Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx dat je me misbruikt voor leuke doeleinden
![]()
dan is een jaartje werken best prima, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik wil gaan doen.
Tja ik zie het wel, ik heb een MBO 4 diploma dus ik kan in principe gewoon aan het werk, en het bevalt me ook prima dus ik weet niet of ik wel zin heb om weer naar school te gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagen![]()
[..]
dan is een jaartje werken best prima, heb ik ook gedaan
Kan ik me meer dan goed voorstellen! Succes daarmee, weet je al wat je wilt gaan doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik volgend jaar weer mag studeren.Dit thuiszitten en werk zoeken is niets voor mij
Nieuwe kans op het communicatie multimedia design.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik me meer dan goed voorstellen! Succes daarmee, weet je al wat je wilt gaan doen?
Zolang je het netjes kan houden....quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde je inderdaad niet klagen![]()
Niets mis met mijn stadjequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een fruitmand beleef ik inderdaad meer plezier dan in Roffa.
Waarom niet gehaald? Niet toegelaten of niet al je toetsen gehaald?...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nieuwe kans op het communicatie multimedia design.Vorig jaar niet gehaald
Jij bent zo anders als Myrealla...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx dat je me misbruikt voor leuke doeleinden
![]()
Niet alles draait om Singlesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer gedaan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij bent zo anders als dan Myrealla...
Dat ligt helemaal aan jouquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang je het netjes kan houden....
Zat een beetje met mezelf in de knoop. Dus heb te weinig lessen kunnen volgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet gehaald? Niet toegelaten of niet al je toetsen gehaald?...
beter als beton nietwaar ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed in.. Iemand mee? Wel eigen kussen meenemen, ik heb er tot nu toe maar 1..
Dan kan werken ook best prima zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja ik zie het wel, ik heb een MBO 4 diploma dus ik kan in principe gewoon aan het werk, en het bevalt me ook prima dus ik weet niet of ik wel zin heb om weer naar school te gaan.
Verwarming erbij aan is nog veel lekkerderquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat me![]()
heb wel lekker mn allerlelijkste lievelingshoody aan
Met m'n bed is niets mis hoor, alleen een te kort aan kussensquote:
gecorrigeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met m'n bed is niets mis hoor, alleen een te kort aan kussens lichamen
Voetbal mag afgeschaft worden in 't geheel.. Dat zegt genoeg denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef kitao het volgende:
[..]
maar feijenoord is niet je cluppie.
excelsior , sparta dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |