Verkeerde vrienden en indruk willen makenquote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef karton het volgende:
Reis
Meneer mag 5 minuten meespelen en zit een een dag later bezopen in z'n auto te kijken.
Lekker voorbeeld ben je dan voor je kindquote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sja hoe dom wil je het hebben, enkeltje Brazilie :S
Hoop dat zijn vrouw en kind nog niet aangekomen zijn hier. Ze zouden deze week toch in NL arriveren?
Jij wist dit allemaal al?quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Vroeg iemand zich nog af waarom Rutten Reis nog zo weinig gebruikte tot nu toe?
Dat heeft volgens mij 0,0 met elkaar te maken?!quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Vroeg iemand zich nog af waarom Rutten Reis nog zo weinig gebruikte tot nu toe?
Erg dom en onproffesioneel. Als hij nog doorbreekt in het eerste, moet er wel heel veel veranderen. Maar wat mij betreft is dit ook einde verhaal, je kan niet verwachten dat je iedere keer opnieuw een nieuwe kans krijgt..quote:
De verhalen dat hij nog veelvuldig in het Eindhovense nachtleven gespot wordt gaan wel al langer rond. Nu komt er (weer) een keer wat naar buiten in de pers.quote:
Hmmm okequote:Op maandag 20 september 2010 15:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De verhalen dat hij nog veelvuldig in het Eindhovense nachtleven gespot wordt gaan wel al langer rond. Nu komt er (weer) een keer wat naar buiten in de pers.
Maar zoals ook al in de VI van afgelopen woensdag werd aangegeven worden de jonge talenten van PSV gewoon in een appartement in de binnenstad gezet met een flink salaris i.t.t. vroeger waar ze in het 'internaat' terecht kwamen, dat gerund werd door twee toegewijde mensen. Daar werden ze constant begeleid en op hun plek gezet. Laten we maar hopen dat het goed met hem afloopt..quote:De Visser: "Reis heeft veel begeleiding nodig"
Piet de Visser baalt ervan dat Jonathan Reis weer het nieuws heeft gehaald om de verkeerde redenen. De PSV-spits werd zaterdagnacht aangehouden en bleek met een slok op achter het stuur te zitten.
De Visser tipte de Eindhovenaren jaren geleden over Reis, waarna PSV hem een kans gaf. De scout vindt het 'ongelooflijk jammer' dat de Braziliaan in de fout is gegaan. In gesprek met Omroep Brabant zegt hij dat Reis 'een groot talent is, dat veel begeleiding nodig heeft'. "Het zijn jongens uit een andere cultuur die snel in de fout kunnen gaan. Daar moet je alert op zijn. Je moet ze continu sturing geven."
Toen De Visser hem enkele weken geleden voor het laatst sprak, maakte Reis een zeer gedreven indruk op de scout. "Hij gaf aan dat hij geleerd had van zijn fouten uit het verleden en dat hij vastbesloten was om als profvoetballer te slagen. Ongelooflijk dat hij nu toch weer in de fout is gegaan. Zo zonde. Maar ook heel dom van hem."
quote:Boete
PSV heeft Reis met een boete bestraft. Hoe hoog die boete is wil club niet zeggen. Of de Braziliaan ook nog voor een aantal wedstrijden geschorst wordt, laat de club over aan trainer Fred Rutten.
Ontslag is geen enkel moment aan de orde geweest. Volgens PSV hoordt dit "bij het proces waarin Reis op dit moment zit".
bron.
quote:Reis betuigt veel spijt, krijgt forse boete
Jonathan Reis heeft veel spijt betuigd over de misstap die hij afgelopen weekeinde heeft begaan en krijgt door PSV een forse boete opgelegd. Dat zegt technisch manager Marcel Brands, die maandag samen met hoofdcoach Fred Rutten een uitgebreid onderhoud heeft gehad met de Braziliaan. “Zijn traject heeft langere tijd nodig en die krijgt hij”, aldus Brands.
‘Geen sportieve consequentie’
PSV en Reis hebben maandagmiddag zeer uitgebreid gesproken over de kwestie uit het weekeinde, waarbij de aanvaller met alcohol op achter het stuur is aangehouden door de politie. Hoofdcoach Fred Rutten nam de eerste maatregel door hem zondag niet op te nemen in de wedstrijdselectie voor het duel met Roda JC. De volgende maatregel kwam maandag in de vorm van een forse boete, aldus Marcel Brands. Een sportieve consequentie heeft de zaak namens PSV niet. “We hebben van begin af aan gezegd dat er valkuilen konden komen in het lange proces dat we met Jonathan zijn ingegaan. Het is erg teleurstellend dat dit gebeurd is en hij heeft zelf ook veel spijt betuigd. We hebben uitgebreid gesproken met elkaar en zullen zijn begeleiding nog verder gaan intensiveren”, aldus Brands tegenover PSV TV.
Traject van maanden
“Jonathan is open geweest”, vervolgt Brands. “Hij heeft niks verborgen, zegt zelf dat het fout is. Het is een open jongen en moet de draad weer oppakken. Sportieve consequenties heeft dit niet voor hem, het is verder aan hoofdcoach Fred Rutten om te beslissen wanneer hij hem opneemt in een wedstrijdselectie of hem laat spelen. We weten dat het een traject van maanden is en dat het kan gebeuren tijdens een rehabilitatie. Jonathan heeft langer de tijd nodig en die krijgt hij van PSV.”
Reis: “Van plan hier sterker uit te komen”
Jonathan Reis zegt in een korte verklaring alle verantwoordelijkheid te zullen dragen. “Ik weet dat ik fout ben geweest. Ik zit midden in een proces en daarin heb ik een fout gemaakt. Ik wil beter worden, er alles aan doen om de club en de mensen van PSV terug te betalen in vertrouwen. Met PSV hebben we afgesproken om mijn begeleiding te gaan intensiveren. Ik ben van plan om hier goed en sterker uit te komen”, aldus de Braziliaan.
Later op PSV TV Online een gesprek met technisch manager Marcel Brands
Rutten vertrouwde hem dus nog nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij 0,0 met elkaar te maken?!
Inderdaad. Als je een unieke tweede kans krijgt en dan meteen weer zoiets doet, dan wordt het ook niks meer...quote:
Bij hem trokken ze ook niet echt een lijn. Slappe hap. Doe die Reis toch gewoon weg, alsof hij al zoveel heeft laten zien...quote:
Achteraf is alles makkelijk zeggen hè.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goh, wat een verrassing, Reis die over de schreef gaat
Hij heeft iig laten zien dat hij de beste spits is die we sinds Van Nistelrooij hebben. Dat kan ik je op een briefje geven. Zo makkelijk spelers wegdoen, zeker jeugdspelers. Dàt is waar ik zo moe van wordt bij PSV.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij hem trokken ze ook niet echt een lijn. Slappe hap. Doe die Reis toch gewoon weg, alsof hij al zoveel heeft laten zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |