Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en volgens mij komen we met minder ook al een heel eind als het aantal users dat mee wil doen ongeveer op deze hoogte blijft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:38 schreef beequeen het volgende:
I'm in. Bedankt Tinky.![]()
http://www.fleurop.nl/
Misschien 5 euro de man? Dan komen we een heel eind.![]()
Ga jij het organiseren, PM je gironummer dan maar.
Gracias.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:38 schreef Snakey het volgende:
Die usert ligt in de prullenbak Ian. Kloon van gebande.
Dus, nieuwe poging.
Lijkt me een best idee, Liesl.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien is voor sommige mensen 5 euro heel veel, maar willen ze toch graag meedoen terwijl voor iemand anders 5 euro prima te doen is.
Ik denk dat iedereen vrij moet zijn in hoeveel ze bijdragen, hoeft verder ook niemand te weten.
We gaan nu even naar de markt en daarna zal ik mijn rekeningnummer rondpm´en aan de mensen die mee willen doen. Als die mensen mij dan een pm terug kunnen sturen met hoeveel ze gaan storten kunnen we alvast een indicatie maken van hoeveel we te besteden hebben.
Als mensen andere ideeen hebben verneem ik dit graag.
Nope, nu ben jij de lul. Ik hou de deelnemerlijst al bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, Ian gaat het organiseren zie ik.
Is goed!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een best idee, Liesl.
Dan doen we even een deadline en kunnen we daarna kijken hoeveel we uit te geven hebben.
Fleurop is echt gewoon een goeie. Als ik blommekes wil laten bezorgen in Nederland doe ik het via hun, is tot nu toe altijd goed gegaan! Ze sloven zich echt uit heb ik kortgeleden ervaren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en volgens mij komen we met minder ook al een heel eind als het aantal users dat mee wil doen ongeveer op deze hoogte blijft.
Ik wil best het één en ander organiseren maar gooi vooral met ideeën want ik verstuur nooit bloemen
Als ik het allemaal begrijp is Disana nog lang niet thuis. Misschien ergens volgende week een mooi boeket en later nog eens iets? Maakt mij verder niet uit hoor, vind alles prima, zolang Disana maar weet dat we haar niet vergeten!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op een bankrekeningnummer via pm![]()
Ik vind 5 euro prima, maar dat moet ieder voor zich weten. Misschien een goed idee een einddatum te stellen en dan te kijken hoeveel er binnen is. Zo te zien wordt het dan een giga boeket bloemen en kunnen we er nog iets bij verzinnen.
Ook leuk, een Fok! knuffelquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Overgemaakt en eventueel een ideetje voor als er nog centjes over zijn.
http://adwords.knuffelpar(...)aekaQCFYkqDgod4kGCHA
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op een bankrekeningnummer via pm![]()
Leuk idee Dees. Daar zitten trouwens pittig dure katjes tussen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Overgemaakt en eventueel een ideetje voor als er nog centjes over zijn.
http://adwords.knuffelpar(...)aekaQCFYkqDgod4kGCHA
Het maakt mij naast een bloemetje niet uit wat ze verder krijgt. Zou alleen wel even heel stiekem om het hoekje willen kijken als ze het krijgtquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, wat een reacties via de pm!
Incl mijn eigen bijdrage zitten we al op 35 euro, dus een bloemetje is zeker al binnen.
Een boek, of een knuffel van een kat vind ik beiden ook erg leuk.
Geweldig!
Ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
En zullen we maandag 23:59 aanhouden voor de aanmeldingen?
Waarschijnlijk kan het later ook nog wel erbij, maar dan kunnen we alvast iets uitzoeken.
Verder leek het mij wel leuk, en als het niet teveel moeite is voor Ian, als hij een leuke beterschapspaint maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |