quote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zie het wat somber in. Moet je eens kijken met wat voor moeite we in de eredivisie staan te spelen. Puur op individuele kwaliteit trekt men over een zwakkere tegenstander heen. Maar een echte synergie zie ik nog steeds niet ontstaan tussen de verschillende spelers. Met de aankopen van dit seizoen had ik echt het idee dat er gewerkt werd aan snel spel en aanvallend vermogen, en de mogelijkheid om met onze aanval weer een vuist te maken, voor het eerst sinds lange tijd. Maar ook daarvan zie je maar weinig terug.
Ik denk dat het zeer lastig wordt morgen en dat PSV naast tegen Sampdoria ook gewoon tegen zichzelf zal voetballen. Ik vind dat de kritiek op Rutten in dit opzicht ook wel teveel uit blijft.
Ik ben juist blij dat Salcido weg is.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:48 schreef jpg97 het volgende:
Ik zie het niet zo somber in als Xaobotnik. Met de impulsen van Lens en Doedelzak vind ik de aanval behoorlijk beter dan vorig jaar ( Danko/Amrabat ). Daarnaast is het vertrek van Salcido ook een aderlating voor de defensie van PSV en Pieters heeft zich sterk ontwikkeld.
Ook Toivonen vind ik tot nu toe beter spelen dan vorig jaar, en Ibi heeft nu al net zo veel goals als het hele vorige seizoen.
En dan is Berg er ook nog bij gekomen en Hutchinson vind ik tot nu toe ook een positieve aankoop.
Naar mijn mening lopen die twee elkaar in de weg. Zet Ibi maar eens even op de bank en laat Ola zijn gang weer gaan als spelverdeler. Ik ben er in zo'n geval heilig van overtuigd dat de spitsen/vleugelspelers beter bediend worden. Toivonen is balvaster en veel meer in dienst van het collectief.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:48 schreef jpg97 het volgende:
Ook Toivonen vind ik tot nu toe beter spelen dan vorig jaar, en Ibi heeft nu al net zo veel goals als het hele vorige seizoen.
Lens op de bank graag en Afellay op rechtsbuiten!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Naar mijn mening lopen die twee elkaar in de weg. Zet Ibi maar eens even op de bank en laat Ola zijn gang weer gaan als spelverdeler. Ik ben er in zo'n geval heilig van overtuigd dat de spitsen/vleugelspelers beter bediend worden. Toivonen is balvaster en veel meer in dienst van het collectief.
Dat zou niet best zijn neequote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Denk dat d'r zeker niet verloren gaat worden morgen!
Verliezen is nooit best hequote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn nee
Misschien voelt ie zich in Amsterdam beterquote:Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch jammer dat we Ooijer kwijt zijn als we hem vanavond zo tegen Madrid zien spelen!
Ach wij hoeven zijn salaris nu niet te betalen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien voelt ie zich in Amsterdam beter
Getwijfeld en besloten het niet te doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:14 schreef WooZ het volgende:
Heb voor vanavond een los kaartje gekocht, andere tegenstanders zijn a boeiend en zowaar kan ik weer eens een keer doordeweeks![]()
Nog mensen hier die er gaan?
Nu nog maar een heel stuk korterquote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef Lemming22 het volgende:
Nog maar 11 uur en een kwartier te gaan voor kick-off, Spannend
Spannend? Nee, ik kan geen greintje spanning voor de wedstrijd vanavond ontdekken.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef Lemming22 het volgende:
Nog maar 11 uur en een kwartier te gaan voor kick-off, Spannend
Ik heb dat dus ook totaal niet. EL begint pas te leven als het er om gaat in de laatste poule wedstrijd(en) en anders pas zelfs na de winterstop.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Spannend? Nee, ik kan geen greintje spanning voor de wedstrijd vanavond ontdekken.
Indd, maar met een 1-0 voorsprong in de 89e minuut heb ik wel spanningquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook totaal niet. EL begint pas te leven als het er om gaat in de laatste poule wedstrijd(en) en anders pas zelfs na de winterstop.
Late gij eens ff snel dat bierke staan jonge.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef lookinforyou het volgende:
Toch wel zuur dit....
PSV had gewoon moeten hier, maar mee zat het ook niet. En da's verrekte jammer.
oh oh, maar ben geen jonge zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Late gij eens ff snel dat bierke staan jonge.
![]()
Maar ik ben toch echt ook niet een man, maar dat maakt toch niet uit verder.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol
Maar man man man manlijke mannen zijn voor PSV, hopelijk is dit ons enige puntverlies.
Noh?
Dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef jpg97 het volgende:
Of zoals het NL elftal, 2 verdedigende middenvelders, 3 aanvallende middenvelders en 1 diepe spits.
Hij heeft te veel naar Barca gekeken.quote:
Toivonen op de bank is zonde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus
Keeper
4 verdedigers en
--------Hutchinson--Engelaar------------
Lens-----------Afellay-------Dzsudzsak
-------------------Berg---------------------
Tsja, dat is lastig te doorgronden. Als dat niet zo lastig was, had Rutten dat heus wel opgelost, neem ik aan. Ik denk dat het met het niveau van organiseren te maken heeft. Twente was op dat moment total geen titelkandidaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Toch vind ik het wel raar dat het Rutten bij Twente wel lukte om verzorgd positiespel te spelen (dat was ook niet echt aanvallend overigens). Daar werkte Ten Hag en Rutten ook samen, wat gaat er nu dan mis?
Hij stond daar wel, maar hij fungeerde gewoon in zijn oude rol. Of wil je zeggen dat hij controlerend aan het spelen was?quote:Verder stond Afellay gister ook weer op de controlerende positie naas Engelaar hoor.
Interessant idee. Alleen denk ik dat we in de spits een voetballend meer kundige oplossing moeten hebben. De beiden Zweden zijn daar niet geschikt voor, zowel tactisch als technisch Je zou dan Reis kunnen gebruiken met Afellay erachter, en Lens op de positie van Afellay.quote:Denk overigens dat met een Braziliaanse 4-4-2 de kwaliteiten van dit PSV meer naar voren komen, maar dat is wel een lastig systeem. Dus zo:
Keeper+4mans verdediging
--------Hutchinson--Engelaar------------
Afellay------------------------Dzsudzsak
--------Toivonen---Berg------------------
Ik denk niet dat Afellay een goede rechtsbuiten zou zijn. Hij kan aardig met de bal lopen en een bal bij zich houden. Maar een goede kap- en passeerbeweging heeft hij niet echt. Het gaat bij hem puur op snelheid met de bal, en bal controle. In de eredivisie kun je in veel gevallen een verdediging dan nog in de luren leggen, maar internationaal wordt dat een stuk lastiger. En fysiek is het ook niets. Dus het simpel afhouden van iemand en er op voetballend vermogen langs te gaan is er ook niet bij. Mijnsinziens moet het dus gewoon de naar binnentrekkende rol zijn, of centraal.quote:Toivonen en Berg voelen zich volgens mij prettiger bij een 2 spitsen systeem en Afellay en Dzsudzsak zijn in mijn ogen 2 spelers op de vleugels die het gevaarlijkst zijn als ze veel ruimte voor zich hebben.
Hutchinson is dan de stofzuiger op het middenveld, met 'passer' Engelaar naast zich.
We hebben de aanvallers er wel voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zou wel eens een 1-1-9 zien,maar wij hebben nou eenmaal niks te zeggen.
Ik zeg dat ze zichzelf er prettig bij voelen, en dat zij daar zelf misschien wel het beste in zouden renderen. Maar ik vind dat wat zij te bieden hebben, niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst zeg je dat de 2 Zweden niet goed genoeg zijn in een 4-4-2 en daarna zeg je dat Berg en Toivenen wel in een 4-4-2 passen..
Wat is het nou?!
quote:Reis: "Het was een emotioneel moment"
Jonathan Reis maakte donderdagavond in het duel met Sampdoria (1-1) zijn officiële rentree voor PSV. De aanvaller kwam vijf minuten voor tijd het veld in, naar eigen zeggen een emotioneel moment.
"Met dank aan God heb ik mijn eerste wedstrijd voor PSV weer gespeeld", zegt Reis in gesprek met NUsport. "Het waren maar vijf minuutjes, maar ik ben terug. Dit is een overwinning op mezelf."
Reis werd in januari ontslagen nadat hij betrapt was op het gebruik van cocaďne, maar werd deze zomer in genade aangenomen. "De club heeft een project met mij. Ik heb veel getraind en krijg mentale begeleiding. Ik voel me lekker nu, daar ben ik de club dankbaar voor."
De Braziliaan werd in het Philips Stadion met een staande ovatie ontvangen. "Daar ben ik de aanhang heel dankbaar voor, het was een emotioneel moment", zegt Reis, die de club en de fans nu wil terugbetalen. Hij weet wat hem te doen staat: "Hard werken en veel doelpunten maken. Over twee weken komen mijn vrouw en zoontje definitief over naar Eindhoven. Als zij er zijn, wordt het allemaal nog makkelijker", aldus Reis.
quote:Volgens het Duitse Abendzeitung wil Mark van Bommel zijn contract bij Bayern München het liefst met nog een jaar verlengen, alvorens hij zijn carriere wil gaan afsluiten bij PSV. Van Bommel: 'Ik wil met Oranje het EK 2012 winnen. Daarvoor moet ik ook volgend jaar nog onder contract staan bij een topclub, welke op hoog niveau uitkomt." Bayern wil pas in de winterstop gaan praten over mogelijke contractverlengingen.
Het is trouwens wel zo netjes om een nieuw topic te openen als je het vorige op slot gooit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik weet niet trouwens niet wie de startpost onderhoudt, maar ik zit op West in K.
Pardon. Ik wist niet dat daar regels voor waren. Verder wist ik niet dat mijn post de laatste was. Daar kwam ik pas achter toen ik het topic opnieuw op zocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is trouwens wel zo netjes om een nieuw topic te openen als je het vorige op slot gooit.
Gebeurt automagisch door de gene die de plaatjes heeft gemaakt. Die worden gewoon steeds opnieuw geupload, hoef je verder niets aan te doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Pardon. Ik wist niet dat daar regels voor waren. Verder wist ik niet dat mijn post de laatste was. Daar kwam ik pas achter toen ik het topic opnieuw op zocht.
Maar dat is dus de gewoonte? Hoe zit het dan met het aanpassen van de eerstvolgende wedstrijd en de uitslagen als je geen PS-kennis hebt?
quote:Status Reis ongewijzigd
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Jonathan Reis pakte in de slotfase van het Europa Leagueduel tegen Sampdoria (1-1) zijn eerste speelminuten van dit seizoen mee in de hoofdmacht van PSV, maar volgens trainer Fred Rutten is de status van de Braziliaan nog niet veranderd.
"Zowel Jonathan als PSV weet precies waar we mee bezig zijn. Maar ik kan geen inzicht geven in wáár hij zich in dat proces bevindt", aldus Rutten over de speler die begin dit jaar nog op staande voet werd ontslagen vanwege het gebruik van cocaďne en het weigeren van de aangeboden hulp, maar deze zomer een nieuwe kans kreeg in Eindhoven.
Helemaal niks, maar had ook niet verwacht dat het zou gebeurenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef Brigand het volgende:
Dat zou erg mooi zijn, al denk ik omdat er nog niks bekend is van de schorsing van Berg, Reis gewoon op de bank mag beginnen en de tweede helft mag warm lopen en dan mag concurreren met onze grootste troef, de Koef.
Lees net trouwens op PSV Netwerk dat Van Bommel nog 1 jaar wil bijtekenen in München. Hoeveel hebben we dan nog aan Mark als hij pas in 2012 bij ons komt spelen..
[..]
ik Xquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik weet niet trouwens niet wie de startpost onderhoudt, maar ik zit op West in K.
Zo vroeg alquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn geduld raakt langzamerhand op met Rutte.
Engelaar begon best goed toen hij bij PSV kwam. Maar het is niet alleen zijn schuld. Alles om hem heen klopt niet. Dan kun je hem ook niet de schuld geven van dat het niet werkt.quote:Op zondag 19 september 2010 16:30 schreef vivelafete het volgende:
Heeft iemand trouwens al 1 goede actie van Engelaar gezien sinds hij bij Twente weg is?
Op basis waarvan?quote:Op zondag 19 september 2010 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Ik had wel verbetering verwacht na vorig seizoen.
Ga naar het Willem 2 topic ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het zijn gewoon grotendeels prutsers met te weinig kwaliteiten.
Nee, het is absoluut niet alleen zijn schuld. Ik ben het ook helemaal eens met je post op de eerste pagina.quote:Op zondag 19 september 2010 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Engelaar begon best goed toen hij bij PSV kwam. Maar het is niet alleen zijn schuld. Alles om hem heen klopt niet. Dan kun je hem ook niet de schuld geven van dat het niet werkt.
Verder lijkt het erop dat ik gewoon 100% gelijk lijk te krijgen. En puntverlies tegen Roda dat sowieso goed staat dit seizoen, verbaast me dan ook niets. Met Berg en Toivonen speel je geen systeem kapot. En met Afellay houdt je geen controle en structuur.
Er zijn ook mensen die zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk wel positief is, omdat we een dergelijke wedstrijd die PSV maar niet om kan zetten in de winst vorig seizoen nog verloor in de laatste minuten. En nu dus niet. Maar dat vind ik niet ambitieus genoeg.
Lens is een goede speler. Berg ook, maar hij valt tot nu toe tegen. Hutchinson is nuttig. Marcelo heeft potentie, maar moet ook nog genoeg leren. Bouma is een stabiele factor achterin.quote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Je verwachtte dat al die lutsers ineens wereldvoetballers werden? Of ben je in het hypen van de 'topaankopen' getrapt?
De waarheid is hard, maar de resultaten liegen niet.quote:
Ouch, 2e in de eredivisie.quote:Op zondag 19 september 2010 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar de resultaten liegen niet.
Lens en Berg presteren niet voldoende en zijn imho ook echt niet zo goed. Hutchinson is breedteaankoop en gewoon pure middelmaat. Triest dat we zelfs dat al uit het buitenland moeten halen... Marcelo kan best potentie hebben maar je geeft zelf al toe dat hij op dit moment gewoon niet goed genoeg is.quote:Op zondag 19 september 2010 16:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lens is een goede speler. Berg ook, maar hij valt tot nu toe tegen. Hutchinson is nuttig. Marcelo heeft potentie, maar moet ook nog genoeg leren. Bouma is een stabiele factor achterin.
Beter dan de spelers die vertrokken, dus ik verwacht(te) ook beter spel en resultaten.
Ik ben het trouwens eens met de kritiek over Engelaar. Hij is zelden belangrijk en ik zie er ook niet echt een aanvoerder in.
Jij denkt dat ze daar blijven staan als je al moeite hebt met ADO, NEC en Roda?quote:Op zondag 19 september 2010 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ouch, 2e in de eredivisie.
Alleen maar 'lutsers' natuurlijk
Voor Eredivisie begrippen zijn het bijna allemaal uitstekende spelers, die elke andere Nederlandse club ook zou willen hebben. Dat we in Europa niet meer op topniveau meekunnen, dat is zo.quote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lens en Berg presteren niet voldoende en zijn imho ook echt niet zo goed. Hutchinson is breedteaankoop en gewoon pure middelmaat. Triest dat we zelfs dat al uit het buitenland moeten halen... Marcelo kan best potentie hebben maar je geeft zelf al toe dat hij op dit moment gewoon niet goed genoeg is.
Bouma is nooit echte top geweest maar is wel een aardige verdediger, niet iemand die ons echter weer naar de top helpt.
We hebben veel spelers die goed genoeg zijn als waterdragers maar missen al een paar jaar de toppers die je nodig hebt om een echt goed elftal te zijn.
Investeren of accepteren dat je verder afglijdt richting de middenmoot de komende jaren.
In Europa kunnen we al niet meer mee met de middenmoot.quote:Op zondag 19 september 2010 17:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen zijn het bijna allemaal uitstekende spelers, die elke andere Nederlandse club ook zou willen hebben. Dat we in Europa niet meer op topniveau meekunnen, dat is zo.
Ja dat denk ik.quote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze daar blijven staan als je al moeite hebt met ADO, NEC en Roda?![]()
![]()
Welk clubtopic zitten we hier ook al weer in?quote:Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Van welke club ben jij fan als ik vragen mag?
PSVquote:Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welk clubtopic zitten we hier ook al weer in?
Hmm, op die manier. Tsja. Ik denk dat Engelaar nooit de speler is geweest die het team over een dergelijk punt heen kan helpen. Dat heeft hij gewoon niet in zich. Maar persoonlijk vind ik het streven naar een dergelijke speler ook vrij zinloos. Wie zou dit kunnen? Zelfs als je het wereldwijd trekt. Alle spelers die je maar aan kunt trekken, wie is dan een dergelijke speler? Dat zijn er maar weinig. Wanneer je er een hebt die voorop gaat in de strijd, volgt derest heus niet. Vaak zijn dit zelfs egoďstische irritante ventjes die zichzelf een leider vinden maar dit in werkelijkheid niet zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nee, het is absoluut niet alleen zijn schuld. Ik ben het ook helemaal eens met je post op de eerste pagina.
Echter, Engelaar is een speler die ik nog nooit wat extras heb zien brengen. Speelt het team goed dan speelt hij soms nog wel redelijk mee. Speelt het team slecht dan speelt hij extreem slecht en raakt hij de hele wedstrijd geen bal goed. Hij zal nooit de speler zijn die het team over een moeilijk punt heen helpt. Het is allemaal zo sloom, zo onzuiver, zo onovertuigend. Het lijkt hem ook allemaal gen reet te interesseren. Ik twijfel bij hem (naast zijn capaciteiten) erg aan zijn instelling. Zie bijv. dat hij niet meer bij Oranje wil spelen. Ik snap echt niet wat Fred Rutten nou in hem ziet.
Dat viel ook wel weer mee geloof ik.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch idioot dat we ineens allemaal Rutten zagen als een soort "verlosser" die ons wel ff weer naar het gouden tijdperk duwt.
Zijn uitstekende eerste seizoenshelft (resultaattechnisch) vergeten in het seizoen na het seizoen we op de 4de plek waren geëindigd (het slechtste ooit in 28 jaar oid.)? Dat leidt al snel tot euforie onder de gemiddelde supporter die zo opportunistisch als de neten is.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch idioot dat we ineens allemaal Rutten zagen als een soort "verlosser" die ons wel ff weer naar het gouden tijdperk duwt.
Daar vroegen ze wel om in elk geval.quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wees blij dat ze nog niet verloren hebben
Van mij mag hij de komende tijd lekker op de bank, je moet niet vergeten dat het een huurspeler is he die gaat sowieso niks opleveren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef StijnDa het volgende:
Het is dat ik nog weet van een paar jaar geleden dat Berg kan voetballen, anders had ik het niet geloofd. Een beetje a la Van Persie op het WK, hij kan het wel maar het komt er even niet uit, op een andere schaal natuurlijk.
Hoe lang blijft Berg in de spits als hij niets presteert?
Dan zal Koevermans er wel in staan en dan kan ie in de 70ste minuut eraf voor Reisquote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarschijnlijk is Berg de komen 4 wedstrijden (of iets in die richting) toch wel geschorst.
Zo voorspelbaar is Rutten helaasquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal Koevermans er wel in staan en dan kan ie in de 70ste minuut eraf voor Reis
en terechtquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal Koevermans er wel in staan en dan kan ie in de 70ste minuut eraf voor Reis
Roda komt nog op bezoek hequote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Nou één van de lastigste wedstrijden van het seizoen gelukkig achter de rug
[..]
en terecht
er staat ook één van de lastigste hčquote:
True true, al komt Ado ook nog langs en dat kan ook nogquote:Op maandag 20 september 2010 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staat ook één van de lastigste hč
quote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef ruud.nl het volgende:
Reis was er dus niet bij omdat hij zaterdagnacht opgepakt was.
Bron: ED.nlquote:Jonathan Reis na aanhouding afwezig bij PSV
KERKRADE - Jonathan Reis ontbrak zondagmiddag tijdens het duel met Roda JC in de selectie van PSV, omdat hij de nacht daarvoor op het politiebureau korte tijd aan een alcoholcontrole is onderworpen.
De spits werd in de vroege ochtend aangehouden toen hij met zijn auto van Weert naar Eindhoven wilde rijden.
Omdat Reis zich niet verstaanbaar kon maken, werd hij meegenomen naar het politiebureau van Weert, waar hij werd getest op drankgebruik. Daarna is de speler huiswaarts gekeerd. Wat de uitkomst was van de alcoholtest op het politiebureau is niet bekend. Vanwege de slechte voorbereiding op de wedstrijd hield trainer Fred Rutten de speler buiten de ploeg.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef Neoktheone het volgende:
Hier het hele bericht van ED:
[..]
Bron: ED.nl
bron ?quote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik hoor net dat hij 3x te veel had gedronken dan toegestaan...
Die moet zijn coalitie nog presenteren, dus dat is wat voorbarigquote:
In ieder geval teletekstpagina 808quote:
Ok bedankt, lijkt me het einde voor Reis bij PSV, hij trainde vanmorgen nog wel las ik net.quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/23(...)gens-aanhouding.html
Huh?quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef RijstNatie het volgende:
Ok, het kampioenschap is gisteren dus verspeeld.
Van mij mag Rutte vertrekken!
Dan sturen ze hem toch niet naar huis?! Jammer dit word dus einde Reis bij PSVquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik hoor net dat hij 3x te veel had gedronken dan toegestaan...
Dit.quote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
Einde verhaal Reis, wat een ongelofelijke domme kerel.
Verkeerde vrienden en indruk willen makenquote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef karton het volgende:
Reis
Meneer mag 5 minuten meespelen en zit een een dag later bezopen in z'n auto te kijken.
Lekker voorbeeld ben je dan voor je kindquote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sja hoe dom wil je het hebben, enkeltje Brazilie :S
Hoop dat zijn vrouw en kind nog niet aangekomen zijn hier. Ze zouden deze week toch in NL arriveren?
Jij wist dit allemaal al?quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Vroeg iemand zich nog af waarom Rutten Reis nog zo weinig gebruikte tot nu toe?
Dat heeft volgens mij 0,0 met elkaar te maken?!quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Vroeg iemand zich nog af waarom Rutten Reis nog zo weinig gebruikte tot nu toe?
Erg dom en onproffesioneel. Als hij nog doorbreekt in het eerste, moet er wel heel veel veranderen. Maar wat mij betreft is dit ook einde verhaal, je kan niet verwachten dat je iedere keer opnieuw een nieuwe kans krijgt..quote:
De verhalen dat hij nog veelvuldig in het Eindhovense nachtleven gespot wordt gaan wel al langer rond. Nu komt er (weer) een keer wat naar buiten in de pers.quote:
Hmmm okequote:Op maandag 20 september 2010 15:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De verhalen dat hij nog veelvuldig in het Eindhovense nachtleven gespot wordt gaan wel al langer rond. Nu komt er (weer) een keer wat naar buiten in de pers.
Maar zoals ook al in de VI van afgelopen woensdag werd aangegeven worden de jonge talenten van PSV gewoon in een appartement in de binnenstad gezet met een flink salaris i.t.t. vroeger waar ze in het 'internaat' terecht kwamen, dat gerund werd door twee toegewijde mensen. Daar werden ze constant begeleid en op hun plek gezet. Laten we maar hopen dat het goed met hem afloopt..quote:De Visser: "Reis heeft veel begeleiding nodig"
Piet de Visser baalt ervan dat Jonathan Reis weer het nieuws heeft gehaald om de verkeerde redenen. De PSV-spits werd zaterdagnacht aangehouden en bleek met een slok op achter het stuur te zitten.
De Visser tipte de Eindhovenaren jaren geleden over Reis, waarna PSV hem een kans gaf. De scout vindt het 'ongelooflijk jammer' dat de Braziliaan in de fout is gegaan. In gesprek met Omroep Brabant zegt hij dat Reis 'een groot talent is, dat veel begeleiding nodig heeft'. "Het zijn jongens uit een andere cultuur die snel in de fout kunnen gaan. Daar moet je alert op zijn. Je moet ze continu sturing geven."
Toen De Visser hem enkele weken geleden voor het laatst sprak, maakte Reis een zeer gedreven indruk op de scout. "Hij gaf aan dat hij geleerd had van zijn fouten uit het verleden en dat hij vastbesloten was om als profvoetballer te slagen. Ongelooflijk dat hij nu toch weer in de fout is gegaan. Zo zonde. Maar ook heel dom van hem."
quote:Boete
PSV heeft Reis met een boete bestraft. Hoe hoog die boete is wil club niet zeggen. Of de Braziliaan ook nog voor een aantal wedstrijden geschorst wordt, laat de club over aan trainer Fred Rutten.
Ontslag is geen enkel moment aan de orde geweest. Volgens PSV hoordt dit "bij het proces waarin Reis op dit moment zit".
bron.
quote:Reis betuigt veel spijt, krijgt forse boete
Jonathan Reis heeft veel spijt betuigd over de misstap die hij afgelopen weekeinde heeft begaan en krijgt door PSV een forse boete opgelegd. Dat zegt technisch manager Marcel Brands, die maandag samen met hoofdcoach Fred Rutten een uitgebreid onderhoud heeft gehad met de Braziliaan. “Zijn traject heeft langere tijd nodig en die krijgt hij”, aldus Brands.
‘Geen sportieve consequentie’
PSV en Reis hebben maandagmiddag zeer uitgebreid gesproken over de kwestie uit het weekeinde, waarbij de aanvaller met alcohol op achter het stuur is aangehouden door de politie. Hoofdcoach Fred Rutten nam de eerste maatregel door hem zondag niet op te nemen in de wedstrijdselectie voor het duel met Roda JC. De volgende maatregel kwam maandag in de vorm van een forse boete, aldus Marcel Brands. Een sportieve consequentie heeft de zaak namens PSV niet. “We hebben van begin af aan gezegd dat er valkuilen konden komen in het lange proces dat we met Jonathan zijn ingegaan. Het is erg teleurstellend dat dit gebeurd is en hij heeft zelf ook veel spijt betuigd. We hebben uitgebreid gesproken met elkaar en zullen zijn begeleiding nog verder gaan intensiveren”, aldus Brands tegenover PSV TV.
Traject van maanden
“Jonathan is open geweest”, vervolgt Brands. “Hij heeft niks verborgen, zegt zelf dat het fout is. Het is een open jongen en moet de draad weer oppakken. Sportieve consequenties heeft dit niet voor hem, het is verder aan hoofdcoach Fred Rutten om te beslissen wanneer hij hem opneemt in een wedstrijdselectie of hem laat spelen. We weten dat het een traject van maanden is en dat het kan gebeuren tijdens een rehabilitatie. Jonathan heeft langer de tijd nodig en die krijgt hij van PSV.”
Reis: “Van plan hier sterker uit te komen”
Jonathan Reis zegt in een korte verklaring alle verantwoordelijkheid te zullen dragen. “Ik weet dat ik fout ben geweest. Ik zit midden in een proces en daarin heb ik een fout gemaakt. Ik wil beter worden, er alles aan doen om de club en de mensen van PSV terug te betalen in vertrouwen. Met PSV hebben we afgesproken om mijn begeleiding te gaan intensiveren. Ik ben van plan om hier goed en sterker uit te komen”, aldus de Braziliaan.
Later op PSV TV Online een gesprek met technisch manager Marcel Brands
Rutten vertrouwde hem dus nog nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij 0,0 met elkaar te maken?!
Inderdaad. Als je een unieke tweede kans krijgt en dan meteen weer zoiets doet, dan wordt het ook niks meer...quote:
Bij hem trokken ze ook niet echt een lijn. Slappe hap. Doe die Reis toch gewoon weg, alsof hij al zoveel heeft laten zien...quote:
Achteraf is alles makkelijk zeggen hč.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goh, wat een verrassing, Reis die over de schreef gaat
Hij heeft iig laten zien dat hij de beste spits is die we sinds Van Nistelrooij hebben. Dat kan ik je op een briefje geven. Zo makkelijk spelers wegdoen, zeker jeugdspelers. Dŕt is waar ik zo moe van wordt bij PSV.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij hem trokken ze ook niet echt een lijn. Slappe hap. Doe die Reis toch gewoon weg, alsof hij al zoveel heeft laten zien...
Ik zeg het al sinds er sprake was van een terugkeer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Achteraf is alles makkelijk zeggen hč.
Ik vond dat jullie niet zonder mijn pareltjes kondenquote:En waarom post je hier weer dan Grrrrrrr? Bij de buren toch niet zo leuk?
Ik waarschijnlijk nietquote:En ik ben er zaterdagavond weer eens bij in Eindhoven
De negatieve lading hoeft voor mij ook niet altijd, maar Grrrrrr is één van de weinigen binnen VBL met een beetje kijk op situaties. Goed dat je weer post, hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En waarom post je hier weer dan Grrrrrrr? Bij de buren toch niet zo leuk?
Wanneer? Bij die handvol goals die hij heeft gemaakt? Hij moet nog heel veel bewijzen en mag ontzettend blij zijn dat hij een tweede kans krijgt. Hij heeft talent, maar er is nog niet zo heel veel uitgekomen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij heeft iig laten zien dat hij de beste spits is die we sinds Van Nistelrooij hebben. Dat kan ik je op een briefje geven. Zo makkelijk spelers wegdoen, zeker jeugdspelers. Dŕt is waar ik zo moe van wordt bij PSV.
Zeker weten. Bijvoorbeeld Kezman zou z'n veters nog niet mogen strikken!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij heeft iig laten zien dat hij de beste spits is die we sinds Van Nistelrooij hebben.
Talent heeft hij, maar hij is geen absoluut toptalent. Tel daarbij zijn gedrag op en ik denk dat Reis binnen een jaar of 2-3 volkomen in de vergetelheid geraakt is en ergens voetbalt bij een laagvlieger in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wanneer? Bij die handvol goals die hij heeft gemaakt? Hij moet nog heel veel bewijzen en mag ontzettend blij zijn dat hij een tweede kans krijgt. Hij heeft talent, maar er is nog niet zo heel veel uitgekomen...
Sprakeloos nuquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vond dat jullie niet zonder mijn pareltjes konden
[..]
Hell yeah I am!quote:
Zeg snotneus, ik zat al bij PSV op de tribune toen jij net je luiers af mocht doen!quote:
Geloofwaardigheid zal me mijn reet roesten maar Reis is niet van de buitencategorie waardoor we dergelijk wangedrag maar door de vingers moeten zien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grrrr, ik ben benieuwd naar jouw mening inzage het gevalletje Reis. Her en der lees en hoor ik van de PSV'ers dat Reis eigenlijk gewoon een tweede kans verdient en er verder moet worden gegaan met het reintegreren van Reis in het keurslijf van een profvoetballer. En juist vanaf de kant van de Ajacieden hoor ik dat PSV aan geloofwaardigheid verliest als ze Reis nog een kans geven.
En als je dan bedenkt dat hij nogal een tijd uit de running is geweest en het seizoen al weer even onderweg is en dat hij nu weer zoiets flikt, dan schat ik dat hij het zelf nog niet door heeft en denkt dat het allemaal nog wel goed gaat komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Echter heb je gelijk dat het dit jaar eruit moet komen, de jaren beginnen te tellen bij hem en PSV zal verder moeten kijken als het nog langer gaat duren, ook omdat volgend jaar naar verwachting Berg vertrekt en Koevermans idem.
Maar zo opportunistisch is het voetbal ook, als hij er aan het einde van het seizoen in, laten we zeggen, 10 wedstrijden 10 goals maakt dan krijgt ie gewoon een contractverlening en is hij weer het mannetje. Ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij gezien wordt als exceptioneel talent en ermee speelt, als PSV hier iets aan kan doen, hem met beide benen op de grond kan zetten en hem laten werken om zijn volle potentieel te benutten dán gaat het goedkomen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat hij nogal een tijd uit de running is geweest en het seizoen al weer even onderweg is en dat hij nu weer zoiets flikt, dan schat ik dat hij het zelf nog niet door heeft en denkt dat het allemaal nog wel goed gaat komen.
Mee eens. Grrrrrr heeft een uitgesproken mening en kijkt niet door een gekleurd PSV-brilletje.quote:
Dan moet ie rap beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar zo opportunistisch is het voetbal ook, als hij er aan het einde van het seizoen in, laten we zeggen, 10 wedstrijden 10 goals maakt dan krijgt ie gewoon een contractverlening en is hij weer het mannetje. Ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij gezien wordt als exceptioneel talent en ermee speelt, als PSV hier iets aan kan doen, hem met beide benen op de grond kan zetten en hem laten werken om zijn volle potentieel te benutten dán gaat het goedkomen.
Zeker weten van niet. Kezman was een spits die veel scoorde, maar wat heeft hij ons nu gebracht? En wat heeft hij gepresteerd toen hij het een niveau hoger moest laten zien? Reis is veel beter dan Kezman. Kezman zou ik niet eens noemen als een van de topspitsen uit de geschiedenis van PSV. Een Vennegoor heeft veel meer gebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten. Bijvoorbeeld Kezman zou z'n veters nog niet mogen strikken!
Handvol goals in een handvol minuten. En niet alleen het aantal goals (dat is op zichzelf namelijk niet echt belangrijk), maar ook de manier waarop, en tegen wie. Als je dat bijv. vergelijkt met Toivonen die ze alleen erin legt tegen matige tegenstanders in situaties waarin PSV de betere is, komt Reis daar beter uit. En de jeugd, daar laat hij het ook zien. Hij kan niet alleen mee, hij blinkt uit. Alle jeugdkenners zijn het erover eens dat hij gewoon toppotentieel heeft. En tegen Sampdoria zag je het ook toen hij erin kwam. Ze waren gewoon helemaal in de war. Dit terwijl Berg en Toiboy onzichtbaar waren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wanneer? Bij die handvol goals die hij heeft gemaakt? Hij moet nog heel veel bewijzen en mag ontzettend blij zijn dat hij een tweede kans krijgt. Hij heeft talent, maar er is nog niet zo heel veel uitgekomen...
Reis heeft absoluut het talent om na Suarez de beste aanvaller in de eredivisie te worden (en ik ben niet zo snel positief, dus dat zegt wel watquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Talent heeft hij, maar hij is geen absoluut toptalent. Tel daarbij zijn gedrag op en ik denk dat Reis binnen een jaar of 2-3 volkomen in de vergetelheid geraakt is en ergens voetbalt bij een laagvlieger in Zuid-Amerika.
Ik hoop uiteraard dat hij gewoon keihard gaat knokken en zijn talent gaat benutten maar ik zou er nog geen euro op zetten...
Uit mijn hoofd? Die drie-één tegen ManUtd in de Champions League? Ik geloof dat Reis nog geen minuut CL heeft gespeeld, wel dan? Met alle respect, maar hoe kun jij nu in Godsnaam weten hoe goed die gozer is, mits je echt 1 op 1 met hem bij PSV werkt, maar anders klinkt het allemaal leuk en aardig mocht die jongen doorbreken, maar op dit moment heeft nog geen mens een idee wat die jongen gaat doen en eindigen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Kezman was een spits die veel scoorde, maar wat heeft hij ons nu gebracht? En wat heeft hij gepresteerd toen hij het een niveau hoger moest laten zien? Reis is veel beter dan Kezman. Kezman zou ik niet eens noemen als een van de topspitsen uit de geschiedenis van PSV. Een Vennegoor heeft veel meer gebracht.
Sorry hoor, maar dit is onzin. Hij heeft gescoord tegen clubs als Sparta Praag, FC Kopenhagen en Roda JC. En op basis daarvan is hij al beter dan elke PSV-spits sinds van Nistelrooy? Absoluut niet dus. Laat hem maar eens 20-25 goals maken in de Eredivisie en meerdere wedstrijden achter elkaar beslissend zijn, dan mag hij zich voorzichtig gaan vergelijken met zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Handvol goals in een handvol minuten. En niet alleen het aantal goals (dat is op zichzelf namelijk niet echt belangrijk), maar ook de manier waarop, en tegen wie. Als je dat bijv. vergelijkt met Toivonen die ze alleen erin legt tegen matige tegenstanders in situaties waarin PSV de betere is, komt Reis daar beter uit. En de jeugd, daar laat hij het ook zien. Hij kan niet alleen mee, hij blinkt uit. Alle jeugdkenners zijn het erover eens dat hij gewoon toppotentieel heeft. En tegen Sampdoria zag je het ook toen hij erin kwam. Ze waren gewoon helemaal in de war. Dit terwijl Berg en Toiboy onzichtbaar waren.
Dat komt omdat veel mensen elkaar vaak napraten, terwijl ze die speler zelf nauwelijks hebben zien spelen en het allemaal wel meevalt hoe goed die desbetreffende speler is. Ik heb Reis genoeg zien spelen om te zien dat het een hele goede aanvaller is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Rucebo het volgende:
De Sampdoria-spelers raakten niet echt van hem in de war hoor. Ze stonden ongeveer de hele wedstrijd al te verdedigen. Ik heb geen goal, assist of goede actie van Reis in die wedstrijd gezien. En er zijn zoveel spelers die goed waren in de jeugd en er daarna niks meer van bakten.
Hij mag het wel eens laten zien, in plaats van alleen domme dingen naast het veld uit te halen.
Daar gaat het niet om, hij moet het ook op topniveau laten zien. Ik geloof best dat hij uitblinkt in de jeugd. Als ik zie wat de laatste jaren uit Jong PSV is gekomen, zegt me dat echter niet zo veel. Tim Janssen deed het bijvoorbeeld ook erg goed in de PSV-jeugd, dat is verder ook geen speler die geschikt is voor PSV-1.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel mensen elkaar vaak napraten, terwijl ze die speler zelf nauwelijks hebben zien spelen en het allemaal wel meevalt hoe goed die desbetreffende speler is. Ik heb Reis genoeg zien spelen om te zien dat het een hele goede aanvaller is!
Inderdaad, bij NEC speelde El Kabir elke week de pannen van het dak bij de jeugd, in het eerste scoorde hij nooit. Ik vind het opmerkelijk hoeveel krediet Reis krijgt terwijl hij in het eerste zo weinig heeft laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij moet het ook op topniveau laten zien. Ik geloof best dat hij uitblinkt in de jeugd. Als ik zie wat de laatste jaren uit Jong PSV is gekomen, zegt me dat echter niet zo veel. Tim Janssen deed het bijvoorbeeld ook erg goed in de PSV-jeugd, dat is verder ook geen speler die geschikt is voor PSV-1.
Reis is (al) 21, als hij echt zo'n talent is moet hij het dit seizoen ook laten zien.
Reis heeft toch niet zoveel kansen gekregen in het eerste?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Inderdaad, bij NEC speelde El Kabir elke week de pannen van het dak bij de jeugd, in het eerste scoorde hij nooit. Ik vind het opmerkelijk hoeveel krediet Reis krijgt terwijl hij in het eerste zo weinig heeft laten zien.
Says who? Vond dat nou echt typisch een Jupiler spits afgaande op zijn PSV-jeugd tijd. (Zelfde verhaal geldt meer recent voor Lars Hutten).quote:Op woensdag 22 september 2010 00:01 schreef Rucebo het volgende:
Tim Janssen deed het bijvoorbeeld ook erg goed in de PSV-jeugd, dat is verder ook geen speler die geschikt is voor PSV-1.
Stef Nijland doe het ook prima bij Jong-PSV hoor. Die haalt het PSV-1 niveau ook niet. Nogmaals, Reis is 21, heeft bijna niks laten zien op Eredivisie niveau en misdraagt zich structureel. Als hij dit seizoen niet gaat uitblinken, mag hij van mij vertrekken, zeker gezien zijn instelling.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Says who? Vond dat nou echt typisch een Jupiler spits afgaande op zijn PSV-jeugd tijd. (Zelfde verhaal geldt meer recent voor Lars Hutten).
Zoals? Volgens mij was hij afgelopen zomer vrij, en heeft niemand interesse getoond? Wie wil Reis hebben op dit moment denk je? En PSV heeft hem allang veel tijd gegund...quote:Op woensdag 22 september 2010 00:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
En wat nou als je als PSV zijnde weet een fout te maken door hem toch weg te sturen omdat je zijn potentie als dusdanig erkent dat het een wereldtopper wordt bij een andere ploeg die hem de tijd wel gunt?
Ik ben niet zo'n Reis fan hoor, maar hem afrekenen op de iets meer dan 5 minuten die hij heeft gespeeld.........quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is onzin. Hij heeft gescoord tegen clubs als Sparta Praag, FC Kopenhagen en Roda JC. En op basis daarvan is hij al beter dan elke PSV-spits sinds van Nistelrooy? Absoluut niet dus. Laat hem maar eens 20-25 goals maken in de Eredivisie en meerdere wedstrijden achter elkaar beslissend zijn, dan mag hij zich voorzichtig gaan vergelijken met zijn voorgangers.
De Sampdoria-spelers raakten niet echt van hem in de war hoor. Ze stonden ongeveer de hele wedstrijd al te verdedigen. Ik heb geen goal, assist of goede actie van Reis in die wedstrijd gezien. En er zijn zoveel spelers die goed waren in de jeugd en er daarna niks meer van bakten.
Hij mag het wel eens laten zien, in plaats van alleen domme dingen naast het veld uit te halen.
Hmm nee, ik geloof dat dat iets ingewikkelder in elkaar zat, hij was dan wel ontslagen, maar PSV bezat volgens mij nog steeds de transferrechten.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zoals? Volgens mij was hij afgelopen zomer vrij, en heeft niemand interesse getoond? Wie wil Reis hebben op dit moment denk je? En PSV heeft hem allang veel tijd gegund...
Precies, hij was niet op te pikken voor een club zonder een transfersom aan PSV te betalen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm nee, ik geloof dat dat iets ingewikkelder in elkaar zat, hij was dan wel ontslagen, maar PSV bezat volgens mij nog steeds de transferrechten.
Dat doe ik ook niet. Maar hem de hemel in prijzen op basis van die vijf minuten is ook overdreven. Daar reageer ik op.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Reis fan hoor, maar hem afrekenen op de iets meer dan 5 minuten die hij heeft gespeeld.........
En hij was nog wel heel dicht bij een doelpunt.
En dat ben ik wel met je eens, laat hem maar eens laten zien dit jaar, wat ie waard is.
En waarom hij bij PSV mag blijven na wat ie geflikt heeft, dat begrijp ik dus echt niet.
Er heeft gewoon geen enkele club (openlijk) interesse getoond. PSV mag dan misschien nog transferrechten hebben, als hij zo goed is dan is er heus wel een club bereid om wat geld in hem te investeren. Zo hoog is zijn transferwaarde niet. En je noemt nu zelfs een club als Vitesse. Is dat iets waar PSV zich aan zou moeten spiegelen? Vitesse haalt ook spelers als Aisatti en Rajkovic, die ook al beide hebben aangetoond niet goed genoeg voor PSV te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies, hij was niet op te pikken voor een club zonder een transfersom aan PSV te betalen.
Om terug te komen op jouw vraag Rucebo, ik kan me goed voorstellen dat er genoeg clubs interesse hebben in het talent van PSV, Vitesse en ongetwijfeld een paar engelse clubs pikken hem gewoon op en gaan het traject gewoon met hem aan...
Ik heb nooit gezegt dat het een club zou zijn die van het niveau PSV is, lijkt me aannemelijker dat het juist een engelse laagvlieger of Vitesse is, maar dat er interesse voor hem zou bestaan lijkt me toch niet meer dan aannemelijk? Een Paulo Henrique kon notabene een stap naar Twente maken na compleet idioot gedrag te hebben vertoond bij Heerenveen...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Maar hem de hemel in prijzen op basis van die vijf minuten is ook overdreven. Daar reageer ik op.
[..]
Er heeft gewoon geen enkele club (openlijk) interesse getoond. PSV mag dan misschien nog transferrechten hebben, als hij zo goed is dan is er heus wel een club bereid om wat geld in hem te investeren. Zo hoog is zijn transferwaarde niet. En je noemt nu zelfs een club als Vitesse. Is dat iets waar PSV zich aan zou moeten spiegelen? Vitesse haalt ook spelers als Aisatti en Rajkovic, die ook al beide hebben aangetoond niet goed genoeg voor PSV te zijn.
Een club die gelijkwaardig is aan PSV zie ik niet snel in Reis investeren op dit moment.
Dat is inderdaad helemaal idioot.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Maar hem de hemel in prijzen op basis van die vijf minuten is ook overdreven. Daar reageer ik op.
[..]
Geen vertrouwen in Rutte? Omdat?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:23 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer in Rutte, vanavond 1-1 tegen Sparta denk...
Haha, was je voorquote:Op woensdag 22 september 2010 12:38 schreef ruud.nl het volgende:
Hij heeft inderdaad veel moeite met het vormen van z'n kabinet.
En dan met penalty's eruitquote:Op woensdag 22 september 2010 12:23 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer in Rutte, vanavond 1-1 tegen Sparta denk...
jpg97quote:
ikquote:
Dat wordt idd hóóg tijd ja. Volgend seizoen is hij 22 en dan moet je er gewoon stáán als je een echt talent bent. Ik zie het niet gebeuren bij Jonathan....quote:Op woensdag 22 september 2010 00:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Stef Nijland doe het ook prima bij Jong-PSV hoor. Die haalt het PSV-1 niveau ook niet. Nogmaals, Reis is 21, heeft bijna niks laten zien op Eredivisie niveau en misdraagt zich structureel. Als hij dit seizoen niet gaat uitblinken, mag hij van mij vertrekken, zeker gezien zijn instelling.
Als jij hem nog 10 kansen wil geven, prima. Ik ben het daar gewoon niet mee eens. PSV is een professionele organisatie (of zou dat moeten zijn), en Reis is een profvoetballer. Dus zou hij zich ook eens zo moeten gedragen.
Nijland is op zijn best bruikbaar als 3e of 4e keuze. Die momentjes heb je een paar per seizoen, voor de rest heeft hij het gewoon niet gered bij PSV.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dan ben ik een van de weinige positivisten wat Reis betreft. Nijland ben ik minder enthousiast over. Het is best een aardige speler, maar meer dan het etiket bruikbaar voor PSV-1 zie ik hem niet halen.
Niet zo gek, Bouma is met een half been nog een betere back dan Pieters en Anita.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Uit de categorie 'Dat Is Snel':
Bouma in voorselectie Oranje
Ook nadat hij twee jaar buitenspel heeft gestaan?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo gek, Bouma is met een half been nog een betere back dan Pieters en Anita.
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook nadat hij twee jaar buitenspel heeft gestaan?
Hij is zeker de beste verdediger, maar ik vind het persoonlijk nogal snel om hem na twee duels alweer te selecteren. Voor wat betreft het punt over Pieters en Anita heb je overigens gelijk hoor. En daarnaast zijn er ook niet echt alternatieven.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.
Ooijer er ook maar weer bij dan :/?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Uit de categorie 'Dat Is Snel':
Bouma in voorselectie Oranje
Het is snel inderdaad, maar je zegt het zelf al; er zijn geen betere opties.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij is zeker de beste verdediger, maar ik vind het persoonlijk nogal snel om hem na twee duels alweer te selecteren. Voor wat betreft het punt over Pieters en Anita heb je overigens gelijk hoor. En daarnaast zijn er ook niet echt alternatieven.
Want centraal in de verdediging liggen problemen?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ooijer er ook maar weer bij dan :/?
Die lijkt me een beetje overbodig met de huidige voorselectie.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ooijer er ook maar weer bij dan :/?
Ik twijfel meer aan de kwaliteiten van de selectie...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso minimaal 3-0...
Anders ga ik echt twijfelen aan Rutten zijn kwaliteiten...
De selectie heeft genoeg kwaliteiten...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik twijfel meer aan de kwaliteiten van de selectie...
Een selectie bestaat niet alleen uit een middenveld en een aanval helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De selectie heeft genoeg kwaliteiten...
En een selectie zonder 'natuurlijke' leiders is ook niet alles. Bovendien hebben we geen speler die een wedstrijd kan lezen (wat overigens vaak samenhangt met leiderskwaliteiten, maar enfin).quote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een selectie bestaat niet alleen uit een middenveld en een aanval helaas
Gohquote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die lijkt me een beetje overbodig met de huidige voorselectie.
Alle PSV fans een tientje inleggen; van Bommel halenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
En een selectie zonder 'natuurlijke' leiders is ook niet alles. Bovendien hebben we geen speler die een wedstrijd kan lezen (wat overigens vaak samenhangt met leiderskwaliteiten, maar enfin).
Als Bouma fit blijft kan hij nog best twee jaar mee. In die twee jaar kunnen anderen groeien. Je moet ook gewoon de beste speler voor die positie selecteren en op dit moment is Bouma beter dan Pieters en Anita. Dat zegt misschien wel meer over Pieters en Anita dan over Bouma.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.
Je weet nooit wat er gaat gebeuren als iemand een serieuze kans krijgt. Huntelaar is ook ooit afgeserveerd door PSV en bv. Bakkal kwam ook terecht bij FC Eindhoven. Deed het goed, kreeg bij Twente ´n kans en daarna bij PSV. Had Twente ´m die kans niet gegeven, dan had hij nu wellicht nog in de JL lopen tobben.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Says who? Vond dat nou echt typisch een Jupiler spits afgaande op zijn PSV-jeugd tijd. (Zelfde verhaal geldt meer recent voor Lars Hutten).
Je weet dat dit het PSV topic is hč?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Haaglandia - FC Groningen 1-0
Tussenstand
a) Huntelaar wou zelf niet verlengen (zelfde geld voor Beerens). Dan kun je zeggen dat de destijds 18 jarige Huntelaar geen serieuze kans kreeg bij PSV, maar het geduld van de speler zelf speelt hierin ook een grote rol. (PSV wou verlengen en hem meteen weer verhuren, want met Kezman en Vennegoor was er geen ruimte voor hem. Bovendien was hij toen ook nog echt niet PSV1 waardig).quote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er gaat gebeuren als iemand een serieuze kans krijgt. Huntelaar is ook ooit afgeserveerd door PSV en bv. Bakkal kwam ook terecht bij FC Eindhoven. Deed het goed, kreeg bij Twente ´n kans en daarna bij PSV. Had Twente ´m die kans niet gegeven, dan had hij nu wellicht nog in de JL lopen tobben.
We moeten er a.s. weekend tegen, maar verder snap ik het ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet dat dit het PSV topic is hč?
Huntelaar wilde niet verlengen omdat PSV het niet in hem zag zitten. Hetzelfde geldt voor Beerens. Het punt was dat je soms te vroeg afscheid neemt van iemand en dat lijkt in het geval van Beerens en Huntelaar het geval te zijn. Zouden nu in elk geval prima spelers zijn voor PSV.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
a) Huntelaar wou zelf niet verlengen (zelfde geld voor Beerens). Dan kun je zeggen dat de destijds 18 jarige Huntelaar geen serieuze kans kreeg bij PSV, maar het geduld van de speler zelf speelt hierin ook een grote rol. (PSV wou verlengen en hem meteen weer verhuren, want met Kezman en Vennegoor was er geen ruimte voor hem. Bovendien was hij toen ook nog echt niet PSV1 waardig).
b) PSV heeft het contract van Bakkal al tig keer verlengd, waarmee ze dus hun vertrouwen in hem uitspraken. PSV heeft hem zelf 'gewoon' verhuurd aan Twente. Je kunt het dus ook omdraaien dat PSV Bakkal de kans heeft gegeven om destijds bij een iets lager niveau aan te pikken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We moeten er a.s. weekend tegen
Tja, zondagavond hebben ze de hele nacht Oostblokmeisjes geneukt, gezopen en gevreten. Dan lukt het op woensdag nog niet zo goed allemaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
wat een wanprestatie tegen 10 man
Je wilt het verhaal graag kwijt merk ik, vertel het maar. Doe het uit de doeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, zondagavond hebben ze de hele nacht Oostblokmeisjes geneukt, gezopen en gevreten. Dan lukt het op woensdag nog niet zo goed allemaal.
Het lijkt me gewoon een plausibele verklaring voor de "prestatie" van vandaag.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wilt het verhaal graag kwijt merk ik, vertel het maar. Doe het uit de doeken.
Nou, wat is je zoal ter oren gekomen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een plausibele verklaring voor de "prestatie" van vandaag.
Een Duitse collega van me heeft de halve PSV-selectie gesignaleerd in Golden Dreams. Daar waren ze naar verluid wel in vorm.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Duitse collega van me heeft de halve PSV-selectie gesignaleerd in Golden Dreams. Daar waren ze naar verluid wel in vorm.
Ahh dus Reis was niet de enigstequote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wuytens mag van mij ook welquote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef RijstNatie het volgende:
Nijland is klaar voor het 1e elftal!
opstellen die gozer
Dat was ik een tijdje terug ook al met je eensquote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Hutchinson op de rechtsback, hoorde ik al meer mensen opperen. Ik snap niet zo goed waarom. Maar na gisteren kunnen we denk ik wel zeggen dat dat geen goed idee is.
En verderquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hutchinson dus rechtsback... kan niet zeggen dat ik blij ben met die keuze van Rutten.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Reis is inderdaad een echte topper.. Heeft al goals gemaakt waar types als Koevermans enkel van kunnen dromen. Is in ieder geval onze meest technische spits met een neusje voor de goal.. zou hij maar leven als een echte prof, zucht
Als ie nou eens foto's had gemaakt had het nog interessant geweest.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sterker nog: Reis was de opvallende afwezige.
Inderdaad. Alleen zal dat wel niet toegestaan zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Als ie nou eens foto's had gemaakt had het nog interessant geweest.
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef knep het volgende:
Volgens mij wordt dit gewoon weer een matig seizoen.
Eind van het jaar zeggen we :quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...
Of hij sloeg de plank helemaal mis. Net alsof Twente gisteren veel beter heeft gespeeld tegen de klasbakken van Capelle of dat Ajax elke wedstrijd zo geweldig speelt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eind van het jaar zeggen we :
"hij had toch gelijk"
Is meer een voorgevoel dan alleen die 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...
Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef knep het volgende:
[..]
Is meer een voorgevoel dan alleen die 2 wedstrijden.
Ik had gehoopt dat er vol overtuiging begonnen zou worden aan dit seizoen maar het lijkt nu al 'in te kakken'.
Dat heb ik je nu al eerder zien zeggen. Ga je nu alleen maar liggen pappegaaien?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.
Een beetje gefrustreerd?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik je nu al eerder zien zeggen. Ga je nu alleen maar liggen pappegaaien?
Word.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef knep het volgende:
Volgens mij wordt dit gewoon weer een matig seizoen.
Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.
Lijkt me dat je met zo´n salaris eerst eens moet presteren en dan rare fratsen uit moet gaan halen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).
Ik zie niet in hoe een paar hoeren neuken je prestaties op het veld in de weg kunnen staan. Tot laat op stap gaan daarentegen wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me dat je met zo´n salaris eerst eens moet presteren en dan rare fratsen uit moet gaan halen.
De hele nacht neuken, zuipen en vreten in een hoerenkast. Lijkt me niet dat dat prestatiebevorderend werkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een paar hoeren neuken je prestaties op het veld in de weg kunnen staan. Tot laat op stap gaan daarentegen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |