ja klopt, vooral er waren zoveel aanwijzingen in het album van Sergeant lonly hardclubband en dat draaide ze dan steeds achterstevoren en gingen het helemaal uitpluizen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat Beatlesprogramma ging toch over Paul McCartney die stiekem dood zou zijn? Daar besteedden we op de middelbare school het wat uren Muziekles aan. Inclusief hoezen die duidelijke hints zouden prijsgeven. Kijk! Paul heeft als enige geen schoenen aan. Kan niet anders; die is haske dood!
Ben de naam kwijt van dat radioprogramma.
Wilhelmina Kuttje.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Rauhfaser vond ik ook wel goed. Fake-radiodocumentaires, bijvoorbeeld over iemand die zich vastgeketend had op een spoorlijn waar na nader onderzoek al jaren geen treinen meer bleken te rijden.
En Ronflonflon met Jacques Plafond.
"Automobilisten zal je voorzichtig zijn? Voor Morrison? En als je bang bent dan hou je maar vast aan de vangrail".quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Het Weeshuis van de Hits met Morrison luisterde ik met m'n eerste vriendinnetje.
"Er zijn songs die als hit worden geboren....maar d'r zijn er ook die door pappa en mamma in de steek zijn gelaten....is er nog hoop?"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Deadquote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat Beatlesprogramma ging toch over Paul McCartney die stiekem dood zou zijn? Daar besteedden we op de middelbare school het wat uren Muziekles aan. Inclusief hoezen die duidelijke hints zouden prijsgeven. Kijk! Paul heeft als enige geen schoenen aan. Kan niet anders; die is haske dood!
Ben de naam kwijt van dat radioprogramma.
Mijn favoriete onderdeel was toch wel "Wie zullen we nu weer eens bellen?" Hij was dan op vriendelijke toon zo onbeschoft, meesterlijk."Verdomd interessant maar gaat u vooral verder."quote:
Ik zat even te zoeken op youtube, helaas geen fragmentenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Automobilisten zal je voorzichtig zijn? Voor Morrison? En als je bang bent dan hou je maar vast aan de vangrail".
Heb er vorig jaar of zo eens een reportage over gezien. Als ik me goed herinner bleek het om een totaal uit de hand gelopen grap te gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Het gerucht dat Paul McCartney in 1966 met zijn auto is verongelukt, ontstond toen een radio-dj uit Detroit tijdens de uitzending een telefoontje kreeg van een student van de Universiteit van Michigan. De student beweerde dat Paul McCartney die toen in The Beatles zat, niet de echte McCartney, maar een dubbelganger zou zijn. Deze dubbelganger zou William Campbell heten, ook wel "Faul" genoemd.
De media sprongen spontaan op dit verhaal af en gingen op zoek naar verborgen feiten in nummers en platenhoezen van The Beatles. Zodoende kwamen er tientallen 'bewijzen' naar voren voor de dood van de Beatle.
Paul McCartney heeft na deze hype officieel verklaard rond de bewuste tijd inderdaad een klein auto-ongeluk te hebben gehad, maar hier niets aan over te hebben gehouden.
In de loop der tijd zijn er, naast vele websites en forums over het gerucht, ook op YouTube talloze filmpjes verschenen over dit gerucht, met als bekendste voorbeelden "The Rotten Apple" (gemaakt door voorstanders van het gerucht) en "The Live And Let Die Mini Shows" (gemaakt door tegenstanders van het gerucht). In vrijwel geen enkel filmpje is er sprake van objectiviteit. Mede door de vele aandacht op internet werd er opnieuw veel aandacht aan het gerucht besteed.
Ook populair op internet zijn vergelijkingen van foto's voor en na 1966 waaruit zou moeten blijken dat Paul McCartney wel of niet vervangen is door een dubbelganger.
hier staat het, en nog veel meer.
http://www.uitgelicht.kro.nl/default.aspx?id=103086quote:Op woensdag 22 september 2010 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zat even te zoeken op youtube, helaas geen fragmenten
Nog wel, maar niet zo vaak meer. Regelmatig kun je ook in plaatselijke kranten lezen dat een prachtige hut van overheidswege afgebroken moet worden omdat het niet in het landschap past en afbreuk doet aan de omgevingquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.uitgelicht.kro.nl/default.aspx?id=103086
Hier staat één aflevering.
Dat lijkt Soesterberg welquote:Op woensdag 22 september 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was het goed verdwalen en er woonde ook nog een kluizenaar met een paard.
Dronk je toen al?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Laysa het volgende:
Ik zal eens navragen aan mn broer wat wij vroeger deden..ik heb bijna geen herinneringen voor mn 9e
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen...ik weet het niet hé?!
Dat is daarna wel gebeurd, maar ook dat is de oorzaak niet...is al uitgezocht...Volgens mn broer ben ik gewoon een lui kind en laat het aan hem over om het te onthoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of lagen je ouders in een scheiding en heb je gewoon alles geblocked?![]()
Volgens mij leeft MIcheal Jackson ook nogquote:
Heerlijk, zo zorgeloos levenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is daarna wel gebeurd, maar ook dat is de oorzaak niet...is al uitgezocht...Volgens mn broer ben ik gewoon een lui kind en laat het aan hem over om het te onthouden![]()
Overigens ben ik degene die er het minst last van heeft in tegenstelling tot de rest van het gezin
dat zorgeloze heb ik na mn 9e opgegeven helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heerlijk, zo zorgeloos leven
(wat niet weet wat niet deert)
Was je toen al zwanger?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zorgeloze heb ik na mn 9e opgegeven helaas
quote:
Misschien dat het tegenwoordig wel kan.........tijden veranderenquote:
"Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen"quote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Jian het volgende:
Groot nieuws
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax
AMSTERDAM - Johan Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax om de club te hervormen. Dat heeft de voormalig vedette van Ajax woensdag op de open dag van de Cruyff Foundation gezegd.
In zijn column in deze krant van maandag gaf Cruijff de leiding van Ajax er flink van langs. „Maar als Ajax dat wil, kunnen ze altijd bij me aankloppen. Dat moet dan niet zo gaan als de vorige keer. Halve maatregelen nemen heeft namelijk geen zin”, verwijst hij naar gebeurtenissen van twee jaar geleden. Cruijff wilde toen de jeugdopleiding hervormen, maar werd door toenmalig coach Marco van Basten teruggefloten.
El Salvador
Johan ...??quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Voetbal is simpel. Het is echter moeilijk om simpel te voetballen"
"Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel."
"Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren."
en als klap op de vuurpijl![]()
"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
En toch denk ik dat ie het kan, Ajax Europees echt weer op de kaart zetten! Zijn laatste kunststukjequote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
JC wilde de laatste keer iedereen ontslaan en ze dan opnieuw laten solliciteren op hun baan.
"Elk voordeel hep z'n nadeel!"quote:
Hij biedt het nu toch aan, ik zou zeggen met beide handen aangrijpen, laat m maar een paar jaar aan de slag gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een proces van jaren, heeft ie heul geen zin in. Veel te slecht weer hier, lekker naar Spanje.
En er was toen een radio programma erover,,eng was het.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead
Het gerucht dat Paul McCartney in 1966 met zijn auto is verongelukt, ontstond toen een radio-dj uit Detroit tijdens de uitzending een telefoontje kreeg van een student van de Universiteit van Michigan. De student beweerde dat Paul McCartney die toen in The Beatles zat, niet de echte McCartney, maar een dubbelganger zou zijn. Deze dubbelganger zou William Campbell heten, ook wel "Faul" genoemd.
De media sprongen spontaan op dit verhaal af en gingen op zoek naar verborgen feiten in nummers en platenhoezen van The Beatles. Zodoende kwamen er tientallen 'bewijzen' naar voren voor de dood van de Beatle.
Paul McCartney heeft na deze hype officieel verklaard rond de bewuste tijd inderdaad een klein auto-ongeluk te hebben gehad, maar hier niets aan over te hebben gehouden.
In de loop der tijd zijn er, naast vele websites en forums over het gerucht, ook op YouTube talloze filmpjes verschenen over dit gerucht, met als bekendste voorbeelden "The Rotten Apple" (gemaakt door voorstanders van het gerucht) en "The Live And Let Die Mini Shows" (gemaakt door tegenstanders van het gerucht). In vrijwel geen enkel filmpje is er sprake van objectiviteit. Mede door de vele aandacht op internet werd er opnieuw veel aandacht aan het gerucht besteed.
Ook populair op internet zijn vergelijkingen van foto's voor en na 1966 waaruit zou moeten blijken dat Paul McCartney wel of niet vervangen is door een dubbelganger.
hier staat het, en nog veel meer.
Dat lijken eerder Warrior Shoulderpads in WoW.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn gepersonaliseerde, handgesneden lederen iPadcover verdiend, vindt de leermeneer. Nu nog beslissen hoe hij eruit moet komen te zien. Thema Gaga is me nèt iets te spikey.
[ afbeelding ]
Ik ga eens even inspiratie opdoen.
Bedankt heksje, leuk om deze hoax terug te zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8852960
Film/doc. Who burried paul McCartney
Laten we op FOK! ook een PMC forum openenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
En er was toen een radio programma erover,,eng was het.
Dan draaide ze de plaat achter stevoren en hoorde je..Paul is dead, Paul is dead.
Er zijn nog veel meer aanwijzingen, en hele fora over dit onderwerp.
Mijn char heeft zequote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
Grin. Die associatie zie ik dan weer helemaal niet.
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat lijken eerder Warrior Shoulderpads in WoW.
Speel jij WoWquote:Op woensdag 22 september 2010 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn char heeft ze![]()
Schoulderpads of TREMBLING RAGE! Aaarrrr!![]()
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzoquote:
Één keer naar de bioscoop gaan per maand is duurder.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzo
Nou, met een stationwagen drie keer over een verrotte otter heenrijden en je hebt het gewenste effect.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks soort leer wil ik.
Daarom kijk ik gewoon lekker zelf thuis op een lekkere bank achter mijn laptop of LCD TV met een biertje in mijn hand een gratis gedownloade film.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer naar de bioscoop gaan per maand is duurder.
Ik heb geen stationwagen. En ook geen otter.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, met een stationwagen drie keer over een verrotte otter heenrijden en je hebt het gewenste effect.
Sorry, ik wou gewoon even "verrotte otter" zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen stationwagen. En ook geen otter.
Voor puick vermeack geef ik graag wat centjes uit. Sue me!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maandelijks een bedrag betalen om te spelen, ben je gek ofzo
Hoeveel geef je uit aan bier per maand? Want zodra je over het tientje zit kost ook bier méér dan WoW.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom kijk ik gewoon lekker zelf thuis op een lekkere bank achter mijn laptop of LCD TV met een biertje in mijn hand.
Lekker?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik wou gewoon even "verrotte otter" zeggen
Laat ik het er gewoon op houden dat ik gratis andere games kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel geef je uit aan bier per maand? Want zodra je over het tientje zit kost ook bier méér dan WoW.
Je kan WoW ook gratis spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik het er gewoon op houden dat ik gratis andere games kan spelen.
En bier gratis krijgen wordt iets lastigernaja, behalve als ik mijn pa's bier opzuip
![]()
Ja en ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker?
Ik ben er blij mee, dat telt.
het toverwoordquote:
Was het niet ..het zwarte gat...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, vooral er waren zoveel aanwijzingen in het album van Sergeant lonly hardclubband en dat draaide ze dan steeds achterstevoren en gingen het helemaal uitpluizen.
weet ook niet meer hoe dat prog. heet.
misschien weten Jian of Schrutz het??/
wat is nu weer PMC===quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we op FOK! ook een PMC forum openen![]()
Wat waren jullie toch makkelijk voor de gek te houden toenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer PMC===
en Hondjes, het zwarte gat was van Veronica met die paragnost peter van der hurk dacht ik, was zo eng die gingen ook op spookjacht enzo, en van hun weet ik dat deden ze, een cassetebandje in een recorder en dan op play drukken en dat midden in een bos, en dat draaide ze dan af in de studio, oh weet nog 7 kleuren stront scheet ik ervan, dat vergeet ik me hele leven niet meer zo bang was ik daarvan. Want je hoorde dan dan geesten op dat bandje terug wat roepen.
Behalve dat er geen bewijs is dat er ooit zo'n wedstrijd is gehouden.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch een gozer die een lookalike wedstrijd had gewonnen (of tweede werd) en daarna spoorloos verdween? Volgens de theorie.
http://player.omroep.nl/?aflID=8852960quote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef hondjes het volgende:
Paul werd geschept bij het oversteken..
De nieuwe paul, daar is bekend van wie het is..
Dan moet ik even opzoeken op die Consp. sites.
Daar staan ook de fotos op, het haar schijnt al niet te kloppen, wat ik me herinner.
Ja..klopt. iets van Daniel ofzo...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch een gozer die een lookalike wedstrijd had gewonnen (of tweede werd) en daarna spoorloos verdween? Volgens de theorie.
Het is maar goed dat je nog niet leeftde tijdens de radio uitzending van The War of the Worldsquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer PMC===
en Hondjes, het zwarte gat was van Veronica met die paragnost peter van der hurk dacht ik, was zo eng die gingen ook op spookjacht enzo, en van hun weet ik dat deden ze, een cassetebandje in een recorder en dan op play drukken en dat midden in een bos, en dat draaide ze dan af in de studio, oh weet nog 7 kleuren stront scheet ik ervan, dat vergeet ik me hele leven niet meer zo bang was ik daarvan. Want je hoorde dan geesten op dat bandje iets roepen.
ik open er wel 1, en laten we daar de linken enzo neerzetten, want ik vind het me toch een partij intressantquote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we op FOK! ook een PMC forum openen![]()
Ik denk dat Remlof cynisch wasquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik open er wel 1, en laten we daar de linken enzo neerzetten, want ik vind het me toch een partij intressant
Want jij denkt dat ze niet meer durft te slapen daarna?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het beter is als Haks die conspiracy filmpjes niet gaat kijken
Ik ben bang dat ze het gaat gelovenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ze niet meer durft te slapen daarna?
Owjeequote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het gaat geloven_!
nou weet het niet, maar over Elvis, ja daar zit wel een luchtje aan, daar denk ik persoonlijk, twijvel soms dat ie nog leeft, en meen ik want zoals op dat graf Aron met 1 A, en er zijn foto@s opgedoken dat ie gewoon koffie zat te drinken op Graceland, tja moeilijk, moeilijk, wat is waar en wat is niet waar.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het gaat geloven_!
Wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet het niet, maar over Elvis, ja daar zit wel een luchtje aan, daar denk ik persoonlijk, twijvel soms dat ie nog leeft, en meen ik want zoals op dat graf Aron met 1 A,
Dat moet je de Twin Towers 9/11 conspiracy bekijken op youtubequote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet het niet, maar over Elvis, ja daar zit wel een luchtje aan, daar denk ik persoonlijk, twijvel soms dat ie nog leeft, en meen ik want zoals op dat graf Aron met 1 A, en er zijn foto@s opgedoken dat ie gewoon koffie zat te drinken op Graceland, tja moeilijk, moeilijk, wat is waar en wat is niet waar.
Maar vind het altijd razend intressant om er over te lezen over zulke dingen.
FF puntje, dat MJ dood is geloof ik, dat is waar.
heb hem hier geopend, ja anders halen ze hem maar weg of verplaatsen ze dat topic maarquote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
Moet je hem wel in TRU openen!
The Truth is in Here...
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat moet je de Twin Towers 9/11 conspiracy bekijken op youtube
Ik weet alleen dat als Elvis nog zou leven hij ondertussen 75 zou zijn en we d'r toch niets meer aan zouden hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij als WoW expert moet toch weten wat daar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |