Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en volgens mij komen we met minder ook al een heel eind als het aantal users dat mee wil doen ongeveer op deze hoogte blijft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
I'm in. Bedankt Tinky.![]()
http://www.fleurop.nl/
Misschien 5 euro de man? Dan komen we een heel eind.![]()
Ga jij het organiseren, PM je gironummer dan maar.
Gracias.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:38 schreef Snakey het volgende:
Die usert ligt in de prullenbak Ian. Kloon van gebande.
Dus, nieuwe poging.
Lijkt me een best idee, Liesl.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien is voor sommige mensen 5 euro heel veel, maar willen ze toch graag meedoen terwijl voor iemand anders 5 euro prima te doen is.
Ik denk dat iedereen vrij moet zijn in hoeveel ze bijdragen, hoeft verder ook niemand te weten.
We gaan nu even naar de markt en daarna zal ik mijn rekeningnummer rondpm´en aan de mensen die mee willen doen. Als die mensen mij dan een pm terug kunnen sturen met hoeveel ze gaan storten kunnen we alvast een indicatie maken van hoeveel we te besteden hebben.
Als mensen andere ideeen hebben verneem ik dit graag.
Nope, nu ben jij de lul. Ik hou de deelnemerlijst al bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, Ian gaat het organiseren zie ik.
Is goed!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een best idee, Liesl.
Dan doen we even een deadline en kunnen we daarna kijken hoeveel we uit te geven hebben.
Fleurop is echt gewoon een goeie. Als ik blommekes wil laten bezorgen in Nederland doe ik het via hun, is tot nu toe altijd goed gegaan! Ze sloven zich echt uit heb ik kortgeleden ervaren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en volgens mij komen we met minder ook al een heel eind als het aantal users dat mee wil doen ongeveer op deze hoogte blijft.
Ik wil best het één en ander organiseren maar gooi vooral met ideeën want ik verstuur nooit bloemen
Als ik het allemaal begrijp is Disana nog lang niet thuis. Misschien ergens volgende week een mooi boeket en later nog eens iets? Maakt mij verder niet uit hoor, vind alles prima, zolang Disana maar weet dat we haar niet vergeten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op een bankrekeningnummer via pm![]()
Ik vind 5 euro prima, maar dat moet ieder voor zich weten. Misschien een goed idee een einddatum te stellen en dan te kijken hoeveel er binnen is. Zo te zien wordt het dan een giga boeket bloemen en kunnen we er nog iets bij verzinnen.
Ook leuk, een Fok! knuffelquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Overgemaakt en eventueel een ideetje voor als er nog centjes over zijn.
http://adwords.knuffelpar(...)aekaQCFYkqDgod4kGCHA
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op een bankrekeningnummer via pm![]()
Leuk idee Dees. Daar zitten trouwens pittig dure katjes tussen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Overgemaakt en eventueel een ideetje voor als er nog centjes over zijn.
http://adwords.knuffelpar(...)aekaQCFYkqDgod4kGCHA
Het maakt mij naast een bloemetje niet uit wat ze verder krijgt. Zou alleen wel even heel stiekem om het hoekje willen kijken als ze het krijgtquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, wat een reacties via de pm!
Incl mijn eigen bijdrage zitten we al op 35 euro, dus een bloemetje is zeker al binnen.
Een boek, of een knuffel van een kat vind ik beiden ook erg leuk.
Geweldig!
Ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
En zullen we maandag 23:59 aanhouden voor de aanmeldingen?
Waarschijnlijk kan het later ook nog wel erbij, maar dan kunnen we alvast iets uitzoeken.
Verder leek het mij wel leuk, en als het niet teveel moeite is voor Ian, als hij een leuke beterschapspaint maakt.
denk Bq en Schrutzquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze was nogal veel bezig met BB UK. Kent iemand daar nog vrienden die misschien ook mee willen doen?
Ook leuk Juudquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Nog een leuk idee wat mij betreft, heb even mijn moeder gevraagd om tips, die heeft ook langer zo ziek gelegen.
Dingen die zij kon waarderen waren:
- Een simpele mp3 speler met muziek.
- Een aantal keer een kleinere bos bloemen.
- Een helium ballon voor aan het voeteneinde.
- Een mandje met wat douchespul.
Ik vind dat we maar af en toe iets moeten doen totdat ze thuis is, ik neem aan dat het verpleeghuis voor revalidatie is, daar ga ik wel vanuit.
dat gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
We zitten nu aan toezeggingen
8 Personen (stelletjes reken ik even voor 1 persoon)
47 euro!
Nah, mooi bedrag toch? ga kennis even faxen, maar hou er wel even rekening mee dathij op maandag gesloten is. Liesje, ik mail je morgen zijn gegevens etc.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
We zitten nu aan toezeggingen
8 Personen (stelletjes reken ik even voor 1 persoon)
47 euro!
poeh heavy!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
BX!
Wens hier Disana veel Beterschap! Hier kan je het één en ander teruglezen, het begon met een `lullig poliepje`
Ik zal je een pm sturen.
Huh ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
poeh heavy!
En PM ontvangen
Alleen heet ik geen Ruud
Eensch. Velen hier "kennen" elkaar al jaren en als er "ineens wat gebeurt" vind ik de steun van de "familie" iets bijzondersquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
Eigenlijk ben ik zo maar een beetje trots op ons, maf he? maar ergens volgende week krijgt Disana dus namens dit ploegje een kleine blijk van medeleven. Dat is toch gewoon mooi?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Er is inmiddels door 14 mensen (stelletjes als 1 geteld)...
tromgeroffel.....
94,50 toegezegd!
Prachtig!
Ik ken Disana helemaal niet zo goed.Ik lees wel vaak in real life soaps & streams.Dus kom haar naam dan wel vaak tegen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eensch. Velen hier "kennen" elkaar al jaren en als er "ineens wat gebeurt" vind ik de steun van de "familie" iets bijzonders![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ken Disana helemaal niet zo goed.Ik lees wel vaak in real life soaps & streams.Dus kom haar naam dan wel vaak tegen.
Ik vind gewoon als je zoveel ellende meemaakt, dan kan je wel een opkikkertje gebruiken.
Wat goed zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
En iemand heeft het rond gemaakt naar 100.
Ik vond het al raarquote:Op zondag 19 september 2010 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben dacht ik redelijk bij gelezen maar volgens mij wil niemand haar een levende kat geven hoor.
Ja, komt helemaal goedquote:Op zondag 19 september 2010 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je al ideeen voor de paint? Als je de lijst met deelnemers nodig hebt hoor ik dat wel van je.
Dan moet ik samenwerken met mijn eigen levende katjequote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zo'n Alsido-achtig ding is misschien ook wel erg tof.
Ja, dat is een prima idee.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, komt helemaal goed
En ik heb nog een paar anonieme donaties die er bij komen, ook.![]()
Ik weet trouwens niet of Disana aan een pc of laptop komt? Lijkt me niet?
Is het een idee om het beterschaps topique uit te printen en mee te sturen?
Ik vond een boek ook een leuk idee wel.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een pluche kat en dan een kaart (y)
Voor dat bedrag kan je best een paar keer een leuk iets geven.
Ik roep ook maar watquote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima idee.
Van Teun.
Kan toch ook!quote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond een boek ook een leuk idee wel.
Oh pm even de bedragen van de anonieme, desnoods met anoniem 1, anoniem 2 etc.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, komt helemaal goed
En ik heb nog een paar anonieme donaties die er bij komen, ook.![]()
Ik weet trouwens niet of Disana aan een pc of laptop komt? Lijkt me niet?
Is het een idee om het beterschaps topique uit te printen en mee te sturen?
Ja!quote:
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebbenquote:Op zondag 19 september 2010 01:34 schreef Laysa het volgende:
Liesje of een boekenbon....Dan kan ze zelf op haar gemak een boek naar keuze uitzoeken
Dat winkeltje is er nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef paddy het volgende:
[..]
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebben
Hoe denkt ze trouwens over puzzelen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Goeie hemel, fantastisch.quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Ik heb pas toegezegd na het overmakenquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu maar hopen dat alles netjes binnen komt
Ik ook, eerst de betaling de deur uit en toen pas de pm.quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
De meeste mensenquote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
Misschien kan iemand aan Dental vragen of Disana niet al een mp3-spelertje heeft, zou natuurlijk heel goed kunnen en het is zonde als ze er dan 2 heeft.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De meeste mensen
Dus kom op jongens, uitzoeken die kadootjes.
Iemand zei dat iets blijvends om neer te zetten ook wel leuk zou zijn, een muziekdoosje ofzo.
En ook als we een mp3spelertje willen doen moeten we iets meer weten van de muzieksmaak van Disana?
Scrut, kom je eens melden?
En hartverwarmend inderdaad, er zitten zelfs mensen tussen die eigenlijk alleen maar lurken.
quote:
Doe jij deze dan maar http://www.aerotoystore.com/cl6055738.shtml , met wat medisch personeel erbij, dan doen wij een muziekdoosje om een puntje op de i te zetten van het interieurquote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een muziekdoos in het ziekenhuis, kan iemand mij dat uitleggen svp?
Ik bedoel maar, om de haverklap de deksel opentrekken wordt vast niet op prijs gesteld in een ziekenhuis, en wat heb je nou aan een dichte doos om naar te kijken?
Bloemen gooi je na een paar dagen weg, fruit, chocolade ed. eet je op, een ballon loopt leeg enz. Geef dan ook iets wat blijft was de gedachte. Een muziekdoos was zomaar een idee, leek mij wel aardig, weet ik veel. Kan je eenmaal thuis ergens neerzetten om nog eens naar te kijken. Verzin zelf iets dan.quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een muziekdoos in het ziekenhuis, kan iemand mij dat uitleggen svp?
Ik bedoel maar, om de haverklap de deksel opentrekken wordt vast niet op prijs gesteld in een ziekenhuis, en wat heb je nou aan een dichte doos om naar te kijken?
Het gaat er toch niet om wat jij of ik leuk zouden vinden, maar om wat Disana leuk vindt?quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Er is geloof ik al contact opgenomen met haar vriend. En voorlopig is Disana nog in het ziekenhuis, en is ze nog erg zwak en moe.quote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef Stali het volgende:
Ik las gisteren al iets van honderd euro. Op een avond.
Kan iemand niet contact opnemen met de vriend van Disana en informeren naar de internetmogelijkheden in het verpleegtehuis?
Want dan heb je voor 140 euro al een minilapje. (Als ik de reclame mag geloven.)
Dan zou ze wel de leukste afleiding hebben, denk ik zo
Wanneer ze te kort komt wil ik hetzelfde bedrag nog wel een keer storten. Merk het wel vanuit liesjequote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef Stali het volgende:
Ik las gisteren al iets van honderd euro. Op een avond.
Kan iemand niet contact opnemen met de vriend van Disana en informeren naar de internetmogelijkheden in het verpleegtehuis?
Want dan heb je voor 140 euro al een minilapje. (Als ik de reclame mag geloven.)
Dan zou ze wel de leukste afleiding hebben, denk ik zo
Dan doe ik ook zeker mee met de actie want dan heeft ze er echt wat aan. Nu stuur ik zelf wat. Is ook leuk, allemaal post krijgen. Ze ligt daar maar.quote:Op maandag 20 september 2010 01:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ze te kort komt wil ik hetzelfde bedrag nog wel een keer storten. Merk het wel vanuit liesje
Goed idee.quote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef Copycat het volgende:
Kan er dan geen VN abonnement worden gekocht? Elke week weer nieuw.
Hoi, ik heb dat ook voorgesteld maar in het ziekenhuis werken ze nog met een ouderwetsche inbelverbindingquote:Op maandag 20 september 2010 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
Dat van die minilaptop is ook een idee waar even naar gekeken moet worden imo. Hoeveel komen we daarvoor tekort bijv.
Waarschijnlijk wel, maar dat weet je nooit zeker.... er zijn wel meer mensen die geen MP3-speler hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Disana nog geen MP3speler heeft.
Mijn man wel, maar ik dus ook niet en hou me al helemaal niet bezig met muziekdownloaden. Heb zelfs nog een casette spelerquote:Op maandag 20 september 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een luisterboek een erg leuk idee, en ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om een luisterboek van een CD over te zetten op een MP3 speler, maar anders zou dat toch een optie kunnen zijn?
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat weet je nooit zeker.... er zijn wel meer mensen die geen MP3-speler hebben![]()
![]()
ja had hem al verbetert, maar dit vind ik ook wel een leuk kado, ja gooi ook maar wat in de groep.quote:Op maandag 20 september 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen iPad, maar een e-reader. En digitaal lezen is niet luisterlezen ...
Dat is op zich zo gebeurd natuurlijk, maar dan moet je eerst de cd kopen enzo. Als ze nu een discman heeft is dat op zich geen probleem, maar dan moet je met cd'tjes kutten enzo als je van boek wilt wisselen etc.quote:Op maandag 20 september 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een luisterboek een erg leuk idee, en ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om een luisterboek van een CD over te zetten op een MP3 speler, maar anders zou dat toch een optie kunnen zijn?
Dat ding kan nog knap handig zijn mocht de PC het begeven. Maar het gaat erom wat Disana zelf wil natuurlijk. Zijn er nog meer plekken op FOK! waar Disana veel kwam? Kunnen we daar ook een linkje plaatsen naar dit topic misschien.quote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, ik heb dat ook voorgesteld maar in het ziekenhuis werken ze nog met een ouderwetsche inbelverbinding, dus gaat kapitalen kosten. Ze hoopt dat er in het verpleegtehuis wel mogelijkheden zijn maar dan in de vorm van PC's op de afdeling.
Dental zou dit voor haar checken. Thuis zou ze ook geen gebruikmaken van een laptop dus is dat een beetje zonde.![]()
Die is idd ook leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
ik las Mera haar idee, en als ik het zo begrijp komt er al aardig wat binnen, en misschien kunnen we als iemand natuurlijk zegt ja ik doe nog een keer mee een e-bookreader voor haar kopen, deze week is hij in de aanbieding bij de aldi, en aldi heeft goede service enzo dus je koopt geen kat in de zak.
ze krijgt er nog 5 gratis boeken bij. het is maar een idee maar ik denk mee,.
Hij kost 229. en we zitten toch al op een aardig bedrag. en hier heeft ze later als ze thuis is ook nog jaren plezier van.
[ afbeelding ]
Hehe, ik snap het idee erachter wel, ik vraag me dus alleen af hoe zinvol het is om een doos met een leuk muziekje te kopen als je dat muziekje voorlopig niet of amper kan beluisteren omdat zulke 'herrie' gewoon niet mag in een ziekenhuis.quote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bloemen gooi je na een paar dagen weg, fruit, chocolade ed. eet je op, een ballon loopt leeg enz. Geef dan ook iets wat blijft was de gedachte. Een muziekdoos was zomaar een idee, leek mij wel aardig, weet ik veel. Kan je eenmaal thuis ergens neerzetten om nog eens naar te kijken. Verzin zelf iets dan.
Ik denk dat een e-reader een beetje te modern is voor Disana, dat ze (als ze toch zelf moet lezen) liever een ouderwetse stapel faxen (lees: boek) in haar handen heeft. Is ook rustiger voor je ogenquote:Op maandag 20 september 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
Eigenlijk vind ik zowel luisterboeken als een e-reader een leuk idee, maar ook het abonnement op VN. Denk dat haar vriend het beste kan zeggen wat ze het liefst zou hebben.
Volgens mij was kwam de suggestie voor een (proef)abonnement op de Vrij Nederland doordat BQ gepost had dat je haar daar een plezier mee zou doen:quote:Op maandag 20 september 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
Eigenlijk vind ik zowel luisterboeken als een e-reader een leuk idee, maar ook het abonnement op VN. Denk dat haar vriend het beste kan zeggen wat ze het liefst zou hebben.
Ik vind het dus een heel goed idee, en uit de rest van die post maak ik op dat lezen op zich geen probleem is, dus wellicht ook gewoon een boek in de ouderwetse vorm: Papier.quote:Op maandag 20 september 2010 08:43 schreef beequeen het volgende:
Liesje, Disana vertelde me gisteren dat ze graag boeken van Dan Brown wil lezen, behalve de Da Vinci Code, die heeft ze al. Graag in het Engels.
Een Mp3 speler niet, muziek zegt haar niet zoveel. Wat Dental zegt, ze kijkt veel tv.
Een Vrij Nederland doe ja haar ook een groot plezier mee en uiteraard bloemen.
Jullie zouden dan ons kado persoonlijk kunnen overhandigen, lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of ze misschien ook behoefte heeft aan bezoek?
Mocht dat zo zijn dan zou ik best een keer met bijvoorbeeld BQ (als die dat ook wil) die kant op kunnen rijden....
quote:Op maandag 20 september 2010 10:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jullie zouden dan ons kado persoonlijk kunnen overhandigen, lijkt me wel leuk.
Weet niet of Disana zo gek is op de cameraquote:Op maandag 20 september 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaa en dan een netbook met webcam meenemen om te streamen.
Nee zonder gekkigheid, puick plan![]()
Het was een grapje.quote:Op maandag 20 september 2010 10:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet niet of Disana zo gek is op de camera
Vanavond even horen van Liesje wat aangeschaft kan worden en dan hup naar Groningen julliequote:Op maandag 20 september 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaa en dan een netbook met webcam meenemen om te streamen.
Nee zonder gekkigheid, puick plan![]()
Ze zijn er wel goedkoper te krijgenquote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
ik las Mera haar idee, en als ik het zo begrijp komt er al aardig wat binnen, en misschien kunnen we als iemand natuurlijk zegt ja ik doe nog een keer mee een e-bookreader voor haar kopen, deze week is hij in de aanbieding bij de aldi, en aldi heeft goede service enzo dus je koopt geen kat in de zak.
ze krijgt er nog 5 gratis boeken bij. het is maar een idee maar ik denk mee,.
Hij kost 229. en we zitten toch al op een aardig bedrag. en hier heeft ze later als ze thuis is ook nog jaren plezier van.
[ afbeelding ]
Wat is het handigst? Het lijkt mij dat we zoveel mogelijk bloem willen, voor zo min mogelijk geld.quote:Op maandag 20 september 2010 09:49 schreef rac het volgende:
Mochten jullie nog een bloemetje willen sturen, dan kan ik dat regelen en neem ik de fleuropkosten (niet bezorgkosten) voor mijn rekening!
quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Updatetijd:
Toegezegd door 29 mensen, (jaja, stelletjes als 1, ik blijf het er maar bij zetten)
175,50
Ik heb net even mijn rabobank gecheckt en van de volgende mensen is hun bijdrage binnen:
Tom en Juud,
Ian en Mera en anoniem
Mutant01
Laysa en De Kardinaal
Marrije
Toverheks
Pullup
TenDu
Shomila
Ferdo en Paddy
Deisyy
BOBdestreamer
Remlof,
Beequeen
Ruudpuntenel
Chanel5
sunny16947
Copycat
Moussie
Anniebab
Pietjepuk.
Nortenstar
Leandra en Nostalgist
Scrutinezer
Spuitje
Liesje en sp3c.
In totaal 157,50
Tot nu toe heeft iedereen ook gestort wat ze aangegeven hadden dus nog geen gaten in onze begroting.
Over de kadootjes:
Ik krijg ontzettend veel pm en ook in dit topic staan veel ideeen en dat is prachtig.
Er zijn echter zoveel opties dat ik het overzicht een beetje begin kwijt te raken
Over de bloemen (waarvan ik vind dat het, het eerste kadootje eigenlijk moet zijn) krijg ik verschillende pms.
Spuitje kan het regelen via een kennis in Groningen, die de namen van de mensen die meedoen ook via een fax erbij wil hangen, ik weet niet of dat standaard is en of dat ook bij de fleurop kan?
Spuitje heeft tot nu toe alleen positieve ervaringen met deze zaak.
Dan is er ook deze post:
[..]
Wat is het handigst? Het lijkt mij dat we zoveel mogelijk bloem willen, voor zo min mogelijk geld.
Is er iemand die dat kan uitzoeken? En hoeveel willen we besteden aan de bloemen incl bezorging?
Daarnaast loop ik erg warm voor het idee van een abonement op Vrij Nederland dit omdat Disana hier zelf mee kwam.
Voor 15 euro kunnen we haar 12 weken Vrij Nederland geven.
Is ook leuk omdat het dan nog een tijdje doorloopt als ze (naar wij hopen) al weer lekker thuis is.
Probleem: naar welk adres gaat dit abonement, ik hoop niet dat ze nog 12 weken in het ziekenhuis hoeft te blijven. Misschien wil Dental mij hun adres geven zodat het naar haar huis adres gestuurd kan worden.
Als Disana aangeeft dat ze geen (minilaptop) wil dan lijkt het mij een te groot kado om toch maar even te geven.
Luisterboeken lijkt mij ook best een goed plan, mits er boeken omgezet kunnen worden in mp3, Disana geeft aan niet zoveel behoefte te hebben aan een mp3speler maar kan mij voorstellen dat lezen nog erg vermoeiend is, dus dit is mogelijk een optie.
Een e-reader zie ik persoonlijk dan weer minder zitten, maar mijn mening is 0 doorslaggevend dus als iedereen voor is doen we dat gewoon. Ik zou het wel jammer vinden als ze het een paar keer gebruikt en er dan niet meer naar omkijkt als we voor het zelfde geld een paar echte boeken kunnen kopen.
Kan iemand kijken naar de boeken van Dan Brown en hier wat linkjes posten?
De BOL.com bon vond ik ook een goed idee maar als Disana al zo duidelijk voorkeur voor een schrijver aangeeft dan denk ik dat we er wel op kunnen gokken dat we goed zitten qua boekenkeus.
Ik vind een blijvend aandenken ook nog steeds een leuk idee,
Een knuffel, een muziekdoosje, een ambandje etc, ik vind het allemaal leuk.
Kiezen jullie maar!
En dan is er nog het idee om op bezoek te gaan, zou super zijn als jullie dat deden, hebben jullie dan een idee over welke en watvoor kadootjes jullie mee willen nemen om te geven?
Via pm kreeg ik nog het idee om een aantal heliumbalonnen te versturen, met elke keer een letter, ik vind een heliumballon een leuk idee voor erbij, maar vind het een beetje zonde om er bijvoorbeeld 40 euro voor uit te geven, ze blijven volgens mij nog korter goed dan bloemen, maar wat vinden jullie?
Oh en Ian, hoe gaat het met de paint heb je al ideeen?
Het spijt mij dat ik jullie niet allemaal persoonlijk steeds terug pm, maar al met al is het een behoorlijke klus geworden dus doe ik het maar zo. Ik ben niet goed in keuzes maken, zeker niet als ik deze keuzes namens een flink aantal andere personen moet maken, dus als iemand anders wat knopen kan doorhakken, graag.
Ik hoop dat jullie nu weer allemaal op de hoogte zijn, en als ik dingen ben vergeten hoor ik het wel.
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen? Komop mensen, er is al zoveel geld binnen, een blompje moet kunnen toch? En desnoods betaal ik zelf de kaart met al onze namen en de bezorgkosten, zal me ook worst zijn. Ik wil gewoon zo graag dat Disana weet dat we aan haar denken met zijn allen!quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Updatetijd:
Toegezegd door 29 mensen, (jaja, stelletjes als 1, ik blijf het er maar bij zetten)
175,50
Ik heb net even mijn rabobank gecheckt en van de volgende mensen is hun bijdrage binnen:
Tom en Juud,
Ian en Mera en anoniem
Mutant01
Laysa en De Kardinaal
Marrije
Toverheks
Pullup
TenDu
Shomila
Ferdo en Paddy
Deisyy
BOBdestreamer
Remlof,
Beequeen
Ruudpuntenel
Chanel5
sunny16947
Copycat
Moussie
Anniebab
Pietjepuk.
Nortenstar
Leandra en Nostalgist
Scrutinezer
Spuitje
Liesje en sp3c.
In totaal 157,50
Tot nu toe heeft iedereen ook gestort wat ze aangegeven hadden dus nog geen gaten in onze begroting.
Over de kadootjes:
Ik krijg ontzettend veel pm en ook in dit topic staan veel ideeen en dat is prachtig.
Er zijn echter zoveel opties dat ik het overzicht een beetje begin kwijt te raken
Over de bloemen (waarvan ik vind dat het, het eerste kadootje eigenlijk moet zijn) krijg ik verschillende pms.
Spuitje kan het regelen via een kennis in Groningen, die de namen van de mensen die meedoen ook via een fax erbij wil hangen, ik weet niet of dat standaard is en of dat ook bij de fleurop kan?
Dan is er ook deze post:
[..]
Wat is het handigst? Het lijkt mij dat we zoveel mogelijk bloem willen, voor zo min mogelijk geld.
Is er iemand die dat kan uitzoeken? En hoeveel willen we besteden aan de bloemen incl bezorging?
Daarnaast loop ik erg warm voor het idee van een abonement op Vrij Nederland dit omdat Disana hier zelf mee kwam.
Is ook leuk omdat het dan nog een tijdje doorloopt als ze (naar wij hopen) al weer lekker thuis is.
Probleem: naar welk adres gaat dit abonement, ik hoop niet dat ze nog 12 weken in het ziekenhuis hoeft te blijven. Misschien wil Dental mij hun adres geven zodat het naar haar huis adres gestuurd kan worden.
Als Disana aangeeft dat ze geen (minilaptop) wil dan lijkt het mij een te groot kado om toch maar even te geven.
Luisterboeken lijkt mij ook best een goed plan, mits er boeken omgezet kunnen worden in mp3, Disana geeft aan niet zoveel behoefte te hebben aan een mp3speler maar kan mij voorstellen dat lezen nog erg vermoeiend is, dus dit is mogelijk een optie.
Een e-reader zie ik persoonlijk dan weer minder zitten, maar mijn mening is 0 doorslaggevend dus als iedereen voor is doen we dat gewoon. Ik zou het wel jammer vinden als ze het een paar keer gebruikt en er dan niet meer naar omkijkt als we voor het zelfde geld een paar echte boeken kunnen kopen.
Kan iemand kijken naar de boeken van Dan Brown en hier wat linkjes posten?
De BOL.com bon vond ik ook een goed idee maar als Disana al zo duidelijk voorkeur voor een schrijver aangeeft dan denk ik dat we er wel op kunnen gokken dat we goed zitten qua boekenkeus.
Ik vind een blijvend aandenken ook nog steeds een leuk idee,
Een knuffel, een muziekdoosje, een ambandje etc, ik vind het allemaal leuk.
Kiezen jullie maar!
En dan is er nog het idee om op bezoek te gaan, zou super zijn als jullie dat deden, hebben jullie dan een idee over welke en watvoor kadootjes jullie mee willen nemen om te geven?
Via pm kreeg ik nog het idee om een aantal heliumbalonnen te versturen, met elke keer een letter, ik vind een heliumballon een leuk idee voor erbij, maar vind het een beetje zonde om er bijvoorbeeld 40 euro voor uit te geven, ze blijven volgens mij nog korter goed dan bloemen, maar wat vinden jullie?
Oh en Ian, hoe gaat het met de paint heb je al ideeen?
Het spijt mij dat ik jullie niet allemaal persoonlijk steeds terug pm, maar al met al is het een behoorlijke klus geworden dus doe ik het maar zo. Ik ben niet goed in keuzes maken, zeker niet als ik deze keuzes namens een flink aantal andere personen moet maken, dus als iemand anders wat knopen kan doorhakken, graag.
Ik hoop dat jullie nu weer allemaal op de hoogte zijn, en als ik dingen ben vergeten hoor ik het wel.
Die sowieso doen dan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me geen vraag toch? Het is zelf de topictitel. En wat Remlof zegt, ook iets te eten erbij. Fruitschaaltje, misschien wat bonbons, chocolade.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen? Komop mensen, er is al zoveel geld binnen, een blompje moet kunnen toch?
Heb jij weer gelijk aan hoor, en eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit wat ze krijgt, als ze maar namens ons allemaal iets krijgt :-)quote:Op maandag 20 september 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
Een sieraad vind ik persoonlijk weer zo persoonlijk.
Dan liever kleinere dingen als proefabonnement (naar thuiadres lijkt mij het slimst), boeken, dvd's, bloemen en wellicht een kleinood als muziekdoosje.
Fruit is wellicht niet zo handig ivm het feit dat weinig haar momenteel smaakt.
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!quote:Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch.
Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht dat ze weer gewoon mocht eten, my bad.quote:Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch.
Vast wel, maar toch.quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelenquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
O hier even overheen gelezen.
[..]
Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen?
Kies gewoon iets, het belangrijkste is dat het er snel is.
Mijn zegen heb je maar je moet bij de penningmeesteres (quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelenEn in dit geval kan ik dat dus........
Helemaal voor.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen?
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beurenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:12 schreef Maanvis het volgende:
ik ken disana niet goed dus ik vind het ongepast voor mij om met deze actie mee te doen, maar ik wil haar langs deze weg toch heul veul beterschap wensen.
Het is niet mijn ding om dat bij relatief onbekenden te doen, en zeker niet in zulke grote schaal als nu georganiseerd wordt (het moet geen wedstrijd worden met haar echte familie en vrienden), maar ga gerust je gang, en ik begrijp ook wel dat jullie het doen aangezien zij als ik me niet vergis van de SC was?.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beuren
GROEN, begin maar vast met een bos bloemen, daarna bedenken we het volgende.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:29 schreef spuitje het volgende:
Lieve leuke mensen, ik wil graag een "doen" of " niet doen" wat een bloemetje betreft. Heb Liesje een pb gestuurd vandaag maar nog geen reactie gehad en ik ga geen dingen op eigen houtje ondernemen. Als we willen kan Disana morgen namens ons allemaal een mooi boeket ontvanvangen, maar ik wil daarvoor wel graag even "groen licht"
quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal voor.
Abonnement VN ben ik ook helemaal voor, net als boek van Dan Brown en kattenknuffel. Disana lijkt me niet zo'n balonnenfiguur, eigenlijk.
Top!quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:52 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor.![]()
maar wel graag de namen op een kaartje en niet op een lilleke faxquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:52 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
Top, liever aangeven dan dat je daar ongemakkelijke situaties krijgt. Thanx spuitje, het wordt vast een mooie bosquote:Op dinsdag 21 september 2010 06:45 schreef liesje1979 het volgende:
Bericht van Dental:
Liever voorlopig nog geen mp3 speler, boeken zijn wel ok.
Liever geen bezoek van buitenaf, dit geeft Disana teveel stress.
Dat dus, hoewel het na mijn vraag of ze misschien behoefte had aan bezoek, het idee van een bezoek een beetje een eigen leven begon te leidenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Top, liever aangeven dan dat je daar ongemakkelijke situaties krijgt. Thanx spuitje, het wordt vast een mooie bos.
Ik denk dat we haar daar ook idd een groot plezier mee doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor.![]()
Gelukkig, ik dacht dat je, je "ik ben al weg" serieus meende. Is helemaal niet erg hoor, die opmerking over dat eten, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:43 schreef NorthernStar het volgende:
ECI heeft ook een aantal Dan Browns in het engels.
En je kan een ander bezorgadres opgeven dus wordt dan rechtstreeks bezorgd. Kan zelfs nog ingepakt worden. Ik ben er lid van dus het is ook een optie.
Ik denk dat Chanel meer bedoelt dat je een boek vaak herleest omdat je het leuk vindt, niet omdat je er emotionele waarde aan hechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef spuitje het volgende:
Rekening van bloemen nog niet binnen, maar komt ongetwijfeld morgen of overmorgen. Fijn dat zoveel mensen gewoon mee doen. De boeken van Dan Brown heb ik allemaal maar dan in het Nederlands![]()
En het "blijvend" van een boek begrijp ik dus wel. Ik herlees boeken namenlijk na verloop van tijd. En ik weet dat meer mensen dat doen. Zelf heb ik een aardige bibliotheek en ik kan ook geen afstand doen van mijn boeken. Ik wil ze gewoon allemaal houden en kunnen herlezen.
Ik denk dat je deze SC bedoelt [RLS SC #545] Kip Kerrie Bij Uw OS, Mevrouw?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zoek me de klote in oude SC's naar de boeken-conversatie die ik met Disana heb gehad want ik meen dat ik daar een boekentip gaf waarvan ze zei dat ze die op ging zoeken... Ik kan 't alleen echt niet vinden
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze SC bedoelt [RLS SC #545] Kip Kerrie Bij Uw OS, Mevrouw?
Vanaf post 95 ongeveer
/votekick /votekick /votekick /votekick /votekickquote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, Deisyy d'r non-nerd zoekskils zijn gewoon beter dan jouw nerdy zoekskils
Dat bedoel ik dus Liesjequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chanel meer bedoelt dat je een boek vaak herleest omdat je het leuk vindt, niet omdat je er emotionele waarde aan hecht
Maar volgens mij kan het beiden wel hoor, én een boek, én iets blijvends.
En ik zie de gegevens wel verschijnen.
-edit- geen idee wat die emosmiley daar deed, gewoonte denk ik
Huh? Afdeling K4, kamer 39. Dat klopt gewoon hoor. Alleen is ze op dit moment niet op haar kamer. Ze ligt weer aan de dialyse.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
Zit even heel hard te vloeken en te schelden nu: krijg zojuist bericht van de bloemist dat het boeket niet afgeleverd kan worden omdat Disana daar niet zou liggen???
Oeiiiii dat is niet best Spuit, goede adres en kamernr? Toch niet weer het probleem dat ze geen Disana kennen?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
Zit even heel hard te vloeken en te schelden nu: krijg zojuist bericht van de bloemist dat het boeket niet afgeleverd kan worden omdat Disana daar niet zou liggen???
Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Afdeling K4, kamer 39. Dat klopt gewoon hoor. Alleen is ze op dit moment niet op haar kamer. Ze ligt weer aan de dialyse.
Ken je haar echte naam? Misschien helpt dat.
Klote ziekenhuis is het.
laat het dan daar op het bed neerleggenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!
Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:
Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!
Vriendje bloemist en ik hebben alles nog eens gecontroleerd, maar op een verkeerde letter in de naam na klopte alles gewoon. Maar goed, zijn bezorgster gaat weer op pad en lukt het weer niet dan ga ik de volgende keer dat ik weer in Nederland ben persoonlijk naar dat UMCG toe en scheld ze helemaal verrot! Hier kan ik me zo kwaad over maken he, echt!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oeiiiii dat is niet best Spuit, goede adres en kamernr? Toch niet weer het probleem dat ze geen Disana kennen?
Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vriendje bloemist en ik hebben alles nog eens gecontroleerd, maar op een verkeerde letter in de naam na klopte alles gewoon. Maar goed, zijn bezorgster gaat weer op pad en lukt het weer niet dan ga ik de volgende keer dat ik weer in Nederland ben persoonlijk naar dat UMCG toe en scheld ze helemaal verrot! Hier kan ik me zo kwaad over maken he, echt!
En dat brengt me gelijk op het volgende: ik weet inmiddels uit ervaring hoeveel er mis kan gaan daar. Ik weet niet of er mensen in of dichtbij Groningen wonen? Maar als dat zo is zou ik willen voorstellen dat iemand ons volgende kadootje tijdens het bezoekuur persoonlijk aflevert op de afdeling. Niet op bezoek gaan zolang Disana aangeeft dat niet te willen maar afgeven aan de balie van de verpleegafdeling. Het is wat omslachtig, maar dit is dus al de tweede keer dat me dit overkomt met Disana en daar baal ik ongelooflijk van! Ik wil gewoon heel graag dat ze krijgt wat wij haar gunnen!
Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos benquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos ben
Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef spuitje het volgende:
Komt goed kinders, heb inmiddels een heel leuk en lief PB'tje gehad van iemand. Kan vriendje bloemist de blommekes niet kwijt, dan wil zij ze wel brengen. Mooi he, dat we dit met zijn allen voor Disana kunnen doen?
Moet die vriend op dat moment wel thuis zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Laysa het volgende:
is het niet veel verstandiger dat boeket thuis bij haar vriend te laten afleveren?...
BQ, niet doen, gewoon niet doen!! Ik kom uit Groningen en ken daar een heleboel mensen! 1 Van mijn broers woont bijna op de Grote Markt (tot zijn grote spijt net niet helemaal), jongste studeert er, nichtje ook, vriend en vriendin van zonen wonen er, meerdere stellen die ze kennen ook, ik kan dus gewoon een hele hoop mensen voor mijn karretje spannen en ga dat doen ook als het moet! Bovendien heeft een van mijn zwagers zo ongeveer een vaste plek op de afdeling waar Disana nu ligt, desnoods schakel ik hem inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!
Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedachtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef spuitje het volgende:
Ja sorry hoor, maar hier krijg ik dus de hik van.
Waar zjn we met zijn allen mee bezig? Toch met iets om Disana 1 of meerdere opkikkertjes te bezorgen? Dat is toch waar het om gaat? Zet je persoonlijke rancunes nu gewoon even in de ijskast, stort je bijdrage en bezorg Disana gewoon meerdere smile momenten! Het gaat even niet om jou of mij, het gaat om Disana! Klaar. Onderlinge vetes vechten jullie later en ergens anders maar uit
Het ging meer over dat andere gedeelte...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
Disana kan/wil nog geen bezoek ontvangen en dat dienen we te raspecteren. Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen afleveren aan de balie van de verpleegafdeling waar ze ligt. Je kunt dan altijd zeggen dat je alleen iets af komt leveren en dat ze geen bezoek wil. Hoe moeilijk wil je dingen maken?
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedachtEn nee ik hoef het dus niet te weten
rustig, rustigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef spuitje het volgende:
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!
Weten jullie wat? Als dit bossie uiteindelijk wel bij Disana komt krijg ik de rekening en ik ga hem betalen ook! Klaar. Dat je GVD nog onenigheid moet krijgen om een bosje bloemen voor een doodziek iemand, het is toch ook niet te geloven.....................
En een abb op Een tijdschrift....en in de loop ban de tijd nog meer...Boeken ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben iig blij dat het nu gewoon een bloemetje wordt en niet iets duurs of heel veel.
Blommen, VN abo en Dan Brown boeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okee, klaar ermee. Waar waren we gebleven![]()
Yes, sounds goodquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blommen, VN abo en Dan Brown boeken.
Nouja, misschien is het een optie om haar wat leuke boeken/tijdschriften te lenen/geven die je zelf niet meer gebruikt?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
En een abb op Een tijdschrift....en in de loop ban de tijd nog meer...Boeken ofzo
Nou ja, dat dus..........alleen krijg ik het gevoel dat ik hier dus de hele middag bij de telefoon en fax heb gezeten voor de kat zijn kut!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef Copycat het volgende:
Vergeten we even niet waar dit om draait? Iets leuks voor Disana. Van iedereen die meedoet.
Zullen we er gewoon over kappen?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Dementor het volgende:
Wat een gejank, hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Ik wist gewoon dat het hierop uit zou draaien.
Het is me niet helemaal duidelijk wat zij wil, en wat haar directe familie/vrienden willen?quote:
Wat is dat toch met jou?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we er gewoon over kappen?
Ik lees altijd een topic door voordat ik ergens op reageer.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Daarom is er ook overleg met de vriend van Disana. Het topic doorlezen wil wel eens voor opheldering zorgen.
ik had plaatsvervangende schaamte halverwege de 1e pagina, dus niet helemaal gelezen, sorryquote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Daarom is er ook overleg met de vriend van Disana. Het topic doorlezen wil wel eens voor opheldering zorgen.
Lijkt er wel op Cc. In mijn geval kan dat niet meer maar, hemeltje.....agressie alom.quote:
Jij komt met de duim omhoog melden "hoe krijgen jullie 't toch voor elkaar". Lekker makkelijk vanaf de zijkant terwijl mensen zich erg inzetten om iets leuks te doen. "Ik wist gewoon dat....", misselijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Dementor het volgende:
Wat is dat toch met jou?
Als iets jou niet zint kap je het meteen af, laat ook eens ruimte over voor discussie we zitten hier niet in de kleuterklas.
Het gaat hier om de manier waarop men een leuk initiatief d.m.v. bemoeizucht torpedeert.
Het lijkt wel een wedstrijdje 'wie kent Disana beter?', ik heb geld gestort in de hoop dat Disana een paar leuke dingen van ons Fokkers zou krijgen meer niet.
Dat vervolgens jan en alleman zich er mee gaat bemoeien hoeft van mij ook niet.
Laat Liesje als initiatiefneemster in dit geval bepalen wat er naar Disana toegestuurd gaat worden.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat liesje, spuitje e.d. ff doen wat ze beloofd hebben en dan komt 't goed.
ik kom gezellig naast je zittenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt er wel op Cc. In mijn geval kan dat niet meer maar, hemeltje.....agressie alom.
Je kon het op je vingers natellen dat hoe dat meer mensen zich er mee gaan bemoeien hoe moeilijker dit leuke initiatief zou gaan verlopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij komt met de duim omhoog melden "hoe krijgen jullie 't toch voor elkaar". Lekker makkelijk vanaf de zijkant terwijl mensen zich erg inzetten om iets leuks te doen. "Ik wist gewoon dat....", misselijk.
Dat Disana dit straks allemaal kan teruglezen wist iedereen vanaf dag 1, ik snap dan ook niet waarom het topic zo'n wending heeft genomen.quote:Laat liesje, spuitje e.d. ff doen wat ze beloofd hebben en dan komt 't goed. De hele discussie alleen al vind ik erg pijnlijk binnen deze situatie, daarom wilde ik 't afkappen.
Mwah heksje, ik denk dat ze er wel om kan lachen (hoop ik van harte, ze is een echt "forumbeest" en weet echt wel hoe het gaat). We hebben allemaal het beste met haar voor en die enkele hobbel in het traject "heeft ook wel wat"quote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
maar ff serieus, dit is een Topic van Disana, dus doe het ergens anders als het kan, met wie wat moet doen en weet ik veel is al triest genoeg allemaal en als Disana straks thuis komt en ze vraagt haar Topic`s op is ook niet leuk voor haar om terug te lezen.
Spuitjequote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef spuitje het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Ik betaal de rekening van de bloemen en wat er daarna nog geregeld wordt zoeken jullie maar lekker uit. Heb twee niddagen bij de telefoon gezeten omdat dingen niet gingen zoals ze zouden moeten gaan.
Als ik nu iets voor Dsana wil doen, doe ik het zoals ik het hiervoor deed: gewoon prive. Klaar
Piet, lief van je. Maar ik ben er klaar mee, heb hier helemaal geen behoefte aan. De bedoeling was Disana wat leuke glimlach momenten te bezorgen en dat wil ik nog steeds. Dus ik betaal gewoon de rekening van de bloemen en mijn bidrage aan het "potje" hoef ik ook echt niet terug! Ook daarvan mogen ze Disana een mooi moment bezorgen. Want waar hebben we het GVD nu over? Het ging toch om Disana, toch niet om ons?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij komt met de duim omhoog melden "hoe krijgen jullie 't toch voor elkaar". Lekker makkelijk vanaf de zijkant terwijl mensen zich erg inzetten om iets leuks te doen. "Ik wist gewoon dat....", misselijk.
Laat liesje, spuitje e.d. ff doen wat ze beloofd hebben en dan komt 't goed. De hele discussie alleen al vind ik erg pijnlijk binnen deze situatie, daarom wilde ik 't afkappen.
En wat is dat in gewoon Nederlands, frans, of engels?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Per favore, basta cosi. Credo tutti qui non parlano l'olandese. C'è perché provo dire lo stesso in italiano.
"Alsjeblieft, genoeg nou, ik geloof dat niemand hier nederlands spreekt, daarom hetzelfde in het italiaans".quote:Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef spuitje het volgende:
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
[..]
En wat is dat in gewoon Nederlands, frans, of engels?
gezien en gelezenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spuitje, you've got mail (daar was geen woord italiaans bij)
Riiejen a la men, komt allemaal goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet of er posts weg zijn gehaald maar het komt op mij over alsof spuitje ruzie met zichzelf zit te maken ofzo? Op wie is ze nou aan het reageren want niemand zegt dat ze iets verkeerd doet!?
En maar door blijven drammen dat we het voor Disana doen en dat je alles zelf wel zal betalen?Wie zegt dat we dit voor iemand anders doen dan!?
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prachtig bedrag bij elkaar en ik hoop dat Disana blij is met het konijnenvoer![]()
Ik vind het jammer en niet nodig,maar jouw keuze. Vanaf nu dus, het vorige bosje gaat van de pot en daar wil ik zoals afgesproken de rekening en het rekeningnummer van.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef spuitje het volgende:
Maar geloof me, ben er gewoon klaar mee, genoeg is genoeg. Je wilt gewoon iets doen voor iemand die het heel erg hard nodig heeft en dan komt er iemand doorhee fietsen die denkt,,,,,,,,,,,,,,ja wat??? Kan er met mijn volle verstand niet bij maar heb al jankend inmiddels mijn plan getrokken.
Vanaf nu gaan mijn kaarten en kadootjes prive naar Disana, en ik hoop gewoon dat ze aankomen. Zo niet dan zullen ze wel in een vergaarbak van het UMCG komen en naderhand verdeeld worden.
Zo op het oog is bol.com duurderquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet of het goedkoper kan?
http://www.bookdepository(...)+Brown&search=search
Ik heb er een account en kan evt met cc betalen.
Mijn dank is groter dan je denkt!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Copycat het volgende:
Cc verkoopt zichzelf voor boeken, hahaaaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Copycat het volgende:
en ik zeg er nog even het mijne over op aanraden van mezelfquote:
Voor Dan Brown zelfs.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc verkoopt zichzelf voor boeken, hahaaa
Sorry??? Ik zit al twee middagen achter de telefoon en fax om een boeketje bezorgd te krijgen. Kunnen jullie absoluut ook niets aan doen, weet ik ook wel. Maar als ik dan de reacties lees die ik per pb krijg dan word ik dus echt ziek!.............UMCG is nu eenmaal een bagger ziekenhuis, dat weet iedereen die er mee te maken heeft gehad.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer en niet nodig,maar jouw keuze. Vanaf nu dus, het vorige bosje gaat van de pot en daar wil ik zoals afgesproken de rekening en het rekeningnummer van.
Niets, je hebt je best gedaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef spuitje het volgende:
Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
Bellen naar dat ziekenhuis, even informeren over wie wat en waar en dan gaat het zeker goedkomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sorry??? Ik zit al twee middagen achter de telefoon en fax om een boeketje bezorgd te krijgen. Kunnen jullie absoluut ook niets aan doen, weet ik ook wel. Maar als ik dan de reacties lees die ik per pb krijg dan word ik dus echt ziek!.............UMCG is nu eenmaal een bagger ziekenhuis, dat weet iedereen die er mee te maken heeft gehad.
Ik wil gewoon, nog steeds heel graag, dat DIsana iets moois krijgt namens ons allemaal. Maar als ze in het UMCG zeggen dat ze haar daar niet kennen wat moet ik dan?? Heb zelfs haar "gewone" naam, maar ook dat helpt niet! Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
We besteden beiden denk ik erg veel tijd en energie aan deze actie.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sorry??? Ik zit al twee middagen achter de telefoon en fax om een boeketje bezorgd te krijgen. Kunnen jullie absoluut ook niets aan doen, weet ik ook wel. Maar als ik dan de reacties lees die ik per pb krijg dan word ik dus echt ziek!.............UMCG is nu eenmaal een bagger ziekenhuis, dat weet iedereen die er mee te maken heeft gehad.
Ik wil gewoon, nog steeds heel graag, dat DIsana iets moois krijgt namens ons allemaal. Maar als ze in het UMCG zeggen dat ze haar daar niet kennen wat moet ik dan?? Heb zelfs haar "gewone" naam, maar ook dat helpt niet! Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |