abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:48:03 #101
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86804840
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

Dat uit je spoiler is écht te slecht! ;( :{
Ik vind het wel grappig. :P

Maar dat ze ineens zo oud zijn. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:01:06 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86805493
Ik moest lachen net, toen ik in de preview die kop van Suzanne Balk zag. :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:29:44 #103
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86806908
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef javaansegirl het volgende:
Die Lorena, altijd bitch gedragen heeft en stoer doen nu janken. :')
Het is bijna aandoenlijk :')
Vondt het wel tijd worden voor een wak up call eigenlijk ^O^
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_86812753
Haha. Ik heb shortie van maandag bekeken. Best grappig eigenlijk. Rikki en Sill ineens verouderd en dan meteen zo'n scene van Arnie en Linda. Hah :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:54:35 #105
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86819394
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik moest lachen net, toen ik in de preview die kop van Suzanne Balk zag. :')
En ik bij Jef!! Hahaha, als je hem iedere dag ziet, merk je dus niet dat hij ZO veel veranderd is _O- :')

Enne die shortie van maandag :')
Die laatste scene :') :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86819735
Ik begrijp dus, gezien de reacties, dat GTST qua verhaallijnen de komende 20 jaar vooruit kan?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_86819862
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

En ik bij Jef!! Hahaha, als je hem iedere dag ziet, merk je dus niet dat hij ZO veel veranderd is _O- :')

Enne die shortie van maandag :')
Die laatste scene :') :')
die shortie van maandag is echt te erg :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_86820227
Het enige wat mist aan de scène tussen Rikki en Sil is het telefoonboek. Dat HOORT onder die telefoon te liggen ;)
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:37:06 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86822317
Die shortie :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86822506
hahaha nav jullie opmerkingen over die shortie heb ik ook gekeken :')
WTF zeg, echt weer typisch GTST dit :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:43:57 #111
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86824255
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Lucas15 het volgende:
Haha. Ik heb shortie van maandag bekeken. Best grappig eigenlijk. Rikki en Sill ineens verouderd en dan meteen zo'n scene van Arnie en Linda. Hah :P
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.
"U hoort nog van me!"
pi_86824329
Echt te cool, heb net de 1e aflevering van GTST gekeken, echt jeugdsentiment O+
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_86824636
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.
Vond het wel leuk eruit zien. Beter van vroeger dan nu.. :)
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:54:11 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86826732
De eerste jaren zijn dus toch niet vergeten. :)
pi_86827096
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat ze weten dat ze prutswerk leveren :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:06:00 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86827182
Wel grappig dat Sil zo te zien twee koppen groter is dan oom Noud _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_86827196
quote:

[..]

dat zou goed kunnen!
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:25:16 #118
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86827940
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat Sil zo te zien twee koppen groter is dan oom Noud _O-
Hij is zelf de oom van Noud. :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:02:20 #119
268260 Dr.Mikey
pi_86829093
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Hij is zelf de oom van Noud. :P
Oohja dat was het :P
Vind het nog al een reus voor iemand die 15 moet voorstellen _O-
R.I.P DTS.
pi_86829250
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Frey het volgende:
Wat we al eerder dachten klopt volgens mij wel aardig, ze lezen stiekem wel mee, bovendien had ik ze in die mail (waar ze bijzonder weinig van aan leken te trekken) gewezen hoe afgrijselijk we Barbara vonden en die verdween nog datzelfde jaar. Teven verwees ik naar youtube reacties, en als je die bekijkt van seizoen 1 en 2 kom je regelmatig tegen dat men het toen beter vond.

Misschien is het wel allemaal toeval, lezen ze helemaal niet mee en geef ik mezelf teveel eer, maar ik zou zeggen blijf vooral je ongezouten mening posten ^O^
Een heer met stijl
pi_86829264
Als er weer flashbacks zijn dan ga ik wel even kijken O+ Vroegah O+

Sil als Arnie lijkt me wel cool. Arnie blijf ik toch de enige echte zoon van Laura en Robert vinden, samen met Sil. Dennis was gewoon echt het allersmerigste en slechtste wat de schrijvers ooit verzonnen hebben.
know'm sayin?
word? word.
pi_86829329
quote:

[..]

Een onnozele vraag misschien, maar waar kan je die scene eigenlijk bekijken :P
Een heer met stijl
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:14:12 #123
268260 Dr.Mikey
pi_86829383
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een onnozele vraag misschien, maar waar kan je die scene eigenlijk bekijken :P
www.gtst.nl en dan rechts op de pagina .
R.I.P DTS.
pi_86829486
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

www.gtst.nl en dan rechts op de pagina .
Mijn dank.

Overigens was de interactie tussen Robert-Laura en Arnie als vader, moeder en zoon redelijk goed neergezet. Vooral Wilbert Gieske en Jette van der Meij waren bijzonder goed gekozen en speelden hun rol vanaf het begin best overtuigend.

Het is ook wel grappig dat ze Arnie in de eerste aflevering 'Arnout' noemden, alleen zijn vrienden noemden hem 'Arnie', na enkele afleveringen namen Robert en Laura dat over en gingen ze hem ook 'Arnie' noemen. Unieke afkorting trouwens, kenmerkend voor die tijd en daarna nooit meer echt gebruikt ;)
Een heer met stijl
pi_86830028
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mijn dank.

Overigens was de interactie tussen Robert-Laura en Arnie als vader, moeder en zoon redelijk goed neergezet. Vooral Wilbert Gieske en Jette van der Meij waren bijzonder goed gekozen en speelden hun rol vanaf het begin best overtuigend.

Het is ook wel grappig dat ze Arnie in de eerste aflevering 'Arnout' noemden, alleen zijn vrienden noemden hem 'Arnie', na enkele afleveringen namen Robert en Laura dat over en gingen ze hem ook 'Arnie' noemen. Unieke afkorting trouwens, kenmerkend voor die tijd en daarna nooit meer echt gebruikt ;)
Ik vond ze vanaf het begin overtuigend, ik denk dat ze vanaf het begin als collega's een goede band hadden (en nog steeds zullen hebben, denk/hoop ik.)

Overigens staat er in de Veronica Magazine van deze week een interview met Wilbert Gieske. Hij vind het zelf ook jammer dat het roer qua Robert niet werd omgegooid, misschien dat hij dan wél was gebleven.
pi_86830325
Ik vind het wel lollig dat de schrijvers scènes uit het verleden herschrijven, maar ergens heb ik het gevoel dat die gasten geen inspiratie hebben. Ik denk dat er het volgende gaat gebeuren, komend seizoen:

- Laura gaat trouwen met Rutger en neemt zijn achternaam aan. Hij belazerd haar en vertrekt. Ze houdt echter wel zijn achternaam, besluit docent Nederlands te worden op het Lorentzcollege.

- Sjoerd Bouwhuis is het Peter Kelder-type: grote bek, klein hartje. Hij moet voor een stageplek een brief van 'mevrouw Goedhart' hebben, maar aangezien hij in haar lessen nogal een klojang is, besluit ze de keiharde waarheid over Sjoerd in de brief te zetten. Als Sjoerd het te lezen krijgt, wordt hij woest en schreeuwt hij uit: "Wilt u mij één plezier doen, mevrouw Goedhart? DOODVALLEN!"

- Sil begrijpt niets van de opstandige en afwijzende Rikki, die intussen behoorlijk geïntresseerd is in Edwin Bouwhuis (het Rien Hogendoorn-type). Ze laat Sil vallen, maar tijdens een deja-vu belanden Rikki en Sil nog eenmalig met elkaar in bed. Als Rikki erachter komt dat ze zwanger is, is Sil in alle staten, zeker als Rikki abortus wil plegen. Ze krijgt echter een miskraam nadat ze van haar scooter is gevallen. Sil is ontroostbaar en vlucht weg uit Meerdijk. Hij komt terecht bij de familie Stapstra, een boerenfamilie. De dochter is doof, maar kan plotseling alles weer horen als Sil wordt aangevallen door een paard. Na dit alles besluit Sil terug te keren naar Meerdijk.

De rest komt later wel, maar dit is mijn voorspelling voor komend seizoen.
pi_86830843
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het wel lollig dat de schrijvers scènes uit het verleden herschrijven, maar ergens heb ik het gevoel dat die gasten geen inspiratie hebben. Ik denk dat er het volgende gaat gebeuren, komend seizoen:

- Laura gaat trouwen met Rutger en neemt zijn achternaam aan. Hij belazerd haar en vertrekt. Ze houdt echter wel zijn achternaam, besluit docent Nederlands te worden op het Lorentzcollege.

- Sjoerd Bouwhuis is het Peter Kelder-type: grote bek, klein hartje. Hij moet voor een stageplek een brief van 'mevrouw Goedhart' hebben, maar aangezien hij in haar lessen nogal een klojang is, besluit ze de keiharde waarheid over Sjoerd in de brief te zetten. Als Sjoerd het te lezen krijgt, wordt hij woest en schreeuwt hij uit: "Wilt u mij één plezier doen, mevrouw Goedhart? DOODVALLEN!"

- Sil begrijpt niets van de opstandige en afwijzende Rikki, die intussen behoorlijk geïntresseerd is in Edwin Bouwhuis (het Rien Hogendoorn-type). Ze laat Sil vallen, maar tijdens een deja-vu belanden Rikki en Sil nog eenmalig met elkaar in bed. Als Rikki erachter komt dat ze zwanger is, is Sil in alle staten, zeker als Rikki abortus wil plegen. Ze krijgt echter een miskraam nadat ze van haar scooter is gevallen. Sil is ontroostbaar en vlucht weg uit Meerdijk. Hij komt terecht bij de familie Stapstra, een boerenfamilie. De dochter is doof, maar kan plotseling alles weer horen als Sil wordt aangevallen door een paard. Na dit alles besluit Sil terug te keren naar Meerdijk.

De rest komt later wel, maar dit is mijn voorspelling voor komend seizoen.
_O- _O- _O-

Ik hoop het toch niet zeg, het is dan hetzelfde als met een remake of een deel 2, je zal het altijd blijven vergelijken met (het vaak betere) origineel.
Een heer met stijl
pi_86831265
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik hoop het toch niet zeg, het is dan hetzelfde als met een remake of een deel 2, je zal het altijd blijven vergelijken met (het vaak betere) origineel.
Af en toe pakt het goed uit, zoals bij films als The Italian Job.
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:36:33 #129
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86831787
Net de shortie bekeken, dit is wel heel slecht gedaan :{
Wat zijn die twee enorm groot ineens, van basisschoolmeisje/jongetje naar examenjaar, in enkele weken :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86832297
Deel 2 van mijn voorspellingen:

- Edwin Bouwhuis (het Rien Hogendoorn-type) gaat bij een groot reclamebureau werken. Hij werkt zich daar al snel op tot één van de copywriters, maar omdat hij heeft lopen sjoemelen met de kas van de zaak wordt hij er ontslagen. Hij doet hierna verwoede pogingen om van Rikki een topmodel te maken.

- Dan verschijnt Bernard Bouwhuis (Herman Hogendoorn-type, gespeeld door Hero Muller) ten tonele. Hij heeft groot nieuws voor Edwin: niet Anton, maar hij is de vader van Edwin! Intussen weet hij Rikki in te pakken, die vervolgens, met hem, Down Under (naar Australië) gaat voor een topcarrière.

- Wiet blijkt een geheime affaire te hebben met haar leraar Geschiedenis. Deze blijkt echter nogal jaloers te zijn op de aandacht die ze krijgt van Noud. Als hij denkt te zien dat Wiet en Noud zoenen, slaat hij door: hij sluit haar op in een kast en verkracht haar vervolgens. Anton Bouwhuis vermoed dat er meer aan de hand is en gaat langs bij Mark van der Zee, die strompelend naar Anton loopt. Als hij voor pampus valt in de armen van Anton, blijkt er een stanleymes in de rug van Mark te zitten. De moordzaak wordt geleid door André Spaans, een inspecteur die het de verschillende verdachten nogal moeilijk maakt. Uiteindelijk blijkt Femke, de ex-vrouw van Mark, de dader te zijn.
pi_86834602
Hoofdschrijvers GTST gooien het roer om

GTST OP DE RECYCLETOUR

Van onze redactie

De hoofdschrijvers van GTST, Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk, zijn, dankzij die-hard fans van de serie, op het gewéééldige idee gekomen om oude scènes te gebruiken in het heden.

Dat werd dankzij de zogeheten shortie bekend. Zo zal er een scène tussen de gerecaste Rikki de Jong en Sil Selmhorst zijn, die tot op de dialoog aan toe gelijk is aan een scène uit de allereerste aflevering van GTST, toen met de populaire karakters Linda Dekker en Arnie Alberts. Vanaf maandag is het resultaat te zien.
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:44:26 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86838303
Net nu ik gestopt ben met kijken wordt het weer interessant. :(

Maandag maar weer inhaken dan...
pi_86853333
Zie hier de verschillen en de overeenkomsten.
  zondag 26 september 2010 @ 10:50:52 #134
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_86853812
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:

Rutger's rol is al bijna uitgespeeld, als het goed is zou hij 6 tot 8 weken blijven, dis dat dat trouwen er echt van komt lijkt me heeeeeel sterk. Irene heeft door hoe hij in elkaar steekt, en daarom doet ze zo vaag tegen hem
  zondag 26 september 2010 @ 11:43:33 #135
268260 Dr.Mikey
pi_86854833
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
Deel 2 van mijn voorspellingen:

- Edwin Bouwhuis (het Rien Hogendoorn-type) gaat bij een groot reclamebureau werken. Hij werkt zich daar al snel op tot één van de copywriters, maar omdat hij heeft lopen sjoemelen met de kas van de zaak wordt hij er ontslagen. Hij doet hierna verwoede pogingen om van Rikki een topmodel te maken.

- Dan verschijnt Bernard Bouwhuis (Herman Hogendoorn-type, gespeeld door Hero Muller) ten tonele. Hij heeft groot nieuws voor Edwin: niet Anton, maar hij is de vader van Edwin! Intussen weet hij Rikki in te pakken, die vervolgens, met hem, Down Under (naar Australië) gaat voor een topcarrière.

- Wiet blijkt een geheime affaire te hebben met haar leraar Geschiedenis. Deze blijkt echter nogal jaloers te zijn op de aandacht die ze krijgt van Noud. Als hij denkt te zien dat Wiet en Noud zoenen, slaat hij door: hij sluit haar op in een kast en verkracht haar vervolgens. Anton Bouwhuis vermoed dat er meer aan de hand is en gaat langs bij Mark van der Zee, die strompelend naar Anton loopt. Als hij voor pampus valt in de armen van Anton, blijkt er een stanleymes in de rug van Mark te zitten. De moordzaak wordt geleid door André Spaans, een inspecteur die het de verschillende verdachten nogal moeilijk maakt. Uiteindelijk blijkt Femke, de ex-vrouw van Mark, de dader te zijn.
Jij draaft een beetje door :N
R.I.P DTS.
  zondag 26 september 2010 @ 12:08:10 #136
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86855471
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
Hoofdschrijvers GTST gooien het roer om

GTST OP DE RECYCLETOUR

Van onze redactie

De hoofdschrijvers van GTST, Jantien van der Meer en Rohan Gottschalk, zijn, dankzij die-hard fans van de serie, op het gewéééldige idee gekomen om oude scènes te gebruiken in het heden.

Dat werd dankzij de zogeheten shortie bekend. Zo zal er een scène tussen de gerecaste Rikki de Jong en Sil Selmhorst zijn, die tot op de dialoog aan toe gelijk is aan een scène uit de allereerste aflevering van GTST, toen met de populaire karakters Linda Dekker en Arnie Alberts. Vanaf maandag is het resultaat te zien.
Ik denk dat er genoeg mensen kritisch naar deze scène zullen kijken, maar ik doe dat toch met een knipoog. Het is een eerbetoon aan 20 jaar GTST met een vleugje humor. Dat moet best eens kunnen, vind ik.

In ATWT deden ze ook vaak zeer speciale (en vage) uitzendingen op jubileummomenten (zoals een horrorfilm waar alle castleden een over-the-top rol speelden of alle dames uit de serie vast laten te komen zitten in het moeras om zo herinneringen op te halen). Af en toe moet dat kunnen. :)
"U hoort nog van me!"
pi_86855803
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]
In ATWT deden ze ook vaak zeer speciale (en vage) uitzendingen op jubileummomenten (zoals een horrorfilm waar alle castleden een over-the-top rol speelden of alle dames uit de serie vast laten te komen zitten in het moeras om zo herinneringen op te halen). Af en toe moet dat kunnen. :)
Dat met dat moeras was toch met het 50-jarig bestaan? Was wel grappig om te zien, al die vrouwen!
pi_86856000
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg mensen kritisch naar deze scène zullen kijken, maar ik doe dat toch met een knipoog. Het is een eerbetoon aan 20 jaar GTST met een vleugje humor. Dat moet best eens kunnen, vind ik.

Daar ben ik het mee eens. Een beetje humor moet kunnen :P
  zondag 26 september 2010 @ 15:49:18 #139
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86862534
Ben ik de enige die het toch wel wat zielig vindt voor Laura?
Ik zie niet in waarom het slecht zou moeten aflopen tussen haar en Rutger :{
pi_86863618
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef Sk00p het volgende:
Ben ik de enige die het toch wel wat zielig vindt voor Laura?
Ik zie niet in waarom het slecht zou moeten aflopen tussen haar en Rutger :{
Ik vind het ook niet leuk voor Laura, maar ze heeft weer eens een echte verhaallijn voor zichzelf en dat kan ik alleen maar toejuichen *O*
  zondag 26 september 2010 @ 16:20:29 #141
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86863772
En dan is Jette op haar best. ^O^
pi_86863964
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Frey het volgende:
Zeker. De schrijvers zouden haar en Jef ieder jaar één grote en twee kleine verhaallijnen moeten geven.
  zondag 26 september 2010 @ 16:54:59 #143
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86865042
Helaas mis je wel het samenspel tussen Jette en Wilbert.
pi_86865492
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Frey het volgende:
Doodzonde dat Wilbert weg is. Hun chemie was écht, ook omdat ze er vanaf het begin bijzaten.
  zondag 26 september 2010 @ 18:22:23 #145
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86868202
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Frey het volgende:
Ik moet zeggen dat ze zeker 1 van de betere actrice is op dit moment. :Y
  zondag 26 september 2010 @ 18:28:28 #146
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86868388
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ze zeker 1 van de betere actrice is op dit moment. :Y
Echt vind je?
Hmm ik weet niet, heb 'r nooit wow gevonden.
Blame me, maar ik vind dat Jan op 't moment erg goed speelt. :P

Pip is nog steeds om te huilen. ;(
  zondag 26 september 2010 @ 18:33:54 #147
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86868575
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Echt vind je?
Hmm ik weet niet, heb 'r nooit wow gevonden.
Blame me, maar ik vind dat Jan op 't moment erg goed speelt. :P

Nee ook weer niet wow :D
Wat dat betreft is Lorena (Gigi Ravelli) wel gegroeid vergeleken met het begin ^O^
pi_86869064
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Je verspilt je tranen aan dat kind.
pi_86872345
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Frey het volgende:
Prachtige scene, mooie verwijzingen naar Arnie en Lotje ook.

Het geeft stiekem ook wel weer aan hoe 'dubieus' tijd in een soap is. In het begin was Arnie 18 en Laura dus minstens eind 30 of 40. In de 6 jaar dat Arnie erin speelde moet ze ouder zijn geworden. Voordat Sil geboren werd zijn er minstens weer 18 jaar voorbij gegaan, want Wendela was hernoemd tot Sjors en was ook bijna 18 toen ze erin kwam. En nu is Sil ineens naar ongeveer 16 gegaan. En Laura en Jef blijven gewoon achterin de 50 :')

Zoals al eerder aangegeven er is zelfs een naam voor:

http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_Opera_Rapid_Aging_Syndrome (voor de jongeren)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Opschuivende_tijdlijn (voor de ouderen)
Een heer met stijl
pi_86890446
Nou nog hopen dat 21 September 1992 online komt. Daar is het meest vraag naar! _O_
  maandag 27 september 2010 @ 10:53:26 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86892777
Net de preview gezien op RTL Lounge. _O_

Als dit een voorbode is van de rest van de week. _O_ _O_
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 11:07:07 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86893132
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef Frey het volgende:
Net de preview gezien op RTL Lounge. _O_

Als dit een voorbode is van de rest van de week. _O_ _O_
gooi eens in een spoiler O-)
  maandag 27 september 2010 @ 11:15:16 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86893359
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86893621
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

SPOILER
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 11:27:03 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86893716
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

SPOILER
dat was toch te zien in de shortie?
  maandag 27 september 2010 @ 11:28:52 #156
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_86893794
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_86894265
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat was toch te zien in de shortie?
Ik kijk geen shorties, alleen de previews, ik kan nog wel meer vertellen :)
pi_86897212
quote:
Ja, ik ben die vragen nu aan het beantwoorden. Maar ligt het aan mij, of is het écht niet te vinden waarvoor GTST een vermelding in het Guinness book of records heeft?
pi_86905894
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Maar is de terugblik en de aftiteling dan ook in de eerste stijl of gewoon zoals nu?
pi_86906887
Komt 21 September 1992 nog online ? Daar wacht ik juist op. Herman Hogendoorn _O_
  maandag 27 september 2010 @ 17:11:07 #161
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86906938
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Lucas15 het volgende:
Komt 21 September 1992 nog online ? Daar wacht ik juist op. Herman Hogendoorn _O_
Dat vroeg ik mij ook al af. Die zou toch vandaag online komen? Had ook de meeste posts in de reacties. Dus waar blijft ie? Ik moet die uitzending echt zien.... _O_
"U hoort nog van me!"
pi_86907033
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af. Die zou toch vandaag online komen? Had ook de meeste posts in de reacties. Dus waar blijft ie? Ik moet die uitzending echt zien.... _O_
Ik heb een reactie geplaats. Misschien komt die zo online. Want andere classic aflevering staat er ook nog niet op.
  maandag 27 september 2010 @ 17:16:41 #163
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86907191
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Ik heb een reactie geplaats. Misschien komt die zo online. Want andere classic aflevering staat er ook nog niet op.
Jawel, de geboorte van Valentijn (ook zoiets: alsof die de meeste stemmen had) staat online. Dus ik voel weer nattigheid... :|W
"U hoort nog van me!"
  maandag 27 september 2010 @ 17:18:07 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86907244
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar is de terugblik en de aftiteling dan ook in de eerste stijl of gewoon zoals nu?
Gewoon als nu. Maar het is al meer dan ik had verwacht. :)

Voor het eerst sinds tijden kijk ik weer uit naar de volgende aflevering.
pi_86907371
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Jawel, de geboorte van Valentijn (ook zoiets: alsof die de meeste stemmen had) staat online. Dus ik voel weer nattigheid... :|W
Word ik alweer teleurgesteld ?
pi_86907579
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:18 schreef Frey het volgende:

[..]

Gewoon als nu. Maar het is al meer dan ik had verwacht. :)

Voor het eerst sinds tijden kijk ik weer uit naar de volgende aflevering.
Ik kijk uit naar vanavond.

Overigens denk ik niet dat ze van maandag tot donderdag de allereerste leader gaan gebruiken.
pi_86907638
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:21 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Word ik alweer teleurgesteld ?
Ik hoop van niet, maar ik vrees het allerergste...
pi_86908002
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Een heer met stijl
pi_86908233
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny gedraagt zich ook als Sjors dr schoothondje :')
Ach, geef hem eens ongelijk.
pi_86908254
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Inderdaad: :{w -O- :r :r :r :O
pi_86908600
Madam Hafkamp is te zien, dus dat geef me al 1 reden om te kijken :-)
  maandag 27 september 2010 @ 17:50:47 #172
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86908730
En gewoon mooie muziek in plaats van domme liedjes. ^O^
pi_86908970
Hopelijk gaan de makers hierdoor ook eindelijk eens het licht zien en komen ze erachter dat het toen gewoon beter was.
Een heer met stijl
  maandag 27 september 2010 @ 20:03:14 #174
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86914383
De oude leader, vet! :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_86914393
Wat vet die oude leader :)
  maandag 27 september 2010 @ 20:07:43 #176
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_86914603
Haha, precieze herhaling van de 1e aflevering ooit, toen met Arnie en Linda in bed, en Robert en Laura op Schiphol!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  maandag 27 september 2010 @ 20:08:13 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86914627
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De oude leader, vet! :D
Ja, even nostalgie.
pi_86914659
Is dat lekkere wijf de nieuwe rikkie? :9~ :9~ :9~
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_86914760
zomg echt cool dit al die flashbacks!
pi_86914763
O+
Aids.
pi_86914780
Annette O+ Meneer Harsem O+
pi_86914816
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
als je die chagrijnige krent bedoelt, ja
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 20:11:39 #183
42184 crew  DaMart
pi_86914819
Hoe laat is de aflevering op internet te kijken? Ziggo is kapot ;( :').
  maandag 27 september 2010 @ 20:12:19 #184
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_86914849
Mr. Harmsen!! O+ O+ O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_86914891
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
:9~ :9~ :9~
pi_86914940
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

als je die chagrijnige krent bedoelt, ja
ze lijkt een beetje op die ene tienermoeder uit ONM
  maandag 27 september 2010 @ 20:14:05 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86914961
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef MissJ het volgende:
:Y
pi_86914988
hoe groot is Valentijn straks?
pi_86914997
Sil was vorig jaar nog 4 jaar ofzo en nu is hij ineens 15 ofzo :')
pi_86915027
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef MissJ het volgende:
:Y hoop dat ze nog een stukje van Roos laten zien O+
pi_86915041
Sil en ricky :') :') :') :') :')
Die groeien snel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 27 september 2010 @ 20:15:59 #192
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86915062
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

ze lijkt een beetje op die ene tienermoeder uit ONM
Kim :Y
pi_86915103
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kim :Y
die ja, kwam even niet op haar naam
  maandag 27 september 2010 @ 20:17:23 #194
16874 creno
born this way
pi_86915152
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef Kopstoot het volgende:
Haha, precieze herhaling van de 1e aflevering ooit, toen met Arnie en Linda in bed, en Robert en Laura op Schiphol!
_O_
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_86915312
Wat leuk, Al die fragmenten. Frits van Houten & Martine Hafkamp! _O_
  maandag 27 september 2010 @ 20:21:32 #196
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_86915378
Hoe zit dat nou bij Laura?
Sil is haar zoon met Dennis.
Dennis is haar zoon, die als baby verwisseld is met Arnie.
Arnie en Lotje die beide samen met Robert zijn (waarvan Arnie dus niet biologisch)
Hoe zit dat nou verder? Ze had toch nog een kind? En van wie is Arnoud een kind dan?

Ik weet het niet meer -O-
|| justdiggit.org ||
pi_86915485
Sil is toch van Robert?
Aids.
  maandag 27 september 2010 @ 20:24:27 #198
268260 Dr.Mikey
pi_86915529
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe zit dat nou bij Laura?
Sil is haar zoon met Dennis.
Dennis is haar zoon, die als baby verwisseld is met Arnie.
Arnie en Lotje die beide samen met Robert zijn (waarvan Arnie dus niet biologisch)
Hoe zit dat nou verder? Ze had toch nog een kind? En van wie is Arnoud een kind dan?

Ik weet het niet meer -O-
Sil is haar zoon met Robert
Arnoud is de zoon van Dennis en dus haar kleinzoon.
R.I.P DTS.
  maandag 27 september 2010 @ 20:25:18 #199
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_86915562
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sil is haar zoon met Robert
Arnoud is de zoon van Dennis en dus haar kleinzoon.
Oja. Daar kwam ik mee in de knup :')
Arnoud is ook eigenlijk haar zoon, toch?
|| justdiggit.org ||
  maandag 27 september 2010 @ 20:27:45 #200
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_86915696
Robert O+
Het huis van Laura O+
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties