Dat winkeltje is er nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef paddy het volgende:
[..]
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebben
Hoe denkt ze trouwens over puzzelen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Goeie hemel, fantastisch.quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Ik heb pas toegezegd na het overmakenquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu maar hopen dat alles netjes binnen komt
Ik ook, eerst de betaling de deur uit en toen pas de pm.quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
De meeste mensenquote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
Misschien kan iemand aan Dental vragen of Disana niet al een mp3-spelertje heeft, zou natuurlijk heel goed kunnen en het is zonde als ze er dan 2 heeft.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De meeste mensen
Dus kom op jongens, uitzoeken die kadootjes.
Iemand zei dat iets blijvends om neer te zetten ook wel leuk zou zijn, een muziekdoosje ofzo.
En ook als we een mp3spelertje willen doen moeten we iets meer weten van de muzieksmaak van Disana?
Scrut, kom je eens melden?
En hartverwarmend inderdaad, er zitten zelfs mensen tussen die eigenlijk alleen maar lurken.
quote:
Doe jij deze dan maar http://www.aerotoystore.com/cl6055738.shtml , met wat medisch personeel erbij, dan doen wij een muziekdoosje om een puntje op de i te zetten van het interieurquote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een muziekdoos in het ziekenhuis, kan iemand mij dat uitleggen svp?
Ik bedoel maar, om de haverklap de deksel opentrekken wordt vast niet op prijs gesteld in een ziekenhuis, en wat heb je nou aan een dichte doos om naar te kijken?
Bloemen gooi je na een paar dagen weg, fruit, chocolade ed. eet je op, een ballon loopt leeg enz. Geef dan ook iets wat blijft was de gedachte. Een muziekdoos was zomaar een idee, leek mij wel aardig, weet ik veel. Kan je eenmaal thuis ergens neerzetten om nog eens naar te kijken. Verzin zelf iets dan.quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een muziekdoos in het ziekenhuis, kan iemand mij dat uitleggen svp?
Ik bedoel maar, om de haverklap de deksel opentrekken wordt vast niet op prijs gesteld in een ziekenhuis, en wat heb je nou aan een dichte doos om naar te kijken?
Het gaat er toch niet om wat jij of ik leuk zouden vinden, maar om wat Disana leuk vindt?quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Er is geloof ik al contact opgenomen met haar vriend. En voorlopig is Disana nog in het ziekenhuis, en is ze nog erg zwak en moe.quote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef Stali het volgende:
Ik las gisteren al iets van honderd euro. Op een avond.
Kan iemand niet contact opnemen met de vriend van Disana en informeren naar de internetmogelijkheden in het verpleegtehuis?
Want dan heb je voor 140 euro al een minilapje. (Als ik de reclame mag geloven.)
Dan zou ze wel de leukste afleiding hebben, denk ik zo
Wanneer ze te kort komt wil ik hetzelfde bedrag nog wel een keer storten. Merk het wel vanuit liesjequote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef Stali het volgende:
Ik las gisteren al iets van honderd euro. Op een avond.
Kan iemand niet contact opnemen met de vriend van Disana en informeren naar de internetmogelijkheden in het verpleegtehuis?
Want dan heb je voor 140 euro al een minilapje. (Als ik de reclame mag geloven.)
Dan zou ze wel de leukste afleiding hebben, denk ik zo
Dan doe ik ook zeker mee met de actie want dan heeft ze er echt wat aan. Nu stuur ik zelf wat. Is ook leuk, allemaal post krijgen. Ze ligt daar maar.quote:Op maandag 20 september 2010 01:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ze te kort komt wil ik hetzelfde bedrag nog wel een keer storten. Merk het wel vanuit liesje
Goed idee.quote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef Copycat het volgende:
Kan er dan geen VN abonnement worden gekocht? Elke week weer nieuw.
Hoi, ik heb dat ook voorgesteld maar in het ziekenhuis werken ze nog met een ouderwetsche inbelverbindingquote:Op maandag 20 september 2010 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
Dat van die minilaptop is ook een idee waar even naar gekeken moet worden imo. Hoeveel komen we daarvoor tekort bijv.
Waarschijnlijk wel, maar dat weet je nooit zeker.... er zijn wel meer mensen die geen MP3-speler hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Disana nog geen MP3speler heeft.
Mijn man wel, maar ik dus ook niet en hou me al helemaal niet bezig met muziekdownloaden. Heb zelfs nog een casette spelerquote:Op maandag 20 september 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een luisterboek een erg leuk idee, en ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om een luisterboek van een CD over te zetten op een MP3 speler, maar anders zou dat toch een optie kunnen zijn?
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat weet je nooit zeker.... er zijn wel meer mensen die geen MP3-speler hebben![]()
![]()
ja had hem al verbetert, maar dit vind ik ook wel een leuk kado, ja gooi ook maar wat in de groep.quote:Op maandag 20 september 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen iPad, maar een e-reader. En digitaal lezen is niet luisterlezen ...
Dat is op zich zo gebeurd natuurlijk, maar dan moet je eerst de cd kopen enzo. Als ze nu een discman heeft is dat op zich geen probleem, maar dan moet je met cd'tjes kutten enzo als je van boek wilt wisselen etc.quote:Op maandag 20 september 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een luisterboek een erg leuk idee, en ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om een luisterboek van een CD over te zetten op een MP3 speler, maar anders zou dat toch een optie kunnen zijn?
Dat ding kan nog knap handig zijn mocht de PC het begeven. Maar het gaat erom wat Disana zelf wil natuurlijk. Zijn er nog meer plekken op FOK! waar Disana veel kwam? Kunnen we daar ook een linkje plaatsen naar dit topic misschien.quote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, ik heb dat ook voorgesteld maar in het ziekenhuis werken ze nog met een ouderwetsche inbelverbinding, dus gaat kapitalen kosten. Ze hoopt dat er in het verpleegtehuis wel mogelijkheden zijn maar dan in de vorm van PC's op de afdeling.
Dental zou dit voor haar checken. Thuis zou ze ook geen gebruikmaken van een laptop dus is dat een beetje zonde.![]()
Die is idd ook leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
ik las Mera haar idee, en als ik het zo begrijp komt er al aardig wat binnen, en misschien kunnen we als iemand natuurlijk zegt ja ik doe nog een keer mee een e-bookreader voor haar kopen, deze week is hij in de aanbieding bij de aldi, en aldi heeft goede service enzo dus je koopt geen kat in de zak.
ze krijgt er nog 5 gratis boeken bij. het is maar een idee maar ik denk mee,.
Hij kost 229. en we zitten toch al op een aardig bedrag. en hier heeft ze later als ze thuis is ook nog jaren plezier van.
[ afbeelding ]
Hehe, ik snap het idee erachter wel, ik vraag me dus alleen af hoe zinvol het is om een doos met een leuk muziekje te kopen als je dat muziekje voorlopig niet of amper kan beluisteren omdat zulke 'herrie' gewoon niet mag in een ziekenhuis.quote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bloemen gooi je na een paar dagen weg, fruit, chocolade ed. eet je op, een ballon loopt leeg enz. Geef dan ook iets wat blijft was de gedachte. Een muziekdoos was zomaar een idee, leek mij wel aardig, weet ik veel. Kan je eenmaal thuis ergens neerzetten om nog eens naar te kijken. Verzin zelf iets dan.
Ik denk dat een e-reader een beetje te modern is voor Disana, dat ze (als ze toch zelf moet lezen) liever een ouderwetse stapel faxen (lees: boek) in haar handen heeft. Is ook rustiger voor je ogenquote:Op maandag 20 september 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
Eigenlijk vind ik zowel luisterboeken als een e-reader een leuk idee, maar ook het abonnement op VN. Denk dat haar vriend het beste kan zeggen wat ze het liefst zou hebben.
Volgens mij was kwam de suggestie voor een (proef)abonnement op de Vrij Nederland doordat BQ gepost had dat je haar daar een plezier mee zou doen:quote:Op maandag 20 september 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
Eigenlijk vind ik zowel luisterboeken als een e-reader een leuk idee, maar ook het abonnement op VN. Denk dat haar vriend het beste kan zeggen wat ze het liefst zou hebben.
Ik vind het dus een heel goed idee, en uit de rest van die post maak ik op dat lezen op zich geen probleem is, dus wellicht ook gewoon een boek in de ouderwetse vorm: Papier.quote:Op maandag 20 september 2010 08:43 schreef beequeen het volgende:
Liesje, Disana vertelde me gisteren dat ze graag boeken van Dan Brown wil lezen, behalve de Da Vinci Code, die heeft ze al. Graag in het Engels.
Een Mp3 speler niet, muziek zegt haar niet zoveel. Wat Dental zegt, ze kijkt veel tv.
Een Vrij Nederland doe ja haar ook een groot plezier mee en uiteraard bloemen.
Jullie zouden dan ons kado persoonlijk kunnen overhandigen, lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of ze misschien ook behoefte heeft aan bezoek?
Mocht dat zo zijn dan zou ik best een keer met bijvoorbeeld BQ (als die dat ook wil) die kant op kunnen rijden....
quote:Op maandag 20 september 2010 10:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jullie zouden dan ons kado persoonlijk kunnen overhandigen, lijkt me wel leuk.
Weet niet of Disana zo gek is op de cameraquote:Op maandag 20 september 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaa en dan een netbook met webcam meenemen om te streamen.
Nee zonder gekkigheid, puick plan![]()
Het was een grapje.quote:Op maandag 20 september 2010 10:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet niet of Disana zo gek is op de camera
Vanavond even horen van Liesje wat aangeschaft kan worden en dan hup naar Groningen julliequote:Op maandag 20 september 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaa en dan een netbook met webcam meenemen om te streamen.
Nee zonder gekkigheid, puick plan![]()
Ze zijn er wel goedkoper te krijgenquote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
ik las Mera haar idee, en als ik het zo begrijp komt er al aardig wat binnen, en misschien kunnen we als iemand natuurlijk zegt ja ik doe nog een keer mee een e-bookreader voor haar kopen, deze week is hij in de aanbieding bij de aldi, en aldi heeft goede service enzo dus je koopt geen kat in de zak.
ze krijgt er nog 5 gratis boeken bij. het is maar een idee maar ik denk mee,.
Hij kost 229. en we zitten toch al op een aardig bedrag. en hier heeft ze later als ze thuis is ook nog jaren plezier van.
[ afbeelding ]
Wat is het handigst? Het lijkt mij dat we zoveel mogelijk bloem willen, voor zo min mogelijk geld.quote:Op maandag 20 september 2010 09:49 schreef rac het volgende:
Mochten jullie nog een bloemetje willen sturen, dan kan ik dat regelen en neem ik de fleuropkosten (niet bezorgkosten) voor mijn rekening!
quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Updatetijd:
Toegezegd door 29 mensen, (jaja, stelletjes als 1, ik blijf het er maar bij zetten)
175,50
Ik heb net even mijn rabobank gecheckt en van de volgende mensen is hun bijdrage binnen:
Tom en Juud,
Ian en Mera en anoniem
Mutant01
Laysa en De Kardinaal
Marrije
Toverheks
Pullup
TenDu
Shomila
Ferdo en Paddy
Deisyy
BOBdestreamer
Remlof,
Beequeen
Ruudpuntenel
Chanel5
sunny16947
Copycat
Moussie
Anniebab
Pietjepuk.
Nortenstar
Leandra en Nostalgist
Scrutinezer
Spuitje
Liesje en sp3c.
In totaal 157,50
Tot nu toe heeft iedereen ook gestort wat ze aangegeven hadden dus nog geen gaten in onze begroting.
Over de kadootjes:
Ik krijg ontzettend veel pm en ook in dit topic staan veel ideeen en dat is prachtig.
Er zijn echter zoveel opties dat ik het overzicht een beetje begin kwijt te raken
Over de bloemen (waarvan ik vind dat het, het eerste kadootje eigenlijk moet zijn) krijg ik verschillende pms.
Spuitje kan het regelen via een kennis in Groningen, die de namen van de mensen die meedoen ook via een fax erbij wil hangen, ik weet niet of dat standaard is en of dat ook bij de fleurop kan?
Spuitje heeft tot nu toe alleen positieve ervaringen met deze zaak.
Dan is er ook deze post:
[..]
Wat is het handigst? Het lijkt mij dat we zoveel mogelijk bloem willen, voor zo min mogelijk geld.
Is er iemand die dat kan uitzoeken? En hoeveel willen we besteden aan de bloemen incl bezorging?
Daarnaast loop ik erg warm voor het idee van een abonement op Vrij Nederland dit omdat Disana hier zelf mee kwam.
Voor 15 euro kunnen we haar 12 weken Vrij Nederland geven.
Is ook leuk omdat het dan nog een tijdje doorloopt als ze (naar wij hopen) al weer lekker thuis is.
Probleem: naar welk adres gaat dit abonement, ik hoop niet dat ze nog 12 weken in het ziekenhuis hoeft te blijven. Misschien wil Dental mij hun adres geven zodat het naar haar huis adres gestuurd kan worden.
Als Disana aangeeft dat ze geen (minilaptop) wil dan lijkt het mij een te groot kado om toch maar even te geven.
Luisterboeken lijkt mij ook best een goed plan, mits er boeken omgezet kunnen worden in mp3, Disana geeft aan niet zoveel behoefte te hebben aan een mp3speler maar kan mij voorstellen dat lezen nog erg vermoeiend is, dus dit is mogelijk een optie.
Een e-reader zie ik persoonlijk dan weer minder zitten, maar mijn mening is 0 doorslaggevend dus als iedereen voor is doen we dat gewoon. Ik zou het wel jammer vinden als ze het een paar keer gebruikt en er dan niet meer naar omkijkt als we voor het zelfde geld een paar echte boeken kunnen kopen.
Kan iemand kijken naar de boeken van Dan Brown en hier wat linkjes posten?
De BOL.com bon vond ik ook een goed idee maar als Disana al zo duidelijk voorkeur voor een schrijver aangeeft dan denk ik dat we er wel op kunnen gokken dat we goed zitten qua boekenkeus.
Ik vind een blijvend aandenken ook nog steeds een leuk idee,
Een knuffel, een muziekdoosje, een ambandje etc, ik vind het allemaal leuk.
Kiezen jullie maar!
En dan is er nog het idee om op bezoek te gaan, zou super zijn als jullie dat deden, hebben jullie dan een idee over welke en watvoor kadootjes jullie mee willen nemen om te geven?
Via pm kreeg ik nog het idee om een aantal heliumbalonnen te versturen, met elke keer een letter, ik vind een heliumballon een leuk idee voor erbij, maar vind het een beetje zonde om er bijvoorbeeld 40 euro voor uit te geven, ze blijven volgens mij nog korter goed dan bloemen, maar wat vinden jullie?
Oh en Ian, hoe gaat het met de paint heb je al ideeen?
Het spijt mij dat ik jullie niet allemaal persoonlijk steeds terug pm, maar al met al is het een behoorlijke klus geworden dus doe ik het maar zo. Ik ben niet goed in keuzes maken, zeker niet als ik deze keuzes namens een flink aantal andere personen moet maken, dus als iemand anders wat knopen kan doorhakken, graag.
Ik hoop dat jullie nu weer allemaal op de hoogte zijn, en als ik dingen ben vergeten hoor ik het wel.
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen? Komop mensen, er is al zoveel geld binnen, een blompje moet kunnen toch? En desnoods betaal ik zelf de kaart met al onze namen en de bezorgkosten, zal me ook worst zijn. Ik wil gewoon zo graag dat Disana weet dat we aan haar denken met zijn allen!quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Updatetijd:
Toegezegd door 29 mensen, (jaja, stelletjes als 1, ik blijf het er maar bij zetten)
175,50
Ik heb net even mijn rabobank gecheckt en van de volgende mensen is hun bijdrage binnen:
Tom en Juud,
Ian en Mera en anoniem
Mutant01
Laysa en De Kardinaal
Marrije
Toverheks
Pullup
TenDu
Shomila
Ferdo en Paddy
Deisyy
BOBdestreamer
Remlof,
Beequeen
Ruudpuntenel
Chanel5
sunny16947
Copycat
Moussie
Anniebab
Pietjepuk.
Nortenstar
Leandra en Nostalgist
Scrutinezer
Spuitje
Liesje en sp3c.
In totaal 157,50
Tot nu toe heeft iedereen ook gestort wat ze aangegeven hadden dus nog geen gaten in onze begroting.
Over de kadootjes:
Ik krijg ontzettend veel pm en ook in dit topic staan veel ideeen en dat is prachtig.
Er zijn echter zoveel opties dat ik het overzicht een beetje begin kwijt te raken
Over de bloemen (waarvan ik vind dat het, het eerste kadootje eigenlijk moet zijn) krijg ik verschillende pms.
Spuitje kan het regelen via een kennis in Groningen, die de namen van de mensen die meedoen ook via een fax erbij wil hangen, ik weet niet of dat standaard is en of dat ook bij de fleurop kan?
Dan is er ook deze post:
[..]
Wat is het handigst? Het lijkt mij dat we zoveel mogelijk bloem willen, voor zo min mogelijk geld.
Is er iemand die dat kan uitzoeken? En hoeveel willen we besteden aan de bloemen incl bezorging?
Daarnaast loop ik erg warm voor het idee van een abonement op Vrij Nederland dit omdat Disana hier zelf mee kwam.
Is ook leuk omdat het dan nog een tijdje doorloopt als ze (naar wij hopen) al weer lekker thuis is.
Probleem: naar welk adres gaat dit abonement, ik hoop niet dat ze nog 12 weken in het ziekenhuis hoeft te blijven. Misschien wil Dental mij hun adres geven zodat het naar haar huis adres gestuurd kan worden.
Als Disana aangeeft dat ze geen (minilaptop) wil dan lijkt het mij een te groot kado om toch maar even te geven.
Luisterboeken lijkt mij ook best een goed plan, mits er boeken omgezet kunnen worden in mp3, Disana geeft aan niet zoveel behoefte te hebben aan een mp3speler maar kan mij voorstellen dat lezen nog erg vermoeiend is, dus dit is mogelijk een optie.
Een e-reader zie ik persoonlijk dan weer minder zitten, maar mijn mening is 0 doorslaggevend dus als iedereen voor is doen we dat gewoon. Ik zou het wel jammer vinden als ze het een paar keer gebruikt en er dan niet meer naar omkijkt als we voor het zelfde geld een paar echte boeken kunnen kopen.
Kan iemand kijken naar de boeken van Dan Brown en hier wat linkjes posten?
De BOL.com bon vond ik ook een goed idee maar als Disana al zo duidelijk voorkeur voor een schrijver aangeeft dan denk ik dat we er wel op kunnen gokken dat we goed zitten qua boekenkeus.
Ik vind een blijvend aandenken ook nog steeds een leuk idee,
Een knuffel, een muziekdoosje, een ambandje etc, ik vind het allemaal leuk.
Kiezen jullie maar!
En dan is er nog het idee om op bezoek te gaan, zou super zijn als jullie dat deden, hebben jullie dan een idee over welke en watvoor kadootjes jullie mee willen nemen om te geven?
Via pm kreeg ik nog het idee om een aantal heliumbalonnen te versturen, met elke keer een letter, ik vind een heliumballon een leuk idee voor erbij, maar vind het een beetje zonde om er bijvoorbeeld 40 euro voor uit te geven, ze blijven volgens mij nog korter goed dan bloemen, maar wat vinden jullie?
Oh en Ian, hoe gaat het met de paint heb je al ideeen?
Het spijt mij dat ik jullie niet allemaal persoonlijk steeds terug pm, maar al met al is het een behoorlijke klus geworden dus doe ik het maar zo. Ik ben niet goed in keuzes maken, zeker niet als ik deze keuzes namens een flink aantal andere personen moet maken, dus als iemand anders wat knopen kan doorhakken, graag.
Ik hoop dat jullie nu weer allemaal op de hoogte zijn, en als ik dingen ben vergeten hoor ik het wel.
Die sowieso doen dan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me geen vraag toch? Het is zelf de topictitel. En wat Remlof zegt, ook iets te eten erbij. Fruitschaaltje, misschien wat bonbons, chocolade.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen? Komop mensen, er is al zoveel geld binnen, een blompje moet kunnen toch?
Heb jij weer gelijk aan hoor, en eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit wat ze krijgt, als ze maar namens ons allemaal iets krijgt :-)quote:Op maandag 20 september 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
Een sieraad vind ik persoonlijk weer zo persoonlijk.
Dan liever kleinere dingen als proefabonnement (naar thuiadres lijkt mij het slimst), boeken, dvd's, bloemen en wellicht een kleinood als muziekdoosje.
Fruit is wellicht niet zo handig ivm het feit dat weinig haar momenteel smaakt.
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!quote:Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch.
Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht dat ze weer gewoon mocht eten, my bad.quote:Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet om het een of ander, maar iemand lekker eten geven als diegene hard aan de sondevoeding ligt vind ik een béétje sadistisch.
Vast wel, maar toch.quote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zou ik ook even niet doen ook al ben ik er van overtuigd dat ook dit voorstel uit een goed hartje komt!
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelenquote:Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef NorthernStar het volgende:
O hier even overheen gelezen.
[..]
Maakt weinig uit waar het vandaan komt. Ik heb zelf wel goede ervaringen met fleurop. Daar zit trouwens standaard een kaartje bij, tekst kun je via de site invullen. Maar of alle namen erop passen?
Kies gewoon iets, het belangrijkste is dat het er snel is.
Mijn zegen heb je maar je moet bij de penningmeesteres (quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
En al die namen gaat het dus even om. Op een kaartje van Fleurop past dat echt niet. En ik heb vanmddag ff telefonisch kontakt gehad en zij zorgen dus gewoon voor een kaart met alle namen. Fleurop is verder goed hoor, niets mis mee, maar als je komtakten hebt kun je vaak net iets extra's regelenEn in dit geval kan ik dat dus........
Helemaal voor.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor ¤ 25,-- exclusief bezorgkosten en kaart krijgt ze namens ons allemaal een mooi boeket. Doen? gewoon doen?
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beurenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:12 schreef Maanvis het volgende:
ik ken disana niet goed dus ik vind het ongepast voor mij om met deze actie mee te doen, maar ik wil haar langs deze weg toch heul veul beterschap wensen.
Het is niet mijn ding om dat bij relatief onbekenden te doen, en zeker niet in zulke grote schaal als nu georganiseerd wordt (het moet geen wedstrijd worden met haar echte familie en vrienden), maar ga gerust je gang, en ik begrijp ook wel dat jullie het doen aangezien zij als ik me niet vergis van de SC was?.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken Disana ook niet persoonlijk maar vind het gewoon leuk om haar via Fok! een beetje op te beuren
GROEN, begin maar vast met een bos bloemen, daarna bedenken we het volgende.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:29 schreef spuitje het volgende:
Lieve leuke mensen, ik wil graag een "doen" of " niet doen" wat een bloemetje betreft. Heb Liesje een pb gestuurd vandaag maar nog geen reactie gehad en ik ga geen dingen op eigen houtje ondernemen. Als we willen kan Disana morgen namens ons allemaal een mooi boeket ontvanvangen, maar ik wil daarvoor wel graag even "groen licht"
quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal voor.
Abonnement VN ben ik ook helemaal voor, net als boek van Dan Brown en kattenknuffel. Disana lijkt me niet zo'n balonnenfiguur, eigenlijk.
Top!quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:52 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels bericht van Liesje gehad, bloemen gaan vandaag weg!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |