abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 22:09:34 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86921898
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Oja. Daar kwam ik mee in de knup :')
Arnoud is ook eigenlijk haar zoon, toch?
Nee haar kleinzoon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 27 september 2010 @ 22:16:53 #227
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86922383
Ik vraag me wel af wat ze precies met de leader gaan doen. Krijgen we elke dag een wat nieuwere leader en werken ze zo naar de nieuwe toe vrijdag? Ik wil sowieso de volledige minuut weer terug.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 27 september 2010 @ 22:16:59 #228
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86922391
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef verleiding het volgende:
Ik moet zeggen dat de nieuwe Rikki en Sil me niet tegenvallen.
Vond ik dus ook. Ik ben enthousiast :Y
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_86923073
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86924039
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral hoe hij met Karin omging, dat was toch geen doen?
Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog? ;)
Alleen zijn mannen in soaps tegenwoordig doetjes en laten ze zich in de hoek drijven door de vrouwen, ik vond het nogal verfrissend (om in Herman Hogendoorns termen te praten) het eens omgekeerd te zien.
Een heer met stijl
pi_86924086
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze precies met de leader gaan doen. Krijgen we elke dag een wat nieuwere leader en werken ze zo naar de nieuwe toe vrijdag? Ik wil sowieso de volledige minuut weer terug.
En de daarbij behorende volledige tekst uiteraard, niet dat ze het refrein honderd keer gaan herhalen of iets dergelijks.

Mooi dat stukje van Frits er ook tussen, het contrast met zijn zogenaamde 'stoere zoon' is groter dan ooit :')
Een heer met stijl
pi_86924587
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
En oh, ik vind het trouwens zo vies als Laura en Rutger zoenen :') Ben zo'n aansteller ;(
ik vind het ook vies ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 27 september 2010 @ 23:12:21 #233
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_86925390
Ik vind het ook vies!
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_86925755
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik vind het ook vies ;)
Ik ook, maar ik vind hem vooral echt vies.
Aids.
pi_86925774
^

Gelukkig ben ik niet de enige.
En ja, het kan ook idd komen doordat ik HEM ook echt een vies ventje vind :r
Noot noot.
  maandag 27 september 2010 @ 23:30:16 #236
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86926007
Broodje poep! :')

Maarreh, Sil en Rikki mogen van mij nu wel opdonderen. Zo zie je die jong nooit en zo zijn het ineens pubers. :')
pi_86926393
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
^

Gelukkig ben ik niet de enige.
En ja, het kan ook idd komen doordat ik HEM ook echt een vies ventje vind :r
Hij is ooit een tieneridool geweest wist je dat, vòòr Ome Willem, toen nog hij nog studeerde en jazz zanger was:

Maar die beste man is al over 60 nu (68 in januari), ik vind hem helemaal niet vies overigens en ik vind dat ie het personage met flair neerzet. Okee ik kijk liever naar een jong stel, maar om dit nu vies of ranzig te noemen, als je ouders elkaar een kus geven kokhals je toch ook niet? Ik hoef ze niet van bil te zien gaan, maar een kus daar doe ik niet moeilijk over :')
Een heer met stijl
pi_86926723
Als de makers echt creatief zijn doen ze iedere dag een andere leader uit de GTST geschiedenis, en eindigen ze vrijdag met de nieuwe leader.

De scene met Rikki en Sil was grappig gedaan!! Hopelijk doen ze nog meer scene's na uit oude afleveringen!
pi_86927231
Wat is er met Sil en Rikki gebeurd? Wie heeft ze groei-hormonen toegediend? :?
  dinsdag 28 september 2010 @ 01:21:33 #240
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86929071
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja ik snap je, daar hadden we het laatst nog een keer over weet je nog? ;)
Alleen zijn mannen in soaps tegenwoordig doetjes en laten ze zich in de hoek drijven door de vrouwen, ik vond het nogal verfrissend (om in Herman Hogendoorns termen te praten) het eens omgekeerd te zien.
Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen. :P
Maar lieve Karin verdiende beter. Dat hij die Barbara maar zo behandelde, die verdiende het. :r

Alle lof voor Henriëtte Tol. Dit was toch wel een van de best gespeelde scènes uit al die jaren. _O_
pi_86929197
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:21 schreef Frey het volgende:

[..]

Tja, maar je hebt vrouwen die er ook gewoon om vragen. :P
Maar lieve Karin verdiende beter. Dat hij die Barbara maar zo behandelde, die verdiende het. :r

Alle lof voor Henriëtte Tol. Dit was toch wel een van de best gespeelde scènes uit al die jaren. _O_
Mooie scene, ook omdat ze ondanks haar ergernis hem nog even liefkozend beetpakt. ^O^

In die tijd waren 'good guys' sowieso loyaler en socialer naar elkaar toe. Na lange tijd zijn Lucas en Noud daar eigenlijk wel goede hedendaagse voorbeelden van, gewoon onbaatzuchtig en ook enigzins oog hebben voor hun medemens. Peter, Arnie, Suzanne, Annette en Simon waren ook zo. Kim, Julian, Jessica en Hedwig ook, maar die afgrijselijke lichting daarna: Morris, Charlie, Milan, Tracy, Bing, Nina, Dex, enz zijn nogal op hun eigen ego gebrand.

Maargoed toch vond ik Jef daar ook wel zielig en ik vond ook dat ze doordraafde, ze was zelf vreemd gegaan en 1 jaar eerder was er nog niks aan het handje en zei ze dat ze nog steeds verliefd op Jef was, plotseling na 1 jaar waren al die jaren huwelijk ineens vreselijk... Ik weet dat je Henriëtte Tol goed vind, maar als Karin was ze soms wel een beetje een zeikerd vond ik :P
Een heer met stijl
  dinsdag 28 september 2010 @ 01:37:29 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86929294
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Na lange tijd zijn Lucas en Noud daar eigenlijk wel goede hedendaagse voorbeelden van
Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.

Verder stoor ik me ook totaal niet aan de recasts van Rikki en Sil, terwijl ik daar toch wel een beetje tegenop zag. Als ze er maar niet dezelfde kant mee op gaan als die Morris en Milan generatie.
pi_86929508
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Ik vond Noud eigenlijk altijd vreselijk, tot die vriendschap met Lucas. Vooral Lucas vind ik een zeer aangenaam personage onder de jongeren.
Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bent :')
Zoals Arnie en Peter met elkaar omgingen zou tegenwoordig ook als nichterij beschouwt worden en niet eens door ons de kijker, maar de sfeer die die makers eromheen zouden creeëren.
quote:
Verder stoor ik me ook totaal niet aan de recasts van Rikki en Sil, terwijl ik daar toch wel een beetje tegenop zag. Als ze er maar niet dezelfde kant mee op gaan als die Morris en Milan generatie.
Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.

Overigens wederom vreemd dat tijd zo relatief is in een soap, enkele jaren geleden speelde Charlie zelf nog iemand die zo oud is als Rikki en Sil nu ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 28-09-2010 02:01:35 ]
Een heer met stijl
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:26:17 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86933362
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Robert O+
schattig zo jong als ze eruit zien he, jef ook :D
pi_86933648
Jef ziet er nu uit als een zwerver met dat haar :{
Noot noot.
pi_86933824
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, Lucas is inderdaad de initiator en de meest relaxte van de 2, wel jammer dat die schrijvers schijnen te denken dat je als kerel alleen vriendelijk, sociaal en betrokken kunt zijn als je homo bent :')
Zoals Arnie en Peter met elkaar omgingen zou tegenwoordig ook als nichterij beschouwt worden en niet eens door ons de kijker, maar de sfeer die die makers eromheen zouden creeëren.
[..]

Inderdaad, ik had een goede indruk van ze, gewoon normaal en niet extreem tegendraads om het tegendraads zijn zoals die Morris-Milan generatie wel was.

Overigens wederom vreemd dat tijd zo relatief is in een soap, enkele jaren geleden speelde Charlie zelf nog iemand die zo oud is als Rikki en Sil nu ;)
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.
pi_86935342
Ik mis meneer harmsen ;(
pi_86935728
wooww, zit net ff de aflevering van gister te bekijken. Die tune! Echt nostalgie O+ :D Maar wie is dat menneke die de gekookte eieren uit de pan haalt :?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_86935842
Ho! Rikki is ineenkeer 16+ geworden en heeft iets met een jongen die ontbijt op bed voor dr maakt :? :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_86936176
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')