Neuh, nu kan ik em uitlachenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Stuur ze nou maar dikke kanker nerdIk ben benieuwd
Peurac en dik? *rolt van z'n stoel van 't lachen*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Oh, ik vertrek morgenochtend met mijn kleren, nagellak, camera's en iMac naar Rotterdam. Alle belangrijke dingen dus. En de rest van de week halen we de rest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgenochtend moet ik werken.. van 6 tot 18 ofzo..
Kom maarquote:
Donder op.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
Prima. Rustig aan. Normaal zit er een vriend van me hier elke vrijdag, maar die kon niet vanavond.quote:
Gast, ga je ergens anders vervelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:28 schreef skippy22 het volgende:
ja ook lekker... al krijg ik het niet op....quote:
????????????????? wat .... ?????????quote:
Ja lekker... in een pul a.j.b.quote:
Oke dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
ENGEL!!! DAT LAKJE HE! WAAR WE HET OVER HADDEN!!!!
Ridge filler! Dat was het woord waar ik niet op kon komen.
Ik haal mijn grote broer erbij HOORRRRR!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef kitao het volgende:
[..]
skippy is mijn maatje , dus pas maar op , sta je ineens tegenover twee.
Dan is het 2 tegen 2.. Want Peurac kan altijd op mij rekenen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef kitao het volgende:
[..]
skippy is mijn maatje , dus pas maar op , sta je ineens tegenover twee.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haal mijn grote broer erbij HOORRRRR!
Ik verstop me in huis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:30 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi , yoku onderweg en ik lekker vrij thuis.
hoe laat centraal ?
Heeftie een kogelvrij vest aan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neen gewoon in de stad.....
vind ie nooit....
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima. Rustig aan. Normaal zit er een vriend van me hier elke vrijdag, maar die kon niet vanavond.
Dus zit wat tv te kijken en te fokken en straks lekker slapen aangezien ik nogal een drukke week had zonder al teveel slaap.
En dan morgenochtend weer squashen![]()
En u? Muziek aan zeker?
nou nou , hoeft niet meteen te gaan schelden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik haal mijn grote broer erbij HOERRRRR!
Hoe laat centraal ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het 2 tegen 2.. Want Peurac kan altijd op mij rekenen!
Wil je wel redden hoor....quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.
En nog meer voor jou!quote:
ik dacht "knots? pffrrrttt knotsJE zal ie bedoelen"quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
Ik dacht zeker als enige aan iets anders?![]()
Hoe laat op het adres?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
nou ja , je komt dus naar rotterdam en je verstopt je tegelijkertijd in huis ????quote:
Iets met sarcasmequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
????????????????? wat .... ?????????
Ik kom met de auto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef kitao het volgende:
[..]
nou ja , je komt dus naar rotterdam en je verstopt je tegelijkertijd in huis ????
onmogelijk.
wat is lek ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet ik naar buiten. brrr. Buiten. Eng buiten. Mensen buiten. Ieks.
Die is goed *moest lachen*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht "knots? pffrrrttt knotsJE zal ie bedoelen"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl verwachtte n rel... maar die kwam niet![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we kunnen wel hoor.... waar zullen we over rellen????
Ik hoor het hier krakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmm let me think for a while...
Jij bent echt eng.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal genoeg parkeerruimte , kunnen we meteen de achterbank testen..
Jammer, spontaniteit maakt zulke betere rellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmmm let me think for a while...
begin maar vast danquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jammer, spontaniteit maakt zulke betere rellen.
ach zo vreemd is dat niet , Joku komt met puddingbuks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihih " pakt knots"
*knuppel geeft*quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt eng.Flikker op gast.
Ik doe niet aan rellen, bewaar mijn energie wel voor andere dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begin maar vast danik volg wel
Geen wapentuig nodig hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ach zo vreemd is dat niet , Joku komt met puddingbuks.
kleerkast jofnununu heeft je zo tegen de grond gewerktquote:
Foto's!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
Dezelfde als in je fobo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik zag hier zo'n cowboyhoed beneden in de schuur liggen, deed hem voor de grap eens op en hij stond me eigenlijk best cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |