abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86728129
Haaglandia - FC Groningen 1-0
Tussenstand :')
pi_86728189
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Haaglandia - FC Groningen 1-0
Tussenstand :')
Je weet dat dit het PSV topic is hè?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_86728361
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je weet nooit wat er gaat gebeuren als iemand een serieuze kans krijgt. Huntelaar is ook ooit afgeserveerd door PSV en bv. Bakkal kwam ook terecht bij FC Eindhoven. Deed het goed, kreeg bij Twente ´n kans en daarna bij PSV. Had Twente ´m die kans niet gegeven, dan had hij nu wellicht nog in de JL lopen tobben.
a) Huntelaar wou zelf niet verlengen (zelfde geld voor Beerens). Dan kun je zeggen dat de destijds 18 jarige Huntelaar geen serieuze kans kreeg bij PSV, maar het geduld van de speler zelf speelt hierin ook een grote rol. (PSV wou verlengen en hem meteen weer verhuren, want met Kezman en Vennegoor was er geen ruimte voor hem. Bovendien was hij toen ook nog echt niet PSV1 waardig).
b) PSV heeft het contract van Bakkal al tig keer verlengd, waarmee ze dus hun vertrouwen in hem uitspraken. PSV heeft hem zelf 'gewoon' verhuurd aan Twente. Je kunt het dus ook omdraaien dat PSV Bakkal de kans heeft gegeven om destijds bij een iets lager niveau aan te pikken.
pi_86728383
Benieuwd of de PSV-ers al bijgekomen zijn van het wilde feestje van afgelopen zondag....
pi_86728455
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je weet dat dit het PSV topic is hè?
We moeten er a.s. weekend tegen, maar verder snap ik het ook niet ;).
pi_86728470
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

a) Huntelaar wou zelf niet verlengen (zelfde geld voor Beerens). Dan kun je zeggen dat de destijds 18 jarige Huntelaar geen serieuze kans kreeg bij PSV, maar het geduld van de speler zelf speelt hierin ook een grote rol. (PSV wou verlengen en hem meteen weer verhuren, want met Kezman en Vennegoor was er geen ruimte voor hem. Bovendien was hij toen ook nog echt niet PSV1 waardig).
b) PSV heeft het contract van Bakkal al tig keer verlengd, waarmee ze dus hun vertrouwen in hem uitspraken. PSV heeft hem zelf 'gewoon' verhuurd aan Twente. Je kunt het dus ook omdraaien dat PSV Bakkal de kans heeft gegeven om destijds bij een iets lager niveau aan te pikken.
Huntelaar wilde niet verlengen omdat PSV het niet in hem zag zitten. Hetzelfde geldt voor Beerens. Het punt was dat je soms te vroeg afscheid neemt van iemand en dat lijkt in het geval van Beerens en Huntelaar het geval te zijn. Zouden nu in elk geval prima spelers zijn voor PSV.

Bakkal mislukte bij FC Den Bosch als huurling. Kon daarna alleen nog maar naar Eindhoven. Daar deed hij het goed en wist hij een nieuwe kans (op huurbasis) in de Eredivisie af te dwingen en wel bij FC Twente.
pi_86728555
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

We moeten er a.s. weekend tegen
pi_86729214
Wat een geweldige prestatie tot nu toe
pi_86730498
wat een wanprestatie tegen 10 man :O
Nothing to see here, carry on
pi_86730632
Hutchinson rechtsback :') , wat een drama weer. Kan ie niet beter Marcelo ofzo daar proberen?
pi_86730650
Zelfs samenvatting onwaardig imo :')
Patat Friet
pi_86731702
Wuytens speelt wel een goeie wedstrijd vandaag :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86731789
Nijland met de 2-0.
Ik typ straat.
pi_86731921
Koef met de 3-0 :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_86732183
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
wat een wanprestatie tegen 10 man :O
Tja, zondagavond hebben ze de hele nacht Oostblokmeisjes geneukt, gezopen en gevreten. Dan lukt het op woensdag nog niet zo goed allemaal.
pi_86732216
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, zondagavond hebben ze de hele nacht Oostblokmeisjes geneukt, gezopen en gevreten. Dan lukt het op woensdag nog niet zo goed allemaal.
Je wilt het verhaal graag kwijt merk ik, vertel het maar. Doe het uit de doeken.
Ik typ straat.
pi_86732307
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je wilt het verhaal graag kwijt merk ik, vertel het maar. Doe het uit de doeken.
Het lijkt me gewoon een plausibele verklaring voor de "prestatie" van vandaag.

Een Duitse collega van me heeft de halve PSV-selectie gesignaleerd in Golden Dreams. Daar waren ze naar verluid wel in vorm.
pi_86732388
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een Duitse collega van me heeft de halve PSV-selectie gesignaleerd in Golden Dreams. Daar waren ze naar verluid wel in vorm.
Nou, wat is je zoal ter oren gekomen?
Ik typ straat.
pi_86732520
Nijland is klaar voor het 1e elftal!
opstellen die gozer :)
Nothing to see here, carry on
pi_86732601
quote:

[..]

:O
en dat geldt ook voor de wedstrijd van vanavond
Keep the faith!!
pi_86733257
quote:

[..]

Ahh dus Reis was niet de enigste :D

quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef RijstNatie het volgende:
Nijland is klaar voor het 1e elftal!
opstellen die gozer :)
Wuytens mag van mij ook wel :)
pi_86756505
Die goal van Nijlnad was eigenlijk niet eens zo goed. Hij schoot immers de bal onder de keeper door, terwijl de hoek de betere optie was.

Verder was het maar een karige wedstrijd. 3-0 ziet er leuk uit, maar het gaat hier over Sparta hè. Een eerste divisie club. En daar staan ze momenteel 6e. Als PSV pas in de laatste fase afstand weet te nemen, en dan ook nog eens in een thuiswedstrijd, is dat gewoon een trieste prestatie. Ook al werd het grootste deel van de wedstrijd zonder 6 basisspelers gespeeld.

Hutchinson op de rechtsback, hoorde ik al meer mensen opperen. Ik snap niet zo goed waarom. Maar na gisteren kunnen we denk ik wel zeggen dat dat geen goed idee is.
pi_86756773
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Xaobotnik het volgende:

Hutchinson op de rechtsback, hoorde ik al meer mensen opperen. Ik snap niet zo goed waarom. Maar na gisteren kunnen we denk ik wel zeggen dat dat geen goed idee is.
Dat was ik een tijdje terug ook al met je eens ;):

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hutchinson dus rechtsback... kan niet zeggen dat ik blij ben met die keuze van Rutten.
En verder :P:

quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Reis is inderdaad een echte topper.. Heeft al goals gemaakt waar types als Koevermans enkel van kunnen dromen :P. Is in ieder geval onze meest technische spits met een neusje voor de goal.. zou hij maar leven als een echte prof, zucht ;(
pi_86758705
Normaal gesproken zou ik hier met wat snedige opmerkingen het overdreven positivisme de kop in drukken maar ik zie dat het binnen de perken blijft, terecht uiteraard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86758775
Het moet gisteren wel erbarmelijk slecht geweest zijn als ik de verhalen hoor.
Ik typ straat.
pi_86759698
Zit nu ook echt blij te wezen dat ik toch niet zo stom ben geweest om tóch maar te gaan. Onder het motto ze zullen toch tegen Sparta ook geen halve bak lopen prutsen. Je weet het vantevoren, maar je hoopt telkens op betere tijden.
pi_86761122
[quote]Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ahh dus Reis was niet de enigste :D
[..

[/quote]

Sterker nog: Reis was de opvallende afwezige.
pi_86761157
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sterker nog: Reis was de opvallende afwezige.
Als ie nou eens foto's had gemaakt had het nog interessant geweest.
pi_86761429
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Als ie nou eens foto's had gemaakt had het nog interessant geweest.
Inderdaad. Alleen zal dat wel niet toegestaan zijn.

Overigens worden Amrabat, Bakkal en Afellay er ook geregeld gesignaleerd. Wel meedoen met de Ramadan, maar intussen ook in de Golden Times rondhangen. Benieuwd of dat mag van de profeet. :X
pi_86764008
Van Bakkal, Nijland en Koef weet ik dat ze in de tijd van Stevens geregeld in Tilburg uitgingen, op de dinsdag (meestal waren ze woensdag vrij geloof ik).
pi_86764213
Dit is iets anders uitgaan dan uitgaan in een kroeg in Tilburg zeg maar. :)

Ben vroeger Andre Ooijer en Wilfred Bouma weleens tegengekomen op het Stratumseind. :{
  donderdag 23 september 2010 @ 20:44:53 #282
11102 knep
Mountainfreak
pi_86764476
Volgens mij wordt dit gewoon weer een matig seizoen.
pi_86764541
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef knep het volgende:
En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...
pi_86765371
We missen veel te veel kansen
pi_86765539
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dan ga je af op puntverlies tegen angstgegner Roda JC en ´n slaapverwekkend verplicht nummertje tegen Sparta...
Eind van het jaar zeggen we :

"hij had toch gelijk"
pi_86765618
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Tallie1982 het volgende:
We missen veel te veel kansen
En we winnen te weinig wedstrijden :')
pi_86765746
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Eind van het jaar zeggen we :

"hij had toch gelijk"
Of hij sloeg de plank helemaal mis. Net alsof Twente gisteren veel beter heeft gespeeld tegen de klasbakken van Capelle of dat Ajax elke wedstrijd zo geweldig speelt.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:28:13 #288
11102 knep
Mountainfreak
pi_86766752
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is meer een voorgevoel dan alleen die 2 wedstrijden.
Ik had gehoopt dat er vol overtuiging begonnen zou worden aan dit seizoen maar het lijkt nu al 'in te kakken'.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 september 2010 @ 21:42:43 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86767630
oja......... voor alle mensen die Reis hier maar de basis in zitten te pushen

ja ik was ff een paar dagen niet online :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_86767692
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef knep het volgende:

[..]

Is meer een voorgevoel dan alleen die 2 wedstrijden.
Ik had gehoopt dat er vol overtuiging begonnen zou worden aan dit seizoen maar het lijkt nu al 'in te kakken'.
Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.
pi_86768581
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze lijken hun kruit te verschieten in de internationale duels met Roemeense dames in de Golden Times in plaats van tijdens voetbalwedstrijden.
Dat heb ik je nu al eerder zien zeggen. Ga je nu alleen maar liggen pappegaaien?
Dit, dus.
pi_86768913
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat heb ik je nu al eerder zien zeggen. Ga je nu alleen maar liggen pappegaaien?
Een beetje gefrustreerd?
pi_86769331
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een beetje gefrustreerd?
Dat zal het zijn :')
Dit, dus.
pi_86769511
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zal het zijn :')
Daar lijkt het wel op inderdaad. Bui-ten. :{
pi_86769599
Eens zien wie we loten.
Dit, dus.
pi_86769610
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef knep het volgende:
Word.
Ik typ straat.
pi_86769787
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).
pi_86769836
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Daar heb ik dus totaal geen problemen mee (zolang het daar dus bij blijft).. heb dat liever dan dat ze ergens op stap gaan (en aan de alcohol of weet ik veel wat gaan).
Lijkt me dat je met zo´n salaris eerst eens moet presteren en dan rare fratsen uit moet gaan halen.
pi_86769884
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lijkt me dat je met zo´n salaris eerst eens moet presteren en dan rare fratsen uit moet gaan halen.
Ik zie niet in hoe een paar hoeren neuken je prestaties op het veld in de weg kunnen staan. Tot laat op stap gaan daarentegen wel.
pi_86769938
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe een paar hoeren neuken je prestaties op het veld in de weg kunnen staan. Tot laat op stap gaan daarentegen wel.
De hele nacht neuken, zuipen en vreten in een hoerenkast. Lijkt me niet dat dat prestatiebevorderend werkt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')