als je die chagrijnige krent bedoelt, jaquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Is dat lekkere wijf de nieuwe rikkie?![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Is dat lekkere wijf de nieuwe rikkie?![]()
![]()
ze lijkt een beetje op die ene tienermoeder uit ONMquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
als je die chagrijnige krent bedoelt, ja
Kimquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op die ene tienermoeder uit ONM
quote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef Kopstoot het volgende:
Haha, precieze herhaling van de 1e aflevering ooit, toen met Arnie en Linda in bed, en Robert en Laura op Schiphol!
Sil is haar zoon met Robertquote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe zit dat nou bij Laura?
Sil is haar zoon met Dennis.
Dennis is haar zoon, die als baby verwisseld is met Arnie.
Arnie en Lotje die beide samen met Robert zijn (waarvan Arnie dus niet biologisch)
Hoe zit dat nou verder? Ze had toch nog een kind? En van wie is Arnoud een kind dan?
Ik weet het niet meer
Oja. Daar kwam ik mee in de knupquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sil is haar zoon met Robert
Arnoud is de zoon van Dennis en dus haar kleinzoon.
Inderdaad. Van mij mogen er nog wel wat meer flashbacks in. Dit ging toch relatief snel. Maar die opening met de oude leader en de GTST tune op de achtergrond als Laura praat over haar liefdes. Prachtig!quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi moment dat ineens die oude leader voorbij kwam, voor de rest hadden die flashbacks mijn aandachtDe huidige verhaallijnen konden me ineens nog minder schelen
![]()
Ook wel leuk voor de jongere kijkers dat ze meneer Harmsen even als brombeer gezien hebben en Jefs eerste vrouw Karin (Dians moeder) voorbij hebben zien komen
Maar echt een enorme klootzak in seizoen 2.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef MissJ het volgende:
Jef was trouwens best wel een lekker ding toen hij nog een stuk jonger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |