Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat uit je spoiler is écht te slecht!![]()
Het is bijna aandoenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef javaansegirl het volgende:
Die Lorena, altijd bitch gedragen heeft en stoer doen nu janken.
En ik bij Jef!! Hahaha, als je hem iedere dag ziet, merk je dus niet dat hij ZO veel veranderd isquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik moest lachen net, toen ik in de preview die kop van Suzanne Balk zag.
die shortie van maandag is echt te ergquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En ik bij Jef!! Hahaha, als je hem iedere dag ziet, merk je dus niet dat hij ZO veel veranderd is![]()
![]()
Enne die shortie van maandag![]()
Die laatste scene![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Lucas15 het volgende:
Haha. Ik heb shortie van maandag bekeken. Best grappig eigenlijk. Rikki en Sill ineens verouderd en dan meteen zo'n scene van Arnie en Linda. Hah
Vond het wel leuk eruit zien. Beter van vroeger dan nu..quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.
Ik hoop dat ze weten dat ze prutswerk leverenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Frey het volgende:
De eerste jaren zijn dus toch niet vergeten.
dat zou goed kunnen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wat ik er wel mooi aan vind is dat Sil de nieuwe Arnie is (de echte zoon van Robert en Laura) en dat juist hij die scene krijgt. Wellicht een nieuw soort begin van een nieuwe Arnie.
Hij is zelf de oom van Noud.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat Sil zo te zien twee koppen groter is dan oom Noud
Oohja dat was hetquote:
Wat we al eerder dachten klopt volgens mij wel aardig, ze lezen stiekem wel mee, bovendien had ik ze in die mail (waar ze bijzonder weinig van aan leken te trekken) gewezen hoe afgrijselijk we Barbara vonden en die verdween nog datzelfde jaar. Teven verwees ik naar youtube reacties, en als je die bekijkt van seizoen 1 en 2 kom je regelmatig tegen dat men het toen beter vond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Frey het volgende:
De eerste jaren zijn dus toch niet vergeten.
Een onnozele vraag misschien, maar waar kan je die scene eigenlijk bekijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
www.gtst.nl en dan rechts op de pagina .quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een onnozele vraag misschien, maar waar kan je die scene eigenlijk bekijken
Mijn dank.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
www.gtst.nl en dan rechts op de pagina .
Ik vond ze vanaf het begin overtuigend, ik denk dat ze vanaf het begin als collega's een goede band hadden (en nog steeds zullen hebben, denk/hoop ik.)quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn dank.
Overigens was de interactie tussen Robert-Laura en Arnie als vader, moeder en zoon redelijk goed neergezet. Vooral Wilbert Gieske en Jette van der Meij waren bijzonder goed gekozen en speelden hun rol vanaf het begin best overtuigend.
Het is ook wel grappig dat ze Arnie in de eerste aflevering 'Arnout' noemden, alleen zijn vrienden noemden hem 'Arnie', na enkele afleveringen namen Robert en Laura dat over en gingen ze hem ook 'Arnie' noemen. Unieke afkorting trouwens, kenmerkend voor die tijd en daarna nooit meer echt gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |