abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86665592
^O^ leuk wat ze allemaal krijgt, kan er niks aan doen maar vind dit zo lief van iedereen, ik weet hoe het is als je een hele lange tijd in het ziekenhuis ligt en er komen kaartjes en andere spulletjes binnen, denk dat Disana er helemaal van ondersteboven is. O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:13:01 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86667643
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Top, liever aangeven dan dat je daar ongemakkelijke situaties krijgt. Thanx spuitje, het wordt vast een mooie bos *O*.
Dat dus, hoewel het na mijn vraag of ze misschien behoefte had aan bezoek, het idee van een bezoek een beetje een eigen leven begon te leiden :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86670130
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Top! *O*
Ik zal eens even gaan snuffelen op Bol.com. of andere sites voor Engelstalige Dan Brown's.
En Lies, dat VN proefabo, gewoon doen hoor. :Y
Ik denk dat we haar daar ook idd een groot plezier mee doen :Y
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 17:43:08 #206
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86681269
ECI heeft ook een aantal Dan Browns in het engels.

En je kan een ander bezorgadres opgeven dus wordt dan rechtstreeks bezorgd. Kan zelfs nog ingepakt worden. Ik ben er lid van dus het is ook een optie.
  One tough cookie dinsdag 21 september 2010 @ 21:02:34 #207
169210 liesje1979
pi_86688744
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:43 schreef NorthernStar het volgende:
ECI heeft ook een aantal Dan Browns in het engels.

En je kan een ander bezorgadres opgeven dus wordt dan rechtstreeks bezorgd. Kan zelfs nog ingepakt worden. Ik ben er lid van dus het is ook een optie.
Gelukkig, ik dacht dat je, je "ik ben al weg" serieus meende. Is helemaal niet erg hoor, die opmerking over dat eten, kan gebeuren. :*

Inmiddels zijn de bijdrages van
Greys
Frutsel
Danaqui

ook binnen wat het binnengekomen bedrag op 177,50 brengt.

Aangezien ik het proefabonoment besteld heb, gaat hier 15 euro vanaf.
Het abonement gaat in op 2 Oktober en wordt op haar huisadres bezorgt. *O*
Ik zag geen mogelijkheid om ergens te melden van wie zij het proefabonement kreeg, is dat een probleem? Ik denk dat ze in combinatie met de bloemen de link wel legt toch?

Dus houden we 162,50 over, waar nog het bedrag van de bloemen van spuitje vanaf moet,
Spuit, laat je mij even weten waar, en hoeveel ik het naar moet overmaken?
Thanks!
pi_86689416
Bloemen top!, Abonnement helemaal top! Ze lijkt me idd een lezer, heb zelf alle boeken van Brown gelezen, ze heeft dus een prima smaak O+ Ondanks dat een boek blijvend is zie ik het niet echt in de zin van blijvend, jullie begrijpen me?
Ik ken haar smaak niet, weet dat ze van poezen houdt.
Hmmm Draagt ze een ketting of armband? een poezenbedeltje misschien?
pi_86695432
Rekening van bloemen nog niet binnen, maar komt ongetwijfeld morgen of overmorgen. Fijn dat zoveel mensen gewoon mee doen. De boeken van Dan Brown heb ik allemaal maar dan in het Nederlands :)
En het "blijvend" van een boek begrijp ik dus wel. Ik herlees boeken namenlijk na verloop van tijd. En ik weet dat meer mensen dat doen. Zelf heb ik een aardige bibliotheek en ik kan ook geen afstand doen van mijn boeken. Ik wil ze gewoon allemaal houden en kunnen herlezen. :)
  One tough cookie dinsdag 21 september 2010 @ 23:33:43 #210
169210 liesje1979
pi_86695587
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef spuitje het volgende:
Rekening van bloemen nog niet binnen, maar komt ongetwijfeld morgen of overmorgen. Fijn dat zoveel mensen gewoon mee doen. De boeken van Dan Brown heb ik allemaal maar dan in het Nederlands :)
En het "blijvend" van een boek begrijp ik dus wel. Ik herlees boeken namenlijk na verloop van tijd. En ik weet dat meer mensen dat doen. Zelf heb ik een aardige bibliotheek en ik kan ook geen afstand doen van mijn boeken. Ik wil ze gewoon allemaal houden en kunnen herlezen. :)
Ik denk dat Chanel meer bedoelt dat je een boek vaak herleest omdat je het leuk vindt, niet omdat je er emotionele waarde aan hecht
Maar volgens mij kan het beiden wel hoor, én een boek, én iets blijvends.
En ik zie de gegevens wel verschijnen. :*

-edit- geen idee wat die emosmiley daar deed, gewoonte denk ik :')
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 08:46:44 #211
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86700690
Ik zoek me de klote in oude SC's naar de boeken-conversatie die ik met Disana heb gehad want ik meen dat ik daar een boekentip gaf waarvan ze zei dat ze die op ging zoeken... Ik kan 't alleen echt niet vinden ;(
  woensdag 22 september 2010 @ 08:56:49 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 09:19:16 #213
184769 crew  Deisyy
pi_86701296
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zoek me de klote in oude SC's naar de boeken-conversatie die ik met Disana heb gehad want ik meen dat ik daar een boekentip gaf waarvan ze zei dat ze die op ging zoeken... Ik kan 't alleen echt niet vinden ;(
Ik denk dat je deze SC bedoelt [RLS SC #545] Kip Kerrie Bij Uw OS, Mevrouw?

Vanaf post 95 ongeveer :)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 10:05:24 #214
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86702432
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze SC bedoelt [RLS SC #545] Kip Kerrie Bij Uw OS, Mevrouw?

Vanaf post 95 ongeveer :)
Ja! :{ Hoe de fuck...
  woensdag 22 september 2010 @ 10:31:21 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86703164
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! :{ Hoe de fuck...
Ha, Deisyy d'r non-nerd zoekskils zijn gewoon beter dan jouw nerdy zoekskils :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 10:32:35 #216
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86703197
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ha, Deisyy d'r non-nerd zoekskils zijn gewoon beter dan jouw nerdy zoekskils :D
/votekick /votekick /votekick /votekick /votekick
Maar goed, uit dat topique haal ik niet echt iets concreets aangaande een boek voor Disana wat we nog niet wisten. Jammer, ik dacht dat er een overduidelijke aanwijzing in stond.
pi_86709882
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat Chanel meer bedoelt dat je een boek vaak herleest omdat je het leuk vindt, niet omdat je er emotionele waarde aan hecht
Maar volgens mij kan het beiden wel hoor, én een boek, én iets blijvends.
En ik zie de gegevens wel verschijnen. :*

-edit- geen idee wat die emosmiley daar deed, gewoonte denk ik :')
Dat bedoel ik dus Liesje :Y
pi_86712197
Zit even heel hard te vloeken en te schelden nu: krijg zojuist bericht van de bloemist dat het boeket niet afgeleverd kan worden omdat Disana daar niet zou liggen???
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 15:17:46 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_86712380
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
Zit even heel hard te vloeken en te schelden nu: krijg zojuist bericht van de bloemist dat het boeket niet afgeleverd kan worden omdat Disana daar niet zou liggen???
Huh? Afdeling K4, kamer 39. Dat klopt gewoon hoor. Alleen is ze op dit moment niet op haar kamer. Ze ligt weer aan de dialyse.
Ken je haar echte naam? Misschien helpt dat.
Klote ziekenhuis is het. :(
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_86712406
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef spuitje het volgende:
Oeiiiii dat is niet best Spuit, goede adres en kamernr? Toch niet weer het probleem dat ze geen Disana kennen?
pi_86712471
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huh? Afdeling K4, kamer 39. Dat klopt gewoon hoor. Alleen is ze op dit moment niet op haar kamer. Ze ligt weer aan de dialyse.
Ken je haar echte naam? Misschien helpt dat.
Klote ziekenhuis is het. :(
Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:21:53 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86712517
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Bloemist en ik hebben het nog eens nagelopen, maar afdeling en kamer kloppen gewoon. Gos, dat hele UMCG he, ik vind het zo een bagger ziekenhuis!
laat het dan daar op het bed neerleggen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 15:22:29 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_86712543
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:

Breek me de bek niet open. :X
― Mark Twain
pi_86713075
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Oeiiiii dat is niet best Spuit, goede adres en kamernr? Toch niet weer het probleem dat ze geen Disana kennen?
Vriendje bloemist en ik hebben alles nog eens gecontroleerd, maar op een verkeerde letter in de naam na klopte alles gewoon. Maar goed, zijn bezorgster gaat weer op pad en lukt het weer niet dan ga ik de volgende keer dat ik weer in Nederland ben persoonlijk naar dat UMCG toe en scheld ze helemaal verrot! Hier kan ik me zo kwaad over maken he, echt!

En dat brengt me gelijk op het volgende: ik weet inmiddels uit ervaring hoeveel er mis kan gaan daar. Ik weet niet of er mensen in of dichtbij Groningen wonen? Maar als dat zo is zou ik willen voorstellen dat iemand ons volgende kadootje tijdens het bezoekuur persoonlijk aflevert op de afdeling. Niet op bezoek gaan zolang Disana aangeeft dat niet te willen maar afgeven aan de balie van de verpleegafdeling. Het is wat omslachtig, maar dit is dus al de tweede keer dat me dit overkomt met Disana en daar baal ik ongelooflijk van! Ik wil gewoon heel graag dat ze krijgt wat wij haar gunnen!
pi_86713309
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Vriendje bloemist en ik hebben alles nog eens gecontroleerd, maar op een verkeerde letter in de naam na klopte alles gewoon. Maar goed, zijn bezorgster gaat weer op pad en lukt het weer niet dan ga ik de volgende keer dat ik weer in Nederland ben persoonlijk naar dat UMCG toe en scheld ze helemaal verrot! Hier kan ik me zo kwaad over maken he, echt!

En dat brengt me gelijk op het volgende: ik weet inmiddels uit ervaring hoeveel er mis kan gaan daar. Ik weet niet of er mensen in of dichtbij Groningen wonen? Maar als dat zo is zou ik willen voorstellen dat iemand ons volgende kadootje tijdens het bezoekuur persoonlijk aflevert op de afdeling. Niet op bezoek gaan zolang Disana aangeeft dat niet te willen maar afgeven aan de balie van de verpleegafdeling. Het is wat omslachtig, maar dit is dus al de tweede keer dat me dit overkomt met Disana en daar baal ik ongelooflijk van! Ik wil gewoon heel graag dat ze krijgt wat wij haar gunnen!
Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...
pi_86713462
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:

[..]

Als er daar zoveel fout gaat lijkt het me eigenlijk beter om dingen op haar thuis adres af te leveren...dat lijkt me dan het handigst en het minst risicovolst...
Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos ben :(
pi_86713491
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook, had ik nog niet eens aan gedacht maar dat komt omdat ik boos ben :(
:*
pi_86713930
Komt goed kinders, heb inmiddels een heel leuk en lief PB'tje gehad van iemand. Kan vriendje bloemist de blommekes niet kwijt, dan wil zij ze wel brengen. Mooi he, dat we dit met zijn allen voor Disana kunnen doen?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 16:09:54 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_86714446
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef spuitje het volgende:
Komt goed kinders, heb inmiddels een heel leuk en lief PB'tje gehad van iemand. Kan vriendje bloemist de blommekes niet kwijt, dan wil zij ze wel brengen. Mooi he, dat we dit met zijn allen voor Disana kunnen doen?
Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!
― Mark Twain
pi_86714623
is het niet veel verstandiger dat boeket thuis bij haar vriend te laten afleveren?...
pi_86716693
[quote]Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ho ho spuit, ze wil geen bezoek hè? Ik kan wel raden wie dat is, iemand die ook in Grun woont. Afhouden graag!!!!

Nee liefie, ze gaat dan ook niet op bezoek maar levert ze af aan de balie van de afdeling :)
  woensdag 22 september 2010 @ 17:02:44 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86716812
Thuis af laten leveren lijkt me een veel beter plan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:03:02 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86716826
Door de bloemist, dus.
pi_86716836
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Laysa het volgende:
is het niet veel verstandiger dat boeket thuis bij haar vriend te laten afleveren?...
Moet die vriend op dat moment wel thuis zijn natuurlijk.
Laten we het even afwachten. Tegen zessen bel ik vriendje bloemist gewoon of het nu wel is gelukt.Zo niet dan schakel ik hulptroepen in die het bossie gaan afleveren bij de balie van de afdeling. Ze hoeven echt niet naar Disana zelf, gewoon afgeven aan de balie van de afdeling is voldoende.
Vraag me wel af waarom het allemaal zo moeilijk moet in dat UMCG..........kutziekenhuis, echt!
pi_86720701
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

BQ, niet doen, gewoon niet doen!! Ik kom uit Groningen en ken daar een heleboel mensen! 1 Van mijn broers woont bijna op de Grote Markt (tot zijn grote spijt net niet helemaal), jongste studeert er, nichtje ook, vriend en vriendin van zonen wonen er, meerdere stellen die ze kennen ook, ik kan dus gewoon een hele hoop mensen voor mijn karretje spannen en ga dat doen ook als het moet! Bovendien heeft een van mijn zwagers zo ongeveer een vaste plek op de afdeling waar Disana nu ligt, desnoods schakel ik hem in :) Maar laten we niet met modder gaan gooien, daar helpen we Disana niet mee.
pi_86720719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
Door de bloemist, dus.
Zoals ik eerder al zei: moet er wel iemand aanwezig zijn.
pi_86720733
:?
pi_86721108
Ja sorry hoor, maar hier krijg ik dus de hik van.
Waar zjn we met zijn allen mee bezig? Toch met iets om Disana 1 of meerdere opkikkertjes te bezorgen? Dat is toch waar het om gaat? Zet je persoonlijke rancunes nu gewoon even in de ijskast, stort je bijdrage en bezorg Disana gewoon meerdere smile momenten! Het gaat even niet om jou of mij, het gaat om Disana! Klaar. Onderlinge vetes vechten jullie later en ergens anders maar uit :P
pi_86721174
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef spuitje het volgende:
Ja sorry hoor, maar hier krijg ik dus de hik van.
Waar zjn we met zijn allen mee bezig? Toch met iets om Disana 1 of meerdere opkikkertjes te bezorgen? Dat is toch waar het om gaat? Zet je persoonlijke rancunes nu gewoon even in de ijskast, stort je bijdrage en bezorg Disana gewoon meerdere smile momenten! Het gaat even niet om jou of mij, het gaat om Disana! Klaar. Onderlinge vetes vechten jullie later en ergens anders maar uit :P
Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedacht :D En nee ik hoef het dus niet te weten :)
pi_86721227
Disana kan/wil nog geen bezoek ontvangen en dat dienen we te raspecteren. Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen afleveren aan de balie van de verpleegafdeling waar ze ligt. Je kunt dan altijd zeggen dat je alleen iets af komt leveren en dat ze geen bezoek wil. Hoe moeilijk wil je dingen maken?
pi_86721277
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
Disana kan/wil nog geen bezoek ontvangen en dat dienen we te raspecteren. Maar dat wil niet zeggen dat we niets kunnen afleveren aan de balie van de verpleegafdeling waar ze ligt. Je kunt dan altijd zeggen dat je alleen iets af komt leveren en dat ze geen bezoek wil. Hoe moeilijk wil je dingen maken?
Het ging meer over dat andere gedeelte...
pi_86721564
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Als jij er niet over begonnen was dan had niemand er over na gedacht :D En nee ik hoef het dus niet te weten :)
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!
Weten jullie wat? Als dit bossie uiteindelijk wel bij Disana komt krijg ik de rekening en ik ga hem betalen ook! Klaar. Dat je GVD nog onenigheid moet krijgen om een bosje bloemen voor een doodziek iemand, het is toch ook niet te geloven.....................
pi_86721658
Lieve Spuitje dat wordt ook enorm gewaardeerd...dat beweerd niemand hier...Maar doe die persoonlijke zooi dan gewoon via pm af....En ja dat had ook andersom gekund....Maak je niet zo boos meissie :*
pi_86721740
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef spuitje het volgende:
Sorry??? Dit begrijp ik dus even niet................ik zit gvd al de hele middag bij de telefoon en fax in een poging een bossie bloemen bij haar te krijgen. Iemand biedt hulp aan en een ander iemand denkt te weten wie die hulp heeft aangeboden en dat we dat vooral niet moeten accepteren!
Weten jullie wat? Als dit bossie uiteindelijk wel bij Disana komt krijg ik de rekening en ik ga hem betalen ook! Klaar. Dat je GVD nog onenigheid moet krijgen om een bosje bloemen voor een doodziek iemand, het is toch ook niet te geloven.....................
rustig, rustig :*. Je hulp wordt enorm gewaardeerd, het organiseren door liesje ook. Laat je niet zo gek maken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 22 september 2010 @ 19:05:52 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86721775
Vergeten we even niet waar dit om draait? Iets leuks voor Disana. Van iedereen die meedoet.
pi_86721815
Okee, klaar ermee. Waar waren we gebleven :) :*
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:08:12 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86721885
Ik ben iig blij dat het nu gewoon een bloemetje wordt en niet iets duurs of heel veel :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86721952
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben iig blij dat het nu gewoon een bloemetje wordt en niet iets duurs of heel veel :).
En een abb op Een tijdschrift....en in de loop ban de tijd nog meer...Boeken ofzo ;)
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 19:11:26 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_86722037
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okee, klaar ermee. Waar waren we gebleven :) :*
Blommen, VN abo en Dan Brown boeken. w/
― Mark Twain
pi_86722223
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Blommen, VN abo en Dan Brown boeken. w/
Yes, sounds good :) :P :*
  woensdag 22 september 2010 @ 19:16:33 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86722253
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

En een abb op Een tijdschrift....en in de loop ban de tijd nog meer...Boeken ofzo ;)
Nouja, misschien is het een optie om haar wat leuke boeken/tijdschriften te lenen/geven die je zelf niet meer gebruikt?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 22 september 2010 @ 19:17:34 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86722299
De bodem van het potje is nog niet in zicht.
pi_86722314
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef Copycat het volgende:
Vergeten we even niet waar dit om draait? Iets leuks voor Disana. Van iedereen die meedoet.
Nou ja, dat dus..........alleen krijg ik het gevoel dat ik hier dus de hele middag bij de telefoon en fax heb gezeten voor de kat zijn kut!
  woensdag 22 september 2010 @ 19:19:14 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86722361
Het draait dus om Disana ...
pi_86722412
Wat een gejank, hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Ik wist gewoon dat het hierop uit zou draaien.
pi_86722447
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Dementor het volgende:
Wat een gejank, hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Ik wist gewoon dat het hierop uit zou draaien.
Zullen we er gewoon over kappen?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:22:45 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86722532
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef Copycat het volgende:
Het draait dus om Disana ...
Het is me niet helemaal duidelijk wat zij wil, en wat haar directe familie/vrienden willen?
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 19:24:09 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_86722592
Ik vertrouw liesje! Niks aan de hand.
― Mark Twain
pi_86722593
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zullen we er gewoon over kappen?
Wat is dat toch met jou?
Als iets jou niet zint kap je het meteen af, laat ook eens ruimte over voor discussie we zitten hier niet in de kleuterklas.
Het gaat hier om de manier waarop men een leuk initiatief d.m.v. bemoeizucht torpedeert.
Het lijkt wel een wedstrijdje 'wie kent Disana beter?', ik heb geld gestort in de hoop dat Disana een paar leuke dingen van ons Fokkers zou krijgen meer niet.
Dat vervolgens jan en alleman zich er mee gaat bemoeien hoeft van mij ook niet.
Laat Liesje als initiatiefneemster in dit geval bepalen wat er naar Disana toegestuurd gaat worden.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:24:26 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86722600
Daarom is er ook overleg met de vriend van Disana. Het topic doorlezen wil wel eens voor opheldering zorgen.
pi_86722642
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Daarom is er ook overleg met de vriend van Disana. Het topic doorlezen wil wel eens voor opheldering zorgen.
Ik lees altijd een topic door voordat ik ergens op reageer.
Maar verrek de werkende mens reageert niet altijd zo snel als anderen die wel 24/7 toegang tot Fok hebben.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:26:59 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86722687
Ik had Maanvis moeten quoten, hè? Too bad kwam net ook al niet lekker uit de verf.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:27:43 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86722721
Heeft iedereen PMS?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:28:36 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86722751
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
ik had plaatsvervangende schaamte halverwege de 1e pagina, dus niet helemaal gelezen, sorry :{
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 19:30:37 #265
135305 beequeen
Lost.
pi_86722834
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Heeft iedereen PMS?
Lijkt er wel op Cc. In mijn geval kan dat niet meer maar, hemeltje.....agressie alom. :')
― Mark Twain
pi_86722854
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Dementor het volgende:
Wat is dat toch met jou?
Als iets jou niet zint kap je het meteen af, laat ook eens ruimte over voor discussie we zitten hier niet in de kleuterklas.
Het gaat hier om de manier waarop men een leuk initiatief d.m.v. bemoeizucht torpedeert.
Het lijkt wel een wedstrijdje 'wie kent Disana beter?', ik heb geld gestort in de hoop dat Disana een paar leuke dingen van ons Fokkers zou krijgen meer niet.
Dat vervolgens jan en alleman zich er mee gaat bemoeien hoeft van mij ook niet.
Laat Liesje als initiatiefneemster in dit geval bepalen wat er naar Disana toegestuurd gaat worden.
Jij komt met de duim omhoog melden "hoe krijgen jullie 't toch voor elkaar". Lekker makkelijk vanaf de zijkant terwijl mensen zich erg inzetten om iets leuks te doen. "Ik wist gewoon dat....", misselijk.

Laat liesje, spuitje e.d. ff doen wat ze beloofd hebben en dan komt 't goed. De hele discussie alleen al vind ik erg pijnlijk binnen deze situatie, daarom wilde ik 't afkappen.
pi_86722856
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Heeft iedereen PMS?
Ik heb alleen SMS. Is dat ook goed :?
pi_86722889
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

Laat liesje, spuitje e.d. ff doen wat ze beloofd hebben en dan komt 't goed.
pi_86722894
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lijkt er wel op Cc. In mijn geval kan dat niet meer maar, hemeltje.....agressie alom. :')
ik kom gezellig naast je zitten *O* ik kan ook niet meer, dus deze keer legt het niet aan mij, herstel ligt het niet aan mij :+
pi_86722908
quote:

[..]

Jij komt met de duim omhoog melden "hoe krijgen jullie 't toch voor elkaar". Lekker makkelijk vanaf de zijkant terwijl mensen zich erg inzetten om iets leuks te doen. "Ik wist gewoon dat....", misselijk.

Je kon het op je vingers natellen dat hoe dat meer mensen zich er mee gaan bemoeien hoe moeilijker dit leuke initiatief zou gaan verlopen.
quote:
Laat liesje, spuitje e.d. ff doen wat ze beloofd hebben en dan komt 't goed. De hele discussie alleen al vind ik erg pijnlijk binnen deze situatie, daarom wilde ik 't afkappen.
Dat Disana dit straks allemaal kan teruglezen wist iedereen vanaf dag 1, ik snap dan ook niet waarom het topic zo'n wending heeft genomen.
Daarnaast lees je mijn post niet anders had je wel gezien dat ik het met je eens ben wat betreft het nemen van beslissingen. ^O^
pi_86723006
maar ff serieus, dit is een Topic van Disana, dus doe het ergens anders als het kan, met wie wat moet doen en weet ik veel is al triest genoeg allemaal en als Disana straks thuis komt en ze vraagt haar Topic`s op is ook niet leuk voor haar om terug te lezen.
pi_86723233
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
maar ff serieus, dit is een Topic van Disana, dus doe het ergens anders als het kan, met wie wat moet doen en weet ik veel is al triest genoeg allemaal en als Disana straks thuis komt en ze vraagt haar Topic`s op is ook niet leuk voor haar om terug te lezen.
Mwah heksje, ik denk dat ze er wel om kan lachen (hoop ik van harte, ze is een echt "forumbeest" en weet echt wel hoe het gaat). We hebben allemaal het beste met haar voor en die enkele hobbel in het traject "heeft ook wel wat" ;)
pi_86723288
Ben er helemaal klaar mee. Ik betaal de rekening van de bloemen en wat er daarna nog geregeld wordt zoeken jullie maar lekker uit. Heb twee niddagen bij de telefoon gezeten omdat dingen niet gingen zoals ze zouden moeten gaan.
Als ik nu iets voor Dsana wil doen, doe ik het zoals ik het hiervoor deed: gewoon prive. Klaar
pi_86723370
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef spuitje het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Ik betaal de rekening van de bloemen en wat er daarna nog geregeld wordt zoeken jullie maar lekker uit. Heb twee niddagen bij de telefoon gezeten omdat dingen niet gingen zoals ze zouden moeten gaan.
Als ik nu iets voor Dsana wil doen, doe ik het zoals ik het hiervoor deed: gewoon prive. Klaar
Spuitje :* niks klaar. Zie mijn vorige post ! Je doet het geweldig :Y
pi_86723512
En we doen het samen, voor een gewaardeerde mede-fokkert. _O_ *O*
pi_86723573
quote:

[..]

Piet, lief van je. Maar ik ben er klaar mee, heb hier helemaal geen behoefte aan. De bedoeling was Disana wat leuke glimlach momenten te bezorgen en dat wil ik nog steeds. Dus ik betaal gewoon de rekening van de bloemen en mijn bidrage aan het "potje" hoef ik ook echt niet terug! Ook daarvan mogen ze Disana een mooi moment bezorgen. Want waar hebben we het GVD nu over? Het ging toch om Disana, toch niet om ons?
Maar zoals ik al zei: ben er klaar mee. Ik betaal de rekening van de bloemen en wat er daarna komt mogen anderen voor zorgen, ik bemoei me er niet meer mee.
pi_86723703
Per favore, basta cosi. Credo tutti qui non parlano l'olandese. C'è perché provo dire lo stesso in italiano. -O-
pi_86723801
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Per favore, basta cosi. Credo tutti qui non parlano l'olandese. C'è perché provo dire lo stesso in italiano. -O-
En wat is dat in gewoon Nederlands, frans, of engels? :)
pi_86723941
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef spuitje het volgende:
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
[..]

En wat is dat in gewoon Nederlands, frans, of engels? :)
"Alsjeblieft, genoeg nou, ik geloof dat niemand hier nederlands spreekt, daarom hetzelfde in het italiaans".
(verwijzend naar mijn post" klaar nu, waar waren we gebleven")

Spuitje, we doen het samen , toch :) :Y :*
pi_86724911
Spuitje, you've got mail (daar was geen woord italiaans bij ;) ) :*
pi_86725807
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spuitje, you've got mail (daar was geen woord italiaans bij ;) ) :*
gezien en gelezen :) thanks
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 20:43:24 #282
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86725861
:X

[ Bericht 59% gewijzigd door Ian_Nick op 22-09-2010 21:02:21 ]
pi_86726039
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet of er posts weg zijn gehaald maar het komt op mij over alsof spuitje ruzie met zichzelf zit te maken ofzo? Op wie is ze nou aan het reageren want niemand zegt dat ze iets verkeerd doet!?

En maar door blijven drammen dat we het voor Disana doen en dat je alles zelf wel zal betalen? :{ Wie zegt dat we dit voor iemand anders doen dan!? -O-
Riiejen a la men, komt allemaal goed. :)
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 20:48:05 #284
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86726110

Prachtig bedrag bij elkaar en ik hoop dat Disana blij is met het konijnenvoer *O* *O*

[ Bericht 45% gewijzigd door Ian_Nick op 22-09-2010 21:01:58 ]
  One tough cookie woensdag 22 september 2010 @ 20:50:40 #285
169210 liesje1979
pi_86726247
Jezus.
Nou daar had ik zin in hoor, na 11 uur werken. bah!
-O-!!

Spuitje, ik snap je meis, maar ik ben het er totaal niet mee eens.
Die bloemen betalen we uit de pot, geen discussie over lijkt mij.
Bij die bloemen is een lijst met namen gevoegd van mensen die allemaal wilden meebetalen aan de kadootjes, dus ook aan die bloemen.

Ik waardeer je inzet ontzettend en ben oprecht blij dat iemand actie onderneemt e.d zodat ik het niet alleen hoef te doen en eerlijk is eerlijk, ik heb je nodig in dit topic, ik kan het niet allemaal alleen.

Dus gaarne zo spoedig mogelijk een pm met de gegevens van de bloemist, jij krijgt gewoon dat geld terug. Niet omdat je het niet alleen wil betalen of om het gedoe er allemaal omheen, maar gewoon, omdat appel. ;)

Dan hetvolgende: kan iemand uitzoeken waar de engelse versies van de Dan Brown het goedkoopst zijn, en waar ik via ideal oid ze kan bestellen? Ik heb geen creditcard.
Northernstar kon ze ook krijgen via ECI geloof ik, vind ik ook best, stort ik het bedrag gewoon naar Nortehernstar.

Morgen zal ik een update geven van de bedragen, maar voor zover ik weet wachten we alleen nog op de bijdrage van BX en zij heeft mij verzekerd dat het er aan komt, zodra haar nieuwe internetbankierenapperaatje binnen is. Ik vertrouw haar op haar woord.
Dus waarschijnlijk is er zelfs geen update vandaag, maar sorry, ik ben te moe om te kijken.

En nu, weer verder met de leuke dingen.
Wat doen we na het boek/ de boeken?

Een knuffel? Een muziekdoosje?

Nou, het gaat wel weer na even van mij afschrijven, maar laten we het topic vooral leuk houden, we gaan niet twijfelen aan elkaars goede bedoelingen lijkt mij, want dat we hier allemaal posten zegt wat dat betreft al genoeg.

Kusje voor jullie. :*
pi_86726267
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Prachtig bedrag bij elkaar en ik hoop dat Disana blij is met het konijnenvoer *O* *O*
Ik ook :D
pi_86726372
Maar geloof me, ben er gewoon klaar mee, genoeg is genoeg. Je wilt gewoon iets doen voor iemand die het heel erg hard nodig heeft en dan komt er iemand doorhee fietsen die denkt,,,,,,,,,,,,,,ja wat??? Kan er met mijn volle verstand niet bij maar heb al jankend inmiddels mijn plan getrokken.
Vanaf nu gaan mijn kaarten en kadootjes prive naar Disana, en ik hoop gewoon dat ze aankomen. Zo niet dan zullen ze wel in een vergaarbak van het UMCG komen en naderhand verdeeld worden.
  One tough cookie woensdag 22 september 2010 @ 20:55:37 #288
169210 liesje1979
pi_86726510
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef spuitje het volgende:
Maar geloof me, ben er gewoon klaar mee, genoeg is genoeg. Je wilt gewoon iets doen voor iemand die het heel erg hard nodig heeft en dan komt er iemand doorhee fietsen die denkt,,,,,,,,,,,,,,ja wat??? Kan er met mijn volle verstand niet bij maar heb al jankend inmiddels mijn plan getrokken.
Vanaf nu gaan mijn kaarten en kadootjes prive naar Disana, en ik hoop gewoon dat ze aankomen. Zo niet dan zullen ze wel in een vergaarbak van het UMCG komen en naderhand verdeeld worden.
Ik vind het jammer en niet nodig,maar jouw keuze. Vanaf nu dus, het vorige bosje gaat van de pot en daar wil ik zoals afgesproken de rekening en het rekeningnummer van.
pi_86726512
:{
  FOK!Babe woensdag 22 september 2010 @ 20:57:02 #290
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86726572
  woensdag 22 september 2010 @ 20:58:33 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86726650
Ik weet niet of het goedkoper kan?

http://www.bookdepository(...)+Brown&search=search

Ik heb er een account en kan evt met cc betalen.
  One tough cookie woensdag 22 september 2010 @ 21:00:02 #292
169210 liesje1979
pi_86726717
En nu ophouden met moeilijk doen hoor, spuitje ook.
Anders ben ik er straks ook nog klaar mee en kan ik alles weer gaan terugstorten.
En daar heb ik 0 zin in.

Dus hup, hup, nu weer positief.
pi_86726794
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Copycat het volgende:

Zo op het oog is bol.com duurder :Y
  One tough cookie woensdag 22 september 2010 @ 21:01:53 #294
169210 liesje1979
pi_86726800
quote:

Mijn dank is groter dan je denkt! :*
Zou jij eens willen kijken naar wat jij denkt een goede titel (of 2). Laat je het mij dan weten waar ik het geld naar toe moet storten? En hoeveel?
we waren het geloof ik allemaal eens over de boeken, dus dat zit wel goed.
pi_86726884
quote:

Cc verkoopt zichzelf voor boeken, hahaaa :+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:05:59 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86727006
Ik ben niet zo into Brown. Maar Da Vinci kende ze al, dacht ik? Bernini erbij en de nieuwste?
Regel ik het morgen meteen. PM je wel over afleveradres en mijn gegevens,
  woensdag 22 september 2010 @ 21:06:04 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86727009
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
en ik zeg er nog even het mijne over op aanraden van mezelf :D

Op zich eens met het advies om Disana's vriend zoveel mogelijk te vragen wat ze wil, maar dat weten we inmiddels. En als lies om hulp vraagt van medeforummers dan moet dat ook gewoon kunnen. Natuurlijk komt er ook gezeik en dat hoort ook bij zo'n topic als dit, kan Disana vast wel om lachen.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:06:57 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86727053
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

Cc verkoopt zichzelf voor boeken, hahaaa :+
Voor Dan Brown zelfs.
pi_86727087
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer en niet nodig,maar jouw keuze. Vanaf nu dus, het vorige bosje gaat van de pot en daar wil ik zoals afgesproken de rekening en het rekeningnummer van.
Sorry??? Ik zit al twee middagen achter de telefoon en fax om een boeketje bezorgd te krijgen. Kunnen jullie absoluut ook niets aan doen, weet ik ook wel. Maar als ik dan de reacties lees die ik per pb krijg dan word ik dus echt ziek!.............UMCG is nu eenmaal een bagger ziekenhuis, dat weet iedereen die er mee te maken heeft gehad.
Ik wil gewoon, nog steeds heel graag, dat DIsana iets moois krijgt namens ons allemaal. Maar als ze in het UMCG zeggen dat ze haar daar niet kennen wat moet ik dan?? Heb zelfs haar "gewone" naam, maar ook dat helpt niet! Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 21:08:58 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86727167
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef spuitje het volgende:
Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
Niets, je hebt je best gedaan.
pi_86727223
quote:

[..]

Sorry??? Ik zit al twee middagen achter de telefoon en fax om een boeketje bezorgd te krijgen. Kunnen jullie absoluut ook niets aan doen, weet ik ook wel. Maar als ik dan de reacties lees die ik per pb krijg dan word ik dus echt ziek!.............UMCG is nu eenmaal een bagger ziekenhuis, dat weet iedereen die er mee te maken heeft gehad.
Ik wil gewoon, nog steeds heel graag, dat DIsana iets moois krijgt namens ons allemaal. Maar als ze in het UMCG zeggen dat ze haar daar niet kennen wat moet ik dan?? Heb zelfs haar "gewone" naam, maar ook dat helpt niet! Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
Bellen naar dat ziekenhuis, even informeren over wie wat en waar en dan gaat het zeker goedkomen. ^O^
  One tough cookie woensdag 22 september 2010 @ 21:16:43 #302
169210 liesje1979
pi_86727559
quote:

[..]

We besteden beiden denk ik erg veel tijd en energie aan deze actie.
Volgens mij is er ook niemand die jouw inzet niet waardeert, het enige wat ik las was dat iemand een vermoeden had wie het bloemetje eventueel aan de balie wilde afgeven en raadde dat af.
Daar kunnen we nu niet zoveel mee, omdat we geen idee hebben waarom juist die persoon het niet af mag geven.

verder begreep ik dat Disana waarschijnlijk even niet op de afdeling was vanwege dialyse. dikke vette pech en daar kan niemand wat aan doen. Ik begrijp uit je woorden dat de bezorger ook de tweede keer heeft geprobeerd het te bezorgen maar het nog steeds niet gelukt is?
Misschien dat hij het morgen nog eens wil proberen, desnoods betalen we dubbele bezorgkosten.
WE dus, niet jij alleen. Het is totaal niet jouw schuld. :*

Dat je vervelende pm's krijgt vind ik erg naar om te horen. Ik weet dat het makkelijk klinkt maar probeer het van je af te zetten. Mochten ze echt heel erg zijn kan je altijd nog doorsturen naar een FA.
Kom op meid, we zijn zo lekker bezig, gooi nu niet het bijltje erbij neer. :*

Alsjeblieft, ik heb hier zo niet de energie meer voor vandaag! :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')