Alfa is nice, het is dan geen ferrari, maar het kan ermee door.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die rijdt Alfa, die komt toch te laat![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
godversinds stairway heb ik n zwak voor je haha
Ooohh ok, dan je gewone camera pakkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, mijn echte camera kan wel goed schieten in de avond. Maar dit was met de camera van mijn telefoon en dan ook nog eens de camera waarop je jezelf meteen kan zien en niet de goede.
Die is netjes opgeborgen zodat ik hem morgen niet vergeet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooohh ok, dan je gewone camera pakken
niet verlegen doenquote:
Liever de Lancia Delta van m'n baas.. Wat een beest is dat!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alfa is nice, het is dan geen ferrari, maar het kan ermee door.
Dan kan ik ook geen nieuwe foto's uploadenquote:
Hmmm, volgens mij ben ik toch nét ff wat snellerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slim!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is netjes opgeborgen zodat ik hem morgen niet vergeet.
DELEN!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb witte chocolade met pistachenootjes erin en die ga ik helemaal opeten
Okéquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet verlegen doennergens voor nodig!
Tsja, Alfa Romeo of Suzuki, alleen de naam klinkt al beterquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alfa is nice, het is dan geen ferrari, maar het kan ermee door.
kun je niet lezenquote:
Nieuwe Delta? Ouwe lulllen bak, oude Delta? Rijdt die?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liever de Lancia Delta van m'n baas.. Wat een beest is dat!
* littledrummergirl buktquote:
Marokkaanse messenslijpsteen!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Stuur ze nou maar dikke kanker nerdIk ben benieuwd
dan ga je over lijken als het moet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet als het over chocolade gaat die ik wil.
JALOEEEERS!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb witte chocolade met pistachenootjes erin en die ga ik helemaal opeten
Zo'n nieuwe, snelle versiequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe Delta? Ouwe lulllen bak, oude Delta? Rijdt die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |