Je weet dat dit het PSV topic is hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Haaglandia - FC Groningen 1-0
Tussenstand
a) Huntelaar wou zelf niet verlengen (zelfde geld voor Beerens). Dan kun je zeggen dat de destijds 18 jarige Huntelaar geen serieuze kans kreeg bij PSV, maar het geduld van de speler zelf speelt hierin ook een grote rol. (PSV wou verlengen en hem meteen weer verhuren, want met Kezman en Vennegoor was er geen ruimte voor hem. Bovendien was hij toen ook nog echt niet PSV1 waardig).quote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er gaat gebeuren als iemand een serieuze kans krijgt. Huntelaar is ook ooit afgeserveerd door PSV en bv. Bakkal kwam ook terecht bij FC Eindhoven. Deed het goed, kreeg bij Twente ´n kans en daarna bij PSV. Had Twente ´m die kans niet gegeven, dan had hij nu wellicht nog in de JL lopen tobben.
We moeten er a.s. weekend tegen, maar verder snap ik het ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet dat dit het PSV topic is hè?
Huntelaar wilde niet verlengen omdat PSV het niet in hem zag zitten. Hetzelfde geldt voor Beerens. Het punt was dat je soms te vroeg afscheid neemt van iemand en dat lijkt in het geval van Beerens en Huntelaar het geval te zijn. Zouden nu in elk geval prima spelers zijn voor PSV.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
a) Huntelaar wou zelf niet verlengen (zelfde geld voor Beerens). Dan kun je zeggen dat de destijds 18 jarige Huntelaar geen serieuze kans kreeg bij PSV, maar het geduld van de speler zelf speelt hierin ook een grote rol. (PSV wou verlengen en hem meteen weer verhuren, want met Kezman en Vennegoor was er geen ruimte voor hem. Bovendien was hij toen ook nog echt niet PSV1 waardig).
b) PSV heeft het contract van Bakkal al tig keer verlengd, waarmee ze dus hun vertrouwen in hem uitspraken. PSV heeft hem zelf 'gewoon' verhuurd aan Twente. Je kunt het dus ook omdraaien dat PSV Bakkal de kans heeft gegeven om destijds bij een iets lager niveau aan te pikken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We moeten er a.s. weekend tegen
Tja, zondagavond hebben ze de hele nacht Oostblokmeisjes geneukt, gezopen en gevreten. Dan lukt het op woensdag nog niet zo goed allemaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
wat een wanprestatie tegen 10 man
Je wilt het verhaal graag kwijt merk ik, vertel het maar. Doe het uit de doeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, zondagavond hebben ze de hele nacht Oostblokmeisjes geneukt, gezopen en gevreten. Dan lukt het op woensdag nog niet zo goed allemaal.
Het lijkt me gewoon een plausibele verklaring voor de "prestatie" van vandaag.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wilt het verhaal graag kwijt merk ik, vertel het maar. Doe het uit de doeken.
Nou, wat is je zoal ter oren gekomen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een plausibele verklaring voor de "prestatie" van vandaag.
Een Duitse collega van me heeft de halve PSV-selectie gesignaleerd in Golden Dreams. Daar waren ze naar verluid wel in vorm.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Duitse collega van me heeft de halve PSV-selectie gesignaleerd in Golden Dreams. Daar waren ze naar verluid wel in vorm.
Ahh dus Reis was niet de enigstequote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wuytens mag van mij ook welquote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef RijstNatie het volgende:
Nijland is klaar voor het 1e elftal!
opstellen die gozer
Dat was ik een tijdje terug ook al met je eensquote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Hutchinson op de rechtsback, hoorde ik al meer mensen opperen. Ik snap niet zo goed waarom. Maar na gisteren kunnen we denk ik wel zeggen dat dat geen goed idee is.
En verderquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hutchinson dus rechtsback... kan niet zeggen dat ik blij ben met die keuze van Rutten.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Reis is inderdaad een echte topper.. Heeft al goals gemaakt waar types als Koevermans enkel van kunnen dromen. Is in ieder geval onze meest technische spits met een neusje voor de goal.. zou hij maar leven als een echte prof, zucht
Als ie nou eens foto's had gemaakt had het nog interessant geweest.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sterker nog: Reis was de opvallende afwezige.
Inderdaad. Alleen zal dat wel niet toegestaan zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Als ie nou eens foto's had gemaakt had het nog interessant geweest.
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef knep het volgende:
Volgens mij wordt dit gewoon weer een matig seizoen.
Eind van het jaar zeggen we :quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...
Of hij sloeg de plank helemaal mis. Net alsof Twente gisteren veel beter heeft gespeeld tegen de klasbakken van Capelle of dat Ajax elke wedstrijd zo geweldig speelt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eind van het jaar zeggen we :
"hij had toch gelijk"
Is meer een voorgevoel dan alleen die 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...

Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef knep het volgende:
[..]
Is meer een voorgevoel dan alleen die 2 wedstrijden.
Ik had gehoopt dat er vol overtuiging begonnen zou worden aan dit seizoen maar het lijkt nu al 'in te kakken'.
Dat heb ik je nu al eerder zien zeggen. Ga je nu alleen maar liggen pappegaaien?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.
Een beetje gefrustreerd?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik je nu al eerder zien zeggen. Ga je nu alleen maar liggen pappegaaien?
Word.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef knep het volgende:
Volgens mij wordt dit gewoon weer een matig seizoen.
Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.
Lijkt me dat je met zo´n salaris eerst eens moet presteren en dan rare fratsen uit moet gaan halen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).
Ik zie niet in hoe een paar hoeren neuken je prestaties op het veld in de weg kunnen staan. Tot laat op stap gaan daarentegen wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me dat je met zo´n salaris eerst eens moet presteren en dan rare fratsen uit moet gaan halen.
De hele nacht neuken, zuipen en vreten in een hoerenkast. Lijkt me niet dat dat prestatiebevorderend werkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een paar hoeren neuken je prestaties op het veld in de weg kunnen staan. Tot laat op stap gaan daarentegen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |