Nou ik niet hoor, het werd tijd dat ze weer eens wat ging beleven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik begin eindelijk Laura-moe te worden...
Elke dag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die flashbacks lijken me wel leuk.
Weet iemand op welke dagen ze precies wel of geen flashback´s hebben ?
Ik vind dat ze nog niet zo heel veel beleeft, ze komt alleen maar in tenenkrommende situaties terecht..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, het werd tijd dat ze weer eens wat ging beleven.
Maxime kennende ..eerder omgekeerdquote:
Het zal toch niet weer worden dat Ludo onterecht de schuld krijgt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Maxime kennende ..eerder omgekeerdOf tenminste zo zou ze het kunnen uitlokken.
Of Ludo word weer blnd ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer worden dat Ludo onterecht de schuld krijgt...
Maar hij herstelt, al houdt hij dat geheim. Hij hoort al Maximes plannen zonder dat zij het doorheeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerder doof, die handicap heeft hij namelijk nog niet gehad.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar hij herstelt, al houdt hij dat geheim. Hij hoort al Maximes plannen zonder dat zij het doorheeft.
Daar heb ik echt zin in. Al zal ik mij er waarschijnlijk wel weer meer van voorstellen dat het zal worden. Ik verheug me vooral op de woensdag. Ik hoop dat we enkele prachtige schurkenmomenten uit het verleden te zien krijgen.quote:
Misschien was hij gewoon te gast.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-ons-te-wachten.html
Wat deed Hero Muller bij die perspresentatie?
Hopelijk speelt hij een familielid van Herman Hogendoorn
Ik ook. Ik wacht trouwens nog steeds op 1992 - 21 september. Het is toch vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zin in. Al zal ik mij er waarschijnlijk wel weer meer van voorstellen dat het zal worden. Ik verheug me vooral op de woensdag. Ik hoop dat we enkele prachtige schurkenmomenten uit het verleden te zien krijgen.
Inderdaad, dat heb ik ook nog eens gepost, maar nu al die reacties eerst goedgekeurd moeten worden kunnen ze dadelijk weer zeggen dat niet genoeg mensen die uitzending wilde zien...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht trouwens nog steeds op 1992 - 21 september. Het is toch vrijdag
Ik tel toch meer mensen voor 1992. Maar ach het zal me niks verbazen. Wel stom dat er telkens een reactie moet worden goedgekeurd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik ook nog eens gepost, maar nu al die reacties eerst goedgekeurd moeten worden kunnen ze dadelijk weer zeggen dat niet genoeg mensen die uitzending wilde zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Hogendoorn het volgende:
Geweldige eindcredits vandaag. Martine Hafkamp! Mooie scènes uit seizoen 1.Dat uit je spoiler is écht te slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |