Nee haar kleinzoon.quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Daar kwam ik mee in de knup![]()
Arnoud is ook eigenlijk haar zoon, toch?
Vond ik dus ook. Ik ben enthousiastquote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef verleiding het volgende:
Ik moet zeggen dat de nieuwe Rikki en Sil me niet tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog?quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral hoe hij met Karin omging, dat was toch geen doen?
En de daarbij behorende volledige tekst uiteraard, niet dat ze het refrein honderd keer gaan herhalen of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze precies met de leader gaan doen. Krijgen we elke dag een wat nieuwere leader en werken ze zo naar de nieuwe toe vrijdag? Ik wil sowieso de volledige minuut weer terug.
ik vind het ook viesquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
En oh, ik vind het trouwens zo vies als Laura en Rutger zoenenBen zo'n aansteller
Hij is ooit een tieneridool geweest wist je dat, vòòr Ome Willem, toen nog hij nog studeerde en jazz zanger was:quote:Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
^
Gelukkig ben ik niet de enige.
En ja, het kan ook idd komen doordat ik HEM ook echt een vies ventje vind
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog?![]()
Alleen zijn mannen in soaps tegenwoordig doetjes en laten ze zich in de hoek drijven door de vrouwen, ik vond het nogal verfrissend (om in Herman Hogendoorns termen te praten) het eens omgekeerd te zien.
Mooie scene, ook omdat ze ondanks haar ergernis hem nog even liefkozend beetpakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen.![]()
Maar lieve Karin verdiende beter. Dat hij die Barbara maar zo behandelde, die verdiende het.![]()
Alle lof voor Henriëtte Tol. Dit was toch wel een van de best gespeelde scènes uit al die jaren.
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na lange tijd zijn Lucas en Noud daar eigenlijk wel goede hedendaagse voorbeelden van
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.quote:Verder stoor ik me ook totaal niet aan de recasts van Rikki en Sil, terwijl ik daar toch wel een beetje tegenop zag. Als ze er maar niet dezelfde kant mee op gaan als die Morris en Milan generatie.
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bent![]()
Zoals Arnie en Peter met elkaar omgingen zou tegenwoordig ook als nichterij beschouwt worden en niet eens door ons de kijker, maar de sfeer die die makers eromheen zouden creeëren.
[..]
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.
Overigens wederom vreemd dat tijd zo relatief is in een soap, enkele jaren geleden speelde Charlie zelf nog iemand die zo oud is als Rikki en Sil nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |