Dat winkeltje is er nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 03:37 schreef paddy het volgende:
[..]
UMC had wel een boekenwinkel. ben er al weer vijf jaar weg dus weet niet of ze het nu nog hebben
Hoe denkt ze trouwens over puzzelen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Goeie hemel, fantastisch.quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even een update: 24 mensen (stelletjes tellen voor 1) hebben samen 152,50 toegezegd.
Ik heb pas toegezegd na het overmakenquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu maar hopen dat alles netjes binnen komt
Ik ook, eerst de betaling de deur uit en toen pas de pm.quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
De meeste mensenquote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas toegezegd na het overmaken
Misschien kan iemand aan Dental vragen of Disana niet al een mp3-spelertje heeft, zou natuurlijk heel goed kunnen en het is zonde als ze er dan 2 heeft.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De meeste mensen
Dus kom op jongens, uitzoeken die kadootjes.
Iemand zei dat iets blijvends om neer te zetten ook wel leuk zou zijn, een muziekdoosje ofzo.
En ook als we een mp3spelertje willen doen moeten we iets meer weten van de muzieksmaak van Disana?
Scrut, kom je eens melden?
En hartverwarmend inderdaad, er zitten zelfs mensen tussen die eigenlijk alleen maar lurken.
quote:
Doe jij deze dan maar http://www.aerotoystore.com/cl6055738.shtml , met wat medisch personeel erbij, dan doen wij een muziekdoosje om een puntje op de i te zetten van het interieurquote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een muziekdoos in het ziekenhuis, kan iemand mij dat uitleggen svp?
Ik bedoel maar, om de haverklap de deksel opentrekken wordt vast niet op prijs gesteld in een ziekenhuis, en wat heb je nou aan een dichte doos om naar te kijken?
Bloemen gooi je na een paar dagen weg, fruit, chocolade ed. eet je op, een ballon loopt leeg enz. Geef dan ook iets wat blijft was de gedachte. Een muziekdoos was zomaar een idee, leek mij wel aardig, weet ik veel. Kan je eenmaal thuis ergens neerzetten om nog eens naar te kijken. Verzin zelf iets dan.quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een muziekdoos in het ziekenhuis, kan iemand mij dat uitleggen svp?
Ik bedoel maar, om de haverklap de deksel opentrekken wordt vast niet op prijs gesteld in een ziekenhuis, en wat heb je nou aan een dichte doos om naar te kijken?
Het gaat er toch niet om wat jij of ik leuk zouden vinden, maar om wat Disana leuk vindt?quote:Op zondag 19 september 2010 21:58 schreef moussie het volgende:
Er is geloof ik al contact opgenomen met haar vriend. En voorlopig is Disana nog in het ziekenhuis, en is ze nog erg zwak en moe.quote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef Stali het volgende:
Ik las gisteren al iets van honderd euro. Op een avond.
Kan iemand niet contact opnemen met de vriend van Disana en informeren naar de internetmogelijkheden in het verpleegtehuis?
Want dan heb je voor 140 euro al een minilapje. (Als ik de reclame mag geloven.)
Dan zou ze wel de leukste afleiding hebben, denk ik zo
Wanneer ze te kort komt wil ik hetzelfde bedrag nog wel een keer storten. Merk het wel vanuit liesjequote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef Stali het volgende:
Ik las gisteren al iets van honderd euro. Op een avond.
Kan iemand niet contact opnemen met de vriend van Disana en informeren naar de internetmogelijkheden in het verpleegtehuis?
Want dan heb je voor 140 euro al een minilapje. (Als ik de reclame mag geloven.)
Dan zou ze wel de leukste afleiding hebben, denk ik zo
Dan doe ik ook zeker mee met de actie want dan heeft ze er echt wat aan. Nu stuur ik zelf wat. Is ook leuk, allemaal post krijgen. Ze ligt daar maar.quote:Op maandag 20 september 2010 01:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ze te kort komt wil ik hetzelfde bedrag nog wel een keer storten. Merk het wel vanuit liesje
Goed idee.quote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef Copycat het volgende:
Kan er dan geen VN abonnement worden gekocht? Elke week weer nieuw.
Hoi, ik heb dat ook voorgesteld maar in het ziekenhuis werken ze nog met een ouderwetsche inbelverbindingquote:Op maandag 20 september 2010 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
Dat van die minilaptop is ook een idee waar even naar gekeken moet worden imo. Hoeveel komen we daarvoor tekort bijv.
Waarschijnlijk wel, maar dat weet je nooit zeker.... er zijn wel meer mensen die geen MP3-speler hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Disana nog geen MP3speler heeft.
Mijn man wel, maar ik dus ook niet en hou me al helemaal niet bezig met muziekdownloaden. Heb zelfs nog een casette spelerquote:Op maandag 20 september 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een luisterboek een erg leuk idee, en ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om een luisterboek van een CD over te zetten op een MP3 speler, maar anders zou dat toch een optie kunnen zijn?
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat weet je nooit zeker.... er zijn wel meer mensen die geen MP3-speler hebben![]()
![]()
ja had hem al verbetert, maar dit vind ik ook wel een leuk kado, ja gooi ook maar wat in de groep.quote:Op maandag 20 september 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen iPad, maar een e-reader. En digitaal lezen is niet luisterlezen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |