Enigste zou ook goed kunnen zijn, maar dan krijgt het een andere betekenis....quote:
lololol nubcake /votekickquote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een nerd TT. WOWverslaafde zeker?
Lulz! Dat moet ik zienquote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Breaking: Zanger Rinus in GTST !
Wat zeg je?quote:
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktquote:Op woensdag 22 september 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:wat staat daar nou?
Bedoelde u: Haksiz the new Remlof Zorg op google
moet ik nu voor Remlof zorgen
Oke.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktNet als de oldskool Remlof.
Ow zowz.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktNet als de oldskool Remlof.
Video's willen we zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
OMG, er zit een alien in me!!! Mijn buik bewoog net helemaal
Zo gaaf.....
ohhhhh heerlijk. neem je wel weer een paar foto`s als je bijna op het einde bent, ben benieuwd hoor je hebt al zo een mooie buikquote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
OMG, er zit een alien in me!!! Mijn buik bewoog net helemaal
Zo gaaf.....
wees blij dat ik al af en toe een Komma gebruik, al gok ik meestal waar het moet komen te staan, achter welk woordje, maar het gaat best de goeie kant op hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"team remlof"Géén hoofdletters!
Ik hou van je.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
Zo ben ik het moment Gigi D'Agostino aan het binnenhalen. +100.999 Merapunten
Toch?
Als het echt een alien is dan stuur ik m terugquote:Op woensdag 22 september 2010 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Video's willen we zien.
Overigens: als het echt een alien is, noem je 'm dan wél Ian?
Yep, de bedoeling is dat wel met 37 weken nog een keer buikfoto's maken....quote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh heerlijk. neem je wel weer een paar foto`s als je bijna op het einde bent, ben benieuwd hoor je hebt al zo een mooie buik
Buon appetito.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Tijd voor een brunch van ciabatta met carpaccio. En met een latte macchiato.
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, de bedoeling is dat wel met 37 weken nog een keer buikfoto's maken....
En dan ga ik er vanuit dat die 37 weken gewoon gehaald wordt, ongeacht het feit dat ik door m'n leeftijd meer kans op een vroeggeboorte heb, maar daar maak ik me niet echt zorgen over, ik ga voor mezelf al gewoon uit van weer een week overtijd.
nee iets met zijn evenwicht dacht ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Andre Rieu heeft last van z'n stembanden, ik had 'm toch eerder op een tennisarm gegokt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee iets met zijn evenwicht dacht ik.
Goedemorgen Laysa
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
Een virale infectie aan het evenwichtsorgaan.
Dat krijg je, van die Aidsherrie.
Lidl carpaccio smaakt goed, Laysa!
Ik had ook nergens geduld voor...En ik mocht niet met de lego spelen van mn broer omdat ik alles sloopte...toen wij zondag bij mn broer kwamen stonden daar ineens het playmobielschip en kasteel te pronken van ruim 30 jaar oud...Voor mn nichtje...Bijna zo goed als nieuwquote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Mijn Lego-ervaring met jaren zeventig meisjeslego (grote poppetjes in huiselijke settings) is vooral heel erg driftig worden als er weer eens een eettafel, bureau of poppetje uit elkaar viel omdat die blokjes niet goed genoeg waren aangedrukt. Dat moest niet drie keer in een paar minuten voorkomen, want dan flikkerde ik met een grote haal alle zorgvuldig opgebouwde settings van tafel.
Ik heb altijd al geen geduld gehad.
Nee, maar het roest zo lekkerquote:
En daar ging je op zitten wachten?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar het roest zo lekker
Nee, het wachten was op antwoord na welke wasbeurt de vlekken uit je kleren en van je handen waren. Spànnend!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar ging je op zitten wachten?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het wachten was op antwoord na welke wasbeurt de vlekken uit je kleren en van je handen waren. Spànnend!
Uit je handen, da's pas leutigquote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik weet wel dat je gesmolten Playmobil niet meer uit een spijkerbroek kunt wassen
Moah, ik heb m'n jeugd overleefd zonder mezelf in de fik te zetten. Enkele vriendjes waren minder gelukkig.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uit je handen, da's pas leutig
ook geen Dubloquote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef Jian het volgende:
Playmobil, meccano, nooit gehadwel een driewieler
Misschien kun je je ouders aanklagen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef Jian het volgende:
Playmobil, meccano, nooit gehadwel een driewieler
oh en knex of hoe je dat ook schrijft, staat ook nog hele doos.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
heb nog zoveel Lego en Dublo, hele kist dublo blokken met een hele boederijdieren, mannetjes en vrouwtjes en al die dingen meer, en er staat een vermogen aan lego van vliegtuig tot trein en alles erom heen, netjes alles in dozen, ook nog een hele kist met autotjes en een plastic trein, alles van die jongen van me, en weggeven doe ik niet krijgt ie allemaal mee als hij eens besluit op zich zelf te gaan.
Het is altijd verschrikkelijk duur geweest. Maar ik geloof dat ik onlangs las dat inmiddels ook andere fabrikanten lego-blokjes mogen maken, dat zal de prijs wel doen dalen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en knex of hoe je dat ook schrijft, staat ook nog hele doos.
zag van de week reklame op tv over lego, een klein doosje kost al 89 euro pppfftt is de prijs verdubbeld lijkt wel
Ik mijn jeugd ook niet, maar de rest kan ik mij niet meer herinneren, op mijn 12e had ik de eerste PC geloof ik, daarvoor spelcomputers.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Computers? Die waren er nog niet in mijn jeugd
Wij hadden als eerste spelcomputer een MSX, oh shiiiiitttttquote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo rond m'n 21e heb ik m'n eerste computer gekocht. Een tweedehands Atari ST.
Dat is vroegquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mijn jeugd ook niet, maar de rest kan ik mij niet meer herinneren, op mijn 12e had ik de eerste PC geloof ik, daarvoor spelcomputers.
Maar ik was toen al zo'n 'nerd' die er meer van wist dan mijn ouders terwijl die ermee moesten werken op hun werk. Ik kon alle commando's van DOS uit mijn hoofdquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vroegVerwend kreng
![]()
Ik mocht pas op die van mijn ouders toen ik 18 was, en ik ben nog een aantal jaar jonger dan jij
Ik heb ook nog eens een vlot gehad, toen stond opeens de politie aan de deur omdat het dak-isolatieplaten waren uit de bouw á 150,- gulden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc. Thuis was ik nooit, thuis zitten is voor mietjes
Welk Wii spelletje is dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc.
Same here. De weilanden en het bos in, bijna hele dagen rondzwerven en zo vies weer thuiskomen dat je buiten je kleren uit moest trekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slootje springen, bootjes van oude planken bouwen, je laarzen laten vollopen met water en weer met natte sokken thuiskomen, gaten graven (en weer dichtgooien), landjekaap met een gejat aardappelschilmesje, crossen op de fiets, boompje klimmen, vissen, roeien, zwemmen, etc. Thuis was ik nooit, thuis zitten is voor mietjes
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Veel minder volgens mij. De zwerftochten die ik vroeger maakte zouden ouders van nu al gauw te riskant vinden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?
Op 't platteland wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Doen kinderen dat tegenwoordig nog? Hutten bouwen, vlotten maken en in de sloot kieperen? Gewoon lekker ravotten dus?
Ik geloof niet dat mijn ouders het erg vonden, ik heb ze er iig nooit over gehoord.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je stonk zo na 't fikkie stoken, het bleef nooit onopgemerkt.
Ik woon op zich vrij landelijk, maar tegenwoordig zitten ze denk ik achter een Wii een PS2 of XBOXquote:
Toen je nog een onschuldig lievertje was?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat was altijd het fijne van vanaf april tot en met september elk weekend (en in de zomervakantie zes weken lang, ging mijn vader vanuit daar werken) op de camping staan in Wolphaartsdijk. Daar kon je heerlijk buitenspelen. Hutten bouwen, boten kapen, met je kleren aan krukels op laag water zoeken om mee te vissen en dan steeds dieper gaan, hele dagtochten door het boerenlandschap maken en dan mocht je altijd wel even van een wc gebruikmaken van een boerin. En dan kreeg je nog een koekje ook.
Vroeger, toen alles beter was.
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Duitse toerist gered uit eigen strandkuil
TENERIFE - Spaanse hulpdiensten hebben het leven van een Duitse toerist gered die vastzat in zijn eigen ingestorte kuil.
Duitserts en hun kuilen
heb jij ook van die skelters gebouwd vroeger, plank en dan van die kinderwagenwielen eronder en maar scheuren door de straten, mijn broers hadden er 1 gebouwd, en daar brachten ze sàvonds ook de kranten mee weg die ze ophaalde.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toen ik wat met mijn vriendinnetje kreeg luisterde wij altijd Candlelightquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Toverheks het volgende:
ben echt geen oude doos, maar kan me nog herrineren, ik had een transitor radiotje in een houten doos en die was aangesloten op een accu, in 35 a 40 jaar tijd is toch wel alles erop vooruit gegaan.
radio noordzee en radio veronica luisterde ik altijd, en vooral Ferry Maat op donderdagavond met de soulsjow.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen ik wat met mijn vriendinnetje kreeg luisterde wij altijd Candlelight
(ik was 13)
Morrisonquote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
Het Weeshuis van de Hits met Morrison luisterde ik met m'n eerste vriendinnetje.
"Er zijn songs die als hit worden geboren....maar d'r zijn er ook die door pappa en mamma in de steek zijn gelaten....is er nog hoop?"
Wij krijgen ook alle nummers van de Beatles met engelse les, van meneer zwart (blackie)quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat Beatlesprogramma ging toch over Paul McCartney die stiekem dood zou zijn? Daar besteedden we op de middelbare school het wat uren Muziekles aan. Inclusief hoezen die duidelijke hints zouden prijsgeven. Kijk! Paul heeft als enige geen schoenen aan. Kan niet anders; die is haske dood!
Ben de naam kwijt van dat radioprogramma.
Seks, het enigma (1)quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef spuitje het volgende:
En op vrijdagavond had de VPRO 1 of ander sex programma op de radio, zat je met rooie oortjes te luisteren
ja klopt, vooral er waren zoveel aanwijzingen in het album van Sergeant lonly hardclubband en dat draaide ze dan steeds achterstevoren en gingen het helemaal uitpluizen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Dat Beatlesprogramma ging toch over Paul McCartney die stiekem dood zou zijn? Daar besteedden we op de middelbare school het wat uren Muziekles aan. Inclusief hoezen die duidelijke hints zouden prijsgeven. Kijk! Paul heeft als enige geen schoenen aan. Kan niet anders; die is haske dood!
Ben de naam kwijt van dat radioprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |