Ik wil het eigenlijk niet voor die bal opnemen, maar The Social Network schijnt gewoon ontzettend goed te zijn, als je de mensen die hem gezien hebben, gelooft.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef pberends het volgende:
Maar volgens meneer Klopping (die overigens zo het kleine broertje van Halina kon zijn) is hij supergeniaal én de uitvinder van profielsites! En uiteraard is de film (die totaaaaaaaaaaal voorspelbaar is) ook supergeniaal en iedereen moet 'm in de bioscoop gaan zien. Flikker toch op zeg.
De film kan nooit goed zijn, omdat ie totaal voorspelbaar is.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:22 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet voor die bal opnemen, maar The Social Network schijnt gewoon ontzettend goed te zijn, als je de mensen die hem gezien hebben, gelooft.
Waarom geven ze die man zoveel aandacht, dat zoekt ie...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boze brief top Endemol aan Pieter Storms
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boze brief top Endemol aan Pieter Storms
Lekker natrappen, Storms verdient hetquote:"Endemol is een bekend 'merk' in televisieland en misschien moeten wij het maar als een compliment zien dat je ons vereenzelvigt met amusement (want we nemen aan dat je dat bedoelt). Maar hou ons toch maar buiten je aanklacht. Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken."
Christus-klere, zijn alle interessante gasten opeens overleden ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Gasten in de uitzending van donderdag 16 september zijn onder anderen: internettende 80-plussers, Paul Cohen en Coosje Wijzenbeek. Muziek is er van Moke en een gedeelte van het Metropole Orkest. Tafeldame is Yvon Jaspers.
Internettende 80-plussers wil ik anders best wel zien.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Christus-klere, zijn alle interessante gasten opeens overleden ofzo?
Dan heb ik nog liever De Hond en Felix Rottenberg in de uitzending.
Matthijs is er zelf één, gezien zijn kennisniveau over het onderwerp.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Internettende 80-plussers wil ik anders best wel zien.
Die Nico Dijkshoorn is geniaalquote:Op donderdag 16 september 2010 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tinyurl.com/2ajye9d
DWDD in drie minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |