Kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
Overdrijven kan ook.. Maar ik weet hoe ik mensen pakken kan, ondanks mijn geringe bouwquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kleerkast jofnununu heeft je zo tegen de grond gewerkt
Waar kan ik me inschrijven?quote:
Correctie, Peurac moet eerst gaan slapen, dan gaan lezen, en daarna schrijven..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven?![]()
![]()
* PeuRacmoet eerst kijken, dan schrijven
For that ride?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven?![]()
![]()
* PeuRacmoet eerst kijken, dan schrijven
Jij moet idd ook nieuwe foto's in je fotoboekquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde vanavond foto's maken, maar het enige wat je zag was donker haar. Er is hier in huis te weinig licht.
achteraan sluiten nuquote:
Heeft je camera geen nacht schot?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde vanavond foto's maken, maar het enige wat je zag was donker haar. Er is hier in huis te weinig licht.
zegt de fobolozequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet idd ook nieuwe foto's in je fotoboek
Die rijdt Alfa, die komt toch te laatquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
achteraan sluiten nupeu was je voor
Oh, mijn echte camera kan wel goed schieten in de avond. Maar dit was met de camera van mijn telefoon en dan ook nog eens de camera waarop je jezelf meteen kan zien en niet de goede.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft je camera geen nacht schot?
Slaap lekker kerelquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook richting mijn bed. Fijne avond nog allemaal
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef xFriendx het volgende:
godverquote:
ssstquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, Peurac moet eerst gaan slapen, dan gaan lezen, en daarna schrijven..
Slaap lekker vriendjequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef xFriendx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |