Jij past overdwars in mijn bedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de groote is niets mis, heb ruimte zat over met mijn lengte
daar de whiskey is t ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is best lekker als likeurtje bij de koffie ofso, maar om nu alleen dat te drinken...
Ik ga dus mooi niet ruilen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Ik ben helemaal overtuigdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat Nighttown, The Basement, Off Corso, Miss Monica, Michel de Hey, Secret Cinema, Speedy J, Joris Voorn, enzovoorts.
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Overkomt de besten wel eens.....
zou het niet weten , was een drop-out want ik had al gauw genoeg van die kommaneukers.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
oo... ik heb nog een meloenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een fruitmand beleef ik inderdaad meer plezier dan in Roffa.
Krijgen we dan allemaal een gratis AKG van je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn registratie pagina bijna afgerond.nog een paar dingen toevoegen en dan kan iedereen zich registreren.
Zo zo,en wat voor site wordt het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn registratie pagina bijna afgerond.nog een paar dingen toevoegen en dan kan iedereen zich registreren.
Ik ben al onderweg. Uw bestelling annuleren kan niet meer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
zou het niet weten , was een drop-out want ik had al gauw genoeg van die kommaneukers.
Grapjas.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krijgen we dan allemaal een gratis AKG van je?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post je al zo lang hier dat je het hebt op gegeven?
Blog en zulks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo zo,en wat voor site wordt het?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Als je deze haalt, kom ik em met je opdrinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar de whiskey is t ook![]()
mja dat heb ik nu ook niet in huis
ik doe niet aan delenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag delen, maar niet hebben
Op sommige momenten is een meloen echt fucking chillquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op sommige momenten is een meloen echt fucking chill.
Maar iedereen komt hier uit Rotterdam? Dolle boel ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |