We hebben de aanvallers er wel voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zou wel eens een 1-1-9 zien,maar wij hebben nou eenmaal niks te zeggen.
Ik zeg dat ze zichzelf er prettig bij voelen, en dat zij daar zelf misschien wel het beste in zouden renderen. Maar ik vind dat wat zij te bieden hebben, niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst zeg je dat de 2 Zweden niet goed genoeg zijn in een 4-4-2 en daarna zeg je dat Berg en Toivenen wel in een 4-4-2 passen..
Wat is het nou?!
quote:Reis: "Het was een emotioneel moment"
Jonathan Reis maakte donderdagavond in het duel met Sampdoria (1-1) zijn officiële rentree voor PSV. De aanvaller kwam vijf minuten voor tijd het veld in, naar eigen zeggen een emotioneel moment.
"Met dank aan God heb ik mijn eerste wedstrijd voor PSV weer gespeeld", zegt Reis in gesprek met NUsport. "Het waren maar vijf minuutjes, maar ik ben terug. Dit is een overwinning op mezelf."
Reis werd in januari ontslagen nadat hij betrapt was op het gebruik van cocaïne, maar werd deze zomer in genade aangenomen. "De club heeft een project met mij. Ik heb veel getraind en krijg mentale begeleiding. Ik voel me lekker nu, daar ben ik de club dankbaar voor."
De Braziliaan werd in het Philips Stadion met een staande ovatie ontvangen. "Daar ben ik de aanhang heel dankbaar voor, het was een emotioneel moment", zegt Reis, die de club en de fans nu wil terugbetalen. Hij weet wat hem te doen staat: "Hard werken en veel doelpunten maken. Over twee weken komen mijn vrouw en zoontje definitief over naar Eindhoven. Als zij er zijn, wordt het allemaal nog makkelijker", aldus Reis.
quote:Volgens het Duitse Abendzeitung wil Mark van Bommel zijn contract bij Bayern München het liefst met nog een jaar verlengen, alvorens hij zijn carriere wil gaan afsluiten bij PSV. Van Bommel: 'Ik wil met Oranje het EK 2012 winnen. Daarvoor moet ik ook volgend jaar nog onder contract staan bij een topclub, welke op hoog niveau uitkomt." Bayern wil pas in de winterstop gaan praten over mogelijke contractverlengingen.
Het is trouwens wel zo netjes om een nieuw topic te openen als je het vorige op slot gooit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik weet niet trouwens niet wie de startpost onderhoudt, maar ik zit op West in K.
Pardon. Ik wist niet dat daar regels voor waren. Verder wist ik niet dat mijn post de laatste was. Daar kwam ik pas achter toen ik het topic opnieuw op zocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is trouwens wel zo netjes om een nieuw topic te openen als je het vorige op slot gooit.
Gebeurt automagisch door de gene die de plaatjes heeft gemaakt. Die worden gewoon steeds opnieuw geupload, hoef je verder niets aan te doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Pardon. Ik wist niet dat daar regels voor waren. Verder wist ik niet dat mijn post de laatste was. Daar kwam ik pas achter toen ik het topic opnieuw op zocht.
Maar dat is dus de gewoonte? Hoe zit het dan met het aanpassen van de eerstvolgende wedstrijd en de uitslagen als je geen PS-kennis hebt?
quote:Status Reis ongewijzigd
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Jonathan Reis pakte in de slotfase van het Europa Leagueduel tegen Sampdoria (1-1) zijn eerste speelminuten van dit seizoen mee in de hoofdmacht van PSV, maar volgens trainer Fred Rutten is de status van de Braziliaan nog niet veranderd.
"Zowel Jonathan als PSV weet precies waar we mee bezig zijn. Maar ik kan geen inzicht geven in wáár hij zich in dat proces bevindt", aldus Rutten over de speler die begin dit jaar nog op staande voet werd ontslagen vanwege het gebruik van cocaïne en het weigeren van de aangeboden hulp, maar deze zomer een nieuwe kans kreeg in Eindhoven.
Helemaal niks, maar had ook niet verwacht dat het zou gebeurenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:38 schreef Brigand het volgende:
Dat zou erg mooi zijn, al denk ik omdat er nog niks bekend is van de schorsing van Berg, Reis gewoon op de bank mag beginnen en de tweede helft mag warm lopen en dan mag concurreren met onze grootste troef, de Koef.
Lees net trouwens op PSV Netwerk dat Van Bommel nog 1 jaar wil bijtekenen in München. Hoeveel hebben we dan nog aan Mark als hij pas in 2012 bij ons komt spelen..
[..]
ik Xquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik weet niet trouwens niet wie de startpost onderhoudt, maar ik zit op West in K.
Zo vroeg alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |