abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86559985
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers. ;( :'(
Want vanaf morgen ben je gescheiden?
Vanaf morgen slaapt de minnares van je man in bed in plaats van jij?
pi_86559991
Ik slaap graag met iemand bij me. O+ Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
pi_86559992
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Graseter het volgende:

[..]

Inderdaad. We waren met z'n drieën. Ik had een opdracht gekregen waar ze dacht dat ik lang mee bezig was maar dat duurde nog geen minuut. ;( Ze hebben me ook gevraagd of ik daar wou werken na mijn stage periode. :D
Altijd doen,al is het maar voor een paar uur in de week. Ervaring staat goed op je cv als je na school wilt gaan werken ;)
What is understood,need not be discussed...
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:32:12 #279
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_86559998
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen :+
Gelukkig ben ik niet zo afschuwelijk dat ik nooit meer een ander vriendje krijg.
pi_86560012
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vast :') mn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo! :')
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zit :'( Veel mensen snappen dat niet... grmbl
dus
pi_86560015
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Want vanaf morgen ben je gescheiden?
Vanaf morgen slaapt de minnares van je man in bed in plaats van jij?
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
pi_86560017
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me. O+ Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Dat hebben we allemaal wel lijkt mij,dat dat fijner is ;)
What is understood,need not be discussed...
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:32:44 #283
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86560019
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers. ;( :'(
Ha! :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86560023
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me. O+ Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
vind t lekker met in slaap vallen O+ met je hoofd op iemands borst vooral

en gezellig met wakker worden :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:33:21 #285
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86560042
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:

[..]



Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
Socios telt wel mee als man.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86560043
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me. O+ Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Nou, mooi niet hè? }:|
pi_86560045
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

vind t lekker met in slaap vallen O+ met je hoofd op iemands borst vooral

en gezellig met wakker worden :Y
Zo'n man dan nog zien slapen. O+ Schattig wakker zien worden. O+ te lief.
pi_86560048
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oude account enzo :')
Zit je nog in een groeispurt? :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:33:39 #289
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86560051
Ik slaap graag alleen! Maar nu ik niks te kiezen heb wil ik het niet meer :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86560056
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, mooi niet hè? }:|
Sorry papa. :@
pi_86560060
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vast :') mn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo! :')
ja idd :') en als ik n erg actief nachtje heb gehad in mn slaap dan is vaak ook heel die hoes van mn dekbed af :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:33:52 #292
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_86560064
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

vind t lekker met in slaap vallen O+ met je hoofd op iemands borst vooral

en gezellig met wakker worden :Y
Behalve dan die ochtend adem. -O-
pi_86560073
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me. O+ Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Je kunt best eens komen logeren hoor ^O^
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_86560074
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Evie het volgende:

[..]

Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zit :'( Veel mensen snappen dat niet... grmbl
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen los }:|
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:34:06 #295
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86560076
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef YipYip het volgende:

[..]

Dat hebben we allemaal wel lijkt mij,dat dat fijner is ;)
idd :Y

;(
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86560081
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Graseter het volgende:

[..]

Socios telt wel mee als man.
Ik kan een 2pers bed maken van dat bed. Dan kan die er gewoon bij. :9
pi_86560093
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:

[..]



Zo'n man dan nog zien slapen. O+ Schattig wakker zien worden. O+ te lief.
:@ ik ga m dan altijd subtiel n beetje wakker maken, omdat ik dat zon leuk gezicht vind
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86560095
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:

[..]



Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
18? Waarom heb ik je altijd aangezien voor een wijze, huiselijke Fok!mama?! :')
pi_86560108
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen los }:|
Stomme hotels..
dus
pi_86560113
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

Behalve dan die ochtend adem. -O-
schijt aan ochtendadem O+ gewoon n lieve goeiemorgenzoen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')