Jij hebt alleen mn 1e gezien volgens mij, ben nu 4 Alfa's verderquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Nieuwe Guilietta is mooi, dat geef ik toe!
En Peu z'n 155 was ook een geweldig ding!
Eh, Skippy, Peurac en nog iemand.. Om jou.. dacht ik..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh wie tegen wie en om wie?
Schema is vast sneller dan nalezen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh, Skippy, Peurac en nog iemand.. Om jou.. dacht ik..
Wie heb je ontmoet dan, toch niet Kitao?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het veel geroddel?![]()
nu weet ik weer waarom je geen mensen over het internet moet ontmoeten
Dat sucksquote:
Alleen die Rode 155 waar we die rit toen mee hebben gedaan enzo.. En ik wist van je 156, maar nooit gezien..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt alleen mn 1e gezien volgens mij, ben nu 4 Alfa's verder
Dat weet ik, maar t was t leuk om hen te naaien met jouquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef Evie het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal niet leuk!!!
![]()
![]()
![]()
Skippy .....nee , ik houd niet van roddelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh wie tegen wie en om wie?
Schema is vast sneller dan nalezen
Dat is de vraag van vandaagquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heb je ontmoet dan, toch niet Kitao?![]()
[..]
Dat sucks
Op FaBo staan de laatsten, eens kijken of ik van die anderen ook nog foto's kan vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen die Rode 155 waar we die rit toen mee hebben gedaan enzo.. En ik wist van je 156, maar nooit gezien..
In de kou gaan zitten omdat het volgens de kalender nog zomer isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl heeft het koud maar weigert de verwarming aan te doen... het is gdvdmme nog zomer![]()
Botjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Skippy .....nee , ik houd niet van roddelen.
(psst , die schold en peurac wilde hem een ban aansmeren als een klikspaantje)
en ik kon het botje niet vinden , maar ala , daar ben je dan toch.
(dat wordt smullen...)
Fixedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar t lijkt me leuk om jou voor hun te naaien
Ja, dus nu zoek ik een vent met geld en eigen huis of zo...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie heb je ontmoet dan, toch niet Kitao?![]()
[..]
Dat sucks
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
Soms ben je mensen even een beetje zat
laat mequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
In de kou gaan zitten omdat het volgens de kalender nog zomer is
omdat fruitmandquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Boudibou het volgende:
Sinds wanneer gaan mensen voor hun plezier naar Rotterdam?..
Waarom niet door studeren? 4 jaar op kosten van de staat levenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, dus nu zoek ik een vent met geld en eigen huis of zo...
Nee kidding ofcourse, ik hoop wel snel weer een baan te vinden. Het is zo frustrerend, ik solliciteer steeds en krijg er dan niks van te horen of ze zeggen dat ik te weinig ervaring heb, flikekr toch op.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar t was t leuk om hen te naaien met jou
Omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik wil gaan doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet door studeren? 4 jaar op kosten van de staat leven
de enige juiste redenquote:
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx dat je me misbruikt voor leuke doeleinden
![]()
dan is een jaartje werken best prima, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik wil gaan doen.
Tja ik zie het wel, ik heb een MBO 4 diploma dus ik kan in principe gewoon aan het werk, en het bevalt me ook prima dus ik weet niet of ik wel zin heb om weer naar school te gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagen![]()
[..]
dan is een jaartje werken best prima, heb ik ook gedaan
Kan ik me meer dan goed voorstellen! Succes daarmee, weet je al wat je wilt gaan doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik volgend jaar weer mag studeren.Dit thuiszitten en werk zoeken is niets voor mij
Nieuwe kans op het communicatie multimedia design.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik me meer dan goed voorstellen! Succes daarmee, weet je al wat je wilt gaan doen?
Zolang je het netjes kan houden....quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagen![]()
Niets mis met mijn stadjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een fruitmand beleef ik inderdaad meer plezier dan in Roffa.
Waarom niet gehaald? Niet toegelaten of niet al je toetsen gehaald?...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nieuwe kans op het communicatie multimedia design.Vorig jaar niet gehaald
Jij bent zo anders als Myrealla...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx dat je me misbruikt voor leuke doeleinden
![]()
Niet alles draait om Singlesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer gedaan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij bent zo anders als dan Myrealla...
Dat ligt helemaal aan jouquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang je het netjes kan houden....
Zat een beetje met mezelf in de knoop. Dus heb te weinig lessen kunnen volgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet gehaald? Niet toegelaten of niet al je toetsen gehaald?...
beter als beton nietwaar ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed in.. Iemand mee? Wel eigen kussen meenemen, ik heb er tot nu toe maar 1..
Dan kan werken ook best prima zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja ik zie het wel, ik heb een MBO 4 diploma dus ik kan in principe gewoon aan het werk, en het bevalt me ook prima dus ik weet niet of ik wel zin heb om weer naar school te gaan.
Verwarming erbij aan is nog veel lekkerderquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat me![]()
heb wel lekker mn allerlelijkste lievelingshoody aan
Met m'n bed is niets mis hoor, alleen een te kort aan kussensquote:
gecorrigeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met m'n bed is niets mis hoor, alleen een te kort aan kussens lichamen
Voetbal mag afgeschaft worden in 't geheel.. Dat zegt genoeg denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef kitao het volgende:
[..]
maar feijenoord is niet je cluppie.
excelsior , sparta dan ?
quote:
Overkomt de besten wel eens.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zat een beetje met mezelf in de knoop. Dus heb te weinig lessen kunnen volgen.
Maar dan moet ik weer leren m'n dekbed te delen en de ruimte en zulks..quote:
*Wijst naar broertjes wijnrek* Ligt vast ook nog wel wat tussen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ik vind net n fles licor 43 in mn kastdie gaat eraan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja en? Daarom neem je een extra breed dekbed (hou je altijd wat voor jezelf over) en een bed wat net groot genoeg is om apart te liggen als t moet, maar niet genoeg om elkaar te ontwijken als een dat wilquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan moet ik weer leren m'n dekbed te delen en de ruimte en zulks..
kost jou een vette boterham dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal mag afgeschaft worden in 't geheel.. Dat zegt genoeg denk ik
Omdat Nighttown, The Basement, Off Corso, Miss Monica, Michel de Hey, Secret Cinema, Speedy J, Joris Voorn, enzovoorts.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Boudibou het volgende:
Sinds wanneer gaan mensen voor hun plezier naar Rotterdam?..
wijn heb ik ook zatquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Wijst naar broertjes wijnrek* Ligt vast ook nog wel wat tussen..
Met de groote is niets mis, heb ruimte zat over met mijn lengtequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Daarom neem je een extra breed dekbed (hou je altijd wat voor jezelf over) en een bed wat net groot genoeg is om apart te liggen als t moet, maar niet genoeg om elkaar te ontwijken als een dat wil
wie hakte die knoop ook al weer door ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Overkomt de besten wel eens.....
preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef YipYip het volgende:
[..]Als je het daar niet warm van krijgt,dan weet ik het niet meer
Er staat ook nog pure Bacardi ergens..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wijn heb ik ook zatmaar geen zin in. ik wilde wodka
maar die was op
dat is best lekker als likeurtje bij de koffie ofso, maar om nu alleen dat te drinken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Hi LDGquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de enige juiste reden![]()
engel
Ik heb mijn registratie pagina bijna afgerond.quote:
das rommelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staat ook nog pure Bacardi ergens..
Hoezo? Vanwege die supporters? Nah, als het bedrijf daar op zou moeten leven dan waren we allang falliet.. Genoeg andere klantenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef kitao het volgende:
[..]
kost jou een vette boterham dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |