Ja, dat is een prima idee.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, komt helemaal goed
En ik heb nog een paar anonieme donaties die er bij komen, ook.![]()
Ik weet trouwens niet of Disana aan een pc of laptop komt? Lijkt me niet?
Is het een idee om het beterschaps topique uit te printen en mee te sturen?
Ik vond een boek ook een leuk idee wel.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een pluche kat en dan een kaart (y)
Voor dat bedrag kan je best een paar keer een leuk iets geven.
Ik roep ook maar watquote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima idee.
Van Teun.
Kan toch ook!quote:Op zondag 19 september 2010 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond een boek ook een leuk idee wel.
Oh pm even de bedragen van de anonieme, desnoods met anoniem 1, anoniem 2 etc.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, komt helemaal goed
En ik heb nog een paar anonieme donaties die er bij komen, ook.![]()
Ik weet trouwens niet of Disana aan een pc of laptop komt? Lijkt me niet?
Is het een idee om het beterschaps topique uit te printen en mee te sturen?
Ja!quote:
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebbenquote:Op zondag 19 september 2010 01:34 schreef Laysa het volgende:
Liesje of een boekenbon....Dan kan ze zelf op haar gemak een boek naar keuze uitzoeken
Dat winkeltje is er nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef paddy het volgende:
[..]
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebben
Hoe denkt ze trouwens over puzzelen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Goeie hemel, fantastisch.quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Ik heb pas toegezegd na het overmakenquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu maar hopen dat alles netjes binnen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |