abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:23:53 #251
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_86559728
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
;( ik heb nu n heel zielig eenpersoonsbedje
Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb. :P
pi_86559743
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef kitao het volgende:

[..]

lach niet , ik spreek ernst.

}:|
sorry :@
dus
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:24:27 #253
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86559751
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef YipYip het volgende:

[..]

Ah nice :)
Ik verveelde me op stage dus ging ik maar voor mezelf dingen doen. Van het een kwam het ander. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86559767
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

:P lol zo erg is het niet.. heb alleen n heel klein huisje en geen rolmaat :') dus ik weet niet of er n groot bed in past. en daar is het tot nu toe bij gebleven :@
T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat wel _O_ zou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen :Y
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:25:24 #255
262650 kitao
prikplaatje
pi_86559778
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef Evie het volgende:

[..]

sorry :@
ik ook sorry , ben gauw op mn pik getrapt.

:@
megalomaniac
pi_86559779
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb. :P
Geen goed teken als je vaak alleen slaapt in een tweepersoonsbed..
pi_86559781
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik doe niet aan delen :{w slechte ervaringen enzulks :')
Tjah.. Dan wodt 't best lastig.. Je mag er gebruik van maken, maar hij blijft mooi hier! :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86559794
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb. :P
ik had toen ik samenwoonde enzo natuurlijk n 2persoons bed :Y hoe vaak ik wel niet uit dit kleine bedje getyfd ben daarna... :') mja dit is ff n noodoplossing, snel weer n normaal bed :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86559805
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

Sinds ik in mijn twee persoonsbed slaap (zo'n 6 jaar alweer) kan ik echt niet goed meer in een eenpersoonsbed slapen, ben echt gewend aan al die ruimte die ik in m'n eentje heb. :P
In mn eentje boeit t niet, maar vaak met z'n 2en in een 1 pers bed slapen is meestal niet prettig :N
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86559816
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat wel _O_ zou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen :Y
Ik wilde ook 160x200, maar dat paste net niet zoals ik wilde.. Nu een 140x200
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86559823
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef Graseter het volgende:

[..]

Ik verveelde me op stage dus ging ik maar voor mezelf dingen doen. Van het een kwam het ander. :D
Leuk tijdverdrijf dus :D Doe je goed ^O^
What is understood,need not be discussed...
pi_86559826
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T hoeft geen 2.00*2.20 te zijn (hoewel ik dat wel _O_ zou vinden voor mezelf). Ik red het al jaren met 1.60*2.00. Al ga ik in een volgend huisje wel een groter bed kopen :Y
ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken :@)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:27:27 #263
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86559842
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen :+
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86559856
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

In mn eentje boeit t niet, maar vaak met z'n 2en in een 1 pers bed slapen is meestal niet prettig :N
nee klopt, is niet te doen, dan bouw ik altijd met twee matrassen enzo n geimproviseerd bedje op de grond :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86559880
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken :@)
Daarom heeft mijn bed geen (voelbare) randen _O_
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:28:51 #266
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_86559884
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Geen goed teken als je vaak alleen slaapt in een tweepersoonsbed..
Ik doe niet aan scharrels en mijn relatie is ook alweer een paar maanden uit.
pi_86559908
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daarom heeft mijn bed geen (voelbare) randen _O_
ik wil iig weer n bed zonder voeteneinde O+ das zo veel lekkerder! en ik beweeg en draai onwijs in mn slaap, dus ik wil de ruimte hebben _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86559911
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja ik wil dus sowieso 2:20 en t liefst ook 1.80 breed ( mn bed nu is 2m en ik lig uitgestrekt met kop en tenen tegen de planken :@)
En dan noem je jezelf littledrummergirl :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:30:02 #269
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86559924
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:

[..]

Leuk tijdverdrijf dus :D Doe je goed ^O^
Inderdaad. We waren met z'n drieën. Ik had een opdracht gekregen waar ze dacht dat ik lang mee bezig was maar dat duurde nog geen minuut. ;( Ze hebben me ook gevraagd of ik daar wou werken na mijn stage periode. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86559934
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers. ;( :'(
pi_86559945
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen :+
Tomàto, tomáto..
pi_86559956
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:

[..]

En dan noem je jezelf littledrummergirl :')
t is ook eigenlijk not-so-littledrummergirl :Y)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_86559967
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen :+
Dat dus.. :X
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86559974
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:

[..]

En dan noem je jezelf littledrummergirl :')
oude account enzo :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86559979
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik wil iig weer n bed zonder voeteneinde O+ das zo veel lekkerder! en ik beweeg en draai onwijs in mn slaap, dus ik wil de ruimte hebben _O-
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vast :') mn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo! :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')