en terechtquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal Koevermans er wel in staan en dan kan ie in de 70ste minuut eraf voor Reis
Roda komt nog op bezoek hequote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Nou één van de lastigste wedstrijden van het seizoen gelukkig achter de rug
[..]
en terecht
er staat ook één van de lastigste hèquote:
True true, al komt Ado ook nog langs en dat kan ook nogquote:Op maandag 20 september 2010 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staat ook één van de lastigste hè
quote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef ruud.nl het volgende:
Reis was er dus niet bij omdat hij zaterdagnacht opgepakt was.
Bron: ED.nlquote:Jonathan Reis na aanhouding afwezig bij PSV
KERKRADE - Jonathan Reis ontbrak zondagmiddag tijdens het duel met Roda JC in de selectie van PSV, omdat hij de nacht daarvoor op het politiebureau korte tijd aan een alcoholcontrole is onderworpen.
De spits werd in de vroege ochtend aangehouden toen hij met zijn auto van Weert naar Eindhoven wilde rijden.
Omdat Reis zich niet verstaanbaar kon maken, werd hij meegenomen naar het politiebureau van Weert, waar hij werd getest op drankgebruik. Daarna is de speler huiswaarts gekeerd. Wat de uitkomst was van de alcoholtest op het politiebureau is niet bekend. Vanwege de slechte voorbereiding op de wedstrijd hield trainer Fred Rutten de speler buiten de ploeg.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef Neoktheone het volgende:
Hier het hele bericht van ED:
[..]
Bron: ED.nl
bron ?quote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik hoor net dat hij 3x te veel had gedronken dan toegestaan...
Die moet zijn coalitie nog presenteren, dus dat is wat voorbarigquote:
In ieder geval teletekstpagina 808quote:
Ok bedankt, lijkt me het einde voor Reis bij PSV, hij trainde vanmorgen nog wel las ik net.quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/23(...)gens-aanhouding.html
Huh?quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef RijstNatie het volgende:
Ok, het kampioenschap is gisteren dus verspeeld.
Van mij mag Rutte vertrekken!
Dan sturen ze hem toch niet naar huis?! Jammer dit word dus einde Reis bij PSVquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik hoor net dat hij 3x te veel had gedronken dan toegestaan...
Dit.quote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
Einde verhaal Reis, wat een ongelofelijke domme kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |