Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Ik verveelde me op stage dus ging ik maar voor mezelf dingen doen. Van het een kwam het ander.quote:
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat welquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lol zo erg is het niet.. heb alleen n heel klein huisje en geen rolmaat
dus ik weet niet of er n groot bed in past. en daar is het tot nu toe bij gebleven
Geen goed teken als je vaak alleen slaapt in een tweepersoonsbed..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.
Tjah.. Dan wodt 't best lastig.. Je mag er gebruik van maken, maar hij blijft mooi hier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik doe niet aan delenslechte ervaringen enzulks
ik had toen ik samenwoonde enzo natuurlijk n 2persoons bedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.
In mn eentje boeit t niet, maar vaak met z'n 2en in een 1 pers bed slapen is meestal niet prettigquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb.
Ik wilde ook 160x200, maar dat paste net niet zoals ik wilde.. Nu een 140x200quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat welzou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen
Leuk tijdverdrijf dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik verveelde me op stage dus ging ik maar voor mezelf dingen doen. Van het een kwam het ander.
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de plankenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat welzou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen
nee klopt, is niet te doen, dan bouw ik altijd met twee matrassen enzo n geimproviseerd bedje op de grondquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mn eentje boeit t niet, maar vaak met z'n 2en in een 1 pers bed slapen is meestal niet prettig
Daarom heeft mijn bed geen (voelbare) randenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken)
Ik doe niet aan scharrels en mijn relatie is ook alweer een paar maanden uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen goed teken als je vaak alleen slaapt in een tweepersoonsbed..
ik wil iig weer n bed zonder voeteneindequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom heeft mijn bed geen (voelbare) randen
En dan noem je jezelf littledrummergirlquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken)
Inderdaad. We waren met z'n drieën. Ik had een opdracht gekregen waar ze dacht dat ik lang mee bezig was maar dat duurde nog geen minuut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf dusDoe je goed
Tomàto, tomáto..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen
t is ook eigenlijk not-so-littledrummergirlquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf littledrummergirl
Dat dus..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen
oude account enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf littledrummergirl
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vastquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil iig weer n bed zonder voeteneindedas zo veel lekkerder! en ik beweeg en draai onwijs in mn slaap, dus ik wil de ruimte hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |