Want vanaf morgen ben je gescheiden?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers.![]()
Altijd doen,al is het maar voor een paar uur in de week. Ervaring staat goed op je cv als je na school wilt gaan werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad. We waren met z'n drieën. Ik had een opdracht gekregen waar ze dacht dat ik lang mee bezig was maar dat duurde nog geen minuut.Ze hebben me ook gevraagd of ik daar wou werken na mijn stage periode.
Gelukkig ben ik niet zo afschuwelijk dat ik nooit meer een ander vriendje krijg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Zo erg is vaak alleen slapen in een tweepersoonsbed niet hoor, het begint pas erg te worden wanneer je er vaak alleen in slaapt en niet de optie hebt om er met een ander in te slapen
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zitquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vastmn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo!
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want vanaf morgen ben je gescheiden?
Vanaf morgen slaapt de minnares van je man in bed in plaats van jij?
Dat hebben we allemaal wel lijkt mij,dat dat fijner isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me.Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Ha!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
vannacht is mijn laatste nachtje in mijn 2pers bed. Morgen moet ik naar een 1pers.![]()
vind t lekker met in slaap vallenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me.Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Socios telt wel mee als man.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
Nou, mooi niet hè?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me.Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
Zo'n man dan nog zien slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t lekker met in slaap vallenmet je hoofd op iemands borst vooral
en gezellig met wakker worden
ja iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn lakens bij t voeteneinde liggen ook nooit vastmn moeder stopte die altijd in, ging ze zeuren dat ze de volgende ochtend weer los waren. Ja laat dat dan ook zo!
Behalve dan die ochtend adem.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t lekker met in slaap vallenmet je hoofd op iemands borst vooral
en gezellig met wakker worden
Je kunt best eens komen logeren hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap graag met iemand bij me.Dat is 's ochtends het lekkerste wakker worden.
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen losquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is wel zo kut.. als die erin gestopt zitVeel mensen snappen dat niet... grmbl
iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel lijkt mij,dat dat fijner is
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n man dan nog zien slapen.Schattig wakker zien worden.
te lief.
18? Waarom heb ik je altijd aangezien voor een wijze, huiselijke Fok!mama?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga kleiner wonen. En ik ben 18, ik heb geen man.
Stomme hotels..quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in hotels doen ze em vaak echt tering strak, dan krijg je em soms niet met je voeten alleen los
schijt aan ochtendademquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Behalve dan die ochtend adem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |