Nick heeft er ook niets mee te maken hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef javaansegirl het volgende:
Ja klopt, er zijn 2 N. Sanders heten maar ik geloof dat een van hen echt niet in staat om misdaad te plegen hoor.
Nick is ex van Lorena, niet vergeten he? Maar ah het kan dat je gelijk hebt...quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nick heeft er ook niets mee te maken hoor.
Een bende die de koning en Charlie overvalt ?
Nick die opdracht geeft Lorena in de rug te schieten geloof je het zelf![]()
Waarschijnlijk is die N. Sanders te wijten aan het feit dat ze oude decor stukken hebben gebruikt en gewoon niet goed hebben opgelet.
quote:
Nick heette toch ook geen Sanders met zijn achternaam. Die heette van der Heijden. Of had ie zijn naam veranderd??quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nick heeft er ook niets mee te maken hoor.
Een bende die de koning en Charlie overvalt ?
Nick die opdracht geeft Lorena in de rug te schieten geloof je het zelf![]()
Waarschijnlijk is die N. Sanders te wijten aan het feit dat ze oude decor stukken hebben gebruikt en gewoon niet goed hebben opgelet.
Daar wou ik als TT eerst iets mee doen ik had als origineel Op naar het 20 jaar jarig jubileum waar ze alleen de laatste 10 behandelen. Maar dat paste nietquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of de eerste 10 jaar nog bestaan voor deze gasten.
Ik heb het ook geen idee....quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nick heette toch ook geen Sanders met zijn achternaam. Die heette van der Heijden. Of had ie zijn naam veranderd??
Stefano is Ludo's halfbroer... Zijn vader Maximiliano ofzo heeft Sophia (Ludo's eerst vrouw) destijds verkracht, alleen Ludo wist dat niet en Stefano ook niet... Nick is wel zijn echte zoon.quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook geen idee....![]()
Ludo - ?? hebben 2 zonen, Stefano en NickMaar ze zijn half broers van elkaar...
![]()
Ludo en Janine = 1 dochter Nina
Janine en Stefano = 1 zoon Lucas.
Ludo - Isabella = 1 dochter Amy..
Of heb ik fout?
Hij ziet Stefano als zijn zoon, en Nick niet, helemaal niet toen hij een huurmoordenaar op Jack had afgestuurd.quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef javaansegirl het volgende:
Oh maar waarom zei Ludo ooit tegen Nick dat Stefano zijn enige zoon is?
Ik verwacht er niet teveel van, die makers kijken neer op die eerste 10 jaar, ze zien dat als inferieur en amateuristisch. Misschien waren de decors kut en de acteurs niet overtuigend, de verhaallijnen (en daar gaat het toch ook echt om) die waren top. Bovendien zeuren ze over mensen die niet konden acteren, de oudere garde van toen Wim Zomer, Jette van der Mey, Wilbert Gieske, Hein van Beem, Tom van Beek, Inge Iepenburg, Marlous Fluitsma en dergelijke konden echt wel acteren en hadden een behoorlijke staat van dienstquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef Frey het volgende:
Eens kijken of de eerste 10 jaar nog bestaan voor deze gasten.
*Stefano is wettelijk van Sophia Sanders en Ludo Sanders, zijn biologische vader is echter Maximiliaan Sanders.quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook geen idee....![]()
Ludo - ?? hebben 2 zonen, Stefano en NickMaar ze zijn half broers van elkaar...
![]()
Ludo en Janine = 1 dochter Nina
Janine en Stefano = 1 zoon Lucas.
Ludo - Isabella = 1 dochter Amy..
Of heb ik fout?
Dank jequote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
*Stefano is wettelijk van Sophia Sanders en Ludo Sanders, zijn biologische vader is echter Maximiliaan Sanders.
*Nick is wettelijk van Sophia Sander en Ludo Sanders.
*Nina is wettelijk van Janine Elschot en Ludo Sanders.
*Lucas is wettelijk van Janine Elschot en Stefano Sanders.
*Amy is wettelijk van Isabella Kortenaer en Ludo Sanders.
Ja dat blijft tof dat hij dat gedaan heeft.quote:
eindelijk bekendheid in eigen land maar goed hier zijn we hem dus kwijtquote:Ella (televisieserie)
Ella is de vierde Vlaamse telenovela van vtm, na Sara, LouisLouise en David. De opnames zijn in juni 2010 van start gegaan en worden in mei 2011 afgerond.
De titelrol wordt vertolkt door Darya Gantura, die eerder in Goesting de rol speelde van Nicolien Vastenavondt.[1] Het verhaal speelt zich af in de stad Lier.[2]
De serie zal ook dagelijks in het najaar van 2010 of in het voorjaar van 2011 op RTL 5 in Nederland worden uitgezonden.
[bewerken] Verhaal
De telenovelle 'Ella' is een klassiek Assepoesterverhaal.[3] Nadat haar moeder gestorven is, komt Ella bij haar kwade pleegtante terecht, voor wie ze als slaafje fungeert. Als Ella achttien jaar oud wordt, besluit ze dat het tijd is om terug te vechten en af te rekenen met haar verleden. Wat volgt is een spannende strijd, waarin Ella haar leerachterstand tracht in te halen en afrekent met het verleden. Uiteraard wordt ze onderweg verliefd.
volgens mij heeft Nina niks afgegeven tijdens overval... Zij werd met pistool bewusteloos geslagen. Maar ah het is alweer een tijdje geleden, weet ook niet meer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat N. Sanders wat jullie zagen, waren de gestolen spullen. Bij die overval in Charlie's moesten ze alles afgeven toch?
Ze gaan dus luisteren naar de fans? Het mocht eens tijd worden joh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:12 schreef Lucas15 het volgende:
GTST (14 minuten geleden) Er gaan blijkbaar een paar dingen niet goed, gezien de verhitte reacties hier: daarom:
laat hier voor vrijdag weten welke uitzending van de afgelopen classics je alsnog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag binnen ons GTST-kanaal wilt zien. Wij gooien deze wensen op een grote hoop, en kijken welke classic we alsnog online kunnen zetten!
Doe allemaal AUB.
Maandag 1992 21 September.
Maandag 1995 13 November.
Biologisch bedoel je.quote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stefano is wettelijk van Sophia Sanders en Ludo Sanders, zijn biologische vader is echter Maximiliaan Sanders.
*Nick is wettelijk van Sophia Sander en Ludo Sanders.
*Nina is wettelijk van Janine Elschot en Ludo Sanders.
*Lucas is wettelijk van Janine Elschot en Stefano Sanders.
*Amy is wettelijk van Isabella Kortenaer en Ludo Sanders.
Ach ja, We (onder andere ik) bleven maar zeuren he. Tsja heb nog eindelijk mijn zin gekregen ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze gaan dus luisteren naar de fans? Het mocht eens tijd worden joh!
Ik ben nu bezig een YT-kanaal te openen, zodat ook ik mijn stem kan laten horen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ach ja, We (onder andere ik) bleven maar zeuren he. Tsja heb nog eindelijk mijn zin gekregen ook.
Lucas en PK?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie 1 en dezelfde persoon ?
Wat bedoel je precies? of ik PeterKelder ben ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is het enige account dat ik op Fok! heb. Het zou trouwens ook gek zijn als ik zit te mailen met mezelfquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog 3 dagen kijken wat ze gaan uploaden. Krijgen we te horen dat het 'ineens' via prive bericht moetquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Frey het volgende:
Die eerste van seizoen 3 moet erop.![]()
Herman Hogendoorn
Klopt je hebt gelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Biologisch bedoel je.
Wettelijk alleen van Isabelle, Ludo is nooit officieel erkent als vader.c (toch, of heb ik dat gemist?)
Ze hebben wel veel van elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lucas en PK?
of 2 doofstomme broers
Hier sta ik echt van te kijken. Petje af dat de makers eens naar de oude garde luisteren. Ik wil ook die uitzending van 1992 er op. Ik ga eens wat posten dadelijk! The Rise of Herman Hogendoorn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Frey het volgende:
Die eerste van seizoen 3 moet erop.![]()
Herman Hogendoorn
Ik hoop dat Seizoen 3 snel op DVD verschijnt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Hier sta ik echt van te kijken. Petje af dat de makers eens naar de oude garde luisteren. Ik wil ook die uitzending van 1992 er op. Ik ga eens wat posten dadelijk! The Rise of Herman Hogendoorn!
Inderdaad, maar ik ben bang dat het toch niet zo makkelijk zal gaan. Ik ben Lorena die niet kan lopen nu al zat, kom op zeg, na Suzanne, Robert, Ludo en Charlie is het nieuwe er voor mij wel af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"U hoort nog van me!"
Nuhuquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
volgens mij heeft Nina niks afgegeven tijdens overval... Zij werd met pistool bewusteloos geslagen. Maar ah het is alweer een tijdje geleden, weet ook niet meer...
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het schiet niet op, onze reacties worden niet goedgekeurd. Zouden ze het wel lezen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Nog 3 dagen kijken wat ze gaan uploaden. Krijgen we te horen dat het 'ineens' via prive bericht moetAlthans, dat zou me niks verbazen
alweer?? trouwens die link doet t niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/405960/1/1/50/zanger-rinus-in-gtst.html
Bij mij lukte het dus ook al niet. Wat een service (NOT!)quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het schiet niet op, onze reacties worden niet goedgekeurd. Zouden ze het wel lezen?
Aangezien Janine herineringen ophaalt aan Frits van Houten, en Laura aan haar mislukte relaties/ huwelijken gaat denken, denk ik dat dat wel goed zit, hoorquote:Op maandag 20 september 2010 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar wou ik als TT eerst iets mee doen ik had als origineel Op naar het 20 jaar jarig jubileum waar ze alleen de laatste 10 behandelen. Maar dat paste niet
Ik vind hem niet mooi, simpel maar dan niet op een goede manier.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is overigens HET nieuwe logo:
www.gtst.nl
Mengelmoes van nieuw en oud dus.
Zozo, en ziet dat er een beetje hip 3d uit op een HD tv??quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
www.gtst.nl
Verdorie.. de huidige is veel beter..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
www.gtst.nl
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd welke beelden we te zien krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reacties beginnen nu lekker door te komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij lukte het dus ook al niet. Wat een service (NOT!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verwacht je dan met dit hele verhaalquote:Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef Eleentje86 het volgende:
Vind dat nieuwe loge wel mooi hoor.
Pff irriteer me nu alweer dood aan die danny![]()
Het is nu al overduidelijk dat die 2 weer een keer iets gaan doen met elkaar
Nou ik niet hoor, het werd tijd dat ze weer eens wat ging beleven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik begin eindelijk Laura-moe te worden...
Elke dag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die flashbacks lijken me wel leuk.
Weet iemand op welke dagen ze precies wel of geen flashback´s hebben ?
Ik vind dat ze nog niet zo heel veel beleeft, ze komt alleen maar in tenenkrommende situaties terecht..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, het werd tijd dat ze weer eens wat ging beleven.
Maxime kennende ..eerder omgekeerdquote:
Het zal toch niet weer worden dat Ludo onterecht de schuld krijgt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Maxime kennende ..eerder omgekeerdOf tenminste zo zou ze het kunnen uitlokken.
Of Ludo word weer blnd ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer worden dat Ludo onterecht de schuld krijgt...
Maar hij herstelt, al houdt hij dat geheim. Hij hoort al Maximes plannen zonder dat zij het doorheeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerder doof, die handicap heeft hij namelijk nog niet gehad.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar hij herstelt, al houdt hij dat geheim. Hij hoort al Maximes plannen zonder dat zij het doorheeft.
Daar heb ik echt zin in. Al zal ik mij er waarschijnlijk wel weer meer van voorstellen dat het zal worden. Ik verheug me vooral op de woensdag. Ik hoop dat we enkele prachtige schurkenmomenten uit het verleden te zien krijgen.quote:
Misschien was hij gewoon te gast.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)-ons-te-wachten.html
Wat deed Hero Muller bij die perspresentatie?
Hopelijk speelt hij een familielid van Herman Hogendoorn
Ik ook. Ik wacht trouwens nog steeds op 1992 - 21 september. Het is toch vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zin in. Al zal ik mij er waarschijnlijk wel weer meer van voorstellen dat het zal worden. Ik verheug me vooral op de woensdag. Ik hoop dat we enkele prachtige schurkenmomenten uit het verleden te zien krijgen.
Inderdaad, dat heb ik ook nog eens gepost, maar nu al die reacties eerst goedgekeurd moeten worden kunnen ze dadelijk weer zeggen dat niet genoeg mensen die uitzending wilde zien...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht trouwens nog steeds op 1992 - 21 september. Het is toch vrijdag
Ik tel toch meer mensen voor 1992. Maar ach het zal me niks verbazen. Wel stom dat er telkens een reactie moet worden goedgekeurd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik ook nog eens gepost, maar nu al die reacties eerst goedgekeurd moeten worden kunnen ze dadelijk weer zeggen dat niet genoeg mensen die uitzending wilde zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Hogendoorn het volgende:
Geweldige eindcredits vandaag. Martine Hafkamp! Mooie scènes uit seizoen 1.Dat uit je spoiler is écht te slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |