Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Ja ik vind het ook raarquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Sil is geboren (op tv) in september 2003. In 2006 was hij 6 jaar oud. En nu dus 15/16quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.
Sil is volgens mij nu 10 in het echt.
Rikki kon al lopen toen Sil nog geboren moest worden
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Lucas15 het volgende:
Weet iemand waarom Jeff zijn zoon Remco niet mocht? In 1995 ? Zou dat heel erg graag willen weten.
Bedanktquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.
[..]
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.
Totdat Remco om indruk op Jessica te maken juwelen weg nam bij AA&F die ze in het beheer had voor een opdracht. Dit leidde tot een fiasco en Remco wist Arnie de schuld te geven, Jef geloofde dit en ging redelijk ver in zijn beschuldigingen richting Arnie, dit leidde tot wrevel tussen hem en Robert. Uiteindelijk bleek dat Remco de boel belazerd had, allereerst baalde Jef dat ie Arnie ten onrechte had beschuldigd, maar ook dat zijn eigen zoon tot zoiets in staat was en zette het contact op een laag pitje. Later bestal Remco Dians 'Van Houten International' (wat leidde tot de komst van Ludo Sanders) en vertrok met de noorderzon.
Sinds hij terugkeerde toen Jef failliet was gegaan, is hun band wel goed.
Kan je dat stukje niet even uploaden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
BedanktIk zag zo'n scene van Jeff die Remco en klap gaf. Vandaar mijn vraag. Aangezien Herman hier gewild is, vond ik het wel leuk om een scene uit te type.
Herman komt Frits kantoor binnenstormen.
Hannie:
"Ik denk niet dat meneer van Houten u kunt ontvangen!"
Herman:
"Ik denk het wel!"
Frits:
"Laat maar Hannie.."
Hannie loopt weg
Herman:
"Jij blijft stuk volhouden he?"
Frits:
"Ik doe me best."
Herman:
"Ja, dat zie ik. Je zaak failiet, jij kapot, je vriendin bij je weggelopen. Wat wil je nog meer?"
Frits:
"Dian mag je houden, veel plezier ermee."
Herman:
"En dat allemaal voor dat hoerenkind van Madam Hafkamp! Is ze dat waard?"
Frits:
"Wie zal het zeggen? Ik ben trouwens niet de enige die geld verlies. Jij gaat ook vol vermogend het schip in."
Herman:
"Je denk toch niet dat dit kleine verliesje, mijn zaak in gevaar brengt? Ik beschouw het als een goeie aftrekpost!"
Frits:
"Ja, dat had ik ook bedacht."
Herman:
"Ik denk niet dat de fiscus geinteresseerd is in jouw bedenksels!"
Frits:
"Mijn bank dacht er net zo over als ik."
Herman:
"Jouw bank?"
Frits:
"Heeft nog het volste vertrouwen in mij.. Ja, dat winkelcentrum vonden ze niet zo geslaagd, maar van mijn andere projecten verwachten ze winst! Dus. Ze staan achter me."
Herman kijkt Frits verbaasd aan. Frits doet deur open.
Frits:
"Bedankt voor je mede leven, maar zoals je ziet: ik red me wel!"
Herman loopt weg.
Bedankt voor informatie. Kun je je nog wat scenes ervan herinneren? Een paar quotes ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je dat stukje niet even uploaden?![]()
Herman wilde proberen Sjors (toen Wendela) ook af te nemen en toen dat niet lukte ging hij Frits zieken door Dian in te palmen en zijn zaak proberen af handig te maken. Frits wist het vertrouwen van de bank te behouden door in te krimpen.
Dian was toen overigens echt smerig bezig, smalend zei ze Frits dat ze voor zijn vader ging werken. Toen Herman doorhad dat ie bakzeil ging halen wilde Dian hem nog tegenhouden, maar Herman geloofde er niet meer in en ze ging met hangende pootjes terug naar Frits die haar uiteraard niet direct terugnam
Van welk seizoen was die van vandaag eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op een bepaalde manier is het ook best wel DOM van de producers om al die oude leaders te laten zien, omdat de belabberde en saaie leader die ze nu hebben daar wel erg schraal tegen af steekt.
Die van rond 2002/2003 zouden ze prima weer kunnen gebruiken.
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie is de moeder van Arnoud dan?
Oja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.
Dat moet haast wel, Ik bedoel Jack is opgevoed door zijn opa. Tis anders wel heel erg jammer als ze hem weglaten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Frey het volgende:
Dat van Dian vind ik ook erg jammer. Misschien morgen bij Frits?
En zouden we Herman Hogendoorn nog te zien krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |