RTL7 zendt het ook uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:17 schreef Adames het volgende:
is toch niet op de normale tv te zien? Alleen sport1
Ben bang dat je sowieso tot de winterstop moet wachten eer Reis minuten krijgt. Verder had ik Ojo graag op RB gezien.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel de beste opstelling mogelijk denk ik
Hopelijk krijgt Reis minuten
Ben ook benieuwd wanneer Reis gebracht wordtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben bang dat je sowieso tot de winterstop moet wachten eer Reis minuten krijgt. Verder had ik Ojo graag op RB gezien.
Speelde verre van geweldig afgelopen week tegen Feyenoord. Denk dat hij momenteel Koevermans, maar ook Toivonen voor zich moet dulden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wanneer Reis gebracht wordt
In Jong psv scoort ie goed
Uhhu! Ik denk ook dat Reis zich eerst nog wat meer bij Jong PSV moet bewijzen, voordat hij zich weer serieus in de strijd om de basis kan mengen. En sowieso heeft hij inderdaad Ola en Koef nog voor zich.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde verre van geweldig afgelopen week tegen Feyenoord. Denk dat hij momenteel Koevermans, maar ook Toivonen voor zich moet dulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |