RTL7 zendt het ook uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:17 schreef Adames het volgende:
is toch niet op de normale tv te zien? Alleen sport1
Ben bang dat je sowieso tot de winterstop moet wachten eer Reis minuten krijgt. Verder had ik Ojo graag op RB gezien.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel de beste opstelling mogelijk denk ik
Hopelijk krijgt Reis minuten
Ben ook benieuwd wanneer Reis gebracht wordtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben bang dat je sowieso tot de winterstop moet wachten eer Reis minuten krijgt. Verder had ik Ojo graag op RB gezien.
Speelde verre van geweldig afgelopen week tegen Feyenoord. Denk dat hij momenteel Koevermans, maar ook Toivonen voor zich moet dulden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wanneer Reis gebracht wordt
In Jong psv scoort ie goed
Uhhu! Ik denk ook dat Reis zich eerst nog wat meer bij Jong PSV moet bewijzen, voordat hij zich weer serieus in de strijd om de basis kan mengen. En sowieso heeft hij inderdaad Ola en Koef nog voor zich.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde verre van geweldig afgelopen week tegen Feyenoord. Denk dat hij momenteel Koevermans, maar ook Toivonen voor zich moet dulden.
Poli normaal gesproken de vervanger van Pazzini, waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Sampdoria zonder Lucchini, Zauri, Dessena, Pazzini en Poli(normaal vervanger van Pazzini, maar nu speelt iemand anders).Poli scoorde 2x tegen Juve.
Goede kans voor psv.
Forum hoe dat zo danquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poli normaal gesproken de vervanger van Pazzini, waar haal je dat vandaan?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Forum hoe dat zo dan
EDIT: LOL Poli, ik bedoel natuurlijk Pozzi
Poli, Pozzi lijkt allemaal zo hetzelfde.Heet dan ook Jansen of de Vries.quote:
Leo Driessenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef patrickpsv het volgende:
ik zit er klaar voor, heb er zin in
Alleen met kinderen blijkbaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef BB-King het volgende:
Cassano kan goed met kinderen omgaan!
Dat kindje deed ook alsof ie hem verstondquote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef BB-King het volgende:
Come on Sampdoriaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat was lache ja!! Come one PSV!
Gefeliciteerd BTWquote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef BB-King het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |