Dat winkeltje is er nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef paddy het volgende:
[..]
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebben
Hoe denkt ze trouwens over puzzelen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Goeie hemel, fantastisch.quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Ik heb pas toegezegd na het overmakenquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu maar hopen dat alles netjes binnen komt
Ik ook, eerst de betaling de deur uit en toen pas de pm.quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
De meeste mensenquote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
Misschien kan iemand aan Dental vragen of Disana niet al een mp3-spelertje heeft, zou natuurlijk heel goed kunnen en het is zonde als ze er dan 2 heeft.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De meeste mensen
Dus kom op jongens, uitzoeken die kadootjes.
Iemand zei dat iets blijvends om neer te zetten ook wel leuk zou zijn, een muziekdoosje ofzo.
En ook als we een mp3spelertje willen doen moeten we iets meer weten van de muzieksmaak van Disana?
Scrut, kom je eens melden?
En hartverwarmend inderdaad, er zitten zelfs mensen tussen die eigenlijk alleen maar lurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |