gooi eens in een spoilerquote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef Frey het volgende:
Net de preview gezien op RTL Lounge.![]()
Als dit een voorbode is van de rest van de week.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]dat was toch te zien in de shortie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk geen shorties, alleen de previews, ik kan nog wel meer vertellenquote:Op maandag 27 september 2010 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was toch te zien in de shortie?
Ja, ik ben die vragen nu aan het beantwoorden. Maar ligt het aan mij, of is het écht niet te vinden waarvoor GTST een vermelding in het Guinness book of records heeft?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]Maar is de terugblik en de aftiteling dan ook in de eerste stijl of gewoon zoals nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik mij ook al af. Die zou toch vandaag online komen? Had ook de meeste posts in de reacties. Dus waar blijft ie? Ik moet die uitzending echt zien....quote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Lucas15 het volgende:
Komt 21 September 1992 nog online ? Daar wacht ik juist op. Herman Hogendoorn
Ik heb een reactie geplaats. Misschien komt die zo online. Want andere classic aflevering staat er ook nog niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af. Die zou toch vandaag online komen? Had ook de meeste posts in de reacties. Dus waar blijft ie? Ik moet die uitzending echt zien....
Jawel, de geboorte van Valentijn (ook zoiets: alsof die de meeste stemmen had) staat online. Dus ik voel weer nattigheid...quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik heb een reactie geplaats. Misschien komt die zo online. Want andere classic aflevering staat er ook nog niet op.
Gewoon als nu. Maar het is al meer dan ik had verwacht.quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar is de terugblik en de aftiteling dan ook in de eerste stijl of gewoon zoals nu?
Word ik alweer teleurgesteld ?quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jawel, de geboorte van Valentijn (ook zoiets: alsof die de meeste stemmen had) staat online. Dus ik voel weer nattigheid...
Ik kijk uit naar vanavond.quote:Op maandag 27 september 2010 17:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Gewoon als nu. Maar het is al meer dan ik had verwacht.
Voor het eerst sinds tijden kijk ik weer uit naar de volgende aflevering.
quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ach, geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny gedraagt zich ook als Sjors dr schoothondje![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Inderdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |