wat is lek ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.
Die is goed *moest lachen*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht "knots? pffrrrttt knotsJE zal ie bedoelen"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl verwachtte n rel... maar die kwam niet![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we kunnen wel hoor.... waar zullen we over rellen????
Ik hoor het hier krakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmm let me think for a while...
Jij bent echt eng.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal genoeg parkeerruimte , kunnen we meteen de achterbank testen..
Jammer, spontaniteit maakt zulke betere rellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmm let me think for a while...
begin maar vast danquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jammer, spontaniteit maakt zulke betere rellen.
ach zo vreemd is dat niet , Joku komt met puddingbuks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
Ik dacht zeker als enige aan iets anders?![]()
*knuppel geeft*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt eng.Flikker op gast.
Ik doe niet aan rellen, bewaar mijn energie wel voor andere dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begin maar vast danik volg wel
Geen wapentuig nodig hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ach zo vreemd is dat niet , Joku komt met puddingbuks.
kleerkast jofnununu heeft je zo tegen de grond gewerktquote:
Foto's!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
Dezelfde als in je fobo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |