quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen...ik weet het niet hé?!
Dat is daarna wel gebeurd, maar ook dat is de oorzaak niet...is al uitgezocht...Volgens mn broer ben ik gewoon een lui kind en laat het aan hem over om het te onthoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of lagen je ouders in een scheiding en heb je gewoon alles geblocked?![]()
Volgens mij leeft MIcheal Jackson ook nogquote:
Heerlijk, zo zorgeloos levenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is daarna wel gebeurd, maar ook dat is de oorzaak niet...is al uitgezocht...Volgens mn broer ben ik gewoon een lui kind en laat het aan hem over om het te onthouden![]()
Overigens ben ik degene die er het minst last van heeft in tegenstelling tot de rest van het gezin
dat zorgeloze heb ik na mn 9e opgegeven helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heerlijk, zo zorgeloos leven
(wat niet weet wat niet deert)
Was je toen al zwanger?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zorgeloze heb ik na mn 9e opgegeven helaas
quote:
Misschien dat het tegenwoordig wel kan.........tijden veranderenquote:
"Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen"quote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Jian het volgende:
Groot nieuws
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax
AMSTERDAM - Johan Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd.
In zijn column in deze krant van maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er flink van langs. „Maar als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer. Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin”, verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten.
El Salvador
Johan ...??quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen"
"Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel."
"Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren."
en als klap op de vuurpijl![]()
"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
En toch denk ik dat ie het kan, Ajax Europees echt weer op de kaart zetten! Zijn laatste kunststukjequote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
JC wilde de laatste keer iedereen ontslaan en ze dan opnieuw laten solliciteren op hun baan.
"Elk voordeel hep z'n nadeel!"quote:
Hij biedt het nu toch aan, ik zou zeggen met beide handen aangrijpen, laat m maar een paar jaar aan de slag gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een proces van jaren, heeft ie heul geen zin in. Veel te slecht weer hier, lekker naar Spanje.
En er was toen een radio programma erover,,eng was het.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Het gerucht dat Paul McCartney in 1966 met zijn auto is verongelukt, ontstond toen een radio-dj uit Detroit tijdens de uitzending een telefoontje kreeg van een student van de Universiteit van Michigan. De student beweerde dat Paul McCartney die toen in The Beatles zat, niet de echte McCartney, maar een dubbelganger zou zijn. Deze dubbelganger zou William Campbell heten, ook wel "Faul" genoemd.
De media sprongen spontaan op dit verhaal af en gingen op zoek naar verborgen feiten in nummers en platenhoezen van The Beatles. Zodoende kwamen er tientallen 'bewijzen' naar voren voor de dood van de Beatle.
Paul McCartney heeft na deze hype officieel verklaard rond de bewuste tijd inderdaad een klein auto-ongeluk te hebben gehad, maar hier niets aan over te hebben gehouden.
In de loop der tijd zijn er, naast vele websites en forums over het gerucht, ook op YouTube talloze filmpjes verschenen over dit gerucht, met als bekendste voorbeelden "The Rotten Apple" (gemaakt door voorstanders van het gerucht) en "The Live And Let Die Mini Shows" (gemaakt door tegenstanders van het gerucht). In vrijwel geen enkel filmpje is er sprake van objectiviteit. Mede door de vele aandacht op internet werd er opnieuw veel aandacht aan het gerucht besteed.
Ook populair op internet zijn vergelijkingen van foto's voor en na 1966 waaruit zou moeten blijken dat Paul McCartney wel of niet vervangen is door een dubbelganger.
hier staat het, en nog veel meer.
Dat lijken eerder Warrior Shoulderpads in WoW.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn gepersonaliseerde, handgesneden lederen iPadcover verdiend, vindt de leermeneer. Nu nog beslissen hoe hij eruit moet komen te zien. Thema Gaga is me nèt iets te spikey.
[ afbeelding ]
Ik ga eens even inspiratie opdoen.
Bedankt heksje, leuk om deze hoax terug te zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8852960
Film/doc. Who burried paul McCartney
Laten we op FOK! ook een PMC forum openenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
En er was toen een radio programma erover,,eng was het.
Dan draaide ze de plaat achter stevoren en hoorde je..Paul is dead, Paul is dead.
Er zijn nog veel meer aanwijzingen, en hele fora over dit onderwerp.
Mijn char heeft zequote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
Grin. Die associatie zie ik dan weer helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |