Lens en Berg presteren niet voldoende en zijn imho ook echt niet zo goed. Hutchinson is breedteaankoop en gewoon pure middelmaat. Triest dat we zelfs dat al uit het buitenland moeten halen... Marcelo kan best potentie hebben maar je geeft zelf al toe dat hij op dit moment gewoon niet goed genoeg is.quote:Op zondag 19 september 2010 16:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lens is een goede speler. Berg ook, maar hij valt tot nu toe tegen. Hutchinson is nuttig. Marcelo heeft potentie, maar moet ook nog genoeg leren. Bouma is een stabiele factor achterin.
Beter dan de spelers die vertrokken, dus ik verwacht(te) ook beter spel en resultaten.
Ik ben het trouwens eens met de kritiek over Engelaar. Hij is zelden belangrijk en ik zie er ook niet echt een aanvoerder in.
Jij denkt dat ze daar blijven staan als je al moeite hebt met ADO, NEC en Roda?quote:Op zondag 19 september 2010 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ouch, 2e in de eredivisie.
Alleen maar 'lutsers' natuurlijk
Voor Eredivisie begrippen zijn het bijna allemaal uitstekende spelers, die elke andere Nederlandse club ook zou willen hebben. Dat we in Europa niet meer op topniveau meekunnen, dat is zo.quote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lens en Berg presteren niet voldoende en zijn imho ook echt niet zo goed. Hutchinson is breedteaankoop en gewoon pure middelmaat. Triest dat we zelfs dat al uit het buitenland moeten halen... Marcelo kan best potentie hebben maar je geeft zelf al toe dat hij op dit moment gewoon niet goed genoeg is.
Bouma is nooit echte top geweest maar is wel een aardige verdediger, niet iemand die ons echter weer naar de top helpt.
We hebben veel spelers die goed genoeg zijn als waterdragers maar missen al een paar jaar de toppers die je nodig hebt om een echt goed elftal te zijn.
Investeren of accepteren dat je verder afglijdt richting de middenmoot de komende jaren.
In Europa kunnen we al niet meer mee met de middenmoot.quote:Op zondag 19 september 2010 17:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen zijn het bijna allemaal uitstekende spelers, die elke andere Nederlandse club ook zou willen hebben. Dat we in Europa niet meer op topniveau meekunnen, dat is zo.
Ja dat denk ik.quote:Op zondag 19 september 2010 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze daar blijven staan als je al moeite hebt met ADO, NEC en Roda?![]()
![]()
Welk clubtopic zitten we hier ook al weer in?quote:Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Van welke club ben jij fan als ik vragen mag?
PSVquote:Op zondag 19 september 2010 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welk clubtopic zitten we hier ook al weer in?
Hmm, op die manier. Tsja. Ik denk dat Engelaar nooit de speler is geweest die het team over een dergelijk punt heen kan helpen. Dat heeft hij gewoon niet in zich. Maar persoonlijk vind ik het streven naar een dergelijke speler ook vrij zinloos. Wie zou dit kunnen? Zelfs als je het wereldwijd trekt. Alle spelers die je maar aan kunt trekken, wie is dan een dergelijke speler? Dat zijn er maar weinig. Wanneer je er een hebt die voorop gaat in de strijd, volgt derest heus niet. Vaak zijn dit zelfs egoïstische irritante ventjes die zichzelf een leider vinden maar dit in werkelijkheid niet zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nee, het is absoluut niet alleen zijn schuld. Ik ben het ook helemaal eens met je post op de eerste pagina.
Echter, Engelaar is een speler die ik nog nooit wat extras heb zien brengen. Speelt het team goed dan speelt hij soms nog wel redelijk mee. Speelt het team slecht dan speelt hij extreem slecht en raakt hij de hele wedstrijd geen bal goed. Hij zal nooit de speler zijn die het team over een moeilijk punt heen helpt. Het is allemaal zo sloom, zo onzuiver, zo onovertuigend. Het lijkt hem ook allemaal gen reet te interesseren. Ik twijfel bij hem (naast zijn capaciteiten) erg aan zijn instelling. Zie bijv. dat hij niet meer bij Oranje wil spelen. Ik snap echt niet wat Fred Rutten nou in hem ziet.
Dat viel ook wel weer mee geloof ik.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch idioot dat we ineens allemaal Rutten zagen als een soort "verlosser" die ons wel ff weer naar het gouden tijdperk duwt.
Zijn uitstekende eerste seizoenshelft (resultaattechnisch) vergeten in het seizoen na het seizoen we op de 4de plek waren geëindigd (het slechtste ooit in 28 jaar oid.)? Dat leidt al snel tot euforie onder de gemiddelde supporter die zo opportunistisch als de neten is.quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch idioot dat we ineens allemaal Rutten zagen als een soort "verlosser" die ons wel ff weer naar het gouden tijdperk duwt.
Daar vroegen ze wel om in elk geval.quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wees blij dat ze nog niet verloren hebben
Van mij mag hij de komende tijd lekker op de bank, je moet niet vergeten dat het een huurspeler is he die gaat sowieso niks opleveren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef StijnDa het volgende:
Het is dat ik nog weet van een paar jaar geleden dat Berg kan voetballen, anders had ik het niet geloofd. Een beetje a la Van Persie op het WK, hij kan het wel maar het komt er even niet uit, op een andere schaal natuurlijk.
Hoe lang blijft Berg in de spits als hij niets presteert?
Dan zal Koevermans er wel in staan en dan kan ie in de 70ste minuut eraf voor Reisquote:Op zondag 19 september 2010 23:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarschijnlijk is Berg de komen 4 wedstrijden (of iets in die richting) toch wel geschorst.
Zo voorspelbaar is Rutten helaasquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal Koevermans er wel in staan en dan kan ie in de 70ste minuut eraf voor Reis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |