Uit je handen, da's pas leutigquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik weet wel dat je gesmolten Playmobil niet meer uit een spijkerbroek kunt wassen
Moah, ik heb m'n jeugd overleefd zonder mezelf in de fik te zetten. Enkele vriendjes waren minder gelukkig.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uit je handen, da's pas leutig
ook geen Dubloquote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef Jian het volgende:
Playmobil, meccano, nooit gehadwel een driewieler
Misschien kun je je ouders aanklagen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef Jian het volgende:
Playmobil, meccano, nooit gehadwel een driewieler
oh en knex of hoe je dat ook schrijft, staat ook nog hele doos.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
heb nog zoveel Lego en Dublo, hele kist dublo blokken met een hele boederijdieren, mannetjes en vrouwtjes en al die dingen meer, en er staat een vermogen aan lego van vliegtuig tot trein en alles erom heen, netjes alles in dozen, ook nog een hele kist met autotjes en een plastic trein, alles van die jongen van me, en weggeven doe ik niet krijgt ie allemaal mee als hij eens besluit op zich zelf te gaan.
Het is altijd verschrikkelijk duur geweest. Maar ik geloof dat ik onlangs las dat inmiddels ook andere fabrikanten lego-blokjes mogen maken, dat zal de prijs wel doen dalen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en knex of hoe je dat ook schrijft, staat ook nog hele doos.
zag van de week reklame op tv over lego, een klein doosje kost al 89 euro pppfftt is de prijs verdubbeld lijkt wel
Ik mijn jeugd ook niet, maar de rest kan ik mij niet meer herinneren, op mijn 12e had ik de eerste PC geloof ik, daarvoor spelcomputers.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Computers? Die waren er nog niet in mijn jeugd
Wij hadden als eerste spelcomputer een MSX, oh shiiiiitttttquote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo rond m'n 21e heb ik m'n eerste computer gekocht. Een tweedehands Atari ST.
Dat is vroegquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mijn jeugd ook niet, maar de rest kan ik mij niet meer herinneren, op mijn 12e had ik de eerste PC geloof ik, daarvoor spelcomputers.
Maar ik was toen al zo'n 'nerd' die er meer van wist dan mijn ouders terwijl die ermee moesten werken op hun werk. Ik kon alle commando's van DOS uit mijn hoofdquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vroegVerwend kreng
![]()
Ik mocht pas op die van mijn ouders toen ik 18 was, en ik ben nog een aantal jaar jonger dan jij
Ik heb ook nog eens een vlot gehad, toen stond opeens de politie aan de deur omdat het dak-isolatieplaten waren uit de bouw á 150,- gulden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc. Thuis was ik nooit, thuis zitten is voor mietjes
Welk Wii spelletje is dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc.
Same here. De weilanden en het bos in, bijna hele dagen rondzwerven en zo vies weer thuiskomen dat je buiten je kleren uit moest trekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc. Thuis was ik nooit, thuis zitten is voor mietjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |