En waarom zou dat moeten? Ik bedoel het niet lelijk ofzo en ik heb zelf een gigantische monitor, maar dat is ook wel anders geweest, en ook op een kleiner schermpje kan je prima een videootje kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal een monitor hebben die groter is dan je tv?
Yup, en een complementary mug met een afbeelding van een jankende koter die uit zijn schommelstoeltje tieft.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
Zo ben ik het moment Gigi D'Agostino aan het binnenhalen. +100.999 Merapunten
Toch?
weet niet of het world of warcraft is, maar er bestaat ook iets waar je je poppetje kan aankleden, kost wel geld moet je kleertjes bestellen of zoiets, en kan je je huis inrichten kost natuurlijk ook geld, is dat niet second live??? heb ik ook iets over gelezen, nee ben niet zo van de poppetjesquote:Op woensdag 22 september 2010 09:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja? Mag ik er nog een wtf ingooien?
Er komt een nieuwe mmorpg! (massive multiplayer online role playing game, voor haks: dat je met z'n allen online tegelijk rond gaat lopen met een poppetje dat je zelf hebt gemaakt en dan spelletjes of opdrachten gaat doen)
Denk een beetje richting World of Warcraft.
Nu hebben de mmorpgs meestal thema's als fantasy of futuristische shit... Deze nieuwe?
The World Of Michael Jackson! Yay!![]()
In before makkelijke grapjes over met een 5 man raid kindjes verkrachten en shit
fijne dag Noek, en is schitterend weer hier in Amsterdam, zonnetje staat alweer te brandenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Noek het volgende:
Alrighty! Dingen doen in zo weinig tijd.
Fijne dag, denk ik.![]()
Ja, dat zal Second Life zijn. Dan kan je een mensje maken en gewoon rondlopen en dingen doen zoals in het echte levenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet of het world of warcraft is, maar er bestaat ook iets waar je je poppetje kan aankleden, kost wel geld moet je kleertjes bestellen of zoiets, en kan je je huis inrichten kost natuurlijk ook geld, is dat niet second live??? heb ik ook iets over gelezen, nee ben niet zo van de poppetjes
ik weet wel, was eens op tv, dat dat second live niet oke is, beetje duister en donker, en dan heb je nog second live 2 waar alleen de mensen zitten die helemaal verslaafd er aan zijn, die leven in een viturele wereld zeg maar en hebben geen echt bestaan buiten het internet.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat zal Second Life zijn. Dan kan je een mensje maken en gewoon rondlopen en dingen doen zoals in het echte levenIk snap er ook geen fuck van, is toch geen reet aan?
World of Warcraft maak je zeg maar een poppetje waar je kleine opdrachtjes en mini-games mee kan spelenEn dat kan dan met andere mensen tegelijk in een virtuele computer wereld
Je kan je poppetje levelen zodat hij beter/sterker/sneller is en je kan spullen verzamelen die je aanvallen beter maken
En dat alles terwijl je door een verhaallijn speelt van het niveau Lord Of The Rings
Bij mij is het nog erger; het is in eerste instantie een uitdrukking van verbazing, en in tweede instantie een hotelketen met over het algemeen zeer leuke hotels.... World Of Wondersquote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bij WOW altijd alleen maar aan South Park denken. Dat is ook de enige WOW-erlebnis die ik heb.
Ik weet ook niet precies hoe het in elkaar zit maar volgens mij heb je in dat Second Life ook helemaal geen verhaallijn ofzo waar je doorheen speelt... Da's bij WoW zo tof, het is alsof je een fantasy boek leest terwijl je mini-games doet of met een groepje mensen door speciale gebieden aan het rennen bentquote:Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet wel, was eens op tv, dat dat second live niet oke is, beetje duister en donker, en dan heb je nog second live 2 waar alleen de mensen zitten die helemaal verslaafd er aan zijn, die leven in een viturele wereld zeg maar en hebben geen echt bestaan buiten het internet.
Resorts, in Turkije.... all inclusive, dat vond ik destijds wel handig met een klein kind, dat je niet 6 keer per dag "mama, mag ik centjes voor..... " te horen kreegquote:
Gelukkig, ik dacht echt dat ik de enigste gek hier wasquote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie zijn allemaal knettergek, echt allemaal!
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht echt dat ik de enigste gek hier was
das handigquote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Deisyy het volgende:
@Ian, gewoon googlen![]()
http://www.google.nl/sear(...)fox-a&rlz=1R1GGLL_nl
Mogge Teunquote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie zijn allemaal knettergek, echt allemaal!
enigste is toch goed geschreven, krijg ieder geval niet zo een rood streepje als ik het intik op mijn toetsenbord te zien.quote:
"Enige"quote:Op woensdag 22 september 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
enigste is toch goed geschreven, krijg ieder geval niet zo een rood streepje als ik het intik op mijn toetsenbord te zien.
Maar je gebruikt het niet als je de 'enige' bedoelt. Enigste is: ik heb twee truien: de ene is echt enig, maar die ander, die is het enigst!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
enigste is toch goed geschreven, krijg ieder geval niet zo een rood streepje als ik het intik op mijn toetsenbord te zien.
okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |