abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:02:05 #251
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86936361
Over de tijd denk ik al lang niet meer na. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:03:21 #252
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86936409
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.

Sil is volgens mij nu 10 in het echt.

Rikki kon al lopen toen Sil nog geboren moest worden
pi_86936415
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef verleiding het volgende:
Ja, vraag me wel af hoe oud Rikki en Sil nu moeten zijn? Rikki was voor de zomerstop nog iets van 12 ofzo, en Sil? Een stuk jonger, toch?
Ja ik vind het ook raar :P En hoe komt het ineenkeer dat ze een relatie met Sil heeft :? :') Kan me niet herinneren dat ik daar iets van heb gezien vantevoren :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_86936789
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Rikki is nu 16 (hoorde ik Lucas zeggen tegen Charlie gisteren.

Sil is volgens mij nu 10 in het echt.

Rikki kon al lopen toen Sil nog geboren moest worden
Sil is geboren (op tv) in september 2003. In 2006 was hij 6 jaar oud. En nu dus 15/16 :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:51:07 #255
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_86937987
Ik ben overtuigd.
Ga de herhaling maar eens terugkijken :)
pi_86939628
Weet iemand waarom Jeff zijn zoon Remco niet mocht? In 1995 ? Zou dat heel erg graag willen weten.
pi_86946072
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Lucas is vet gemeen! Of althans, kan vet gemeen zijn. Hij probeert altijd via chantage informatie los te winnen bij iedereen, dat lijtk me niet 'vriendelijk, sociaal en betrokken'. Nee hoor, Lucas kan makkelijk een evil personage worden/zijn.
Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Lucas15 het volgende:
Weet iemand waarom Jeff zijn zoon Remco niet mocht? In 1995 ? Zou dat heel erg graag willen weten.
Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.
Totdat Remco om indruk op Jessica te maken juwelen weg nam bij AA&F die ze in het beheer had voor een opdracht. Dit leidde tot een fiasco en Remco wist Arnie de schuld te geven, Jef geloofde dit en ging redelijk ver in zijn beschuldigingen richting Arnie, dit leidde tot wrevel tussen hem en Robert. Uiteindelijk bleek dat Remco de boel belazerd had, allereerst baalde Jef dat ie Arnie ten onrechte had beschuldigd, maar ook dat zijn eigen zoon tot zoiets in staat was en zette het contact op een laag pitje. Later bestal Remco Dians 'Van Houten International' (wat leidde tot de komst van Ludo Sanders) en vertrok met de noorderzon.

Sinds hij terugkeerde toen Jef failliet was gegaan, is hun band wel goed.
Een heer met stijl
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:42:01 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86946173
Dat is een van de eerste verhaallijnen die ik me nog kan herinneren. :)
pi_86946826
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Diegene tegen wie die gemeen is deugen soms zelf niet, althans hij is niet in die veronderstelling, hij doet het niet om te zieken zoals mensen als Maxime dat wel doen.
[..]

Hij geloofde eerst niet dat Remco zijn zoon was en dacht dat het iemand was die achter zijn geld aan zat. Toen hij diens moeder ontmoette geloofde hij het wel en kregen ze een redelijke goede band.
Totdat Remco om indruk op Jessica te maken juwelen weg nam bij AA&F die ze in het beheer had voor een opdracht. Dit leidde tot een fiasco en Remco wist Arnie de schuld te geven, Jef geloofde dit en ging redelijk ver in zijn beschuldigingen richting Arnie, dit leidde tot wrevel tussen hem en Robert. Uiteindelijk bleek dat Remco de boel belazerd had, allereerst baalde Jef dat ie Arnie ten onrechte had beschuldigd, maar ook dat zijn eigen zoon tot zoiets in staat was en zette het contact op een laag pitje. Later bestal Remco Dians 'Van Houten International' (wat leidde tot de komst van Ludo Sanders) en vertrok met de noorderzon.

Sinds hij terugkeerde toen Jef failliet was gegaan, is hun band wel goed.
Bedankt ^O^ Ik zag zo'n scene van Jeff die Remco en klap gaf. Vandaar mijn vraag.

[ Bericht 31% gewijzigd door Lucas15 op 29-09-2010 22:14:36 ]
pi_86950444
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Bedankt ^O^ Ik zag zo'n scene van Jeff die Remco en klap gaf. Vandaar mijn vraag. Aangezien Herman hier gewild is, vond ik het wel leuk om een scene uit te type.

Herman komt Frits kantoor binnenstormen.
Hannie:
"Ik denk niet dat meneer van Houten u kunt ontvangen!"
Herman:
"Ik denk het wel!"
Frits:
"Laat maar Hannie.."
Hannie loopt weg
Herman:
"Jij blijft stuk volhouden he?"
Frits:
"Ik doe me best."
Herman:
"Ja, dat zie ik. Je zaak failiet, jij kapot, je vriendin bij je weggelopen. Wat wil je nog meer?"
Frits:
"Dian mag je houden, veel plezier ermee."
Herman:
"En dat allemaal voor dat hoerenkind van Madam Hafkamp! Is ze dat waard?"
Frits:
"Wie zal het zeggen? Ik ben trouwens niet de enige die geld verlies. Jij gaat ook vol vermogend het schip in."
Herman:
"Je denk toch niet dat dit kleine verliesje, mijn zaak in gevaar brengt? Ik beschouw het als een goeie aftrekpost!"
Frits:
"Ja, dat had ik ook bedacht."
Herman:
"Ik denk niet dat de fiscus geinteresseerd is in jouw bedenksels!"
Frits:
"Mijn bank dacht er net zo over als ik."
Herman:
"Jouw bank?"
Frits:
"Heeft nog het volste vertrouwen in mij.. Ja, dat winkelcentrum vonden ze niet zo geslaagd, maar van mijn andere projecten verwachten ze winst! Dus. Ze staan achter me."
Herman kijkt Frits verbaasd aan. Frits doet deur open.
Frits:
"Bedankt voor je mede leven, maar zoals je ziet: ik red me wel!"
Herman loopt weg.
Kan je dat stukje niet even uploaden? :P

Herman wilde proberen Sjors (toen Wendela) ook af te nemen en toen dat niet lukte ging hij Frits zieken door Dian in te palmen en zijn zaak proberen af handig te maken. Frits wist het vertrouwen van de bank te behouden door in te krimpen.

Dian was toen overigens echt smerig bezig, smalend zei ze Frits dat ze voor zijn vader ging werken. Toen Herman doorhad dat ie bakzeil ging halen wilde Dian hem nog tegenhouden, maar Herman geloofde er niet meer in en ze ging met hangende pootjes terug naar Frits die haar uiteraard niet direct terugnam ;)
Een heer met stijl
pi_86950961
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kan je dat stukje niet even uploaden? :P

Herman wilde proberen Sjors (toen Wendela) ook af te nemen en toen dat niet lukte ging hij Frits zieken door Dian in te palmen en zijn zaak proberen af handig te maken. Frits wist het vertrouwen van de bank te behouden door in te krimpen.

Dian was toen overigens echt smerig bezig, smalend zei ze Frits dat ze voor zijn vader ging werken. Toen Herman doorhad dat ie bakzeil ging halen wilde Dian hem nog tegenhouden, maar Herman geloofde er niet meer in en ze ging met hangende pootjes terug naar Frits die haar uiteraard niet direct terugnam ;)
Bedankt voor informatie. Kun je je nog wat scenes ervan herinneren? Een paar quotes ?
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:06:40 #262
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_86954068
Op een bepaalde manier is het ook best wel DOM van de producers om al die oude leaders te laten zien, omdat de belabberde en saaie leader die ze nu hebben daar wel erg schraal tegen af steekt.

Die van rond 2002/2003 zouden ze prima weer kunnen gebruiken.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:11:22 #263
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86954302
Wat een mooi verhaal toch van Rik en Anita. *;
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 20:13:33 #264
42184 crew  DaMart
pi_86954426
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op een bepaalde manier is het ook best wel DOM van de producers om al die oude leaders te laten zien, omdat de belabberde en saaie leader die ze nu hebben daar wel erg schraal tegen af steekt.

Die van rond 2002/2003 zouden ze prima weer kunnen gebruiken.
Van welk seizoen was die van vandaag eigenlijk?
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:16:02 #265
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_86954549
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee haar kleinzoon.
Wie is de moeder van Arnoud dan?
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_86954580
De oude leaders zijn wel stukken beter dan die hippe nieuwe zeg -O- Ze zijn veel warmer O+ Ik wil de oude weer terug. Ik ben benieuwd wat voor koele saaie hippe nieuwe leader we vrijdag te zien krijgen -O-
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_86954862
weer flashbacks O+ _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:24:32 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86955022
Charlie noemt Nick haar grote liefde _O_
Krijgen we alleen maar Lieke Charlie ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_86955042
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Wie is de moeder van Arnoud dan?
Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:27:47 #270
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86955225
Die Rikki :9~ is wel een aanwinst.
Eindelijk een 2e chick naast Lorena O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:28:34 #271
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_86955272
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef verleiding het volgende:

[..]

Ene Mirella, weet niet of die ooit in beeld is geweest.
Oja.
Dacht dat Laura een kind van haar eigen zoon had gekregen. Maar dat was dus niet zo :P
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:54:11 #272
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86956454
Morgen onder andere Frits en Martine. _O_
pi_86956785
Jammer dat ze slechts een vertolker willen laten zien van een personage, dit betekent dus inderdaad de Lieke Charlie en de Rixt Dian, vooral bij Dian vind ik dit erg jammer, want de beste jaren van Dian waren toch onder Lotte en Chris.

Mooi om Silvia en Kim weer te zien, ik vind eigenlijk ook dat er een aflevering moet zijn waar er meer op Jefs relatie met Karin en Silvia moet worden ingegaan. ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:07:30 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86957084
Dat van Dian vind ik ook erg jammer. Misschien morgen bij Frits?
En zouden we Herman Hogendoorn nog te zien krijgen?
pi_86957708
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Frey het volgende:
Dat van Dian vind ik ook erg jammer. Misschien morgen bij Frits?
En zouden we Herman Hogendoorn nog te zien krijgen?
Dat moet haast wel, Ik bedoel Jack is opgevoed door zijn opa. Tis anders wel heel erg jammer als ze hem weglaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')