanden en het bos in, bijna hele dagen rondzwerven en zo vies weer thuiskomen dat je buiten je kleren uit moest trekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc. Thuis was ik nooit, thuis zitten is voor mietjes
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Veel minder volgens mij. De zwerftochten die ik vroeger maakte zouden ouders van nu al gauw te riskant vinden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?
Op 't platteland wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?
Ik geloof niet dat mijn ouders het erg vonden, ik heb ze er iig nooit over gehoord.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je stonk zo na 't fikkie stoken, het bleef nooit onopgemerkt.
Ik woon op zich vrij landelijk, maar tegenwoordig zitten ze denk ik achter een Wii een PS2 of XBOXquote:
Toen je nog een onschuldig lievertje was?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat was altijd het fijne van vanaf april tot en met september elk weekend (en in de zomervakantie zes weken lang, ging mijn vader vanuit daar werken) op de camping staan in Wolphaartsdijk. Daar kon je heerlijk buitenspelen. Hutten bouwen, boten kapen, met je kleren aan krukels op laag water zoeken om mee te vissen en dan steeds dieper gaan, hele dagtochten door het boerenlandschap maken en dan mocht je altijd wel even van een wc gebruikmaken van een boerin. En dan kreeg je nog een koekje ook.
Vroeger, toen alles beter was.
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Duitse toerist gered uit eigen strandkuil
TENERIFE - Spaanse hulpdiensten hebben het leven van een Duitse toerist gered die vastzat in zijn eigen ingestorte kuil.
Duitserts en hun kuilen
heb jij ook van die skelters gebouwd vroeger, plank en dan van die kinderwagenwielen eronder en maar scheuren door de straten, mijn broers hadden er 1 gebouwd, en daar brachten ze sąvonds ook de kranten mee weg die ze ophaalde.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toen ik wat met mijn vriendinnetje kreeg luisterde wij altijd Candlelightquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:
ben echt geen oude doos, maar kan me nog herrineren, ik had een transitor radiotje in een houten doos en die was aangesloten op een accu, in 35 a 40 jaar tijd is toch wel alles erop vooruit gegaan.
radio noordzee en radio veronica luisterde ik altijd, en vooral Ferry Maat op donderdagavond met de soulsjow.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen ik wat met mijn vriendinnetje kreeg luisterde wij altijd Candlelight
(ik was 13)
Morrisonquote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Het Weeshuis van de Hits met Morrison luisterde ik met m'n eerste vriendinnetje.
"Er zijn songs die als hit worden geboren....maar d'r zijn er ook die door pappa en mamma in de steek zijn gelaten....is er nog hoop?"
Wij krijgen ook alle nummers van de Beatles met engelse les, van meneer zwart (blackie)quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat Beatlesprogramma ging toch over Paul McCartney die stiekem dood zou zijn? Daar besteedden we op de middelbare school het wat uren Muziekles aan. Inclusief hoezen die duidelijke hints zouden prijsgeven. Kijk! Paul heeft als enige geen schoenen aan. Kan niet anders; die is haske dood!
Ben de naam kwijt van dat radioprogramma.
Seks, het enigma (1)quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef spuitje het volgende:
En op vrijdagavond had de VPRO 1 of ander sex programma op de radio, zat je met rooie oortjes te luisteren
ja klopt, vooral er waren zoveel aanwijzingen in het album van Sergeant lonly hardclubband en dat draaide ze dan steeds achterstevoren en gingen het helemaal uitpluizen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat Beatlesprogramma ging toch over Paul McCartney die stiekem dood zou zijn? Daar besteedden we op de middelbare school het wat uren Muziekles aan. Inclusief hoezen die duidelijke hints zouden prijsgeven. Kijk! Paul heeft als enige geen schoenen aan. Kan niet anders; die is haske dood!
Wilhelmina Kuttje.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Rauhfaser vond ik ook wel goed. Fake-radiodocumentaires, bijvoorbeeld over iemand die zich vastgeketend had op een spoorlijn waar na nader onderzoek al jaren geen treinen meer bleken te rijden.
En Ronflonflon met Jacques Plafond.
"Automobilisten zal je voorzichtig zijn? Voor Morrison? En als je bang bent dan hou je maar vast aan de vangrail".quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Het Weeshuis van de Hits met Morrison luisterde ik met m'n eerste vriendinnetje.
"Er zijn songs die als hit worden geboren....maar d'r zijn er ook die door pappa en mamma in de steek zijn gelaten....is er nog hoop?"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Deadquote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn favoriete onderdeel was toch wel "Wie zullen we nu weer eens bellen?" Hij was dan op vriendelijke toon zo onbeschoft, meesterlijk."Verdomd interessant maar gaat u vooral verder."quote:
Ik zat even te zoeken op youtube, helaas geen fragmentenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Automobilisten zal je voorzichtig zijn? Voor Morrison? En als je bang bent dan hou je maar vast aan de vangrail".
Heb er vorig jaar of zo eens een reportage over gezien. Als ik me goed herinner bleek het om een totaal uit de hand gelopen grap te gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Het gerucht dat Paul McCartney in 1966 met zijn auto is verongelukt, ontstond toen een radio-dj uit Detroit tijdens de uitzending een telefoontje kreeg van een student van de Universiteit van Michigan. De student beweerde dat Paul McCartney die toen in The Beatles zat, niet de echte McCartney, maar een dubbelganger zou zijn. Deze dubbelganger zou William Campbell heten, ook wel "Faul" genoemd.
De media sprongen spontaan op dit verhaal af en gingen op zoek naar verborgen feiten in nummers en platenhoezen van The Beatles. Zodoende kwamen er tientallen 'bewijzen' naar voren voor de dood van de Beatle.
Paul McCartney heeft na deze hype officieel verklaard rond de bewuste tijd inderdaad een klein auto-ongeluk te hebben gehad, maar hier niets aan over te hebben gehouden.
In de loop der tijd zijn er, naast vele websites en forums over het gerucht, ook op YouTube talloze filmpjes verschenen over dit gerucht, met als bekendste voorbeelden "The Rotten Apple" (gemaakt door voorstanders van het gerucht) en "The Live And Let Die Mini Shows" (gemaakt door tegenstanders van het gerucht). In vrijwel geen enkel filmpje is er sprake van objectiviteit. Mede door de vele aandacht op internet werd er opnieuw veel aandacht aan het gerucht besteed.
Ook populair op internet zijn vergelijkingen van foto's voor en na 1966 waaruit zou moeten blijken dat Paul McCartney wel of niet vervangen is door een dubbelganger.
hier staat het, en nog veel meer.
http://www.uitgelicht.kro.nl/default.aspx?id=103086quote:Op woensdag 22 september 2010 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zat even te zoeken op youtube, helaas geen fragmenten
Nog wel, maar niet zo vaak meer. Regelmatig kun je ook in plaatselijke kranten lezen dat een prachtige hut van overheidswege afgebroken moet worden omdat het niet in het landschap past en afbreuk doet aan de omgevingquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.uitgelicht.kro.nl/default.aspx?id=103086
Hier staat één aflevering.
Dat lijkt Soesterberg welquote:Op woensdag 22 september 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was het goed verdwalen en er woonde ook nog een kluizenaar met een paard.
Dronk je toen al?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Laysa het volgende:
Ik zal eens navragen aan mn broer wat wij vroeger deden..ik heb bijna geen herinneringen voor mn 9e
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen...ik weet het niet hé?!
Dat is daarna wel gebeurd, maar ook dat is de oorzaak niet...is al uitgezocht...Volgens mn broer ben ik gewoon een lui kind en laat het aan hem over om het te onthoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of lagen je ouders in een scheiding en heb je gewoon alles geblocked?![]()
Volgens mij leeft MIcheal Jackson ook nogquote:
Heerlijk, zo zorgeloos levenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is daarna wel gebeurd, maar ook dat is de oorzaak niet...is al uitgezocht...Volgens mn broer ben ik gewoon een lui kind en laat het aan hem over om het te onthouden![]()
Overigens ben ik degene die er het minst last van heeft in tegenstelling tot de rest van het gezin
dat zorgeloze heb ik na mn 9e opgegeven helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heerlijk, zo zorgeloos leven
(wat niet weet wat niet deert)
Was je toen al zwanger?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zorgeloze heb ik na mn 9e opgegeven helaas
quote:
Misschien dat het tegenwoordig wel kan.........tijden veranderenquote:
"Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen"quote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Jian het volgende:
Groot nieuws
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax
AMSTERDAM - Johan Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd.
In zijn column in deze krant van maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er flink van langs. „Maar als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer. Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin”, verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten.
El Salvador
Johan ...??quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen"
"Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel."
"Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren."
en als klap op de vuurpijl![]()
"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
En toch denk ik dat ie het kan, Ajax Europees echt weer op de kaart zetten! Zijn laatste kunststukjequote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
JC wilde de laatste keer iedereen ontslaan en ze dan opnieuw laten solliciteren op hun baan.
"Elk voordeel hep z'n nadeel!"quote:
Hij biedt het nu toch aan, ik zou zeggen met beide handen aangrijpen, laat m maar een paar jaar aan de slag gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een proces van jaren, heeft ie heul geen zin in. Veel te slecht weer hier, lekker naar Spanje.
En er was toen een radio programma erover,,eng was het.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Het gerucht dat Paul McCartney in 1966 met zijn auto is verongelukt, ontstond toen een radio-dj uit Detroit tijdens de uitzending een telefoontje kreeg van een student van de Universiteit van Michigan. De student beweerde dat Paul McCartney die toen in The Beatles zat, niet de echte McCartney, maar een dubbelganger zou zijn. Deze dubbelganger zou William Campbell heten, ook wel "Faul" genoemd.
De media sprongen spontaan op dit verhaal af en gingen op zoek naar verborgen feiten in nummers en platenhoezen van The Beatles. Zodoende kwamen er tientallen 'bewijzen' naar voren voor de dood van de Beatle.
Paul McCartney heeft na deze hype officieel verklaard rond de bewuste tijd inderdaad een klein auto-ongeluk te hebben gehad, maar hier niets aan over te hebben gehouden.
In de loop der tijd zijn er, naast vele websites en forums over het gerucht, ook op YouTube talloze filmpjes verschenen over dit gerucht, met als bekendste voorbeelden "The Rotten Apple" (gemaakt door voorstanders van het gerucht) en "The Live And Let Die Mini Shows" (gemaakt door tegenstanders van het gerucht). In vrijwel geen enkel filmpje is er sprake van objectiviteit. Mede door de vele aandacht op internet werd er opnieuw veel aandacht aan het gerucht besteed.
Ook populair op internet zijn vergelijkingen van foto's voor en na 1966 waaruit zou moeten blijken dat Paul McCartney wel of niet vervangen is door een dubbelganger.
hier staat het, en nog veel meer.
Dat lijken eerder Warrior Shoulderpads in WoW.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn gepersonaliseerde, handgesneden lederen iPadcover verdiend, vindt de leermeneer. Nu nog beslissen hoe hij eruit moet komen te zien. Thema Gaga is me nčt iets te spikey.
[ afbeelding ]
Ik ga eens even inspiratie opdoen.
Bedankt heksje, leuk om deze hoax terug te zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8852960
Film/doc. Who burried paul McCartney
Laten we op FOK! ook een PMC forum openenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
En er was toen een radio programma erover,,eng was het.
Dan draaide ze de plaat achter stevoren en hoorde je..Paul is dead, Paul is dead.
Er zijn nog veel meer aanwijzingen, en hele fora over dit onderwerp.
Mijn char heeft zequote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
Grin. Die associatie zie ik dan weer helemaal niet.
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat lijken eerder Warrior Shoulderpads in WoW.
Speel jij WoWquote:Op woensdag 22 september 2010 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn char heeft ze![]()
Schoulderpads of TREMBLING RAGE! Aaarrrr!![]()
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzoquote:
Één keer naar de bioscoop gaan per maand is duurder.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzo
Nou, met een stationwagen drie keer over een verrotte otter heenrijden en je hebt het gewenste effect.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks soort leer wil ik.
Daarom kijk ik gewoon lekker zelf thuis op een lekkere bank achter mijn laptop of LCD TV met een biertje in mijn hand een gratis gedownloade film.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer naar de bioscoop gaan per maand is duurder.
Ik heb geen stationwagen. En ook geen otter.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, met een stationwagen drie keer over een verrotte otter heenrijden en je hebt het gewenste effect.
Sorry, ik wou gewoon even "verrotte otter" zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen stationwagen. En ook geen otter.
Voor puick vermeack geef ik graag wat centjes uit. Sue me!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzo
Hoeveel geef je uit aan bier per maand? Want zodra je over het tientje zit kost ook bier méér dan WoW.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom kijk ik gewoon lekker zelf thuis op een lekkere bank achter mijn laptop of LCD TV met een biertje in mijn hand.
Lekker?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik wou gewoon even "verrotte otter" zeggen
Laat ik het er gewoon op houden dat ik gratis andere games kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel geef je uit aan bier per maand? Want zodra je over het tientje zit kost ook bier méér dan WoW.
Je kan WoW ook gratis spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik het er gewoon op houden dat ik gratis andere games kan spelen.
En bier gratis krijgen wordt iets lastigernaja, behalve als ik mijn pa's bier opzuip
![]()
Ja en ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker?
Ik ben er blij mee, dat telt.
het toverwoordquote:
Was het niet ..het zwarte gat...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, vooral er waren zoveel aanwijzingen in het album van Sergeant lonly hardclubband en dat draaide ze dan steeds achterstevoren en gingen het helemaal uitpluizen.
weet ook niet meer hoe dat prog. heet.
misschien weten Jian of Schrutz het??/
wat is nu weer PMC===quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we op FOK! ook een PMC forum openen![]()
Wat waren jullie toch makkelijk voor de gek te houden toenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer PMC===
en Hondjes, het zwarte gat was van Veronica met die paragnost peter van der hurk dacht ik, was zo eng die gingen ook op spookjacht enzo, en van hun weet ik dat deden ze, een cassetebandje in een recorder en dan op play drukken en dat midden in een bos, en dat draaide ze dan af in de studio, oh weet nog 7 kleuren stront scheet ik ervan, dat vergeet ik me hele leven niet meer zo bang was ik daarvan. Want je hoorde dan dan geesten op dat bandje terug wat roepen.
Behalve dat er geen bewijs is dat er ooit zo'n wedstrijd is gehouden.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch een gozer die een lookalike wedstrijd had gewonnen (of tweede werd) en daarna spoorloos verdween? Volgens de theorie.
http://player.omroep.nl/?aflID=8852960quote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef hondjes het volgende:
Paul werd geschept bij het oversteken..
De nieuwe paul, daar is bekend van wie het is..
Dan moet ik even opzoeken op die Consp. sites.
Daar staan ook de fotos op, het haar schijnt al niet te kloppen, wat ik me herinner.
Ja..klopt. iets van Daniel ofzo...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch een gozer die een lookalike wedstrijd had gewonnen (of tweede werd) en daarna spoorloos verdween? Volgens de theorie.
Het is maar goed dat je nog niet leeftde tijdens de radio uitzending van The War of the Worldsquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer PMC===
en Hondjes, het zwarte gat was van Veronica met die paragnost peter van der hurk dacht ik, was zo eng die gingen ook op spookjacht enzo, en van hun weet ik dat deden ze, een cassetebandje in een recorder en dan op play drukken en dat midden in een bos, en dat draaide ze dan af in de studio, oh weet nog 7 kleuren stront scheet ik ervan, dat vergeet ik me hele leven niet meer zo bang was ik daarvan. Want je hoorde dan geesten op dat bandje iets roepen.
ik open er wel 1, en laten we daar de linken enzo neerzetten, want ik vind het me toch een partij intressantquote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we op FOK! ook een PMC forum openen![]()
Ik denk dat Remlof cynisch wasquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik open er wel 1, en laten we daar de linken enzo neerzetten, want ik vind het me toch een partij intressant
Want jij denkt dat ze niet meer durft te slapen daarna?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het beter is als Haks die conspiracy filmpjes niet gaat kijken
Ik ben bang dat ze het gaat gelovenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ze niet meer durft te slapen daarna?
Owjeequote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het gaat geloven_!
nou weet het niet, maar over Elvis, ja daar zit wel een luchtje aan, daar denk ik persoonlijk, twijvel soms dat ie nog leeft, en meen ik want zoals op dat graf Aron met 1 A, en er zijn foto@s opgedoken dat ie gewoon koffie zat te drinken op Graceland, tja moeilijk, moeilijk, wat is waar en wat is niet waar.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het gaat geloven_!
Wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet het niet, maar over Elvis, ja daar zit wel een luchtje aan, daar denk ik persoonlijk, twijvel soms dat ie nog leeft, en meen ik want zoals op dat graf Aron met 1 A,
Dat moet je de Twin Towers 9/11 conspiracy bekijken op youtubequote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet het niet, maar over Elvis, ja daar zit wel een luchtje aan, daar denk ik persoonlijk, twijvel soms dat ie nog leeft, en meen ik want zoals op dat graf Aron met 1 A, en er zijn foto@s opgedoken dat ie gewoon koffie zat te drinken op Graceland, tja moeilijk, moeilijk, wat is waar en wat is niet waar.
Maar vind het altijd razend intressant om er over te lezen over zulke dingen.
FF puntje, dat MJ dood is geloof ik, dat is waar.
heb hem hier geopend, ja anders halen ze hem maar weg of verplaatsen ze dat topic maarquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
Moet je hem wel in TRU openen!
The Truth is in Here...
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat moet je de Twin Towers 9/11 conspiracy bekijken op youtube
Ik weet alleen dat als Elvis nog zou leven hij ondertussen 75 zou zijn en we d'r toch niets meer aan zouden hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij als WoW expert moet toch weten wat daar staat
Mjah, denk je nou echt dat hij niet allang zijn "comeback" had gemaakt alleen al om er teringveel geld mee te verdienen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
vind ik ook, dus ze laten het maar lekker staan daarquote:
met perzik en soepgroentenquote:
De enigste trouwjurk.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enigste zou ook goed kunnen zijn, maar dan krijgt het een andere betekenis....
Stel dat wij er allemaal saai in het strak zwart bij zouden lopen, en Heks in een enig regenboogensemble dan zou ze de enigste gek in deze topicreeks zijn![]()
Deisyy, kom er maar in met dat plaatje van die regenboogjurk
Serieus?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Een virus via twitter, het moet toch niet gekker worden, wat een K.U.T dienst is het toch ook
Ik zag ze beide in de bioscoopquote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag 'm van de week nog met Elvis bij het tankstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Gewoon in Berlijn. Het klimaat in Braziliė was kennelijk niks voor de oude Dolf.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Copycat het volgende:
Da´s natuurlijk die ene overgebleven jongen uit Boys from Brazil. Ik zei nog zo tegen Simon W. : je hebt er een gemist. Maar niet luisteren hč, die ouwe.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister eredivisie live aangevraagd, nu doet ie 't al.
* Ajax kijkt
ja....dr is ook niets weggehaald....quote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie letterlijk Spuitje zelf met allemaal verhalen, dan drie mensen die vragen of het niet handiger is om het thuis te laten bezorgen (waar ik het mee eens ben want dan kan die vriend het meenemen en weet je zeker dat je zooi aankomt) en daarna spuitje die haar best doet zo veel mogelijk te melden dat ze zoveel doet en alles gaat betalen en "waar zijn we nou mee bezig"...
Dat dus, vuige aannames altijd. De mods zullen 't wel weer gedaan hebben.quote:
Snap jij het?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, vuige aannames altijd. De mods zullen 't wel weer gedaan hebben.
Neejoh, het was die andere Pietjequote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, vuige aannames altijd. De mods zullen 't wel weer gedaan hebben.
Ik heb werkelijk geen idee Ian, ik probeer de boel alleen maar een beetje te redden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me even uitleggen wat de neuk er gaande is in het Disana bloementopic?
En dan vooral Liesje? En spuitje? Wat is er nou want ik zie alleen maar: "ik zit te janken" reacties maar niets waar dat om zou zijn!?
liesje je zit in het verkeerde topic hahahah dat ik dat nog eens mag zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien een heel stom idee, maar dan moeten jullie het zeggen.
Is het een idee om een boek voor haar te maken? Van ons? De mensen die mee hebben gedaan zeg maar? Dat we allemaal (digitaal) een a4tje vullen en het bij de Hema ofzo laten afdrukken in zo'n fotoboek? Volgens mij zou dat het ultieme "blijvende" kado zijn.
Ook kunnen we misschien de beterschapstopics erin doen.
En eventueel de kadotopics.
Dat iedereen gewoon vrij is om erin te doen wat hij of zij wil, misschien een verhaaltje, of een briefje, een gedichtje of gewoon wat plaatjes, foto's etc.....?
Als het jullie het dom vinden is dat ook prima hoor, maar kwam gewoon in mij op. En als iedereen het leuk vindt is hier dan iemand handig mee?
hahahha oh jij bent gemeen, ik heb je gequot hahahah jij had je post weggetovertquote:
Kssst jij, naar dat andere topicquote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Best een slim idee die ochtendjas! Sokken en pyjama's en ondergoed dat heb je doorgaans wel genoeg, maar een ochtendjas draag je toch best vaak als je in of net uit het ziekenhuis komt.
Ik snap dr niets meer vanquote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kssst jij, naar dat andere topic
ja daar dacht ik zomaar ff aan, zit al beetje op internet te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Best een slim idee die ochtendjas! Sokken en pyjama's en ondergoed dat heb je doorgaans wel genoeg, maar een ochtendjas draag je toch best vaak als je in of net uit het ziekenhuis komt.
Nee dat was voor heksje bedoeld! Best fijn zo'n ding.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kssst jij, naar dat andere topic
laat die meiden maar gaan, hebben geen flauw idee dat wij met zijn 2e in een ochtendjas willen zittenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat was voor heksje bedoeld! Best fijn zo'n ding.
ik heb beiden.....maar ik heb idd alleen ff een badjas aan als ik uit de douche stapquote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat die meiden maar gaan, hebben geen flauw idee dat wij met zijn 2e in een ochtendjas willen zitten![]()
zo een heerlijke warme grote waar je helemaal in verdwijnt, je hebt ze met muts maar ook zonder muts
Ik zonder muts! Maar het is lekker warm en pluizig!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat die meiden maar gaan, hebben geen flauw idee dat wij met zijn 2e in een ochtendjas willen zitten![]()
zo een heerlijke warme grote waar je helemaal in verdwijnt, je hebt ze met muts maar ook zonder muts
Lekker hoor, met je pluizige muts in een ochtendjasquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat was voor heksje bedoeld! Best fijn zo'n ding.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, met je pluizige muts in een ochtendjas
hahahha zie hem helemaal rondhobbelenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een slurfje, geen muts!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die badjas?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een slurfje, geen muts!
En ja, ik kan met mijn slurf nootjes van de vloer oprapen! En nee, ik eet mijn eigen noten niet!
Weet je wat laat ook maar! Nee, laat ook maar zitten!
trusten.....en tot morgen allemaalquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn nest en nog even een gepaste straf bedenken voor een spijbelende puber![]()
slaap lekker, en straf heel subtiel de kabel van de tv loskoppelen en ook een weekje geen internet, dat helpt echtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar mijn nest en nog even een gepaste straf bedenken voor een spijbelende puber![]()
jij en D-K ook lekker slapenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
trusten.....en tot morgen allemaal
De afstandbediening van zijn tv en toetsenbord van zijn pc liggen al achterin mijn kofferbakquote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker, en straf heel subtiel de kabel van de tv loskoppelen en ook een weekje geen internet, dat helpt echt
top, dank je wel hondjesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef hondjes het volgende:
Heb net even op google gekeken naar het radio progamma..over de vermeende dood van PMC
Het schijnt dat ..het steenen tijdperk...dit heeft uitgezonden op 28 maart 1988.
De presentator was Hans Schiffers.
Het zegt mij niets, heb alleen toen het progamma gehoord en het waren twee avonden, dat het uitgezonden werd.
Maar volgens mij, heb ik ook jaren later eens een herhaling hiervan gehoord op de radio.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
top, dank je wel hondjesheb de linken van Ian gezien vanavond spannend hoor. deze ga ik ook even opzoeken morgen
ik zit op steenen tijdperk te zoeken, maar er staat zoveel over zijn vermeende dood, vind het zo intressantquote:Op woensdag 22 september 2010 23:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar volgens mij, heb ik ook jaren later eens een herhaling hiervan gehoord op de radio.
Je loopt achter Teun, is alweer voorbijquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed topic vanaf hier: Bloemetje Voor Disana Topique.
![]()
![]()
![]()
Vind je een ochtendjas ook een goed idee?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed topic vanaf hier: Bloemetje Voor Disana Topique.
![]()
![]()
![]()
Ja ja, maar ik heb er wel lol om, met enige vertraging, da's dan wel weer waarquote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je loopt achter Teun, is alweer voorbij
Het slachtoffer mist geen arm, dat vormt alvast geen belemmeringquote:Op woensdag 22 september 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind je een ochtendjas ook een goed idee?
Nah niemand begreep het hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Té grote betrokkenheid + ego doet SC's ontploffen
De patiėnt is inmiddels dood?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah niemand begreep het hoor![]()
maar het is al opgelost....en doorgepakt
hahha zie je wel, je wist het, slaap lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 23:09 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was de radio-uitzending waarbij ik die theorie voor het eerst hoorde, een aflevering van Poster.
Hčhč, die is van mijn tong af. Kan ik gerust gaan slapen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
De bloemen misschien....Stommerd!!!!
dat klinkt al veeeeeeeeeeeeel aardiger.....quote:Op woensdag 22 september 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]De geste is gewoon top, (letterlijk) niets aan toe te voegen, de uitvoering gaat zoals altijd op een forum met horten en stoten.
Ik ben hier godver niet ingehuurd om aardig te zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt al veeeeeeeeeeeeel aardiger.....
Neem nog een neut voor het slapen gaan....Trustenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben hier godver niet ingehuurd om aardig te zijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik neem je niet altijd serieus
Als je het ruim ziet dan heb ik dat vanavond al wel gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neem nog een neut voor het slapen gaan....Trusten
Ik las iets heel andersquote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Kapitein Haak wil geen neut
en ook niet aardig zijn
waar moet dat heen, waar lijd de weg
Hey Heks, lekker ding, doe je al daten?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:Kapitein Haak wil geen neut
en ook niet aardig zijn
waar moet dat heen, waar lijd de weg
nee, al die serieverkrachters enzo die op internet zwerven, ik bedankquote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Heks, lekker ding, doe je al daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |