alweer?? trouwens die link doet t niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/405960/1/1/50/zanger-rinus-in-gtst.html
Bij mij lukte het dus ook al niet. Wat een service (NOT!)quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het schiet niet op, onze reacties worden niet goedgekeurd. Zouden ze het wel lezen?
Aangezien Janine herineringen ophaalt aan Frits van Houten, en Laura aan haar mislukte relaties/ huwelijken gaat denken, denk ik dat dat wel goed zit, hoorquote:Op maandag 20 september 2010 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar wou ik als TT eerst iets mee doen ik had als origineel Op naar het 20 jaar jarig jubileum waar ze alleen de laatste 10 behandelen. Maar dat paste niet
Ik vind hem niet mooi, simpel maar dan niet op een goede manier.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is overigens HET nieuwe logo:
www.gtst.nl
Mengelmoes van nieuw en oud dus.
Zozo, en ziet dat er een beetje hip 3d uit op een HD tv??quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
www.gtst.nl
Verdorie.. de huidige is veel beter..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
www.gtst.nl
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reacties beginnen nu lekker door te komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij lukte het dus ook al niet. Wat een service (NOT!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verwacht je dan met dit hele verhaalquote:Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef Eleentje86 het volgende:
Vind dat nieuwe loge wel mooi hoor.
Pff irriteer me nu alweer dood aan die danny![]()
Het is nu al overduidelijk dat die 2 weer een keer iets gaan doen met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |