Inderdaad. Van mij mogen er nog wel wat meer flashbacks in. Dit ging toch relatief snel. Maar die opening met de oude leader en de GTST tune op de achtergrond als Laura praat over haar liefdes. Prachtig!quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi moment dat ineens die oude leader voorbij kwam, voor de rest hadden die flashbacks mijn aandachtDe huidige verhaallijnen konden me ineens nog minder schelen
![]()
Ook wel leuk voor de jongere kijkers dat ze meneer Harmsen even als brombeer gezien hebben en Jefs eerste vrouw Karin (Dians moeder) voorbij hebben zien komen
Maar echt een enorme klootzak in seizoen 2.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef MissJ het volgende:
Jef was trouwens best wel een lekker ding toen hij nog een stuk jonger was
Vond die scène met Mickey echt meesterlijk gewoon.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi moment dat ineens die oude leader voorbij kwam, voor de rest hadden die flashbacks mijn aandachtDe huidige verhaallijnen konden me ineens nog minder schelen
![]()
Ook wel leuk voor de jongere kijkers dat ze meneer Harmsen even als brombeer gezien hebben en Jefs eerste vrouw Karin (Dians moeder) voorbij hebben zien komen
Wat een brutale vlerk hahahah.quote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond die scène met Mickey echt meesterlijk gewoon.
Daar wacht ik dus ook opquote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mogen er nog wel wat meer flashbacks in. Dit ging toch relatief snel. Maar die opening met de oude leader en de GTST tune op de achtergrond als Laura praat over haar liefdes. Prachtig!![]()
Nu nog die classic uit 1992 online!
Ik had ook liever gehad dat je Laura's stem tussen de flashbacks door had gehoord, zo van: "En je had Annette, en Mickey, meneer Harmsen" etc.quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat een brutale vlerk hahahah.
Wat ik wel een nadeel vind (maar voor jullie echte kenners natuurlijk geen probleem is) dat ik steeds dacht:
"Hoe was het ook al weer afgelopen met die en die?"
"Ging Robert dood toen hij in die spiegel viel?"
"Van wie was dat ook al weer de zoon?"
"Waar is Arnie/Peter/wie dan ook gebleven?"
Wie en wie?quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat een brutale vlerk hahahah.
Wat ik wel een nadeel vind (maar voor jullie echte kenners natuurlijk geen probleem is) dat ik steeds dacht:
"Hoe was het ook al weer afgelopen met die en die?"
Niet echt hè anders waren die scenes daarna er niet, hij zat een maandje of wat in een rolstoel en kon daarna weer lopen.quote:"Ging Robert dood toen hij in die spiegel viel?"
Wie? Robert? Zijn ouders zijn nooit in beeld geweest.quote:"Van wie was dat ook al weer de zoon?"
Arnie vertrok voor AA&F naar Venezuela en kreeg een vliegtuigongeluk waaraan hij overleedquote:"Waar is Arnie/Peter/wie dan ook gebleven?"
Thanks. Ik was niet persé op zoek naar antwoorden want dat kan ik toch allemaal niet onthouden.quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie en wie?
[..]
Niet echt hè anders waren die scenes daarna er niet, hij zat een maandje of wat in een rolstoel en kon daarna weer lopen.
[..]
Wie? Robert? Zijn ouders zijn nooit in beeld geweest.
[..]
Arnie vertrok voor AA&F naar Venezuela en kreeg een vliegtuigongeluk waaraan hij overleed
Peter vertrok begin seizoen 4 na stevig met zichzelf in de knoop te hebben gezeten en keerde eind seizoen 5 weer even terug voor zijn zoon Guusje, hierna vertrok hij voorgoed.
Bedankt voor het compliment, maar ik ben geen echte expert hoor. (Al weet ik wel ontzettend veel en kan ik me eraan ergeren als die mutsen van de webredactie van gtst.nl de biografieën verneuken door foute beweringen).quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks. Ik was niet persé op zoek naar antwoorden want dat kan ik toch allemaal niet onthouden.
Ik weet wel dat jij en Peterkelder en nog een paar in dit topic echte experts zijn op GTST gebied.Ik vroeg me af wie de ouders van Sil en Noud waren en hoe die in relatie met elkaar stonden.
Dat heb ik wel even opgezocht op de GTST site..![]()
Eigenlijk vroeg ik me van alle acteurs wel weer even af hoe ze eruit zijn gegaan, maar zoals ik al typ, ik vergeet dat toch weer.
Ik heb al moeite met de huidige cast, wie familie van wie is enzo..
quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik weet wel dat jij en Peterkelder en nog een paar in dit topic echte experts zijn op GTST gebied.
Ik vroeg me af wie de ouders van Sil en Noud waren en hoe die in relatie met elkaar stonden.
Ik zie mezelf ook niet als expert, ik ken de verhaallijnen redelijk goed, maar van achtergrondmuziek, de dingen achter de schermen en dergelijke zijn er hier mensen die meer weten dan ikquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar ik ben geen echte expert hoor. (Al weet ik wel ontzettend veel en kan ik me eraan ergeren als die mutsen van de webredactie van gtst.nl de biografieën verneuken door foute beweringen).
Nou dat vind ik wel meevallen, gewoon een man van de oude stempel, streng en rechtvaardig. Zoals hij handelde in die sebsaliet affaire, dat was echt bewonderenswaardig.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar echt een enorme klootzak in seizoen 2.
Ik bedoel vooral hoe hij met Karin omging, dat was toch geen doen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel meevallen, gewoon een man van de oude stempel, streng en rechtvaardig. Zoals hij handelde in die sebsaliet affaire, dat was echt bewonderenswaardig.
Van mij mag ie wel weer een beetje zo worden.
Nee haar kleinzoon.quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Daar kwam ik mee in de knup![]()
Arnoud is ook eigenlijk haar zoon, toch?
Vond ik dus ook. Ik ben enthousiastquote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef verleiding het volgende:
Ik moet zeggen dat de nieuwe Rikki en Sil me niet tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog?quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral hoe hij met Karin omging, dat was toch geen doen?
En de daarbij behorende volledige tekst uiteraard, niet dat ze het refrein honderd keer gaan herhalen of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze precies met de leader gaan doen. Krijgen we elke dag een wat nieuwere leader en werken ze zo naar de nieuwe toe vrijdag? Ik wil sowieso de volledige minuut weer terug.
ik vind het ook viesquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
En oh, ik vind het trouwens zo vies als Laura en Rutger zoenenBen zo'n aansteller
Hij is ooit een tieneridool geweest wist je dat, vòòr Ome Willem, toen nog hij nog studeerde en jazz zanger was:quote:Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
^
Gelukkig ben ik niet de enige.
En ja, het kan ook idd komen doordat ik HEM ook echt een vies ventje vind
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog?![]()
Alleen zijn mannen in soaps tegenwoordig doetjes en laten ze zich in de hoek drijven door de vrouwen, ik vond het nogal verfrissend (om in Herman Hogendoorns termen te praten) het eens omgekeerd te zien.
Mooie scene, ook omdat ze ondanks haar ergernis hem nog even liefkozend beetpakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen.![]()
Maar lieve Karin verdiende beter. Dat hij die Barbara maar zo behandelde, die verdiende het.![]()
Alle lof voor Henriëtte Tol. Dit was toch wel een van de best gespeelde scènes uit al die jaren.
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na lange tijd zijn Lucas en Noud daar eigenlijk wel goede hedendaagse voorbeelden van
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.quote:Verder stoor ik me ook totaal niet aan de recasts van Rikki en Sil, terwijl ik daar toch wel een beetje tegenop zag. Als ze er maar niet dezelfde kant mee op gaan als die Morris en Milan generatie.
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bent![]()
Zoals Arnie en Peter met elkaar omgingen zou tegenwoordig ook als nichterij beschouwt worden en niet eens door ons de kijker, maar de sfeer die die makers eromheen zouden creeëren.
[..]
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.
Overigens wederom vreemd dat tijd zo relatief is in een soap, enkele jaren geleden speelde Charlie zelf nog iemand die zo oud is als Rikki en Sil nu![]()
Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Ja ik vind het ook raarquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Sil is geboren (op tv) in september 2003. In 2006 was hij 6 jaar oud. En nu dus 15/16quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.
Sil is volgens mij nu 10 in het echt.
Rikki kon al lopen toen Sil nog geboren moest worden
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Lucas15 het volgende:
Weet iemand waarom Jeff zijn zoon Remco niet mocht? In 1995 ? Zou dat heel erg graag willen weten.
Bedanktquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.
[..]
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.
Totdat Remco om indruk op Jessica te maken juwelen weg nam bij AA&F die ze in het beheer had voor een opdracht. Dit leidde tot een fiasco en Remco wist Arnie de schuld te geven, Jef geloofde dit en ging redelijk ver in zijn beschuldigingen richting Arnie, dit leidde tot wrevel tussen hem en Robert. Uiteindelijk bleek dat Remco de boel belazerd had, allereerst baalde Jef dat ie Arnie ten onrechte had beschuldigd, maar ook dat zijn eigen zoon tot zoiets in staat was en zette het contact op een laag pitje. Later bestal Remco Dians 'Van Houten International' (wat leidde tot de komst van Ludo Sanders) en vertrok met de noorderzon.
Sinds hij terugkeerde toen Jef failliet was gegaan, is hun band wel goed.
Kan je dat stukje niet even uploaden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
BedanktIk zag zo'n scene van Jeff die Remco en klap gaf. Vandaar mijn vraag. Aangezien Herman hier gewild is, vond ik het wel leuk om een scene uit te type.
Herman komt Frits kantoor binnenstormen.
Hannie:
"Ik denk niet dat meneer van Houten u kunt ontvangen!"
Herman:
"Ik denk het wel!"
Frits:
"Laat maar Hannie.."
Hannie loopt weg
Herman:
"Jij blijft stuk volhouden he?"
Frits:
"Ik doe me best."
Herman:
"Ja, dat zie ik. Je zaak failiet, jij kapot, je vriendin bij je weggelopen. Wat wil je nog meer?"
Frits:
"Dian mag je houden, veel plezier ermee."
Herman:
"En dat allemaal voor dat hoerenkind van Madam Hafkamp! Is ze dat waard?"
Frits:
"Wie zal het zeggen? Ik ben trouwens niet de enige die geld verlies. Jij gaat ook vol vermogend het schip in."
Herman:
"Je denk toch niet dat dit kleine verliesje, mijn zaak in gevaar brengt? Ik beschouw het als een goeie aftrekpost!"
Frits:
"Ja, dat had ik ook bedacht."
Herman:
"Ik denk niet dat de fiscus geinteresseerd is in jouw bedenksels!"
Frits:
"Mijn bank dacht er net zo over als ik."
Herman:
"Jouw bank?"
Frits:
"Heeft nog het volste vertrouwen in mij.. Ja, dat winkelcentrum vonden ze niet zo geslaagd, maar van mijn andere projecten verwachten ze winst! Dus. Ze staan achter me."
Herman kijkt Frits verbaasd aan. Frits doet deur open.
Frits:
"Bedankt voor je mede leven, maar zoals je ziet: ik red me wel!"
Herman loopt weg.
Bedankt voor informatie. Kun je je nog wat scenes ervan herinneren? Een paar quotes ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je dat stukje niet even uploaden?![]()
Herman wilde proberen Sjors (toen Wendela) ook af te nemen en toen dat niet lukte ging hij Frits zieken door Dian in te palmen en zijn zaak proberen af handig te maken. Frits wist het vertrouwen van de bank te behouden door in te krimpen.
Dian was toen overigens echt smerig bezig, smalend zei ze Frits dat ze voor zijn vader ging werken. Toen Herman doorhad dat ie bakzeil ging halen wilde Dian hem nog tegenhouden, maar Herman geloofde er niet meer in en ze ging met hangende pootjes terug naar Frits die haar uiteraard niet direct terugnam
Van welk seizoen was die van vandaag eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op een bepaalde manier is het ook best wel DOM van de producers om al die oude leaders te laten zien, omdat de belabberde en saaie leader die ze nu hebben daar wel erg schraal tegen af steekt.
Die van rond 2002/2003 zouden ze prima weer kunnen gebruiken.
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie is de moeder van Arnoud dan?
Oja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.
Dat moet haast wel, Ik bedoel Jack is opgevoed door zijn opa. Tis anders wel heel erg jammer als ze hem weglaten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Frey het volgende:
Dat van Dian vind ik ook erg jammer. Misschien morgen bij Frits?
En zouden we Herman Hogendoorn nog te zien krijgen?
Nou...ik vond hem alleen maar kneuziger, pathetischer en wanhopiger dan in mijn herrinering. Een opgefokt kaboutertje met een te kleine piemel. Van wie ben je nou meer onder de indruk als die in volle gestalte in de deuropnening verschijnt? Herman Hogendoorn of Nick?quote:
Nick want Herman Hogendoorn is een ouwe bejaarde manquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou...ik vond hem alleen maar kneuziger, pathetischer en wanhopiger dan in mijn herrinering. Een opgefokt kaboutertje met een te kleine piemel. Van wie ben je nou meer onder de indruk als die in volle gestalte in de deuropnening verschijnt? Herman Hogendoorn of Nick?
Hetzelfde geldt voor Frits vs Nick en Ludo vs Nick, alleen bij Rien Hogendoorn zou de stand gelijk zijn, dat was net zo een soort kneus
Ieder zijn mening uiteraard, maar dit is de mijne![]()
Ze leeft nog wel , doet al jaren lang een studie in het buitenland.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef MissJ het volgende:
Hoe zat het ook alweer met Kim (dus die "dochter" van Jef)?
waar is zij heen gegaan en waarom? Of leeft ze niet meer? Ik weet het even niet meer
De leeftijd van Tom van Beek heeft mijn inziens nooit afgedaan aan het personage, eerder een extra toevoeging gegeven. Een oude man die nog steeds meetelt, mensen laat sidderen, wiens waarschuwing al genoeg is om menig andere bad guy van richting te doen veranderen. Iets wat Frits en Ludo ook nog wel zouden kunnen, Nicky-boy daarentegen: no way.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nick want Herman Hogendoorn is een ouwe bejaarde man![]()
Misschien gebeurde er wel actie, spannend wil ik het niet noemen, en in die actie kwam Nick altijd als verliezer uit de strijd, misschien had ie wel de beste bedoelingen en werd ie verkeerd begrepen. Voor mij telt het eindresultaat en zo iemand die het goed bedoelt, voor actie zorgt en wie verkeerd begrepen wordt, maar in the end the loser van de serie is, is voor mij nou eenmaal minder amaibel.quote:Nee even serieus Nick was in de tijd dat hij in de soap zat iemand die voor actie en spanning zorgde.
Met Nick in de verhaalijn gebeurde er altijd wel wat spannend. Bovendien is Nick vaak ten onrechte door Ludo dwars gezeten terwijl in zijn hart was Nick iemand die veel gaf om de band met zijn vader en zijn eigen gezin. Nick was ook niet hard Nick werd vaak verkeerd begrepen. Eigenlijk had hij altijd de beste bedoelingen.
Hij moest een badguy voorstellen (Sjors verkrachten, zakelijk de boel belazeren met Merenpark, gedoe met Vadim), hierin kan je hem dus zeker wel met hen vergelijken, je ziet alleen dan de verschillen zo groot zijn dat je haast denkt dat ze niet te vergelijken zijn. [Edit] Een vergelijking met Rien Hogendoorn is makkelijker, dat was ook zo een losertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef Frey het volgende:
Nick was ook een totaal ander personage dan Herman, Frits of Ludo. Dan kun je niet echt vergelijken.
quote:Ik vond hem zelf ook top.
Kim was de dochter van Mira Brandts Buys en Felix Verduyn, Felix had Mira in de steek gelaten en Kim kwam in een pleeghuis terecht. Julian haar broer was eerder verwekt door Oscar Brandts Buys, Mira's vader, maar tegen de buitenwereld werd gezegd dat Felix ook zijn vader was. Mira werd gedwongen hem af te staan aan Albert en Titia Holst die er een uitzonderlijk strenge leefstijl op na hielden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef MissJ het volgende:
Hoe zat het ook alweer met Kim (dus die "dochter" van Jef)?
waar is zij heen gegaan en waarom? Of leeft ze niet meer? Ik weet het even niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk zijn die acteurs die je noemt veel indrukwekkender, maar Nick isquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou...ik vond hem alleen maar kneuziger, pathetischer en wanhopiger dan in mijn herrinering. Een opgefokt kaboutertje met een te kleine piemel. Van wie ben je nou meer onder de indruk als die in volle gestalte in de deuropnening verschijnt? Herman Hogendoorn of Nick?
Hetzelfde geldt voor Frits vs Nick en Ludo vs Nick, alleen bij Rien Hogendoorn zou de stand gelijk zijn, dat was net zo een soort kneus
Ieder zijn mening uiteraard, maar dit is de mijne![]()
Nick is het lekkerste ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn die acteurs die je noemt veel indrukwekkender, maar Nick isen daar ging t ff om...
Haha Rien ja.
Ik heb net Stefano er nog bij ge-edit.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
Lekkere fout in de aflevering van vanavond:Je hebt gelijk maar dat gaat gelukkig over niet zulke belangrijke personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Rik het nog over Job gehad ?
Ik kijk nu de aflevering terug Rik en Anita zijn toch wel HET gtst stel![]()
![]()
HELD !![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Dr.Mikey op 29-09-2010 11:30:29 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef roos85 het volgende:
spoilers volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kim was de dochter van Mira Brandts Buys en Felix Verduyn, Felix had Mira in de steek gelaten en Kim kwam in een pleeghuis terecht. Julian haar broer was eerder verwekt door Oscar Brandts Buys, Mira's vader, maar tegen de buitenwereld werd gezegd dat Felix ook zijn vader was. Mira werd gedwongen hem af te staan aan Albert en Titia Holst die er een uitzonderlijk strenge leefstijl op na hielden.
Kim werd geadopteerd door Jef en Silvia en Julian uiteindelijk door Robert en Laura. Kim ging studeren naar Amerika om nooit meer terug te keren. Dit is eigenlijk de eerste keer sinds de periode rond haar vertrek dat haar naam überhaupt door Jef is genoemd.
Nee, maar in het kader van het jubileum verwacht ik wel correcte verhalen!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar dat gaat gelukkig over niet zulke belangrijke personages.
Heeft Rik het nog over Job gehad ?
Deed hij dat ? Cool, wil ik ook zienquote:Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef Frey het volgende:
Zie in die aflevering van 1 januari 1996 dat Daniël zijn excuses aanbiedt aan Bronkhorst. Had die scène best wel willen zien waar hij hem een klap geeft.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb net Stefano er nog bij ge-edit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |