Viel mij ook al opquote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat lijken eerder Warrior Shoulderpads in WoW.
Speel jij WoWquote:Op woensdag 22 september 2010 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn char heeft ze![]()
Schoulderpads of TREMBLING RAGE! Aaarrrr!![]()
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzoquote:
Één keer naar de bioscoop gaan per maand is duurder.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzo
Nou, met een stationwagen drie keer over een verrotte otter heenrijden en je hebt het gewenste effect.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks soort leer wil ik.
Daarom kijk ik gewoon lekker zelf thuis op een lekkere bank achter mijn laptop of LCD TV met een biertje in mijn hand een gratis gedownloade film.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer naar de bioscoop gaan per maand is duurder.
Ik heb geen stationwagen. En ook geen otter.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, met een stationwagen drie keer over een verrotte otter heenrijden en je hebt het gewenste effect.
Sorry, ik wou gewoon even "verrotte otter" zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen stationwagen. En ook geen otter.
Voor puick vermeack geef ik graag wat centjes uit. Sue me!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzo
Hoeveel geef je uit aan bier per maand? Want zodra je over het tientje zit kost ook bier méér dan WoW.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom kijk ik gewoon lekker zelf thuis op een lekkere bank achter mijn laptop of LCD TV met een biertje in mijn hand.
Lekker?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik wou gewoon even "verrotte otter" zeggen
Laat ik het er gewoon op houden dat ik gratis andere games kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel geef je uit aan bier per maand? Want zodra je over het tientje zit kost ook bier méér dan WoW.
Je kan WoW ook gratis spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik het er gewoon op houden dat ik gratis andere games kan spelen.
En bier gratis krijgen wordt iets lastigernaja, behalve als ik mijn pa's bier opzuip
![]()
Ja en ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker?
Ik ben er blij mee, dat telt.
het toverwoordquote:
Was het niet ..het zwarte gat...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, vooral er waren zoveel aanwijzingen in het album van Sergeant lonly hardclubband en dat draaide ze dan steeds achterstevoren en gingen het helemaal uitpluizen.
weet ook niet meer hoe dat prog. heet.
misschien weten Jian of Schrutz het??/
wat is nu weer PMC===quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we op FOK! ook een PMC forum openen![]()
Wat waren jullie toch makkelijk voor de gek te houden toenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer PMC===
en Hondjes, het zwarte gat was van Veronica met die paragnost peter van der hurk dacht ik, was zo eng die gingen ook op spookjacht enzo, en van hun weet ik dat deden ze, een cassetebandje in een recorder en dan op play drukken en dat midden in een bos, en dat draaide ze dan af in de studio, oh weet nog 7 kleuren stront scheet ik ervan, dat vergeet ik me hele leven niet meer zo bang was ik daarvan. Want je hoorde dan dan geesten op dat bandje terug wat roepen.
Behalve dat er geen bewijs is dat er ooit zo'n wedstrijd is gehouden.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch een gozer die een lookalike wedstrijd had gewonnen (of tweede werd) en daarna spoorloos verdween? Volgens de theorie.
http://player.omroep.nl/?aflID=8852960quote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef hondjes het volgende:
Paul werd geschept bij het oversteken..
De nieuwe paul, daar is bekend van wie het is..
Dan moet ik even opzoeken op die Consp. sites.
Daar staan ook de fotos op, het haar schijnt al niet te kloppen, wat ik me herinner.
Ja..klopt. iets van Daniel ofzo...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch een gozer die een lookalike wedstrijd had gewonnen (of tweede werd) en daarna spoorloos verdween? Volgens de theorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |