Leuk idee Dees. Daar zitten trouwens pittig dure katjes tussen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Overgemaakt en eventueel een ideetje voor als er nog centjes over zijn.
http://adwords.knuffelpar(...)aekaQCFYkqDgod4kGCHA
Het maakt mij naast een bloemetje niet uit wat ze verder krijgt. Zou alleen wel even heel stiekem om het hoekje willen kijken als ze het krijgtquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, wat een reacties via de pm!
Incl mijn eigen bijdrage zitten we al op 35 euro, dus een bloemetje is zeker al binnen.
Een boek, of een knuffel van een kat vind ik beiden ook erg leuk.
Geweldig!
Ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
En zullen we maandag 23:59 aanhouden voor de aanmeldingen?
Waarschijnlijk kan het later ook nog wel erbij, maar dan kunnen we alvast iets uitzoeken.
Verder leek het mij wel leuk, en als het niet teveel moeite is voor Ian, als hij een leuke beterschapspaint maakt.
denk Bq en Schrutzquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze was nogal veel bezig met BB UK. Kent iemand daar nog vrienden die misschien ook mee willen doen?
Ook leuk Juudquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Nog een leuk idee wat mij betreft, heb even mijn moeder gevraagd om tips, die heeft ook langer zo ziek gelegen.
Dingen die zij kon waarderen waren:
- Een simpele mp3 speler met muziek.
- Een aantal keer een kleinere bos bloemen.
- Een helium ballon voor aan het voeteneinde.
- Een mandje met wat douchespul.
Ik vind dat we maar af en toe iets moeten doen totdat ze thuis is, ik neem aan dat het verpleeghuis voor revalidatie is, daar ga ik wel vanuit.
dat gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
We zitten nu aan toezeggingen
8 Personen (stelletjes reken ik even voor 1 persoon)
47 euro!
Nah, mooi bedrag toch? ga kennis even faxen, maar hou er wel even rekening mee dathij op maandag gesloten is. Liesje, ik mail je morgen zijn gegevens etc.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
We zitten nu aan toezeggingen
8 Personen (stelletjes reken ik even voor 1 persoon)
47 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |