Nick heeft er ook niets mee te maken hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef javaansegirl het volgende:
Ja klopt, er zijn 2 N. Sanders heten maar ik geloof dat een van hen echt niet in staat om misdaad te plegen hoor.
Nick is ex van Lorena, niet vergeten he? Maar ah het kan dat je gelijk hebt...quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nick heeft er ook niets mee te maken hoor.
Een bende die de koning en Charlie overvalt ?
Nick die opdracht geeft Lorena in de rug te schieten geloof je het zelf![]()
Waarschijnlijk is die N. Sanders te wijten aan het feit dat ze oude decor stukken hebben gebruikt en gewoon niet goed hebben opgelet.
quote:
Nick heette toch ook geen Sanders met zijn achternaam. Die heette van der Heijden. Of had ie zijn naam veranderd??quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nick heeft er ook niets mee te maken hoor.
Een bende die de koning en Charlie overvalt ?
Nick die opdracht geeft Lorena in de rug te schieten geloof je het zelf![]()
Waarschijnlijk is die N. Sanders te wijten aan het feit dat ze oude decor stukken hebben gebruikt en gewoon niet goed hebben opgelet.
Daar wou ik als TT eerst iets mee doen ik had als origineel Op naar het 20 jaar jarig jubileum waar ze alleen de laatste 10 behandelen. Maar dat paste nietquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of de eerste 10 jaar nog bestaan voor deze gasten.
Ik heb het ook geen idee....quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nick heette toch ook geen Sanders met zijn achternaam. Die heette van der Heijden. Of had ie zijn naam veranderd??
Stefano is Ludo's halfbroer... Zijn vader Maximiliano ofzo heeft Sophia (Ludo's eerst vrouw) destijds verkracht, alleen Ludo wist dat niet en Stefano ook niet... Nick is wel zijn echte zoon.quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook geen idee....![]()
Ludo - ?? hebben 2 zonen, Stefano en NickMaar ze zijn half broers van elkaar...
![]()
Ludo en Janine = 1 dochter Nina
Janine en Stefano = 1 zoon Lucas.
Ludo - Isabella = 1 dochter Amy..
Of heb ik fout?
Hij ziet Stefano als zijn zoon, en Nick niet, helemaal niet toen hij een huurmoordenaar op Jack had afgestuurd.quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef javaansegirl het volgende:
Oh maar waarom zei Ludo ooit tegen Nick dat Stefano zijn enige zoon is?
Ik verwacht er niet teveel van, die makers kijken neer op die eerste 10 jaar, ze zien dat als inferieur en amateuristisch. Misschien waren de decors kut en de acteurs niet overtuigend, de verhaallijnen (en daar gaat het toch ook echt om) die waren top. Bovendien zeuren ze over mensen die niet konden acteren, de oudere garde van toen Wim Zomer, Jette van der Mey, Wilbert Gieske, Hein van Beem, Tom van Beek, Inge Iepenburg, Marlous Fluitsma en dergelijke konden echt wel acteren en hadden een behoorlijke staat van dienstquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of de eerste 10 jaar nog bestaan voor deze gasten.
*Stefano is wettelijk van Sophia Sanders en Ludo Sanders, zijn biologische vader is echter Maximiliaan Sanders.quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook geen idee....![]()
Ludo - ?? hebben 2 zonen, Stefano en NickMaar ze zijn half broers van elkaar...
![]()
Ludo en Janine = 1 dochter Nina
Janine en Stefano = 1 zoon Lucas.
Ludo - Isabella = 1 dochter Amy..
Of heb ik fout?
Dank jequote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
*Stefano is wettelijk van Sophia Sanders en Ludo Sanders, zijn biologische vader is echter Maximiliaan Sanders.
*Nick is wettelijk van Sophia Sander en Ludo Sanders.
*Nina is wettelijk van Janine Elschot en Ludo Sanders.
*Lucas is wettelijk van Janine Elschot en Stefano Sanders.
*Amy is wettelijk van Isabella Kortenaer en Ludo Sanders.
Ja dat blijft tof dat hij dat gedaan heeft.quote:
eindelijk bekendheid in eigen land maar goed hier zijn we hem dus kwijtquote:Ella (televisieserie)
Ella is de vierde Vlaamse telenovela van vtm, na Sara, LouisLouise en David. De opnames zijn in juni 2010 van start gegaan en worden in mei 2011 afgerond.
De titelrol wordt vertolkt door Darya Gantura, die eerder in Goesting de rol speelde van Nicolien Vastenavondt.[1] Het verhaal speelt zich af in de stad Lier.[2]
De serie zal ook dagelijks in het najaar van 2010 of in het voorjaar van 2011 op RTL 5 in Nederland worden uitgezonden.
[bewerken] Verhaal
De telenovelle 'Ella' is een klassiek Assepoesterverhaal.[3] Nadat haar moeder gestorven is, komt Ella bij haar kwade pleegtante terecht, voor wie ze als slaafje fungeert. Als Ella achttien jaar oud wordt, besluit ze dat het tijd is om terug te vechten en af te rekenen met haar verleden. Wat volgt is een spannende strijd, waarin Ella haar leerachterstand tracht in te halen en afrekent met het verleden. Uiteraard wordt ze onderweg verliefd.
volgens mij heeft Nina niks afgegeven tijdens overval... Zij werd met pistool bewusteloos geslagen. Maar ah het is alweer een tijdje geleden, weet ook niet meer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat N. Sanders wat jullie zagen, waren de gestolen spullen. Bij die overval in Charlie's moesten ze alles afgeven toch?
Ze gaan dus luisteren naar de fans? Het mocht eens tijd worden joh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:12 schreef Lucas15 het volgende:
GTST (14 minuten geleden) Er gaan blijkbaar een paar dingen niet goed, gezien de verhitte reacties hier: daarom:
laat hier voor vrijdag weten welke uitzending van de afgelopen classics je alsnog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag binnen ons GTST-kanaal wilt zien. Wij gooien deze wensen op een grote hoop, en kijken welke classic we alsnog online kunnen zetten!
Doe allemaal AUB.
Maandag 1992 21 September.
Maandag 1995 13 November.
Biologisch bedoel je.quote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stefano is wettelijk van Sophia Sanders en Ludo Sanders, zijn biologische vader is echter Maximiliaan Sanders.
*Nick is wettelijk van Sophia Sander en Ludo Sanders.
*Nina is wettelijk van Janine Elschot en Ludo Sanders.
*Lucas is wettelijk van Janine Elschot en Stefano Sanders.
*Amy is wettelijk van Isabella Kortenaer en Ludo Sanders.
Ach ja, We (onder andere ik) bleven maar zeuren he. Tsja heb nog eindelijk mijn zin gekregen ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze gaan dus luisteren naar de fans? Het mocht eens tijd worden joh!
Ik ben nu bezig een YT-kanaal te openen, zodat ook ik mijn stem kan laten horen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ach ja, We (onder andere ik) bleven maar zeuren he. Tsja heb nog eindelijk mijn zin gekregen ook.
Lucas en PK?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie 1 en dezelfde persoon ?
Wat bedoel je precies? of ik PeterKelder ben ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is het enige account dat ik op Fok! heb. Het zou trouwens ook gek zijn als ik zit te mailen met mezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog 3 dagen kijken wat ze gaan uploaden. Krijgen we te horen dat het 'ineens' via prive bericht moetquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Frey het volgende:
Die eerste van seizoen 3 moet erop.![]()
Herman Hogendoorn
Klopt je hebt gelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Biologisch bedoel je.
Wettelijk alleen van Isabelle, Ludo is nooit officieel erkent als vader.c (toch, of heb ik dat gemist?)
Ze hebben wel veel van elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lucas en PK?
of 2 doofstomme broers
Hier sta ik echt van te kijken. Petje af dat de makers eens naar de oude garde luisteren. Ik wil ook die uitzending van 1992 er op. Ik ga eens wat posten dadelijk! The Rise of Herman Hogendoorn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Frey het volgende:
Die eerste van seizoen 3 moet erop.![]()
Herman Hogendoorn
Ik hoop dat Seizoen 3 snel op DVD verschijnt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Hier sta ik echt van te kijken. Petje af dat de makers eens naar de oude garde luisteren. Ik wil ook die uitzending van 1992 er op. Ik ga eens wat posten dadelijk! The Rise of Herman Hogendoorn!
Inderdaad, maar ik ben bang dat het toch niet zo makkelijk zal gaan. Ik ben Lorena die niet kan lopen nu al zat, kom op zeg, na Suzanne, Robert, Ludo en Charlie is het nieuwe er voor mij wel af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"U hoort nog van me!"
Nuhuquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
volgens mij heeft Nina niks afgegeven tijdens overval... Zij werd met pistool bewusteloos geslagen. Maar ah het is alweer een tijdje geleden, weet ook niet meer...
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het schiet niet op, onze reacties worden niet goedgekeurd. Zouden ze het wel lezen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Nog 3 dagen kijken wat ze gaan uploaden. Krijgen we te horen dat het 'ineens' via prive bericht moetAlthans, dat zou me niks verbazen
alweer?? trouwens die link doet t niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/405960/1/1/50/zanger-rinus-in-gtst.html
Bij mij lukte het dus ook al niet. Wat een service (NOT!)quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het schiet niet op, onze reacties worden niet goedgekeurd. Zouden ze het wel lezen?
Aangezien Janine herineringen ophaalt aan Frits van Houten, en Laura aan haar mislukte relaties/ huwelijken gaat denken, denk ik dat dat wel goed zit, hoorquote:Op maandag 20 september 2010 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar wou ik als TT eerst iets mee doen ik had als origineel Op naar het 20 jaar jarig jubileum waar ze alleen de laatste 10 behandelen. Maar dat paste niet
Ik vind hem niet mooi, simpel maar dan niet op een goede manier.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is overigens HET nieuwe logo:
www.gtst.nl
Mengelmoes van nieuw en oud dus.
Zozo, en ziet dat er een beetje hip 3d uit op een HD tv??quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
www.gtst.nl
Verdorie.. de huidige is veel beter..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
www.gtst.nl
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reacties beginnen nu lekker door te komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij lukte het dus ook al niet. Wat een service (NOT!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verwacht je dan met dit hele verhaalquote:Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef Eleentje86 het volgende:
Vind dat nieuwe loge wel mooi hoor.
Pff irriteer me nu alweer dood aan die danny![]()
Het is nu al overduidelijk dat die 2 weer een keer iets gaan doen met elkaar
Nou ik niet hoor, het werd tijd dat ze weer eens wat ging beleven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik begin eindelijk Laura-moe te worden...
Elke dag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die flashbacks lijken me wel leuk.
Weet iemand op welke dagen ze precies wel of geen flashback´s hebben ?
Ik vind dat ze nog niet zo heel veel beleeft, ze komt alleen maar in tenenkrommende situaties terecht..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, het werd tijd dat ze weer eens wat ging beleven.
Maxime kennende ..eerder omgekeerdquote:
Het zal toch niet weer worden dat Ludo onterecht de schuld krijgt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Maxime kennende ..eerder omgekeerdOf tenminste zo zou ze het kunnen uitlokken.
Of Ludo word weer blnd ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer worden dat Ludo onterecht de schuld krijgt...
Maar hij herstelt, al houdt hij dat geheim. Hij hoort al Maximes plannen zonder dat zij het doorheeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerder doof, die handicap heeft hij namelijk nog niet gehad.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar hij herstelt, al houdt hij dat geheim. Hij hoort al Maximes plannen zonder dat zij het doorheeft.
Daar heb ik echt zin in. Al zal ik mij er waarschijnlijk wel weer meer van voorstellen dat het zal worden. Ik verheug me vooral op de woensdag. Ik hoop dat we enkele prachtige schurkenmomenten uit het verleden te zien krijgen.quote:
Misschien was hij gewoon te gast.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-ons-te-wachten.html
Wat deed Hero Muller bij die perspresentatie?
Hopelijk speelt hij een familielid van Herman Hogendoorn
Ik ook. Ik wacht trouwens nog steeds op 1992 - 21 september. Het is toch vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zin in. Al zal ik mij er waarschijnlijk wel weer meer van voorstellen dat het zal worden. Ik verheug me vooral op de woensdag. Ik hoop dat we enkele prachtige schurkenmomenten uit het verleden te zien krijgen.
Inderdaad, dat heb ik ook nog eens gepost, maar nu al die reacties eerst goedgekeurd moeten worden kunnen ze dadelijk weer zeggen dat niet genoeg mensen die uitzending wilde zien...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht trouwens nog steeds op 1992 - 21 september. Het is toch vrijdag
Ik tel toch meer mensen voor 1992. Maar ach het zal me niks verbazen. Wel stom dat er telkens een reactie moet worden goedgekeurd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik ook nog eens gepost, maar nu al die reacties eerst goedgekeurd moeten worden kunnen ze dadelijk weer zeggen dat niet genoeg mensen die uitzending wilde zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Hogendoorn het volgende:
Geweldige eindcredits vandaag. Martine Hafkamp! Mooie scènes uit seizoen 1.Dat uit je spoiler is écht te slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat uit je spoiler is écht te slecht!![]()
Het is bijna aandoenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef javaansegirl het volgende:
Die Lorena, altijd bitch gedragen heeft en stoer doen nu janken.
En ik bij Jef!! Hahaha, als je hem iedere dag ziet, merk je dus niet dat hij ZO veel veranderd isquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik moest lachen net, toen ik in de preview die kop van Suzanne Balk zag.
die shortie van maandag is echt te ergquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En ik bij Jef!! Hahaha, als je hem iedere dag ziet, merk je dus niet dat hij ZO veel veranderd is![]()
![]()
Enne die shortie van maandag![]()
Die laatste scene![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Lucas15 het volgende:
Haha. Ik heb shortie van maandag bekeken. Best grappig eigenlijk. Rikki en Sill ineens verouderd en dan meteen zo'n scene van Arnie en Linda. Hah
Vond het wel leuk eruit zien. Beter van vroeger dan nu..quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.
Ik hoop dat ze weten dat ze prutswerk leverenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Frey het volgende:
De eerste jaren zijn dus toch niet vergeten.
dat zou goed kunnen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.
Hij is zelf de oom van Noud.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat Sil zo te zien twee koppen groter is dan oom Noud
Oohja dat was hetquote:
Wat we al eerder dachten klopt volgens mij wel aardig, ze lezen stiekem wel mee, bovendien had ik ze in die mail (waar ze bijzonder weinig van aan leken te trekken) gewezen hoe afgrijselijk we Barbara vonden en die verdween nog datzelfde jaar. Teven verwees ik naar youtube reacties, en als je die bekijkt van seizoen 1 en 2 kom je regelmatig tegen dat men het toen beter vond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Frey het volgende:
De eerste jaren zijn dus toch niet vergeten.
Een onnozele vraag misschien, maar waar kan je die scene eigenlijk bekijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
www.gtst.nl en dan rechts op de pagina .quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een onnozele vraag misschien, maar waar kan je die scene eigenlijk bekijken
Mijn dank.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
www.gtst.nl en dan rechts op de pagina .
Ik vond ze vanaf het begin overtuigend, ik denk dat ze vanaf het begin als collega's een goede band hadden (en nog steeds zullen hebben, denk/hoop ik.)quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn dank.
Overigens was de interactie tussen Robert-Laura en Arnie als vader, moeder en zoon redelijk goed neergezet. Vooral Wilbert Gieske en Jette van der Meij waren bijzonder goed gekozen en speelden hun rol vanaf het begin best overtuigend.
Het is ook wel grappig dat ze Arnie in de eerste aflevering 'Arnout' noemden, alleen zijn vrienden noemden hem 'Arnie', na enkele afleveringen namen Robert en Laura dat over en gingen ze hem ook 'Arnie' noemen. Unieke afkorting trouwens, kenmerkend voor die tijd en daarna nooit meer echt gebruikt
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het wel lollig dat de schrijvers scènes uit het verleden herschrijven, maar ergens heb ik het gevoel dat die gasten geen inspiratie hebben. Ik denk dat er het volgende gaat gebeuren, komend seizoen:
- Laura gaat trouwen met Rutger en neemt zijn achternaam aan. Hij belazerd haar en vertrekt. Ze houdt echter wel zijn achternaam, besluit docent Nederlands te worden op het Lorentzcollege.
- Sjoerd Bouwhuis is het Peter Kelder-type: grote bek, klein hartje. Hij moet voor een stageplek een brief van 'mevrouw Goedhart' hebben, maar aangezien hij in haar lessen nogal een klojang is, besluit ze de keiharde waarheid over Sjoerd in de brief te zetten. Als Sjoerd het te lezen krijgt, wordt hij woest en schreeuwt hij uit: "Wilt u mij één plezier doen, mevrouw Goedhart? DOODVALLEN!"
- Sil begrijpt niets van de opstandige en afwijzende Rikki, die intussen behoorlijk geïntresseerd is in Edwin Bouwhuis (het Rien Hogendoorn-type). Ze laat Sil vallen, maar tijdens een deja-vu belanden Rikki en Sil nog eenmalig met elkaar in bed. Als Rikki erachter komt dat ze zwanger is, is Sil in alle staten, zeker als Rikki abortus wil plegen. Ze krijgt echter een miskraam nadat ze van haar scooter is gevallen. Sil is ontroostbaar en vlucht weg uit Meerdijk. Hij komt terecht bij de familie Stapstra, een boerenfamilie. De dochter is doof, maar kan plotseling alles weer horen als Sil wordt aangevallen door een paard. Na dit alles besluit Sil terug te keren naar Meerdijk.
De rest komt later wel, maar dit is mijn voorspelling voor komend seizoen.
Af en toe pakt het goed uit, zoals bij films als The Italian Job.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het toch niet zeg, het is dan hetzelfde als met een remake of een deel 2, je zal het altijd blijven vergelijken met (het vaak betere) origineel.
Rutger's rol is al bijna uitgespeeld, als het goed is zou hij 6 tot 8 weken blijven, dis dat dat trouwen er echt van komt lijkt me heeeeeel sterk. Irene heeft door hoe hij in elkaar steekt, en daarom doet ze zo vaag tegen hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het wel lollig dat de schrijvers scènes uit het verleden herschrijven, maar ergens heb ik het gevoel dat die gasten geen inspiratie hebben. Ik denk dat er het volgende gaat gebeuren, komend seizoen:
- Laura gaat trouwen met Rutger en neemt zijn achternaam aan. Hij belazerd haar en vertrekt. Ze houdt echter wel zijn achternaam, besluit docent Nederlands te worden op het Lorentzcollege.
Jij draaft een beetje doorquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
Deel 2 van mijn voorspellingen:
- Edwin Bouwhuis (het Rien Hogendoorn-type) gaat bij een groot reclamebureau werken. Hij werkt zich daar al snel op tot één van de copywriters, maar omdat hij heeft lopen sjoemelen met de kas van de zaak wordt hij er ontslagen. Hij doet hierna verwoede pogingen om van Rikki een topmodel te maken.
- Dan verschijnt Bernard Bouwhuis (Herman Hogendoorn-type, gespeeld door Hero Muller) ten tonele. Hij heeft groot nieuws voor Edwin: niet Anton, maar hij is de vader van Edwin! Intussen weet hij Rikki in te pakken, die vervolgens, met hem, Down Under (naar Australië) gaat voor een topcarrière.
- Wiet blijkt een geheime affaire te hebben met haar leraar Geschiedenis. Deze blijkt echter nogal jaloers te zijn op de aandacht die ze krijgt van Noud. Als hij denkt te zien dat Wiet en Noud zoenen, slaat hij door: hij sluit haar op in een kast en verkracht haar vervolgens. Anton Bouwhuis vermoed dat er meer aan de hand is en gaat langs bij Mark van der Zee, die strompelend naar Anton loopt. Als hij voor pampus valt in de armen van Anton, blijkt er een stanleymes in de rug van Mark te zitten. De moordzaak wordt geleid door André Spaans, een inspecteur die het de verschillende verdachten nogal moeilijk maakt. Uiteindelijk blijkt Femke, de ex-vrouw van Mark, de dader te zijn.
Ik denk dat er genoeg mensen kritisch naar deze scène zullen kijken, maar ik doe dat toch met een knipoog. Het is een eerbetoon aan 20 jaar GTST met een vleugje humor. Dat moet best eens kunnen, vind ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
Hoofdschrijvers GTST gooien het roer om
GTST OP DE RECYCLETOUR
Van onze redactie
De hoofdschrijvers van GTST, Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk, zijn, dankzij die-hard fans van de serie, op het gewéééldige idee gekomen om oude scènes te gebruiken in het heden.
Dat werd dankzij de zogeheten shortie bekend. Zo zal er een scène tussen de gerecaste Rikki de Jong en Sil Selmhorst zijn, die tot op de dialoog aan toe gelijk is aan een scène uit de allereerste aflevering van GTST, toen met de populaire karakters Linda Dekker en Arnie Alberts. Vanaf maandag is het resultaat te zien.
Dat met dat moeras was toch met het 50-jarig bestaan? Was wel grappig om te zien, al die vrouwen!quote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
In ATWT deden ze ook vaak zeer speciale (en vage) uitzendingen op jubileummomenten (zoals een horrorfilm waar alle castleden een over-the-top rol speelden of alle dames uit de serie vast laten te komen zitten in het moeras om zo herinneringen op te halen). Af en toe moet dat kunnen.
Daar ben ik het mee eens. Een beetje humor moet kunnenquote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen kritisch naar deze scène zullen kijken, maar ik doe dat toch met een knipoog. Het is een eerbetoon aan 20 jaar GTST met een vleugje humor. Dat moet best eens kunnen, vind ik.
In ATWT deden ze ook vaak zeer speciale (en vage) uitzendingen op jubileummomenten (zoals een horrorfilm waar alle castleden een over-the-top rol speelden of alle dames uit de serie vast laten te komen zitten in het moeras om zo herinneringen op te halen). Af en toe moet dat kunnen.
Ik vind het ook niet leuk voor Laura, maar ze heeft weer eens een echte verhaallijn voor zichzelf en dat kan ik alleen maar toejuichenquote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef Sk00p het volgende:
Ben ik de enige die het toch wel wat zielig vindt voor Laura?
Ik zie niet in waarom het slecht zou moeten aflopen tussen haar en Rutger
Zeker. De schrijvers zouden haar en Jef ieder jaar één grote en twee kleine verhaallijnen moeten geven.quote:
Doodzonde dat Wilbert weg is. Hun chemie was écht, ook omdat ze er vanaf het begin bijzaten.quote:Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Frey het volgende:
Helaas mis je wel het samenspel tussen Jette en Wilbert.
Ik moet zeggen dat ze zeker 1 van de betere actrice is op dit moment.quote:
Echt vind je?quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze zeker 1 van de betere actrice is op dit moment.
Nee ook weer niet wowquote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt vind je?
Hmm ik weet niet, heb 'r nooit wow gevonden.
Blame me, maar ik vind dat Jan op 't moment erg goed speelt.
Pip is nog steeds om te huilen.
Je verspilt je tranen aan dat kind.quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Pip is nog steeds om te huilen.
Prachtige scene, mooie verwijzingen naar Arnie en Lotje ook.quote:Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Frey het volgende:
Helaas mis je wel het samenspel tussen Jette en Wilbert.
gooi eens in een spoilerquote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef Frey het volgende:
Net de preview gezien op RTL Lounge.![]()
Als dit een voorbode is van de rest van de week.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]dat was toch te zien in de shortie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk geen shorties, alleen de previews, ik kan nog wel meer vertellenquote:Op maandag 27 september 2010 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was toch te zien in de shortie?
Ja, ik ben die vragen nu aan het beantwoorden. Maar ligt het aan mij, of is het écht niet te vinden waarvoor GTST een vermelding in het Guinness book of records heeft?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]Maar is de terugblik en de aftiteling dan ook in de eerste stijl of gewoon zoals nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik mij ook al af. Die zou toch vandaag online komen? Had ook de meeste posts in de reacties. Dus waar blijft ie? Ik moet die uitzending echt zien....quote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Lucas15 het volgende:
Komt 21 September 1992 nog online ? Daar wacht ik juist op. Herman Hogendoorn
Ik heb een reactie geplaats. Misschien komt die zo online. Want andere classic aflevering staat er ook nog niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af. Die zou toch vandaag online komen? Had ook de meeste posts in de reacties. Dus waar blijft ie? Ik moet die uitzending echt zien....
Jawel, de geboorte van Valentijn (ook zoiets: alsof die de meeste stemmen had) staat online. Dus ik voel weer nattigheid...quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik heb een reactie geplaats. Misschien komt die zo online. Want andere classic aflevering staat er ook nog niet op.
Gewoon als nu. Maar het is al meer dan ik had verwacht.quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar is de terugblik en de aftiteling dan ook in de eerste stijl of gewoon zoals nu?
Word ik alweer teleurgesteld ?quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jawel, de geboorte van Valentijn (ook zoiets: alsof die de meeste stemmen had) staat online. Dus ik voel weer nattigheid...
Ik kijk uit naar vanavond.quote:Op maandag 27 september 2010 17:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon als nu. Maar het is al meer dan ik had verwacht.
Voor het eerst sinds tijden kijk ik weer uit naar de volgende aflevering.
quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ach, geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny gedraagt zich ook als Sjors dr schoothondje![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Inderdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je die chagrijnige krent bedoelt, jaquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Is dat lekkere wijf de nieuwe rikkie?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Is dat lekkere wijf de nieuwe rikkie?![]()
![]()
ze lijkt een beetje op die ene tienermoeder uit ONMquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
als je die chagrijnige krent bedoelt, ja
Kimquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op die ene tienermoeder uit ONM
quote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef Kopstoot het volgende:
Haha, precieze herhaling van de 1e aflevering ooit, toen met Arnie en Linda in bed, en Robert en Laura op Schiphol!
Sil is haar zoon met Robertquote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe zit dat nou bij Laura?
Sil is haar zoon met Dennis.
Dennis is haar zoon, die als baby verwisseld is met Arnie.
Arnie en Lotje die beide samen met Robert zijn (waarvan Arnie dus niet biologisch)
Hoe zit dat nou verder? Ze had toch nog een kind? En van wie is Arnoud een kind dan?
Ik weet het niet meer
Oja. Daar kwam ik mee in de knupquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sil is haar zoon met Robert
Arnoud is de zoon van Dennis en dus haar kleinzoon.
Inderdaad. Van mij mogen er nog wel wat meer flashbacks in. Dit ging toch relatief snel. Maar die opening met de oude leader en de GTST tune op de achtergrond als Laura praat over haar liefdes. Prachtig!quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi moment dat ineens die oude leader voorbij kwam, voor de rest hadden die flashbacks mijn aandachtDe huidige verhaallijnen konden me ineens nog minder schelen
![]()
Ook wel leuk voor de jongere kijkers dat ze meneer Harmsen even als brombeer gezien hebben en Jefs eerste vrouw Karin (Dians moeder) voorbij hebben zien komen
Maar echt een enorme klootzak in seizoen 2.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef MissJ het volgende:
Jef was trouwens best wel een lekker ding toen hij nog een stuk jonger was
Vond die scène met Mickey echt meesterlijk gewoon.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi moment dat ineens die oude leader voorbij kwam, voor de rest hadden die flashbacks mijn aandachtDe huidige verhaallijnen konden me ineens nog minder schelen
![]()
Ook wel leuk voor de jongere kijkers dat ze meneer Harmsen even als brombeer gezien hebben en Jefs eerste vrouw Karin (Dians moeder) voorbij hebben zien komen
Wat een brutale vlerk hahahah.quote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond die scène met Mickey echt meesterlijk gewoon.
Daar wacht ik dus ook opquote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mogen er nog wel wat meer flashbacks in. Dit ging toch relatief snel. Maar die opening met de oude leader en de GTST tune op de achtergrond als Laura praat over haar liefdes. Prachtig!![]()
Nu nog die classic uit 1992 online!
Ik had ook liever gehad dat je Laura's stem tussen de flashbacks door had gehoord, zo van: "En je had Annette, en Mickey, meneer Harmsen" etc.quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat een brutale vlerk hahahah.
Wat ik wel een nadeel vind (maar voor jullie echte kenners natuurlijk geen probleem is) dat ik steeds dacht:
"Hoe was het ook al weer afgelopen met die en die?"
"Ging Robert dood toen hij in die spiegel viel?"
"Van wie was dat ook al weer de zoon?"
"Waar is Arnie/Peter/wie dan ook gebleven?"
Wie en wie?quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat een brutale vlerk hahahah.
Wat ik wel een nadeel vind (maar voor jullie echte kenners natuurlijk geen probleem is) dat ik steeds dacht:
"Hoe was het ook al weer afgelopen met die en die?"
Niet echt hè anders waren die scenes daarna er niet, hij zat een maandje of wat in een rolstoel en kon daarna weer lopen.quote:"Ging Robert dood toen hij in die spiegel viel?"
Wie? Robert? Zijn ouders zijn nooit in beeld geweest.quote:"Van wie was dat ook al weer de zoon?"
Arnie vertrok voor AA&F naar Venezuela en kreeg een vliegtuigongeluk waaraan hij overleedquote:"Waar is Arnie/Peter/wie dan ook gebleven?"
Thanks. Ik was niet persé op zoek naar antwoorden want dat kan ik toch allemaal niet onthouden.quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie en wie?
[..]
Niet echt hè anders waren die scenes daarna er niet, hij zat een maandje of wat in een rolstoel en kon daarna weer lopen.
[..]
Wie? Robert? Zijn ouders zijn nooit in beeld geweest.
[..]
Arnie vertrok voor AA&F naar Venezuela en kreeg een vliegtuigongeluk waaraan hij overleed
Peter vertrok begin seizoen 4 na stevig met zichzelf in de knoop te hebben gezeten en keerde eind seizoen 5 weer even terug voor zijn zoon Guusje, hierna vertrok hij voorgoed.
Bedankt voor het compliment, maar ik ben geen echte expert hoor. (Al weet ik wel ontzettend veel en kan ik me eraan ergeren als die mutsen van de webredactie van gtst.nl de biografieën verneuken door foute beweringen).quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks. Ik was niet persé op zoek naar antwoorden want dat kan ik toch allemaal niet onthouden.
Ik weet wel dat jij en Peterkelder en nog een paar in dit topic echte experts zijn op GTST gebied.Ik vroeg me af wie de ouders van Sil en Noud waren en hoe die in relatie met elkaar stonden.
Dat heb ik wel even opgezocht op de GTST site..![]()
Eigenlijk vroeg ik me van alle acteurs wel weer even af hoe ze eruit zijn gegaan, maar zoals ik al typ, ik vergeet dat toch weer.
Ik heb al moeite met de huidige cast, wie familie van wie is enzo..
quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik weet wel dat jij en Peterkelder en nog een paar in dit topic echte experts zijn op GTST gebied.
Ik vroeg me af wie de ouders van Sil en Noud waren en hoe die in relatie met elkaar stonden.
Ik zie mezelf ook niet als expert, ik ken de verhaallijnen redelijk goed, maar van achtergrondmuziek, de dingen achter de schermen en dergelijke zijn er hier mensen die meer weten dan ikquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar ik ben geen echte expert hoor. (Al weet ik wel ontzettend veel en kan ik me eraan ergeren als die mutsen van de webredactie van gtst.nl de biografieën verneuken door foute beweringen).
Nou dat vind ik wel meevallen, gewoon een man van de oude stempel, streng en rechtvaardig. Zoals hij handelde in die sebsaliet affaire, dat was echt bewonderenswaardig.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar echt een enorme klootzak in seizoen 2.
Ik bedoel vooral hoe hij met Karin omging, dat was toch geen doen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel meevallen, gewoon een man van de oude stempel, streng en rechtvaardig. Zoals hij handelde in die sebsaliet affaire, dat was echt bewonderenswaardig.
Van mij mag ie wel weer een beetje zo worden.
Nee haar kleinzoon.quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Daar kwam ik mee in de knup![]()
Arnoud is ook eigenlijk haar zoon, toch?
Vond ik dus ook. Ik ben enthousiastquote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef verleiding het volgende:
Ik moet zeggen dat de nieuwe Rikki en Sil me niet tegenvallen.
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog?quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral hoe hij met Karin omging, dat was toch geen doen?
En de daarbij behorende volledige tekst uiteraard, niet dat ze het refrein honderd keer gaan herhalen of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze precies met de leader gaan doen. Krijgen we elke dag een wat nieuwere leader en werken ze zo naar de nieuwe toe vrijdag? Ik wil sowieso de volledige minuut weer terug.
ik vind het ook viesquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
En oh, ik vind het trouwens zo vies als Laura en Rutger zoenenBen zo'n aansteller
Hij is ooit een tieneridool geweest wist je dat, vòòr Ome Willem, toen nog hij nog studeerde en jazz zanger was:quote:Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
^
Gelukkig ben ik niet de enige.
En ja, het kan ook idd komen doordat ik HEM ook echt een vies ventje vind
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog?![]()
Alleen zijn mannen in soaps tegenwoordig doetjes en laten ze zich in de hoek drijven door de vrouwen, ik vond het nogal verfrissend (om in Herman Hogendoorns termen te praten) het eens omgekeerd te zien.
Mooie scene, ook omdat ze ondanks haar ergernis hem nog even liefkozend beetpakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen.![]()
Maar lieve Karin verdiende beter. Dat hij die Barbara maar zo behandelde, die verdiende het.![]()
Alle lof voor Henriëtte Tol. Dit was toch wel een van de best gespeelde scènes uit al die jaren.
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na lange tijd zijn Lucas en Noud daar eigenlijk wel goede hedendaagse voorbeelden van
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.quote:Verder stoor ik me ook totaal niet aan de recasts van Rikki en Sil, terwijl ik daar toch wel een beetje tegenop zag. Als ze er maar niet dezelfde kant mee op gaan als die Morris en Milan generatie.
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bent![]()
Zoals Arnie en Peter met elkaar omgingen zou tegenwoordig ook als nichterij beschouwt worden en niet eens door ons de kijker, maar de sfeer die die makers eromheen zouden creeëren.
[..]
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.
Overigens wederom vreemd dat tijd zo relatief is in een soap, enkele jaren geleden speelde Charlie zelf nog iemand die zo oud is als Rikki en Sil nu![]()
Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Ja ik vind het ook raarquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Sil is geboren (op tv) in september 2003. In 2006 was hij 6 jaar oud. En nu dus 15/16quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.
Sil is volgens mij nu 10 in het echt.
Rikki kon al lopen toen Sil nog geboren moest worden
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Lucas15 het volgende:
Weet iemand waarom Jeff zijn zoon Remco niet mocht? In 1995 ? Zou dat heel erg graag willen weten.
Bedanktquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.
[..]
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.
Totdat Remco om indruk op Jessica te maken juwelen weg nam bij AA&F die ze in het beheer had voor een opdracht. Dit leidde tot een fiasco en Remco wist Arnie de schuld te geven, Jef geloofde dit en ging redelijk ver in zijn beschuldigingen richting Arnie, dit leidde tot wrevel tussen hem en Robert. Uiteindelijk bleek dat Remco de boel belazerd had, allereerst baalde Jef dat ie Arnie ten onrechte had beschuldigd, maar ook dat zijn eigen zoon tot zoiets in staat was en zette het contact op een laag pitje. Later bestal Remco Dians 'Van Houten International' (wat leidde tot de komst van Ludo Sanders) en vertrok met de noorderzon.
Sinds hij terugkeerde toen Jef failliet was gegaan, is hun band wel goed.
Kan je dat stukje niet even uploaden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
BedanktIk zag zo'n scene van Jeff die Remco en klap gaf. Vandaar mijn vraag. Aangezien Herman hier gewild is, vond ik het wel leuk om een scene uit te type.
Herman komt Frits kantoor binnenstormen.
Hannie:
"Ik denk niet dat meneer van Houten u kunt ontvangen!"
Herman:
"Ik denk het wel!"
Frits:
"Laat maar Hannie.."
Hannie loopt weg
Herman:
"Jij blijft stuk volhouden he?"
Frits:
"Ik doe me best."
Herman:
"Ja, dat zie ik. Je zaak failiet, jij kapot, je vriendin bij je weggelopen. Wat wil je nog meer?"
Frits:
"Dian mag je houden, veel plezier ermee."
Herman:
"En dat allemaal voor dat hoerenkind van Madam Hafkamp! Is ze dat waard?"
Frits:
"Wie zal het zeggen? Ik ben trouwens niet de enige die geld verlies. Jij gaat ook vol vermogend het schip in."
Herman:
"Je denk toch niet dat dit kleine verliesje, mijn zaak in gevaar brengt? Ik beschouw het als een goeie aftrekpost!"
Frits:
"Ja, dat had ik ook bedacht."
Herman:
"Ik denk niet dat de fiscus geinteresseerd is in jouw bedenksels!"
Frits:
"Mijn bank dacht er net zo over als ik."
Herman:
"Jouw bank?"
Frits:
"Heeft nog het volste vertrouwen in mij.. Ja, dat winkelcentrum vonden ze niet zo geslaagd, maar van mijn andere projecten verwachten ze winst! Dus. Ze staan achter me."
Herman kijkt Frits verbaasd aan. Frits doet deur open.
Frits:
"Bedankt voor je mede leven, maar zoals je ziet: ik red me wel!"
Herman loopt weg.
Bedankt voor informatie. Kun je je nog wat scenes ervan herinneren? Een paar quotes ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je dat stukje niet even uploaden?![]()
Herman wilde proberen Sjors (toen Wendela) ook af te nemen en toen dat niet lukte ging hij Frits zieken door Dian in te palmen en zijn zaak proberen af handig te maken. Frits wist het vertrouwen van de bank te behouden door in te krimpen.
Dian was toen overigens echt smerig bezig, smalend zei ze Frits dat ze voor zijn vader ging werken. Toen Herman doorhad dat ie bakzeil ging halen wilde Dian hem nog tegenhouden, maar Herman geloofde er niet meer in en ze ging met hangende pootjes terug naar Frits die haar uiteraard niet direct terugnam
Van welk seizoen was die van vandaag eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op een bepaalde manier is het ook best wel DOM van de producers om al die oude leaders te laten zien, omdat de belabberde en saaie leader die ze nu hebben daar wel erg schraal tegen af steekt.
Die van rond 2002/2003 zouden ze prima weer kunnen gebruiken.
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie is de moeder van Arnoud dan?
Oja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.
Dat moet haast wel, Ik bedoel Jack is opgevoed door zijn opa. Tis anders wel heel erg jammer als ze hem weglaten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Frey het volgende:
Dat van Dian vind ik ook erg jammer. Misschien morgen bij Frits?
En zouden we Herman Hogendoorn nog te zien krijgen?
Nou...ik vond hem alleen maar kneuziger, pathetischer en wanhopiger dan in mijn herrinering. Een opgefokt kaboutertje met een te kleine piemel. Van wie ben je nou meer onder de indruk als die in volle gestalte in de deuropnening verschijnt? Herman Hogendoorn of Nick?quote:
Nick want Herman Hogendoorn is een ouwe bejaarde manquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou...ik vond hem alleen maar kneuziger, pathetischer en wanhopiger dan in mijn herrinering. Een opgefokt kaboutertje met een te kleine piemel. Van wie ben je nou meer onder de indruk als die in volle gestalte in de deuropnening verschijnt? Herman Hogendoorn of Nick?
Hetzelfde geldt voor Frits vs Nick en Ludo vs Nick, alleen bij Rien Hogendoorn zou de stand gelijk zijn, dat was net zo een soort kneus
Ieder zijn mening uiteraard, maar dit is de mijne![]()
Ze leeft nog wel , doet al jaren lang een studie in het buitenland.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef MissJ het volgende:
Hoe zat het ook alweer met Kim (dus die "dochter" van Jef)?
waar is zij heen gegaan en waarom? Of leeft ze niet meer? Ik weet het even niet meer
De leeftijd van Tom van Beek heeft mijn inziens nooit afgedaan aan het personage, eerder een extra toevoeging gegeven. Een oude man die nog steeds meetelt, mensen laat sidderen, wiens waarschuwing al genoeg is om menig andere bad guy van richting te doen veranderen. Iets wat Frits en Ludo ook nog wel zouden kunnen, Nicky-boy daarentegen: no way.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nick want Herman Hogendoorn is een ouwe bejaarde man![]()
Misschien gebeurde er wel actie, spannend wil ik het niet noemen, en in die actie kwam Nick altijd als verliezer uit de strijd, misschien had ie wel de beste bedoelingen en werd ie verkeerd begrepen. Voor mij telt het eindresultaat en zo iemand die het goed bedoelt, voor actie zorgt en wie verkeerd begrepen wordt, maar in the end the loser van de serie is, is voor mij nou eenmaal minder amaibel.quote:Nee even serieus Nick was in de tijd dat hij in de soap zat iemand die voor actie en spanning zorgde.
Met Nick in de verhaalijn gebeurde er altijd wel wat spannend. Bovendien is Nick vaak ten onrechte door Ludo dwars gezeten terwijl in zijn hart was Nick iemand die veel gaf om de band met zijn vader en zijn eigen gezin. Nick was ook niet hard Nick werd vaak verkeerd begrepen. Eigenlijk had hij altijd de beste bedoelingen.
Hij moest een badguy voorstellen (Sjors verkrachten, zakelijk de boel belazeren met Merenpark, gedoe met Vadim), hierin kan je hem dus zeker wel met hen vergelijken, je ziet alleen dan de verschillen zo groot zijn dat je haast denkt dat ze niet te vergelijken zijn. [Edit] Een vergelijking met Rien Hogendoorn is makkelijker, dat was ook zo een losertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef Frey het volgende:
Nick was ook een totaal ander personage dan Herman, Frits of Ludo. Dan kun je niet echt vergelijken.
quote:Ik vond hem zelf ook top.
Kim was de dochter van Mira Brandts Buys en Felix Verduyn, Felix had Mira in de steek gelaten en Kim kwam in een pleeghuis terecht. Julian haar broer was eerder verwekt door Oscar Brandts Buys, Mira's vader, maar tegen de buitenwereld werd gezegd dat Felix ook zijn vader was. Mira werd gedwongen hem af te staan aan Albert en Titia Holst die er een uitzonderlijk strenge leefstijl op na hielden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef MissJ het volgende:
Hoe zat het ook alweer met Kim (dus die "dochter" van Jef)?
waar is zij heen gegaan en waarom? Of leeft ze niet meer? Ik weet het even niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk zijn die acteurs die je noemt veel indrukwekkender, maar Nick isquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou...ik vond hem alleen maar kneuziger, pathetischer en wanhopiger dan in mijn herrinering. Een opgefokt kaboutertje met een te kleine piemel. Van wie ben je nou meer onder de indruk als die in volle gestalte in de deuropnening verschijnt? Herman Hogendoorn of Nick?
Hetzelfde geldt voor Frits vs Nick en Ludo vs Nick, alleen bij Rien Hogendoorn zou de stand gelijk zijn, dat was net zo een soort kneus
Ieder zijn mening uiteraard, maar dit is de mijne![]()
Nick is het lekkerste ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn die acteurs die je noemt veel indrukwekkender, maar Nick isen daar ging t ff om...
Haha Rien ja.
Ik heb net Stefano er nog bij ge-edit.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
Lekkere fout in de aflevering van vanavond:Je hebt gelijk maar dat gaat gelukkig over niet zulke belangrijke personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Rik het nog over Job gehad ?
Ik kijk nu de aflevering terug Rik en Anita zijn toch wel HET gtst stel![]()
![]()
HELD !![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Dr.Mikey op 29-09-2010 11:30:29 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef roos85 het volgende:
spoilers volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kim was de dochter van Mira Brandts Buys en Felix Verduyn, Felix had Mira in de steek gelaten en Kim kwam in een pleeghuis terecht. Julian haar broer was eerder verwekt door Oscar Brandts Buys, Mira's vader, maar tegen de buitenwereld werd gezegd dat Felix ook zijn vader was. Mira werd gedwongen hem af te staan aan Albert en Titia Holst die er een uitzonderlijk strenge leefstijl op na hielden.
Kim werd geadopteerd door Jef en Silvia en Julian uiteindelijk door Robert en Laura. Kim ging studeren naar Amerika om nooit meer terug te keren. Dit is eigenlijk de eerste keer sinds de periode rond haar vertrek dat haar naam überhaupt door Jef is genoemd.
Nee, maar in het kader van het jubileum verwacht ik wel correcte verhalen!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar dat gaat gelukkig over niet zulke belangrijke personages.
Heeft Rik het nog over Job gehad ?
Deed hij dat ? Cool, wil ik ook zienquote:Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef Frey het volgende:
Zie in die aflevering van 1 januari 1996 dat Daniël zijn excuses aanbiedt aan Bronkhorst. Had die scène best wel willen zien waar hij hem een klap geeft.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb net Stefano er nog bij ge-edit.
Omdat ik het gezien hebquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat weet jij dat goed zeg!
Hoe komt dat?
Mag je vinden, ik denk er anders overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |