Ik zou het nog van een lijk aflikken als het moet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ga je over lijken als het moet?
Misschien krijg je haar wel zover met een uitnodiging om een kopje thee te drinkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet als het over chocolade gaat die ik wil.
1 probleem, jij woont niet in de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
JALOEEEERS!
I want somewitte chocolade is m'n favo
![]()
![]()
@ peur: Kom dan
Haha klopt, en ik vind Alfa ook wel nice hoor, ik hou van rondingen in auto's die heeft de Alfa meestal wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, Alfa Romeo of Suzuki, alleen de naam klinkt al beter
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het nog van een lijk aflikken als het moet.
Blame my parents.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 probleem, jij woont niet in de bewoonde wereld
Juist.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha klopt, en ik vind Alfa ook wel nice hoor, ik hou van rondingen in auto's die heeft de Alfa meestal wel.
yip mikt....op rechterbilquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl bukt
* PeuRac rijdt een oude Alfa, niet zo afgerondquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha klopt, en ik vind Alfa ook wel nice hoor, ik hou van rondingen in auto's die heeft de Alfa meestal wel.
Zelfstandig wonen enzoquote:
De Nieuwe Guilietta is mooi, dat geef ik toe!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:
neuhquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef kitao het volgende:
[..]
het juiste , enig correcte woord is necrofiel.
Was het veel geroddel?quote:
O , zeg dat dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhhet gaat om de chocolade
niet om het lijk
Werkloos enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac rijdt een oude Alfa, niet zo afgerond![]()
[..]
Zelfstandig wonen enzo
yip mikt... op linkerbilquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu moet ik scheef zitten!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging erom wie er mee vandoor zou gaan..
Ik vind die reclame zo gay dat ik die auto al niet zou willen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Nieuwe Guilietta is mooi, dat geef ik toe!
En Peu z'n 155 was ook een geweldig ding!
Oeh wie tegen wie en om wie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
[..]
meer scheldpartijen en dreigementen enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |