Mjah, denk je nou echt dat hij niet allang zijn "comeback" had gemaakt alleen al om er teringveel geld mee te verdienen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
vind ik ook, dus ze laten het maar lekker staan daarquote:
met perzik en soepgroentenquote:
De enigste trouwjurk.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enigste zou ook goed kunnen zijn, maar dan krijgt het een andere betekenis....
Stel dat wij er allemaal saai in het strak zwart bij zouden lopen, en Heks in een enig regenboogensemble dan zou ze de enigste gek in deze topicreeks zijn![]()
Deisyy, kom er maar in met dat plaatje van die regenboogjurk
Serieus?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Een virus via twitter, het moet toch niet gekker worden, wat een K.U.T dienst is het toch ook
Ik zag ze beide in de bioscoopquote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag 'm van de week nog met Elvis bij het tankstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Gewoon in Berlijn. Het klimaat in Brazilië was kennelijk niks voor de oude Dolf.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Copycat het volgende:
Da´s natuurlijk die ene overgebleven jongen uit Boys from Brazil. Ik zei nog zo tegen Simon W. : je hebt er een gemist. Maar niet luisteren hè, die ouwe.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister eredivisie live aangevraagd, nu doet ie 't al.
* Ajax kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |