Neuh, nu kan ik em uitlachenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Stuur ze nou maar dikke kanker nerdIk ben benieuwd
Peurac en dik? *rolt van z'n stoel van 't lachen*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Oh, ik vertrek morgenochtend met mijn kleren, nagellak, camera's en iMac naar Rotterdam. Alle belangrijke dingen dus. En de rest van de week halen we de rest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgenochtend moet ik werken.. van 6 tot 18 ofzo..
Kom maarquote:
Donder op.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Prima. Rustig aan. Normaal zit er een vriend van me hier elke vrijdag, maar die kon niet vanavond.quote:
Gast, ga je ergens anders vervelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
ja ook lekker... al krijg ik het niet op....quote:
????????????????? wat .... ?????????quote:
Ja lekker... in een pul a.j.b.quote:
Oke dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
ENGEL!!! DAT LAKJE HE! WAAR WE HET OVER HADDEN!!!!
Ridge filler! Dat was het woord waar ik niet op kon komen.
Ik haal mijn grote broer erbij HOORRRRR!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef kitao het volgende:
[..]
skippy is mijn maatje , dus pas maar op , sta je ineens tegenover twee.
Dan is het 2 tegen 2.. Want Peurac kan altijd op mij rekenen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef kitao het volgende:
[..]
skippy is mijn maatje , dus pas maar op , sta je ineens tegenover twee.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haal mijn grote broer erbij HOORRRRR!
Ik verstop me in huis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:30 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi , yoku onderweg en ik lekker vrij thuis.
hoe laat centraal ?
Heeftie een kogelvrij vest aan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neen gewoon in de stad.....
vind ie nooit....
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima. Rustig aan. Normaal zit er een vriend van me hier elke vrijdag, maar die kon niet vanavond.
Dus zit wat tv te kijken en te fokken en straks lekker slapen aangezien ik nogal een drukke week had zonder al teveel slaap.
En dan morgenochtend weer squashen![]()
En u? Muziek aan zeker?
nou nou , hoeft niet meteen te gaan schelden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haal mijn grote broer erbij HOERRRRR!
Hoe laat centraal ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het 2 tegen 2.. Want Peurac kan altijd op mij rekenen!
Wil je wel redden hoor....quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.
En nog meer voor jou!quote:
ik dacht "knots? pffrrrttt knotsJE zal ie bedoelen"quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
Ik dacht zeker als enige aan iets anders?![]()
Hoe laat op het adres?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
nou ja , je komt dus naar rotterdam en je verstopt je tegelijkertijd in huis ????quote:
Iets met sarcasmequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
????????????????? wat .... ?????????
Ik kom met de auto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef kitao het volgende:
[..]
nou ja , je komt dus naar rotterdam en je verstopt je tegelijkertijd in huis ????
onmogelijk.
wat is lek ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.
Die is goed *moest lachen*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht "knots? pffrrrttt knotsJE zal ie bedoelen"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl verwachtte n rel... maar die kwam niet![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we kunnen wel hoor.... waar zullen we over rellen????
Ik hoor het hier krakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmm let me think for a while...
Jij bent echt eng.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal genoeg parkeerruimte , kunnen we meteen de achterbank testen..
Jammer, spontaniteit maakt zulke betere rellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmm let me think for a while...
begin maar vast danquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jammer, spontaniteit maakt zulke betere rellen.
ach zo vreemd is dat niet , Joku komt met puddingbuks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
*knuppel geeft*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt eng.Flikker op gast.
Ik doe niet aan rellen, bewaar mijn energie wel voor andere dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begin maar vast danik volg wel
Geen wapentuig nodig hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ach zo vreemd is dat niet , Joku komt met puddingbuks.
kleerkast jofnununu heeft je zo tegen de grond gewerktquote:
Foto's!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
Dezelfde als in je fobo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
Kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Overdrijven kan ook.. Maar ik weet hoe ik mensen pakken kan, ondanks mijn geringe bouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kleerkast jofnununu heeft je zo tegen de grond gewerkt
Waar kan ik me inschrijven?quote:
Correctie, Peurac moet eerst gaan slapen, dan gaan lezen, en daarna schrijven..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven?![]()
![]()
* PeuRacmoet eerst kijken, dan schrijven
For that ride?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven?![]()
![]()
* PeuRacmoet eerst kijken, dan schrijven
Jij moet idd ook nieuwe foto's in je fotoboekquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde vanavond foto's maken, maar het enige wat je zag was donker haar. Er is hier in huis te weinig licht.
achteraan sluiten nuquote:
Heeft je camera geen nacht schot?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde vanavond foto's maken, maar het enige wat je zag was donker haar. Er is hier in huis te weinig licht.
zegt de fobolozequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet idd ook nieuwe foto's in je fotoboek
Die rijdt Alfa, die komt toch te laatquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
achteraan sluiten nupeu was je voor
Oh, mijn echte camera kan wel goed schieten in de avond. Maar dit was met de camera van mijn telefoon en dan ook nog eens de camera waarop je jezelf meteen kan zien en niet de goede.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft je camera geen nacht schot?
Slaap lekker kerelquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook richting mijn bed. Fijne avond nog allemaal
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef xFriendx het volgende:
godverquote:
ssstquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, Peurac moet eerst gaan slapen, dan gaan lezen, en daarna schrijven..
Slaap lekker vriendjequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef xFriendx het volgende:
Alfa is nice, het is dan geen ferrari, maar het kan ermee door.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die rijdt Alfa, die komt toch te laat![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
godversinds stairway heb ik n zwak voor je haha
Ooohh ok, dan je gewone camera pakkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, mijn echte camera kan wel goed schieten in de avond. Maar dit was met de camera van mijn telefoon en dan ook nog eens de camera waarop je jezelf meteen kan zien en niet de goede.
Die is netjes opgeborgen zodat ik hem morgen niet vergeet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooohh ok, dan je gewone camera pakken
niet verlegen doenquote:
Liever de Lancia Delta van m'n baas.. Wat een beest is dat!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alfa is nice, het is dan geen ferrari, maar het kan ermee door.
Dan kan ik ook geen nieuwe foto's uploadenquote:
Hmmm, volgens mij ben ik toch nét ff wat snellerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slim!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is netjes opgeborgen zodat ik hem morgen niet vergeet.
DELEN!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb witte chocolade met pistachenootjes erin en die ga ik helemaal opeten
Okéquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet verlegen doennergens voor nodig!
Tsja, Alfa Romeo of Suzuki, alleen de naam klinkt al beterquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alfa is nice, het is dan geen ferrari, maar het kan ermee door.
kun je niet lezenquote:
Nieuwe Delta? Ouwe lulllen bak, oude Delta? Rijdt die?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liever de Lancia Delta van m'n baas.. Wat een beest is dat!
* littledrummergirl buktquote:
Marokkaanse messenslijpsteen!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
dan ga je over lijken als het moet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet als het over chocolade gaat die ik wil.
JALOEEEERS!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb witte chocolade met pistachenootjes erin en die ga ik helemaal opeten
Zo'n nieuwe, snelle versiequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe Delta? Ouwe lulllen bak, oude Delta? Rijdt die?
Ik zou het nog van een lijk aflikken als het moet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ga je over lijken als het moet?
Misschien krijg je haar wel zover met een uitnodiging om een kopje thee te drinkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet als het over chocolade gaat die ik wil.
1 probleem, jij woont niet in de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
JALOEEEERS!
I want somewitte chocolade is m'n favo
![]()
![]()
@ peur: Kom dan
Haha klopt, en ik vind Alfa ook wel nice hoor, ik hou van rondingen in auto's die heeft de Alfa meestal wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, Alfa Romeo of Suzuki, alleen de naam klinkt al beter
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het nog van een lijk aflikken als het moet.
Blame my parents.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 probleem, jij woont niet in de bewoonde wereld
Juist.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha klopt, en ik vind Alfa ook wel nice hoor, ik hou van rondingen in auto's die heeft de Alfa meestal wel.
yip mikt....op rechterbilquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl bukt
* PeuRac rijdt een oude Alfa, niet zo afgerondquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha klopt, en ik vind Alfa ook wel nice hoor, ik hou van rondingen in auto's die heeft de Alfa meestal wel.
Zelfstandig wonen enzoquote:
De Nieuwe Guilietta is mooi, dat geef ik toe!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:
neuhquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef kitao het volgende:
[..]
het juiste , enig correcte woord is necrofiel.
Was het veel geroddel?quote:
O , zeg dat dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhhet gaat om de chocolade
niet om het lijk
Werkloos enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac rijdt een oude Alfa, niet zo afgerond![]()
[..]
Zelfstandig wonen enzo
yip mikt... op linkerbilquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu moet ik scheef zitten!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging erom wie er mee vandoor zou gaan..
Ik vind die reclame zo gay dat ik die auto al niet zou willen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Nieuwe Guilietta is mooi, dat geef ik toe!
En Peu z'n 155 was ook een geweldig ding!
Oeh wie tegen wie en om wie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
[..]
meer scheldpartijen en dreigementen enzo..
Jij hebt alleen mn 1e gezien volgens mij, ben nu 4 Alfa's verderquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Nieuwe Guilietta is mooi, dat geef ik toe!
En Peu z'n 155 was ook een geweldig ding!
Eh, Skippy, Peurac en nog iemand.. Om jou.. dacht ik..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh wie tegen wie en om wie?
Schema is vast sneller dan nalezen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh, Skippy, Peurac en nog iemand.. Om jou.. dacht ik..
Wie heb je ontmoet dan, toch niet Kitao?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het veel geroddel?![]()
nu weet ik weer waarom je geen mensen over het internet moet ontmoeten
Dat sucksquote:
Alleen die Rode 155 waar we die rit toen mee hebben gedaan enzo.. En ik wist van je 156, maar nooit gezien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt alleen mn 1e gezien volgens mij, ben nu 4 Alfa's verder
Dat weet ik, maar t was t leuk om hen te naaien met jouquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef Evie het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal niet leuk!!!
![]()
![]()
![]()
Skippy .....nee , ik houd niet van roddelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh wie tegen wie en om wie?
Schema is vast sneller dan nalezen
Dat is de vraag van vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heb je ontmoet dan, toch niet Kitao?![]()
[..]
Dat sucks
Op FaBo staan de laatsten, eens kijken of ik van die anderen ook nog foto's kan vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen die Rode 155 waar we die rit toen mee hebben gedaan enzo.. En ik wist van je 156, maar nooit gezien..
In de kou gaan zitten omdat het volgens de kalender nog zomer isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl heeft het koud maar weigert de verwarming aan te doen... het is gdvdmme nog zomer![]()
Botjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Skippy .....nee , ik houd niet van roddelen.
(psst , die schold en peurac wilde hem een ban aansmeren als een klikspaantje)
en ik kon het botje niet vinden , maar ala , daar ben je dan toch.
(dat wordt smullen...)
Fixedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar t lijkt me leuk om jou voor hun te naaien
Ja, dus nu zoek ik een vent met geld en eigen huis of zo...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heb je ontmoet dan, toch niet Kitao?![]()
[..]
Dat sucks
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
Soms ben je mensen even een beetje zat
laat mequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
In de kou gaan zitten omdat het volgens de kalender nog zomer is
omdat fruitmandquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Boudibou het volgende:
Sinds wanneer gaan mensen voor hun plezier naar Rotterdam?..
Waarom niet door studeren? 4 jaar op kosten van de staat levenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, dus nu zoek ik een vent met geld en eigen huis of zo...
Nee kidding ofcourse, ik hoop wel snel weer een baan te vinden. Het is zo frustrerend, ik solliciteer steeds en krijg er dan niks van te horen of ze zeggen dat ik te weinig ervaring heb, flikekr toch op.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar t was t leuk om hen te naaien met jou
Omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik wil gaan doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet door studeren? 4 jaar op kosten van de staat leven
de enige juiste redenquote:
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx dat je me misbruikt voor leuke doeleinden
![]()
dan is een jaartje werken best prima, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik wil gaan doen.
Tja ik zie het wel, ik heb een MBO 4 diploma dus ik kan in principe gewoon aan het werk, en het bevalt me ook prima dus ik weet niet of ik wel zin heb om weer naar school te gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagen![]()
[..]
dan is een jaartje werken best prima, heb ik ook gedaan
Kan ik me meer dan goed voorstellen! Succes daarmee, weet je al wat je wilt gaan doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik volgend jaar weer mag studeren.Dit thuiszitten en werk zoeken is niets voor mij
Nieuwe kans op het communicatie multimedia design.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik me meer dan goed voorstellen! Succes daarmee, weet je al wat je wilt gaan doen?
Zolang je het netjes kan houden....quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagen![]()
Niets mis met mijn stadjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een fruitmand beleef ik inderdaad meer plezier dan in Roffa.
Waarom niet gehaald? Niet toegelaten of niet al je toetsen gehaald?...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nieuwe kans op het communicatie multimedia design.Vorig jaar niet gehaald
Jij bent zo anders als Myrealla...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx dat je me misbruikt voor leuke doeleinden
![]()
Niet alles draait om Singlesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer gedaan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij bent zo anders als dan Myrealla...
Dat ligt helemaal aan jouquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang je het netjes kan houden....
Zat een beetje met mezelf in de knoop. Dus heb te weinig lessen kunnen volgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet gehaald? Niet toegelaten of niet al je toetsen gehaald?...
beter als beton nietwaar ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed in.. Iemand mee? Wel eigen kussen meenemen, ik heb er tot nu toe maar 1..
Dan kan werken ook best prima zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja ik zie het wel, ik heb een MBO 4 diploma dus ik kan in principe gewoon aan het werk, en het bevalt me ook prima dus ik weet niet of ik wel zin heb om weer naar school te gaan.
Verwarming erbij aan is nog veel lekkerderquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat me![]()
heb wel lekker mn allerlelijkste lievelingshoody aan
Met m'n bed is niets mis hoor, alleen een te kort aan kussensquote:
gecorrigeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met m'n bed is niets mis hoor, alleen een te kort aan kussens lichamen
Voetbal mag afgeschaft worden in 't geheel.. Dat zegt genoeg denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef kitao het volgende:
[..]
maar feijenoord is niet je cluppie.
excelsior , sparta dan ?
quote:
Overkomt de besten wel eens.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zat een beetje met mezelf in de knoop. Dus heb te weinig lessen kunnen volgen.
Maar dan moet ik weer leren m'n dekbed te delen en de ruimte en zulks..quote:
*Wijst naar broertjes wijnrek* Ligt vast ook nog wel wat tussen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ik vind net n fles licor 43 in mn kastdie gaat eraan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja en? Daarom neem je een extra breed dekbed (hou je altijd wat voor jezelf over) en een bed wat net groot genoeg is om apart te liggen als t moet, maar niet genoeg om elkaar te ontwijken als een dat wilquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan moet ik weer leren m'n dekbed te delen en de ruimte en zulks..
kost jou een vette boterham dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal mag afgeschaft worden in 't geheel.. Dat zegt genoeg denk ik
Omdat Nighttown, The Basement, Off Corso, Miss Monica, Michel de Hey, Secret Cinema, Speedy J, Joris Voorn, enzovoorts.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Boudibou het volgende:
Sinds wanneer gaan mensen voor hun plezier naar Rotterdam?..
wijn heb ik ook zatquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Wijst naar broertjes wijnrek* Ligt vast ook nog wel wat tussen..
Met de groote is niets mis, heb ruimte zat over met mijn lengtequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Daarom neem je een extra breed dekbed (hou je altijd wat voor jezelf over) en een bed wat net groot genoeg is om apart te liggen als t moet, maar niet genoeg om elkaar te ontwijken als een dat wil
wie hakte die knoop ook al weer door ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Overkomt de besten wel eens.....
preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef YipYip het volgende:
[..]Als je het daar niet warm van krijgt,dan weet ik het niet meer
Er staat ook nog pure Bacardi ergens..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wijn heb ik ook zatmaar geen zin in. ik wilde wodka
maar die was op
dat is best lekker als likeurtje bij de koffie ofso, maar om nu alleen dat te drinken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Hi LDGquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de enige juiste reden![]()
engel
Ik heb mijn registratie pagina bijna afgerond.quote:
das rommelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staat ook nog pure Bacardi ergens..
Hoezo? Vanwege die supporters? Nah, als het bedrijf daar op zou moeten leven dan waren we allang falliet.. Genoeg andere klantenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef kitao het volgende:
[..]
kost jou een vette boterham dan..
Jij past overdwars in mijn bedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de groote is niets mis, heb ruimte zat over met mijn lengte
daar de whiskey is t ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is best lekker als likeurtje bij de koffie ofso, maar om nu alleen dat te drinken...
Ik ga dus mooi niet ruilen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Ik ben helemaal overtuigdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat Nighttown, The Basement, Off Corso, Miss Monica, Michel de Hey, Secret Cinema, Speedy J, Joris Voorn, enzovoorts.
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Overkomt de besten wel eens.....
zou het niet weten , was een drop-out want ik had al gauw genoeg van die kommaneukers.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
oo... ik heb nog een meloenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een fruitmand beleef ik inderdaad meer plezier dan in Roffa.
Krijgen we dan allemaal een gratis AKG van je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn registratie pagina bijna afgerond.nog een paar dingen toevoegen en dan kan iedereen zich registreren.
Zo zo,en wat voor site wordt het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn registratie pagina bijna afgerond.nog een paar dingen toevoegen en dan kan iedereen zich registreren.
Ik ben al onderweg. Uw bestelling annuleren kan niet meer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
zou het niet weten , was een drop-out want ik had al gauw genoeg van die kommaneukers.
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krijgen we dan allemaal een gratis AKG van je?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post je al zo lang hier dat je het hebt op gegeven?
Blog en zulks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo zo,en wat voor site wordt het?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Als je deze haalt, kom ik em met je opdrinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar de whiskey is t ook![]()
mja dat heb ik nu ook niet in huis
ik doe niet aan delenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag delen, maar niet hebben
Op sommige momenten is een meloen echt fucking chillquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op sommige momenten is een meloen echt fucking chill.
Maar iedereen komt hier uit Rotterdam? Dolle boel ..
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Ik verveelde me op stage dus ging ik maar voor mezelf dingen doen. Van het een kwam het ander.quote:
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat welquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lol zo erg is het niet.. heb alleen n heel klein huisje en geen rolmaat
dus ik weet niet of er n groot bed in past. en daar is het tot nu toe bij gebleven
Geen goed teken als je vaak alleen slaapt in een tweepersoonsbed..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.
Tjah.. Dan wodt 't best lastig.. Je mag er gebruik van maken, maar hij blijft mooi hier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik doe niet aan delenslechte ervaringen enzulks
ik had toen ik samenwoonde enzo natuurlijk n 2persoons bedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.
In mn eentje boeit t niet, maar vaak met z'n 2en in een 1 pers bed slapen is meestal niet prettigquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik wilde ook 160x200, maar dat paste net niet zoals ik wilde.. Nu een 140x200quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat welzou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen
Leuk tijdverdrijf dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik verveelde me op stage dus ging ik maar voor mezelf dingen doen. Van het een kwam het ander.
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de plankenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat welzou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen
nee klopt, is niet te doen, dan bouw ik altijd met twee matrassen enzo n geimproviseerd bedje op de grondquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mn eentje boeit t niet, maar vaak met z'n 2en in een 1 pers bed slapen is meestal niet prettig
Daarom heeft mijn bed geen (voelbare) randenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken)
Ik doe niet aan scharrels en mijn relatie is ook alweer een paar maanden uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen goed teken als je vaak alleen slaapt in een tweepersoonsbed..
ik wil iig weer n bed zonder voeteneindequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom heeft mijn bed geen (voelbare) randen
En dan noem je jezelf littledrummergirlquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken)
Inderdaad. We waren met z'n drieën. Ik had een opdracht gekregen waar ze dacht dat ik lang mee bezig was maar dat duurde nog geen minuut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf dusDoe je goed
Tomàto, tomáto..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen
t is ook eigenlijk not-so-littledrummergirlquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf littledrummergirl
Dat dus..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen
oude account enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf littledrummergirl
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vastquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil iig weer n bed zonder voeteneindedas zo veel lekkerder! en ik beweeg en draai onwijs in mn slaap, dus ik wil de ruimte hebben
Want vanaf morgen ben je gescheiden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers.![]()
Altijd doen,al is het maar voor een paar uur in de week. Ervaring staat goed op je cv als je na school wilt gaan werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad. We waren met z'n drieën. Ik had een opdracht gekregen waar ze dacht dat ik lang mee bezig was maar dat duurde nog geen minuut.Ze hebben me ook gevraagd of ik daar wou werken na mijn stage periode.
Gelukkig ben ik niet zo afschuwelijk dat ik nooit meer een ander vriendje krijg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zitquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vastmn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo!
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want vanaf morgen ben je gescheiden?
Vanaf morgen slaapt de minnares van je man in bed in plaats van jij?
Dat hebben we allemaal wel lijkt mij,dat dat fijner isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me.Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Ha!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers.![]()
vind t lekker met in slaap vallenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me.Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Socios telt wel mee als man.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
Nou, mooi niet hè?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Zo'n man dan nog zien slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t lekker met in slaap vallenmet je hoofd op iemands borst vooral
en gezellig met wakker worden
ja iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vastmn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo!
Behalve dan die ochtend adem.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t lekker met in slaap vallenmet je hoofd op iemands borst vooral
en gezellig met wakker worden
Je kunt best eens komen logeren hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen losquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zitVeel mensen snappen dat niet... grmbl
iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel lijkt mij,dat dat fijner is
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n man dan nog zien slapen.Schattig wakker zien worden.
te lief.
18? Waarom heb ik je altijd aangezien voor een wijze, huiselijke Fok!mama?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
Stomme hotels..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen los
schijt aan ochtendademquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Behalve dan die ochtend adem.
Oh, Dat lukt mij nooit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m dan altijd subtiel n beetje wakker maken, omdat ik dat zon leuk gezicht vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |