Ik zeg het al sinds er sprake was van een terugkeer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Achteraf is alles makkelijk zeggen hè.
Ik vond dat jullie niet zonder mijn pareltjes kondenquote:En waarom post je hier weer dan Grrrrrrr? Bij de buren toch niet zo leuk?
Ik waarschijnlijk nietquote:En ik ben er zaterdagavond weer eens bij in Eindhoven
De negatieve lading hoeft voor mij ook niet altijd, maar Grrrrrr is één van de weinigen binnen VBL met een beetje kijk op situaties. Goed dat je weer post, hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En waarom post je hier weer dan Grrrrrrr? Bij de buren toch niet zo leuk?
Wanneer? Bij die handvol goals die hij heeft gemaakt? Hij moet nog heel veel bewijzen en mag ontzettend blij zijn dat hij een tweede kans krijgt. Hij heeft talent, maar er is nog niet zo heel veel uitgekomen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij heeft iig laten zien dat hij de beste spits is die we sinds Van Nistelrooij hebben. Dat kan ik je op een briefje geven. Zo makkelijk spelers wegdoen, zeker jeugdspelers. Dàt is waar ik zo moe van wordt bij PSV.
Zeker weten. Bijvoorbeeld Kezman zou z'n veters nog niet mogen strikken!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij heeft iig laten zien dat hij de beste spits is die we sinds Van Nistelrooij hebben.
Talent heeft hij, maar hij is geen absoluut toptalent. Tel daarbij zijn gedrag op en ik denk dat Reis binnen een jaar of 2-3 volkomen in de vergetelheid geraakt is en ergens voetbalt bij een laagvlieger in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wanneer? Bij die handvol goals die hij heeft gemaakt? Hij moet nog heel veel bewijzen en mag ontzettend blij zijn dat hij een tweede kans krijgt. Hij heeft talent, maar er is nog niet zo heel veel uitgekomen...
Sprakeloos nuquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vond dat jullie niet zonder mijn pareltjes konden
[..]
Hell yeah I am!quote:
Zeg snotneus, ik zat al bij PSV op de tribune toen jij net je luiers af mocht doen!quote:
Geloofwaardigheid zal me mijn reet roesten maar Reis is niet van de buitencategorie waardoor we dergelijk wangedrag maar door de vingers moeten zien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grrrr, ik ben benieuwd naar jouw mening inzage het gevalletje Reis. Her en der lees en hoor ik van de PSV'ers dat Reis eigenlijk gewoon een tweede kans verdient en er verder moet worden gegaan met het reintegreren van Reis in het keurslijf van een profvoetballer. En juist vanaf de kant van de Ajacieden hoor ik dat PSV aan geloofwaardigheid verliest als ze Reis nog een kans geven.
En als je dan bedenkt dat hij nogal een tijd uit de running is geweest en het seizoen al weer even onderweg is en dat hij nu weer zoiets flikt, dan schat ik dat hij het zelf nog niet door heeft en denkt dat het allemaal nog wel goed gaat komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Echter heb je gelijk dat het dit jaar eruit moet komen, de jaren beginnen te tellen bij hem en PSV zal verder moeten kijken als het nog langer gaat duren, ook omdat volgend jaar naar verwachting Berg vertrekt en Koevermans idem.
Maar zo opportunistisch is het voetbal ook, als hij er aan het einde van het seizoen in, laten we zeggen, 10 wedstrijden 10 goals maakt dan krijgt ie gewoon een contractverlening en is hij weer het mannetje. Ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij gezien wordt als exceptioneel talent en ermee speelt, als PSV hier iets aan kan doen, hem met beide benen op de grond kan zetten en hem laten werken om zijn volle potentieel te benutten dán gaat het goedkomen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat hij nogal een tijd uit de running is geweest en het seizoen al weer even onderweg is en dat hij nu weer zoiets flikt, dan schat ik dat hij het zelf nog niet door heeft en denkt dat het allemaal nog wel goed gaat komen.
Mee eens. Grrrrrr heeft een uitgesproken mening en kijkt niet door een gekleurd PSV-brilletje.quote:
Dan moet ie rap beginnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar zo opportunistisch is het voetbal ook, als hij er aan het einde van het seizoen in, laten we zeggen, 10 wedstrijden 10 goals maakt dan krijgt ie gewoon een contractverlening en is hij weer het mannetje. Ik denk dat hij dondersgoed weet dat hij gezien wordt als exceptioneel talent en ermee speelt, als PSV hier iets aan kan doen, hem met beide benen op de grond kan zetten en hem laten werken om zijn volle potentieel te benutten dán gaat het goedkomen.
Zeker weten van niet. Kezman was een spits die veel scoorde, maar wat heeft hij ons nu gebracht? En wat heeft hij gepresteerd toen hij het een niveau hoger moest laten zien? Reis is veel beter dan Kezman. Kezman zou ik niet eens noemen als een van de topspitsen uit de geschiedenis van PSV. Een Vennegoor heeft veel meer gebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten. Bijvoorbeeld Kezman zou z'n veters nog niet mogen strikken!
Handvol goals in een handvol minuten. En niet alleen het aantal goals (dat is op zichzelf namelijk niet echt belangrijk), maar ook de manier waarop, en tegen wie. Als je dat bijv. vergelijkt met Toivonen die ze alleen erin legt tegen matige tegenstanders in situaties waarin PSV de betere is, komt Reis daar beter uit. En de jeugd, daar laat hij het ook zien. Hij kan niet alleen mee, hij blinkt uit. Alle jeugdkenners zijn het erover eens dat hij gewoon toppotentieel heeft. En tegen Sampdoria zag je het ook toen hij erin kwam. Ze waren gewoon helemaal in de war. Dit terwijl Berg en Toiboy onzichtbaar waren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wanneer? Bij die handvol goals die hij heeft gemaakt? Hij moet nog heel veel bewijzen en mag ontzettend blij zijn dat hij een tweede kans krijgt. Hij heeft talent, maar er is nog niet zo heel veel uitgekomen...
Reis heeft absoluut het talent om na Suarez de beste aanvaller in de eredivisie te worden (en ik ben niet zo snel positief, dus dat zegt wel watquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Talent heeft hij, maar hij is geen absoluut toptalent. Tel daarbij zijn gedrag op en ik denk dat Reis binnen een jaar of 2-3 volkomen in de vergetelheid geraakt is en ergens voetbalt bij een laagvlieger in Zuid-Amerika.
Ik hoop uiteraard dat hij gewoon keihard gaat knokken en zijn talent gaat benutten maar ik zou er nog geen euro op zetten...
Uit mijn hoofd? Die drie-één tegen ManUtd in de Champions League? Ik geloof dat Reis nog geen minuut CL heeft gespeeld, wel dan? Met alle respect, maar hoe kun jij nu in Godsnaam weten hoe goed die gozer is, mits je echt 1 op 1 met hem bij PSV werkt, maar anders klinkt het allemaal leuk en aardig mocht die jongen doorbreken, maar op dit moment heeft nog geen mens een idee wat die jongen gaat doen en eindigen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Kezman was een spits die veel scoorde, maar wat heeft hij ons nu gebracht? En wat heeft hij gepresteerd toen hij het een niveau hoger moest laten zien? Reis is veel beter dan Kezman. Kezman zou ik niet eens noemen als een van de topspitsen uit de geschiedenis van PSV. Een Vennegoor heeft veel meer gebracht.
Sorry hoor, maar dit is onzin. Hij heeft gescoord tegen clubs als Sparta Praag, FC Kopenhagen en Roda JC. En op basis daarvan is hij al beter dan elke PSV-spits sinds van Nistelrooy? Absoluut niet dus. Laat hem maar eens 20-25 goals maken in de Eredivisie en meerdere wedstrijden achter elkaar beslissend zijn, dan mag hij zich voorzichtig gaan vergelijken met zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Handvol goals in een handvol minuten. En niet alleen het aantal goals (dat is op zichzelf namelijk niet echt belangrijk), maar ook de manier waarop, en tegen wie. Als je dat bijv. vergelijkt met Toivonen die ze alleen erin legt tegen matige tegenstanders in situaties waarin PSV de betere is, komt Reis daar beter uit. En de jeugd, daar laat hij het ook zien. Hij kan niet alleen mee, hij blinkt uit. Alle jeugdkenners zijn het erover eens dat hij gewoon toppotentieel heeft. En tegen Sampdoria zag je het ook toen hij erin kwam. Ze waren gewoon helemaal in de war. Dit terwijl Berg en Toiboy onzichtbaar waren.
Dat komt omdat veel mensen elkaar vaak napraten, terwijl ze die speler zelf nauwelijks hebben zien spelen en het allemaal wel meevalt hoe goed die desbetreffende speler is. Ik heb Reis genoeg zien spelen om te zien dat het een hele goede aanvaller is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Rucebo het volgende:
De Sampdoria-spelers raakten niet echt van hem in de war hoor. Ze stonden ongeveer de hele wedstrijd al te verdedigen. Ik heb geen goal, assist of goede actie van Reis in die wedstrijd gezien. En er zijn zoveel spelers die goed waren in de jeugd en er daarna niks meer van bakten.
Hij mag het wel eens laten zien, in plaats van alleen domme dingen naast het veld uit te halen.
Daar gaat het niet om, hij moet het ook op topniveau laten zien. Ik geloof best dat hij uitblinkt in de jeugd. Als ik zie wat de laatste jaren uit Jong PSV is gekomen, zegt me dat echter niet zo veel. Tim Janssen deed het bijvoorbeeld ook erg goed in de PSV-jeugd, dat is verder ook geen speler die geschikt is voor PSV-1.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel mensen elkaar vaak napraten, terwijl ze die speler zelf nauwelijks hebben zien spelen en het allemaal wel meevalt hoe goed die desbetreffende speler is. Ik heb Reis genoeg zien spelen om te zien dat het een hele goede aanvaller is!
Inderdaad, bij NEC speelde El Kabir elke week de pannen van het dak bij de jeugd, in het eerste scoorde hij nooit. Ik vind het opmerkelijk hoeveel krediet Reis krijgt terwijl hij in het eerste zo weinig heeft laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij moet het ook op topniveau laten zien. Ik geloof best dat hij uitblinkt in de jeugd. Als ik zie wat de laatste jaren uit Jong PSV is gekomen, zegt me dat echter niet zo veel. Tim Janssen deed het bijvoorbeeld ook erg goed in de PSV-jeugd, dat is verder ook geen speler die geschikt is voor PSV-1.
Reis is (al) 21, als hij echt zo'n talent is moet hij het dit seizoen ook laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |